Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 179 din 28 februarie 2002  privind infiintarea Comisiei de supraveghere a functionarii Sistemului electronic de achizitii publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 179 din 28 februarie 2002 privind infiintarea Comisiei de supraveghere a functionarii Sistemului electronic de achizitii publice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 165 din 7 martie 2002
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 12 alin. (2) şi (3) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Pentru crearea premiselor exploatãrii eficiente a Sistemului electronic de achiziţii publice se constituie Comisia de supraveghere a functionarii Sistemului electronic de achiziţii publice, denumita în continuare comisie.
ART. 2
Comisia are urmãtoarele atribuţii principale:
a) analizeazã şi evalueaza funcţionarea Sistemului electronic de achiziţii publice;
b) asigura respectarea principiilor liberei concurente, eficientei utilizãrii fondurilor publice, transparenţei, tratamentului egal şi confidenţialitãţii operaţiunilor;
c) soluţioneazã sesizãrile cu privire la funcţionarea Sistemului electronic de achiziţii publice;
d) valideazã regulile şi procedurile stabilite de operatorul Sistemului electronic de achiziţii publice;
e) face propuneri pentru extinderea listei autoritãţilor contractante care au obligaţia de a aplica procedura de licitaţie electronica şi a listei produselor, serviciilor sau lucrãrilor care urmeazã sa fie achiziţionate prin licitaţie electronica.
ART. 3
(1) În cadrul comisiei fiecare minister, precum şi Departamentul de Analiza Institutionala şi Socialã din cadrul aparatului de lucru al Guvernului îşi desemneazã câte un reprezentant, având calitatea de membru al comisiei. Componenta nominalã a comisiei se stabileşte prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei.
(2) Comisia este condusã de un preşedinte care este reprezentantul Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei.
(3) La prima întrunire comisia îşi aproba regulamentul de organizare şi funcţionare.
(4) În exercitarea atribuţiilor sale comisia adopta hotãrâri.
(5) La întrunirile comisiei pot participa, în calitate de invitaţi, reprezentanţi ai furnizorilor, executantilor, prestatorilor, bãncilor şi notarilor publici înregistraţi în Sistemul electronic de achiziţii publice.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
p. Ministrul comunicaţiilor
şi tehnologiei informatiei,
Adriana Ticau,
secretar de stat

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016