Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 165 din 3 martie 2005  privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale a Vamilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 165 din 3 martie 2005 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale a Vamilor

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 215 din 14 martie 2005

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 5 alin. (1) din Legea nr. 141/1997 privind Codul vamal al României, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 8/2005 privind stabilirea unor mãsuri de preluare a Gãrzii Financiare şi a Autoritãţii Naţionale a Vãmilor în subordinea Ministerului Finanţelor Publice, precum şi a unor mãsuri de reorganizare a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor se organizeazã şi funcţioneazã ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Ministerului Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã.
(2) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor asigurã aplicarea strategiei şi programului de guvernare în domeniul vamal şi exercitã atribuţiile stabilite prin lege.
(3) Sediul Autoritãţii Naţionale a Vãmilor este în municipiul Bucureşti, str. Matei Millo nr. 13, sectorul 1.
ART. 2
Autoritatea Naţionalã a Vãmilor asigurã aplicarea legislaţiei în domeniul vamal, în mod uniform, imparţial, transparent şi nediscriminatoriu, tuturor persoanelor fizice şi juridice, indiferent de statutul lor juridic şi de forma de organizare şi funcţionare a acestora.
ART. 3
Modelul şi caracteristicile siglei Autoritãţii Naţionale a Vãmilor sunt prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 4
(1) În realizarea obiectului sãu de activitate Autoritatea Naţionalã a Vãmilor exercitã, în principal, urmãtoarele atribuţii:
1. aplicã în domeniul vamal mãsurile specifice rezultate din programele guvernamentale şi din legislaţia în domeniul vamal;
2. organizeazã, îndrumã şi controleazã activitatea direcţiilor regionale vamale şi a birourilor vamale din subordine;
3. urmãreşte şi supravegheazã respectarea legislaţiei vamale pe întregul teritoriu al ţãrii şi exercitã controlul specific potrivit reglementãrilor în vigoare;
4. ia mãsuri de prevenire şi combatere, în conformitate cu reglementãrile legale în vigoare, a oricãror infracţiuni şi contravenţii în domeniul vamal;
5. participã împreunã cu alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale la elaborarea proiectelor de acte normative în domeniul vamal;
6. aplicã prevederile Tarifului vamal de import al României şi ale altor acte normative referitoare la acesta;
7. aplicã mãsurile cu caracter vamal rezultate din acordurile de liber schimb sau comerţ liber încheiate între România, pe de o parte, şi Uniunea Europeanã sau ţãrile aflate în curs de integrare în Uniunea Europeanã, pe de altã parte;
8. asigurã aplicarea prevederilor cu caracter vamal din convenţiile şi tratatele internaţionale la care România este parte;
9. urmãreşte aplicarea corectã a regulilor de interpretare a Nomenclaturii sistemului armonizat, a regulilor generale de stabilire a originii bunurilor şi de evaluare în vamã a mãrfurilor, precum şi a prevederilor actelor normative referitoare la taxele vamale, taxa pe valoarea adãugatã, la accize şi la alte drepturi vamale;
10. elaboreazã norme metodologice pentru organele proprii de control şi le supune spre aprobare Ministerului Finanţelor Publice - Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã;
11. elaboreazã şi adoptã norme tehnice pentru introducerea procedurilor simplificate de vãmuire;
12. elaboreazã propuneri privind sistematizarea şi armonizarea legislaţiei vamale;
13. acţioneazã pentru îndeplinirea întocmai a programelor privind integrarea vamalã europeanã;
14. coordoneazã şi îndrumã activitatea direcţiilor regionale vamale şi a birourilor vamale pe linia prevenirii şi combaterii traficului ilicit de droguri, arme, explozivi, obiecte din patrimoniul cultural naţional; urmãreşte, în cooperare cu celelalte organe abilitate ale statului, cazurile de spãlare a banilor prin operaţiuni vamale;
15. verificã modul de declarare de cãtre titularul operaţiunii vamale sau de cãtre comisionarul vamal a drepturilor cuvenite bugetului de stat; încaseazã şi vireazã aceste drepturi la bugetul de stat; stabileşte eventualele diferenţe prin controale ulterioare şi asigurã încasarea acestora; aplicã formele şi instrumentele de platã şi de garantare a plãţii taxelor şi drepturilor vamale în conformitate cu legislaţia în vigoare; asigurã colectarea creanţelor bugetare;
16. controleazã mijloacele de transport încãrcate cu mãrfuri de import, export sau aflate în tranzit, precum şi bagajele însoţite sau neînsoţite ale cãlãtorilor care trec frontiera de stat a României şi verificã legalitatea şi regimul vamal al acestora, potrivit reglementãrilor vamale în vigoare; reţine, în vederea confiscãrii, mãrfurile care fac obiectul unor abateri de la legislaţia vamalã şi pentru care legea prevede o astfel de sancţiune;
17. verificã, potrivit reglementãrilor vamale în vigoare, pe timp de zi şi de noapte, clãdiri, depozite, terenuri, sedii şi alte obiective şi poate preleva, în condiţiile legii, probe pe care le analizeazã în laboratoarele acreditate sau, dupã caz, proprii în vederea identificãrii şi expertizãrii mãrfurilor supuse vãmuirii;
18. efectueazã investigaţii, supravegheri şi verificãri, potrivit reglementãrilor legale în vigoare, în cazurile în care sunt semnalate situaţii de încãlcare a legislaţiei vamale de cãtre persoane fizice şi juridice; verificã registre, corespondenţa şi alte forme de evidenţã şi are dreptul de a cere oricãrei persoane fizice sau juridice sã prezinte, fãrã platã, documentaţia şi informaţiile privind operaţiunile vamale; sesizeazã organele de urmãrire penalã competente atunci când existã indiciile sãvârşirii unor infracţiuni;
19. exercitã, în cadrul controlului vamal ulterior verificarea oricãror documente, registre şi evidenţe referitoare la mãrfurile vãmuite. Controlul se poate face la orice persoanã care se aflã în posesia acestor acte sau deţine informaţii în legãturã cu acestea. Controlul ulterior se efectueazã pe o perioadã de 5 ani de la acordarea liberului de vamã;
20. asigurã sistemul informatic integrat vamal, datele şi prelucrãrile acestora pentru statistica vamalã şi de comerţ exterior; gestioneazã informaţiile cu privire la colectarea datoriei vamale;
21. reprezintã, în faţa instanţelor direct sau prin organele teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice interesele statului în cazurile de încãlcare a normelor vamale;
22. întocmeşte studii, analize şi elaboreazã proiecte de acte normative privind organizarea activitãţii Autoritãţii Naţionale a Vãmilor, pe care le supune ministrului finanţelor publice cu avizul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã pentru a fi valorificate şi promovate;
23. face propuneri de avizare a proiectelor de acte normative elaborate de alte ministere şi instituţii centrale care cuprind mãsuri referitoare la domeniul vamal;
24. aplicã legislaţia în ceea ce priveşte raporturile de serviciu şi raporturile de muncã ale personalului din cadrul Autoritãţii Naţionale a Vãmilor;
25. organizeazã, prin Şcoala de Finanţe Publice şi Vamã, programe de formare, pregãtire şi perfecţionare profesionalã a personalului vamal;
26. elaboreazã şi fundamenteazã, cu avizul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al activitãţii vamale şi îl supune spre aprobare ministrului finanţelor publice; asigurã executarea acestuia;
27. organizeazã şi asigurã alocarea, mişcarea, evidenţa şi controlul mijloacelor şi echipamentelor din dotarea Autoritãţii Naţionale a Vãmilor;
28. colaboreazã, pe bazã de protocol, cu structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor abilitate, precum şi cu alte organe ale statului sau asociaţii patronale, cu atribuţii în aplicarea legii ori interesate în realizarea politicii vamale;
29. coopereazã, pe bazã de reciprocitate, cu autoritãţile vamale ale altor state, precum şi cu organismele internaţionale de specialitate, în vederea prevenirii, cercetãrii şi combaterii fraudelor vamale.
(2) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor îndeplineşte toate atribuţiile şi are toate competenţele conferite prin legi sau prin alte acte normative în vigoare.
ART. 5
(1) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor este condusã de un vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu rang de subsecretar de stat, numit prin decizie a primului-ministru.
(2) Vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, reprezintã autoritatea vamalã în raporturile cu autoritãţile şi instituţiile publice, agenţii economici, celelalte persoane juridice şi fizice, precum şi cu orice alte organisme din ţarã sau din strãinãtate şi rãspunde în faţa preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã sau a ministrului finanţelor publice, dupã caz, pentru întreaga activitate a sistemului vamal.
(3) În exercitarea atribuţiilor sale, vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, emite, în condiţiile legii, ordine cu caracter individual sau normativ şi instrucţiuni de aplicare a reglementãrilor vamale în limitele competenţelor prevãzute de lege.
(4) Ordinele cu caracter normativ şi instrucţiunile de aplicare a reglementãrilor vamale se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(5) Vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, are calitatea de ordonator secundar de credite.
ART. 6
(1) Directorul Direcţiei supraveghere şi control vamal şi directorul Direcţiei tehnici de vãmuire şi tarif vamal se numesc, în condiţiile legii, prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã.
(2) Directorul Direcţiei supraveghere şi control vamal şi directorul Direcţiei tehnici de vãmuire şi tarif vamal, dupã caz, sunt înlocuitorii de drept ai vicepreşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, în cazul în care acesta nu îşi poate exercita atribuţiile curente.
(3) Delegarea competenţelor ca înlocuitor de drept al vicepreşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, se stabileşte prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã la propunerea vicepreşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor.
(4) Vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, poate delega prin ordin îndeplinirea unor atribuţii ce îi revin în calitate de conducãtor al instituţiei şi altor funcţionari publici de conducere în afara celor menţionaţi la alin. (2).
ART. 7
(1) Aparatul central al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor are structura organizatoricã prevãzutã în anexa nr. 2. În cadrul acesteia, prin ordin al vicepreşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, se pot organiza servicii, birouri şi alte compartimente funcţionale şi se stabileşte numãrul posturilor de conducere, cu respectarea reglementãrilor în vigoare.
(2) Directorii, directorii adjuncţi, şefii de servicii, şefii de birouri şi ai altor compartimente funcţionale din aparatul central al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor, cu excepţia celor prevãzuţi la art. 6 alin. (1), se numesc, potrivit legii, prin ordin al vicepreşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor.
(3) Numãrul maxim de posturi pentru Autoritatea Naţionalã a Vãmilor şi unitãţile subordonate acesteia este de 4.588, exclusiv postul de demnitar.
(4) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor are reprezentanţi permanenţi la Misiunea României pe lângã Uniunea Europeanã sau în cadrul altor organisme internaţionale, care asigurã legãturã operativã pe probleme vamale. Desemnarea acestora se face prin ordin al vicepreşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, cu încadrarea în numãrul maxim de posturi aprobat.
ART. 8
(1) Structura organizatoricã a direcţiilor regionale, birourilor şi punctelor vamale, unitãţi subordonate Autoritãţii Naţionale a Vãmilor, se aprobã prin ordin al vicepreşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor.
(2) Directorii executivi, directorii executivi adjuncţi, şefii de servicii, şefii de birouri şi ai altor compartimente funcţionale din structura direcţiilor regionale vamale se numesc, prin ordin al vicepreşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, potrivit legii.
(3) Directorii executivi ai direcţiilor regionale vamale au calitatea de ordonatori terţiari de credite.
ART. 9
(1) Statul de funcţii pentru aparatul central al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor se aprobã de cãtre preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, la propunerea vicepreşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor.
(2) Statele de funcţii pentru direcţiile regionale vamale şi birourile vamale se aprobã de cãtre vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor.
ART. 10
(1) Atribuţiile şi sarcinile structurilor funcţionale din aparatul central, precum şi din unitãţile subordonate se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare aprobat de vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor.
(2) Atribuţiile şi rãspunderile individuale ale funcţionarilor publici şi ale personalului contractual din structura Autoritãţii Naţionale a Vãmilor se stabilesc prin fişa postului, în conformitate cu regulamentul de organizare şi funcţionare şi cu legislaţia în vigoare.
(3) Rãspunderea personalului Autoritãţii Naţionale a Vãmilor este cea prevãzutã de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 10/2004 privind Statutul personalului vamal, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 243/2004 , cu modificãrile ulterioare, <>Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, <>Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, cu modificãrile ulterioare, şi de <>Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificãrile ulterioare.
ART. 11
(1) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor are în dotare mijloace de transport auto şi navale, pentru activitãţi specifice, în structura, numãrul şi consumul de carburanţi prevãzute în pct. I din anexa nr. 3.
(2) Repartizarea sau, dupã caz, redistribuirea pe structuri ale Autoritãţii Naţionale a Vãmilor a mijloacelor de transport se face prin ordin al vicepreşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, cu încadrarea în normativele prevãzute în pct. I din anexa nr. 3.
(3) Pentru îndeplinirea atribuţiilor în domeniul controlului antidrog şi materialelor explozive, Autoritatea Naţionalã a Vãmilor are în dotare câini dresaţi potrivit pct. II din anexa nr. 3.
ART. 12
Formarea şi perfecţionarea personalului vamal se realizeazã prin cursuri de pregãtire specifice domeniului de activitate organizate la nivel central şi teritorial, prin Şcoala de Finanţe Publice şi Vamã, precum şi prin programe de formare specializatã în administraţia publicã. Pregãtirea profesionalã va fi efectuatã ca urmare a unei analize a necesarului, acordându-se prioritate formãrii de formatori. Întreaga pregãtire profesionalã a personalului vamal este coordonatã la nivel central, fiind organizatã o evidenţã a pregãtirii profesionale.
ART. 13
(1) Consiliul General al Municipiului Bucureşti, consiliile judeţene şi consiliile locale asigurã spaţiile corespunzãtoare pentru desfãşurarea activitãţii autoritãţii vamale din teritoriu sau, dupã caz, terenuri pentru construirea de sedii proprii, în condiţiile legii.
(2) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor va propune, în programul propriu de investiţii, fondurile necesare pentru construirea de sedii proprii.
ART. 14
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 15
(1) Prezenta hotãrâre intrã în vigoare la 3 zile de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(2) Pe aceeaşi datã se abrogã <>Hotãrârea Guvernului nr. 366/2004 privind organizarea şi funcţionarea Autoritãţii Naţionale a Vãmilor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 256 din 23 martie 2004, precum şi orice alte dispoziţii contrare.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:


────────────────
Ministrul finanţelor publice,
Ionel Popescu

Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Gheorghe Barbu

Bucureşti, 3 martie 2005.
Nr. 165.

ANEXA 1

SIGLA
Autoritãţii Naţionale a Vãmilor
Are urmãtoarele caracteristici: are formã ovalã, fondul este albastru, cu margine galbenã. În partea superioarã este redatã stema României, în culorile oficiale. Deasupra acesteia apare, pe fondul alb al unui drapel, inscripţia "ROMANIA", în culoare albastrã. În partea inferioarã a siglei apare inscripţia "VAMA", imprimatã în alb, iar dedesubt, simbolul "Mercur", inscripţionat în galben. Marginea de jos a ovalului este prezentatã în fald de drapel, cu fond alb, pe care sunt scrise cuvintele "DOUANE" şi "CUSTOMS".

NOTA(CTCE)
Reprezentarea grafica a siglei Autoritãţii Naţionale a Vãmilor, se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 215 din 14 martie 2005, la pagina 12, a se vedea imaginea asociata.



ANEXA 2

Numãrul maxim de posturi,
exclusiv demnitarul = 4.588

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a aparatului central al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor





┌────────────────────────────────────────────────────────┐
│PRESEDINTELE AGENTIEI NATIONALE DE ADMINISTRAREA FISCALA│
└──────────────────────────┬─────────────────────────────┘

┌────────┴──────────┐
│ VICEPRESEDINTE │
└────────┬──────────┘


┌────────┬───────┬──────┼───┬───────┬───────┐
│ │ │ │ │ │ │
┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ │ ┌─┴──┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐
│ A │ │ B │ │ C │ │ │ D │ │ E │ │ F │
└───┘ └───┘ └───┘ │ └────┘ └───┘ └───┘

┌────────────┴──────┬──────┐
│ | │ │
┌──┴──┐ | ┌─┴─┐ ┌─┴─┐
│ G │ | │ H │ │ J │
└─────┘ | └───┘ └───┘
|
┌────────────────────┐
│ DIRECTII REGIONALE │
│ VAMALE │
└────────┬───────────┘


| BIROURI|--
| VAMALE | |--
-------- | |
| | |
-------- |
| |
--------

Legenda:


────────
A = DIRECTIA SUPRAVEGHERE SI CONTROL VAMAL
B = DIRECTIA TEHNICI DE VAMUIRE SI TARIF VAMAL
C = DIRECTIA ECONOMICA, INVESTITII SI ADMINISTRARE
A SERVICIILOR
D = DIRECTIA RESURSE UMANE, ORGANIZARE GENERALA
SI PERFECTIONARE
E = DIRECTIA JURIDICA URMARIRE SI INCASARE A CREANTELOR
F = DIRECTIA DE TEHNOLOGIA INFORMATIEI, COMUNICATII SI
STATISTICA VAMALA
G = SERVICII VERIFICARI INTERNE
H = SERVICIUL AUDIT PUBLIC INTERN
J = SERVICIUL INTEGRARE VAMALA EUROPEANA SI RELATII
INTERNATIONALE




ANEXA 3

DOTĂRI
I. MIJLOACE DE TRANSPORT


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Numãrul Consumul
Nr. UNITATEA/ Tipul mijlocului maxim maxim
crt. SUBUNITATEA de transport aprobat aprobat
(bucãţi) (litri)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Autoritatea - Autoturisme 6 350 l/lunã
Naţionalã
a Vãmilor - Autovehicule pentru transport de
marfã şi de persoane (activitãţi
de aprovizionare, deplasare a
personalului operativ, protocol) 4 350 l/lunã

2. Direcţia - Autoturisme operative (supravegheri,
supraveghere însoţiri, controale, investigaţii) 92 350 l/lunã
şi control - Autovehicule (autoutilitare pentru
vamal depistarea drogurilor, substanţelor
cu regim special, prelevãri de probe,
transportul câinilor) 10 350 l/lunã
- Autoturism operativ (control,
inspecţii - unitate nuclearã) 1 300 l/lunã
- Autospeciale (laborator mobil pentru
control vamal cu raxe X, raze gamma) 6 1.500 l/lunã
3. Direcţii - Autoturisme (câte unul pentru fiecare
regionale direcţie regionalã vamalã) 10 350 l/lunã
vamale de - Autovehicule pentru transport de
marfã şi de persoane (activitãţi
aprovizionare, deplasare a
personalului operativ, protocol) 20 350 l/lunã

4. Birouri vamale - Autoturisme operative (câte unul
pentru fiecare birou vamal) 110 350 l/lunã
- Autoturisme operative (control
pistã - pentru fiecare birou vamal
din aeroporturile internaţionale) 9 150 l/lunã
- Autovehicule operative pentru
birourile vamale de frontierã
(transport de valori, de bunuri
confiscate, al personalului
operativ, supraveghere porturi,
zone libere) 22 900 l/lunã
- Autovehicule operative pentru
birourile vamale cu puncte
vamale între 5-90 km faţã de
localitatea de reşedinţã (transport
de valori, de bunuri confiscate,
al personalului operativ) 27 300 l/lunã
- Şalupe pentru patrulare, control
şi supraveghere vamalã, în limitele 10 80 l/orã
de competenţã pentru
maximum
60 de ore/
lunã
3 100 l/orã pentru
maximum
60 de ore/
lunã
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

II. CÂINI

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Numãrul
crt. Unitatea Denumirea maxim
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Direcţia supraveghere Câini dresaţi pentru Serviciul
şi control vamal antidrog şi controlul produselor
cu regim special 60
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




NOTĂ:
a) Listele cu birourile vamale de frontierã şi de interior (cu puncte vamale între 5-90 km faţã de localitãţile de reşedinţã) care au dreptul la autovehicule operative pentru transportul valorilor, bunurilor confiscate şi al personalului operativ se aprobã de vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, care conduce Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, la propunerile temeinic justificate ale directorilor executivi ai direcţiilor regionale vamale, dar nu mai mult de 27.
b) Nu se considerã depãşiri ale consumului normat la mijloacele de transport consumul care la nivelul anului se încadreazã în limita carburantului normat în raport cu numãrul de mijloace aprobat pentru Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, direcţiile regionale şi/sau birourile vamale.


_______________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016