Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 14 din 5 ianuarie 2011  privind aprobarea Programului anual de marketing si promovare turistica si a Programului anual de dezvoltare a destinatiilor, formelor si produselor turistice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 14 din 5 ianuarie 2011 privind aprobarea Programului anual de marketing si promovare turistica si a Programului anual de dezvoltare a destinatiilor, formelor si produselor turistice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 37 din 14 ianuarie 2011

    În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 8/1998 privind constituirea Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 23/2000, cu modificãrile ulterioare, şi al <>art. 22 din Ordonanţa Guvernului nr. 58/1998 privind organizarea şi desfãşurarea activitãţii de turism în România, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 755/2001, cu modificãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. 1
    Se aprobã Programul anual de marketing şi promovare turisticã, prevãzut în anexa nr. 1, şi Programul anual de dezvoltare a destinaţiilor, formelor şi produselor turistice, prevãzut în anexa nr. 2.
    ART. 2
    Programele prevãzute la art. 1 se finanţeazã din bugetul Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, în limita fondurilor aprobate cu aceastã destinaţie pentru anul 2011 prin <>Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010.
    ART. 3
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

                                 PRIM-MINISTRU
                                    EMIL BOC

                                Contrasemneazã:
                                ---------------
                 Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului,
                              Elena Gabriela Udrea

                         Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 5 ianuarie 2011.
    Nr. 14.


    ANEXA 1
                                PROGRAMUL ANUAL
                      de marketing şi promovare turisticã

    ART. 1
    Programul anual de marketing şi promovare turisticã urmãreşte:
    a) promovarea celor mai importante destinaţii şi forme de turism din România pe piaţa internã şi pe principalele pieţe turistice din strãinãtate;
    b) definirea şi promovarea brandului turistic naţional, în scopul creãrii unei imagini pozitive a României ca destinaţie turisticã pe plan naţional şi internaţional.
    ART. 2
    Programul anual de marketing şi promovare turisticã vizeazã realizarea urmãtoarelor activitãţi:
    a) efectuarea de studii de marketing;
    b) marketing prin internet, reţele de socializare şi alte mijloace electronice, incluzând şi realizarea şi administrarea unui portal de informaţii de turism, pe baze concurenţiale, cu suportarea integralã a cheltuielilor, inclusiv a celor de administrare, din fonduri bugetare, precum şi alte activitãţi de marketing şi promovare prin internet şi alte mijloace electronice;
    c) organizarea de manifestãri expoziţionale internaţionale de turism la Bucureşti, precum şi participarea la manifestãri expoziţionale de turism în ţarã şi în strãinãtate;
    d) organizarea de vizite educaţionale şi de informare în ţarã pentru reprezentanţi ai mass-mediei, turoperatori, reprezentanţi ai societãţilor comerciale cu activitãţi în turism din ţarã şi strãinãtate, reprezentanţi ai asociaţiilor sau organizaţiilor neguvernamentale cu activitate în turism, ai administraţiei publice centrale şi locale, alţi lideri de opinie, specialişti în turism din ţarã şi din strãinãtate şi alţii asemenea;
    e) organizarea de evenimente şi misiuni cu rol în creşterea circulaţiei turistice în România sau cu impact în creşterea notorietãţii României ca destinaţie turisticã, în ţarã şi în strãinãtate, precum şi participarea în calitate de coorganizator împreunã cu asociaţiile profesionale, patronale şi organizaţiile neguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, autoritãţile administraţiei publice locale şi centrale şi alte entitãţi cu activitate cu impact în domeniul turismului;
    f) promovare şi publicitate prin intermediul companiilor aeriene care opereazã zboruri cãtre destinaţii din România şi prin intermediul principalelor aeroporturi din România şi din strãinãtate pe care opereazã curse internaţionale cãtre România, constând în inserţii publicitare în materialele de promovare ale companiilor aeriene şi ale aeroporturilor, difuzare de clipuri TV promoţionale şi filme publicitare de turism în aeroporturi şi în aeronave, precum şi alte tipuri de activitãţi de promovare şi publicitate în colaborare cu companiile aeriene sau cu aeroporturile;
    g) promovare prin intermediul inserţiilor publicitare în cataloagele turistice realizate de cãtre turoperatori, societãţi comerciale cu activitate de turism, asociaţii profesionale, patronale şi organizaţii neguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, autoritãţi ale administraţiei publice locale şi centrale şi alte entitãţi cu activitate cu impact în domeniul turismului, care promoveazã pe pieţele-ţintã de interes destinaţia turisticã România, produse turistice şi pachete de servicii turistice cu locul de desfãşurare în România;
    h) achiziţionarea de materiale de promovare de tipul: ghiduri despre România, hãrţi, albume, cataloage, fotoreportaje, fotografii, cãrţi cu specific de turism şi altele asemenea;
    i) realizarea de materiale de promovare de tipul: cataloage, broşuri, pliante, postere şi foi volante, diverse tipãrituri, ghiduri şi hãrţi turistice, panouri, fotografii, albume, fotoreportaje, filme de animaţie şi documentare de turism, materiale audio-video, casete, filme cu specific de turism, CD-uri şi DVD-uri turistice, obiecte de protocol, expedierea materialelor promoţionale şi de protocol în ţarã şi în strãinãtate şi altele asemenea;
    j) promovare prin intermediul posturilor de televiziune şi radio şi on-line care realizeazã emisiuni de turism sau alte emisiuni cu impact în creşterea circulaţiei turistice în România, creşterea notorietãţii destinaţiilor turistice româneşti sau în conştientizarea importanţei turismului românesc;
    k) realizarea de acţiuni de promovare şi publicitate cu rol în creşterea notorietãţii destinaţiilor şi produselor turistice româneşti prin intermediul unor personalitãţi cu recunoaştere naţionalã şi internaţionalã din diferite domenii de activitate, cum ar fi: artistice, culturale, sportive, ştiinţifice şi altele asemenea, ca vectori de promovare a brandului turistic al României;
    l) organizarea în România a Congresului Mondial FIJET, ediţia 53, în parteneriat cu Federaţia Internaţionalã a Jurnaliştilor şi Scriitorilor din Turism;
    m) organizarea în România a Congresului Internaţional de Turism Rural, în parteneriat cu EUROGITES ANTREC România, sub patronajul Organizaţiei Mondiale a Turismului;
    n) activitãţi de promovare a României ca destinaţie turisticã şi a brandului turistic naţional, pe plan naţional şi internaţional, în cadrul Galei Internaţionale de Box Profesionist organizate de Federaţia Românã de Box;
    o) acţiuni generale de publicitate şi reclamã a destinaţiilor şi a produselor turistice româneşti.
    ART. 3
    (1) Participarea Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului la manifestãrile expoziţionale se realizeazã pe pieţe de interes, prin organizarea de pavilioane naţionale, standuri specializate pe produse sau miniexpoziţii, pe bazã de listã aprobatã prin ordin al ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului.
    (2) Societãţile comerciale cu activitate de turism, asociaţiile profesionale, patronale şi organizaţiile neguvernamentale cu activitate în domeniul turismului, autoritãţile administraţiei publice locale şi centrale şi alte entitãţi cu activitate cu impact în domeniul turismului pot participa gratuit sau în urma achitãrii unei taxe la manifestãrile expoziţionale, în pavilioanele naţionale, standurile specializate ori miniexpoziţiile la care participã în ţarã şi în strãinãtate Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului.
    (3) Cuantumul taxei de participare se va stabili prin ordin al ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului, în funcţie de fiecare manifestare expoziţionalã, iar valoarea însumatã colectatã de la toţi participanţii nu va putea depãşi 10% din totalul devizului general al acţiunii.
    (4) Pentru participarea la manifestãrile expoziţionale se finanţeazã integral urmãtoarele categorii de cheltuieli, cu respectarea încadrãrii în fondurile bugetare alocate cu aceastã destinaţie:
    a) cheltuieli cu elaborarea proiectului de execuţie a standului, închirierea, construirea, amenajarea şi decorarea spaţiului expoziţional, precum şi cu asigurarea acestuia;
    b) cheltuieli ocazionate de activitãţi de marketing specifice participãrii la manifestarea expoziţionalã respectivã;
    c) cheltuieli cu publicitatea în perioada premergãtoare manifestãrilor expoziţionale, precum şi în perioada de desfãşurare a acestora;
    d) cheltuieli cu transportul, cazarea şi diurna pentru reprezentanţii mass-mediei;
    e) cheltuieli cu transportul, cazarea şi diurna sau onorariile pentru formaţii artistice, meşteri populari, personal hostess, membri ai colectivelor artistice, sportive, ştiinţifice şi altele asemenea, lideri sau creatori de opinie cu rol în desfãşurarea manifestãrii expoziţionale respective;
    f) cheltuieli de administrare şi întreţinere pentru utilitãţi, consumabile şi altele asemenea;
    g) cheltuieli generale pe perioada de desfãşurare a acţiunilor promoţionale;
    h) cheltuielile de reprezentare şi de protocol;
    i) cheltuieli pentru realizarea materialelor publicitare, de prezentare şi promovare cu caracter general şi pentru mediatizarea prezenţei româneşti la acţiunile respective;
    j) cheltuieli cu organizarea de evenimente de tipul: searã româneascã, recepţie, conferinţã de presã şi altele similare, cu rol în sporirea atractivitãţii standului;
    k) cheltuieli pentru închirierea aparaturii specifice, necesarã derulãrii programelor artistice sau altor activitãţi organizate cu ocazia manifestãrii expoziţionale;
    l) cheltuieli cu taxele de participare, de înscriere sau orice alte taxe necesare participãrii, plãtibile cãtre organizatori sau terţi;
    m) alte cheltuieli necesare pentru buna desfãşurare a manifestãrii expoziţionale, cu aprobarea ordonatorului principal de credite.
    (5) Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului poate efectua atât majorãri sau diminuãri ale sumelor estimate a fi cheltuite pentru fiecare manifestare expoziţionalã, cât şi modificarea sau completarea listei cu alte manifestãri de interes pentru promovarea turismului românesc, în limita plafonului maxim de cheltuieli alocat cu aceastã destinaţie.
    ART. 4
    Pentru vizitele educaţionale şi de informare se finanţeazã integral urmãtoarele categorii de cheltuieli, cu respectarea încadrãrii în fondurile bugetare alocate cu aceastã destinaţie: cazare, masã şi transport pentru invitaţi şi pentru ghid sau pentru însoţitorul de grup, ghid ori însoţitorul de grup pe teritoriul României, bilete de intrare la obiectivele turistice, taxe de fotografiere şi de filmare, precum şi alte cheltuieli necesare desfãşurãrii în condiţii optime a vizitelor.
    ART. 5
    (1) Fondurile bugetare repartizate anual pentru realizarea de evenimente şi misiuni cu rol în creşterea circulaţiei turistice în România sau cu impact în creşterea notorietãţii României ca destinaţie turisticã, în ţarã şi în strãinãtate, pentru participarea în calitate de coorganizator sau pentru participarea în baza unei taxe, cum ar fi: taxã de participare, taxã de înscriere sau orice altã taxã similarã, se pot utiliza pentru urmãtoarele categorii de cheltuieli:
    a) cazarea, masa şi transportul participanţilor;
    b) închirierea sãlilor şi aparatura specificã;
    c) onorariul personalului hostess;
    d) onorariul formaţiilor artistice prezente în cadrul evenimentului, precum şi închirierea aparaturii specifice;
    e) servicii de închiriere de automobile pentru participanţi, tipãrire şi transmitere de invitaţii, realizare de diplome şi trofee, protocol;
    f) producţia de materiale publicitare specifice, publicitate înainte şi în perioada evenimentului, de tipul: producţie şi difuzare de clipuri TV şi spoturi audio, publicitate prin mijloace electronice, realizare de CD-uri/DVD-uri cu participanţii şi principalele produse turistice prezentate, taxe de participare, de înscriere sau orice alte taxe similare şi altele asemenea.
    (2) Pentru evenimentele la care Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului participã în calitate de organizator sau coorganizator, cheltuielile de reprezentare şi protocol se realizeazã pentru oferirea unor trataţii în limita stabilitã de cãtre ordonatorul de credite pentru fiecare acţiune. Cheltuielile se referã la achiziţionarea de produse alimentare pentru trataţii curente şi pentru cocktailuri, apã, bãuturi rãcoritoare şi slab alcoolizate, produse de patiserie şi cofetãrie şi altele asemenea. Bãuturile alcoolice se achiziţioneazã numai în cazul organizãrii de cocktailuri.
    ART. 6
    Fondurile bugetare repartizate anual activitãţilor prevãzute la art. 2 lit. j) se pot utiliza pentru urmãtoarele categorii de cheltuieli: costuri de coproducţie a emisiunilor TV şi radio, costuri de realizare a emisiunilor TV şi radio, costuri de difuzare a clipurilor TV, precum şi costuri de difuzare a spoturilor audio în cadrul emisiunii şi altele asemenea.
    ART. 7
    Fondurile bugetare repartizate anual activitãţilor prevãzute la art. 2 lit. o) se pot utiliza pentru urmãtoarele categorii de cheltuieli: inserţii publicitare în presã, în pagini web, prin intermediul principalelor motoare de cãutare pe internet, ghiduri turistice, cataloage, albume, cãrţi cu specific de turism, publicaţii de specialitate, publicitate outdoor în ţarã şi în strãinãtate, publicitatea destinaţiilor şi a produselor turistice româneşti în mass-media internã şi internaţionalã, pe pieţeleţintã, activitãţi de marketing direct şi altele asemenea.


    ANEXA 2
                                PROGRAMUL ANUAL
        de dezvoltare a destinaţiilor, formelor şi produselor turistice

    ART. 1
    Programul anual de dezvoltare a destinaţiilor, formelor şi produselor turistice urmãreşte susţinerea turismului intern în vederea îmbunãtãţirii circulaţiei turistice în paralel cu conservarea patrimoniului natural şi cultural.
    ART. 2
    Programul anual de dezvoltare a destinaţiilor, formelor şi produselor turistice vizeazã realizarea urmãtoarelor obiective:
    a) îmbunãtãţirea calitãţii serviciilor turistice din România;
    b) participarea în cadrul unor proiecte comune iniţiate pe plan intern şi internaţional în domeniul turismului;
    c) realizarea de investiţii publice în infrastructura turisticã;
    d) dezvoltarea unor forme, produse şi destinaţii turistice importante din România;
    e) modernizarea şi extinderea sistemului informaţional în domeniul turismului;
    f) perfecţionarea cadrului legal şi instituţional din sectorul turismului în conformitate cu bunele practici de la nivelul Uniunii Europene;
    g) îmbunãtãţirea calitãţii formãrii profesionale a angajaţilor din sectorul turismului, în special a celor din structurile de primire turisticã.
    ART. 3
    (1) În scopul realizãrii obiectivului prevãzut la art. 2 lit. a) se desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
    a) elaborarea strategiei calitãţii serviciilor turistice din România;
    b) realizarea de studii privind comportamentul turistului;
    c) elaborarea criteriilor pentru desemnarea destinaţiilor ecoturistice şi a ecomuzeelor;
    d) continuarea programului "Steagul Albastru - Blue Flag" pentru îmbunãtãţirea calitãţii plajelor şi porturilor turistice din România.
    (2) Pentru realizarea obiectivului prevãzut la art. 2 lit. a) se pot achiziţiona, în conformitate cu legislaţia privind achiziţiile publice, urmãtoarele categorii de servicii: servicii de agenţii de turism, servicii tipografice, servicii privind elaborarea unor studii de piaţã pe plan naţional şi servicii de cercetare şi dezvoltare, precum şi servicii conexe.
    ART. 4
    (1) În scopul realizãrii obiectivului prevãzut la art. 2 lit. b) se deruleazã urmãtoarele proiecte:
    a) proiectul comun cu Comisia Europeanã EDEN "Destinaţii europene de excelenţã";
    b) proiectele Sagittarius "Lansarea antreprenoriatului de patrimoniu la nivel local: strategii şi instrumente pentru unificarea forţelor, conservarea locurilor, mobilizarea valorilor culturale, facilitarea schimbului de experienţã" şi Transdanube "Mobilitate şi transport durabil în regiunile turistice de-a lungul Dunãrii", în cadrul Programului Sud-Estul Europei al Comisiei Europene;
    c) proiectul "Dezvoltarea turismului în zona transfrontalierã România-Bulgaria", în cadrul Programului de cooperare transfrontalierã România-Bulgaria;
    d) proiecte de dezvoltare a turismului în colaborare cu organizaţii/organisme internaţionale: Organizaţia pentru Cooperare Economicã (OECD), Organizaţia pentru Dezvoltare Industrialã a Naţiunilor Unite (UNIDO), Comisia Europeanã (CE), Comisia Europeanã pentru Turism (CET), Iniţiativa Central Europeanã (ICE), Organizaţia pentru Cooperare Economicã la Marea Neagrã (OCEMN), Organizaţia Mondialã a Turismului (OMT), Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) şi Asociaţia de promovare turisticã internaţionalã a ţãrilor dunãrene "Die Donau";
    e) realizarea de parteneriate în cadrul relaţiilor bilaterale cu diverse state ale Uniunii Europene, în vederea elaborãrii unor proiecte referitoare la dezvoltarea turismului montan, atât în sezonul de iarnã, cât şi în cel de varã, a turismului cultural, a turismului balnear, a turismului de litoral, precum şi a altor forme de turism;
    f) se vor iniţia o serie de acţiuni şi evenimente menite sã promoveze România ca membru activ al Organizaţiei Mondiale a Turismului şi care sã atragã atenţia asupra potenţialului natural şi cultural al destinaţiilor turistice din România, asupra identitãţii acestor destinaţii din punctul de vedere al naturii şi culturii la nivel european, al României în general, în concordanţã cu brandul turistic al ţãrii noastre, pe durata cât România deţine poziţia de vicepreşedinte al Organizaţiei Mondiale a Turismului.
    (2) Pentru realizarea obiectivului prevãzut la art. 2 lit. b) se pot achiziţiona, în conformitate cu legislaţia privind achiziţiile publice, urmãtoarele categorii de servicii şi produse: servicii de organizare de seminare cu participare naţionalã şi internaţionalã, vizite de documentare, produse informative şi de promovare comune cu alte ţãri, servicii de agenţii de presã/conferinţe de presã, servicii de publicitate şi de comercializare, servicii tipografice, servicii de traducere, servicii de transport anexe şi conexe, servicii de agenţii de turism şi altele asemenea.
    ART. 5
    (1) Sumele necesare în scopul îndeplinirii obiectivului prevãzut la art. 2 lit. c) vor fi alocate pentru dezvoltarea prioritarã a infrastructurii turistice a staţiunii de interes naţional Bãile Herculane, a staţiunii turistice de interes local Borsec, a oraşului Sulina, a tuturor destinaţiilor turistice din sudul litoralului şi pentru continuarea programelor de investiţii în vederea dezvoltãrii formelor de turism prioritare în conformitate cu Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului Naţional 2007-2026, a formelor de turism prioritare rezultate prin dezvoltarea brandului de ţarã, a Strategiei de turism de sãnãtate, a Strategiei de ecoturism şi a Planului de Amenajare Naţionalã a Turismului - secţiunea 8 "Turism", a Programului naţional de dezvoltare a turismului "Schi în România", aprobat prin <>Legea nr. 526/2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, a planului de acţiuni inclus în Strategia de dezvoltare a Dunãrii.
    (2) Sumele necesare dezvoltãrii proiectelor se defalcã prin ordin al ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului, în limita fondurilor alocate anual cu aceastã destinaţie, din bugetul Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului cãtre bugetele locale.
    ART. 6
    (1) În scopul realizãrii obiectivului prevãzut la art. 2 lit. d) se desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
    a) elaborarea de studii de consultanţã privind evaluarea infrastructurii generale şi turistice pentru diferite destinaţii, forme şi produse turistice;
    b) coproducţii de emisiuni de televiziune privind dezvoltarea destinaţiilor turistice;
    c) implementarea strategiilor pentru destinaţii turistice şi pentru diferite forme de turism: turism montan, turism de litoral, turism balnear, ecoturism;
    d) iniţierea unor acţiuni de conştientizare a importanţei dezvoltãrii durabile a turismului;
    e) actualizarea sistemului de clasificare a structurilor de primire turisticã din România;
    f) dezvoltarea sistemului informaţional privind rute culturale, rute montane şi alte rute pedestre, trasee cicloturistice şi pentru monumentele istorice importante din punctul de vedere al circulaţiei turistice;
    g) preluarea conceptului "etichetã ecologicã" în sistemul hotelier din România.
    (2) Pentru realizarea obiectivului prevãzut la art. 2 lit. d) se pot achiziţiona, în conformitate cu legislaţia privind achiziţiile publice, urmãtoarele categorii de servicii:
    a) servicii de cercetare-dezvoltare, consultanţã naţionalã şi internaţionalã privind evaluarea factorilor naturali de curã din staţiunile balneare, privind turismul montan, turismul balnear, turismul de litoral, turismul cultural şi alte forme de turism, respectiv destinaţii, precum şi elaborarea de strategii sectoriale şi la nivel naţional;
    b) servicii de organizare de seminare naţionale şi internaţionale, incluzând seminare de conştientizare pe plan naţional şi seminare cu participare internaţionalã, în vederea consultãrii factorilor interesaţi asupra urmãtoarelor tematici: elaborarea strategiilor pentru turismul balnear, turismul de litoral, turismul montan, turismul cultural, ecoturism, actualizarea sistemului de clasificare a structurilor de primire turistice, dezvoltarea durabilã a turismului prin introducerea standardelor de calitate de tipul "etichetei ecologice" pentru serviciile turistice; c) servicii de studii de piaţã pe plan naţional şi internaţional privind toate formele şi destinaţiile turistice;
    d) servicii de organizare de seminare naţionale şi internaţionale privind toate formele şi destinaţiile turistice;
    e) servicii de transport anexe şi conexe, servicii de agenţii de turism;
    f) servicii de tipãrire de broşuri pentru produsele turistice: "Sfârşit de sãptãmânã în Bucureşti", "Croaziere pe Dunãre", turism montan/drumeţii, turism pe litoral, turism cultural şi rute culturale;
    g) realizarea materialelor pentru dezvoltarea destinaţiilor turistice - ghidul parcurilor naţionale şi naturale din România, inclusiv servicii de publicitate pe internet;
    h) realizarea de materiale documentare: ghiduri şi alte materiale de prezentare despre România, studii, lucrãri de specialitate, buletine statistice, cãrţi de specialitate editate în România şi pe plan internaţional şi alte materiale documentare;
    i) instalarea de indicatoare, repararea şi întreţinerea echipamentelor pentru dezvoltarea sistemului informaţional privind rutele culturale, rutele montane şi alte rute pedestre, traseele cicloturistice şi monumentele istorice importante din punctul de vedere al circulaţiei turistice.
    ART. 7
    (1) În scopul realizãrii obiectivului prevãzut la art. 2 lit. e) se desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
    a) extinderea programului de calculator existent pentru includerea activitãţilor de promovare, dezvoltare şi autorizare;
    b) realizarea şi administrarea bazei de date privind structurile de primire cu funcţii de cazare;
    c) elaborarea ghidurilor structurilor de primire turisticã cu funcţii de cazare şi ale agenţiilor de turism din România, pe suport hârtie şi magnetic;
    d) demararea procedurilor de implementare a Contului Satelit în Turism;
    e) dezvoltarea sistemului software pentru toatã activitatea de autorizare în domeniul turismului;
    f) crearea şi implementarea sistemului software pentru reţeaua de centre de informare turisticã din România;
    g) crearea şi dezvoltarea sistemului software pentru susţinerea activitãţii de promovare şi dezvoltare;
    h) elaborarea ghidului investitorului în turism şi al fondurilor comunitare.
    (2) Pentru realizarea obiectivului prevãzut la art. 2 lit. e) se pot achiziţiona, în conformitate cu legislaţia privind achiziţiile publice, urmãtoarele categorii de servicii:
    a) servicii de consultanţã, dezvoltare de software, internet şi asistenţã;
    b) studii de fezabilitate pentru centrele de informare turisticã ce sunt finanţate prin fonduri structurale;
    c) servicii de cercetare şi de dezvoltare şi servicii conexe de consultanţã pentru crearea Contului Satelit în Turism;
    d) servicii de organizare de seminare naţionale şi internaţionale pe teme de informare turisticã;
    e) servicii de transport anexe şi conexe, servicii de agenţii de turism;
    f) servicii de tipãrire de broşuri;
    g) servicii de realizare de CD-uri şi DVD-uri;
    h) servicii de traducere şi altele asemenea.
    ART. 8
    (1) În scopul realizãrii obiectivului prevãzut la art. 2 lit. f) se desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
    a) organizarea de evenimente naţionale şi internaţionale având ca tematicã bunele practici în domeniul turismului;
    b) elaborarea de ghiduri, broşuri şi alte materiale promoţionale de acest gen cuprinzând bunele practici în sectorul turismului.
    (2) Pentru realizarea obiectivului prevãzut la art. 2 lit. f) se pot achiziţiona, în conformitate cu legislaţia privind achiziţiile publice, urmãtoarele categorii de servicii:
    a) servicii de organizare de evenimente;
    b) servicii de publicare şi tipãrire;
    c) servicii de traducere;
    d) servicii de transport anexe şi conexe, servicii de agenţii de turism.
    ART. 9
    (1) În scopul realizãrii obiectivului prevãzut la art. 2 lit. g) se desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
    a) organizarea de seminare pentru dezvoltarea competenţelor profesionale ale angajaţilor din structurile de primire turisticã şi din centrele de informare turisticã, în vederea organizãrii Festivalului Olimpic al Tineretului European şi a altor evenimente internaţionale de acest gen;
    b) realizarea unor broşuri în vederea diseminãrii informaţiilor necesare desfãşurãrii cu eficacitate şi eficienţã a activitãţilor din cadrul centrelor de informare turisticã şi al asociaţiilor de promovare şi informare turisticã;
    c) elaborarea unor propuneri de modificare şi actualizare a legislaţiei în domeniu.
    (2) Pentru realizarea obiectivului prevãzut la art. 2 lit. g) se pot achiziţiona, în conformitate cu legislaţia privind achiziţiile publice, urmãtoarele categorii de servicii: servicii de agenţii de turism, servicii tipografice, servicii de consultanţã naţionalã şi internaţionalã privind formarea şi evaluarea profesionalã.

                                      ----


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016