Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 135 din 18 martie 1998  privind aprobarea Regulamentului de compensare a datoriilor nerambursate la scadenta ale agentilor economici din industrie    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 135 din 18 martie 1998 privind aprobarea Regulamentului de compensare a datoriilor nerambursate la scadenta ale agentilor economici din industrie

EMITENT: Guvern
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 163 din 23 aprilie 1998

În temeiul prevederilor <>art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 10/1997 cu privire la diminuarea blocajului financiar şi a pierderilor din economie, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 151/1997 ,

Guvernul României hotãrãşte:

ARTICOL UNIC
Se aproba Regulamentul de compensare a datoriilor nerambursate la scadenta ale agenţilor economici din industrie, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
VICTOR CIORBEA

Contrasemneazã:
----------------
Ministru de stat,
ministrul industriei şi comerţului,
Mircea Ciumara

Ministrul finanţelor,
Daniel Daianu

Ministrul privatizãrii,
Valentin Ionescu


ANEXA 1

REGULAMENT DE COMPENSARE
a datoriilor nerambursate la scadenta ale agenţilor economici din industrie

ART. 1
Obiectul regulamentului de compensare
Obiectul regulamentului îl constituie compensarea succesiva a obligaţiilor reciproce între agenţii economici, pe baza de ordine de compensare.

ART. 2
Termenii utilizaţi
1. Compensare fãrã numerar - stingerea obligaţiilor reciproce intrei doi sau mai mulţi agenţi economici, pana la concurenta obligaţiei celei mai mici, prin ordine de compensare.
2. Compensarea de mica valoare - stingerea obligaţiilor reciproce sub 10 milioane lei.
3. Compensarea succesiva închisã - modalitatea de stingere a obligaţiilor de operaţiuni economice care privesc perioada trecutã şi care sting datoriile existente, la un moment dat, între pãrţi.
4. Compensarea succesiva deschisã - modalitatea de stingere a obligaţiilor din operaţiuni economice între doi sau mai mulţi agenţi economici pentru datorii certe existente, înregistrate în contabilitate, cu excepţia celor pentru care s-au introdus acţiuni la instanţele judecãtoreşti.
5. Agent economic - unitatea economicã organizatã sub forma de regie autonomã, companie/societate nationala, societãţi comerciale, indiferent de forma de proprietate etc.
6. Agent economic initiator - unitatea economicã care solicita stingerea obligaţiilor reciproce prin intermediul unui act de compensare.
7. Agent economic destinatar - unitatea economicã care accepta compensarea unei creanţe prin datoria sa cãtre initiator. Compensarea poate avea loc la nivel cel mai mic al datoriilor şi creanţelor reciproce.
8. Serviciul de compensare - agent de intermediere care primeşte, analizeazã şi negociaza periodic, în prezenta reprezentanţilor agenţilor economici, compensarea obligaţiilor reciproce prin emiterea ordinelor de compensare.
9. Instrumentul de plata - ordinul de compensare emis de serviciul de compensare în baza procesului-verbal de compensare prin care clientul şi furnizorul îşi lichideazã datoriile de valoare egala. Documentul este prezenta în anexa nr. 5.
10. Inspectorul de compensare - persoana care reprezintã agentul economic ce solicita serviciului de compensare sa-i presteze activitãţi în vederea compensãrii.
Inspectorul de compensare este desemnat, pentru fiecare şedinţa în parte, printr-o împuternicire acordatã persoanelor care angajeazã unitatea. La fiecare şedinţa de compensare documentul de împuternicire se prezintã la serviciul de organizare a şedinţei de compensare. Documentul este prezentat în anexa nr. 6.
11. Agentul de compensare - persoana care reprezintã serviciul de compensare în şedinţele de compensare. Desemnarea agentului de compensare se face prin împuternicire data de cãtre conducãtorul serviciului de compensare, specificându-se circuitele pentru care a fost desemnat. Agentul de compensare conduce şedinţa de compensare pentru circuitele pentru care a fost desemnat. Documentul de desemnare este prezentat în anexa nr. 9.
12. Ziua de compensare - ziua lucrãtoare în care se desfãşoarã şedinţa de compensare.

ART. 3
Serviciul de compensare - organizare şi atribuţii
Serviciul de compensare funcţioneazã în cadrul Institutului de Management şi Informatica din cadrul Ministerului Industriei şi Comerţului, având urmãtoarele compartimente:
- compartimentul de analiza şi identificare a circuitelor de compensare pe baza cererilor agenţilor economici;
- compartimentul de organizare a şedinţelor de compensare, care primeşte, înregistreazã, prezintã spre analiza cererile de compensare, întocmeşte procesele-verbale de şedinţa şi transmite hotãrârile pentru emiterea ordinelor de compensare;
- compartimentul de decontãri, care emite ordine de compensare, tine evidenta lor şi soluţioneazã litigiile.

ART. 4
Obiectul compensãrii succesive a plãţilor între agenţii economici pe baza ordinelor de compensare
Obiectul compensãrii succesive îl constituie stingerea datoriilor, cu creanţele reflectate în contabilitatea agenţilor economici pe baza ordinelor de compensare, cu o valoare mai mare de 10 milioane lei.
Fac excepţie plãţile de mica valoare (sub 10 milioane lei) pentru arierate restante ale unitãţilor furnizoare de servicii sociale.

ART. 5
Circuitele, termenele şi intervalele obligatorii ale plãţilor prin compensare
Compensarea succesiva, conform prezentului regulament, se procedeazã conform schemei din anexa nr. 1.
Agentul economic initiator devine agent economic destinatar (anexa nr. 2) în momentul când au fost emise şi primite ordinele de compensare (instrumentele de plata în numele agenţilor economici dintr-un lant de compensare, negociate în cadrul şedinţei, care se consemneazã în procesul-verbal de compensare (anexa nr. 4).
Data efectuãrii stingerii datoriilor şi a creanţelor este cea a ordinului de compensare şi se opereazã în toate documentele iniţiale (proces-verbal şi ordin de compensare).

ART. 6
Şedinţa de compensare
În fiecare joi a sãptãmânii se organizeazã o şedinţa de compensare.
Şedinţa se organizeazã la sediul Ministerului Industriei şi Comerţului.
Şedinţa este precedatã de prezentarea cererilor de compensare (anexa nr. 3) cu doua zile înainte, respectiv pana în fiecare marti, care va cuprinde:
- situaţia creanţelor şi a datoriilor restante la sfârşitul lunii precedente;
- situaţia la zi a plãţilor cash sau a compensãrii pana la data şedinţei;
Şedinţa zilnica se încheie prin consemnarea, în procesul-verbal (anexa nr. 4), a denumirii agenţilor economici şi a sumelor angajate în compensare, care se semneazã de cãtre reprezentanţii acestora şi de cãtre agentul de compensare desemnat de serviciul de compensare pentru fiecare circuit, iar pe baza anexei se întocmesc ordinele de compensare (anexa nr. 5), remise într-un exemplar fiecãrui agent economic, consemnându-se suma care poate fi compensata cu fiecare agent în parte.
În borderoul pentru decontãrile fãcute prin ordinul de compensare de pe versoul formularului (anexa nr. 5) se consemneazã situaţia documentelor primare cuprinse în suma compensata pentru fiecare agent economic în parte.

ART. 7
Orarul şedinţelor de compensare
Orarul şedinţelor de compensare se stabileşte între orele 8,30 - 16,00, cuprinzând patru pãrţi:
Partea I - prezentarea şi înscrierea documentelor de acreditare, a inspectorilor de compensare, reprezentanţi ai agenţilor economici, conform anexei nr. 6.
Partea a II-a - în care Compartimentul de analiza şi identificare circuite de compensare prezintã inspectorilor de compensare, reprezentanţi ai agenţilor economici, propunerile circuitelor de compensare închise sau deschise, identificate.
Partea a III-a - în care Compartimentul de organizare a compensãrii întocmeşte procesul-verbal de şedinţa pentru fiecare circuit de compensare închis sau deschis, în prezenta şi sub semnatura inspectorilor de compensare acreditaţi şi cu ştampila acestora (anexa nr. 4).
Compartimentul de identificare a circuitelor de compensare propune agenţilor economici initiatori numãrul de circuite de compensare posibile ce pornesc de la ei, numind şi agentul de compensare prin grija cãruia se redacteazã procesul-verbal de compensare (anexa nr. 4).
Partea a IV-a - cu continuare şi în ziua urmãtoare, în care compartimentul decontãri emite ordine de compensare şi înregistreazã procesele-verbale de compensare. Ordinele de compensare noi poarta semnatura emitentului şi ale inspectorilor de compensare, reprezentanţi ai agentului economic initiator şi destinatar. De asemenea, borderoul facturilor în baza cãrora s-a stabilit valoarea de compensare va fi semnatã de cei doi inspectori de compensare.

ART. 6
Evidenta operaţiunilor de compensare
În cadrul Serviciului de compensare se deschide Registrul de evidenta compensãri (anexa nr. 7), în care se înscriu, în ordine cronologicã:
- data efectuãrii compensãrii;
- procesele-verbale de şedinţa în care sunt înscrişi agenţii economici intrati în compensare şi suma compensata, pe fiecare relatie;
- evidenta ordinelor de compensare, cu numãrul şi valoarea lor, eliberate fiecãrui agent economic.

ART. 9
Organizarea Serviciului de compensare
Structura organizatoricã (anexa nr. 8) va fi incorporata în Institutul de Management şi Informatica în cadrul numãrului de personal aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 382/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Industriei şi Comerţului.
Serviciul de compensare va funcţiona experimental timp de 3 luni de la intrarea în vigoare a prezentului regulament, fãrã a percepe comision pentru operaţiunile de compensare intermediate.
Documentele necesare functionarii Serviciului de compensare, în perioada experimentala, vor fi asigurate de cãtre fiecare agent economic participant, conform înţelegerii cu colectivul de conducere.
Pentru a realiza controlul asupra operaţiunilor de compensare efectuate, se deschide Registrul rulajelor operaţiunilor de compensare, în care sumele compensate pe total, cat şi pe client (plãtitor) şi furnizor (beneficiar), trebuie sa fie corelate (egale) la fiecare sfârşit de luna. Documentul este prezentat în anexele nr. 10, 11a) şi 11b).

ART. 10
Soluţionarea litigiilor, corectarea erorilor
Litigiile se soluţioneazã în zilele programate pentru desfãşurarea şedinţelor de compensare de cãtre inspectorii de compensare care reprezintã unitãţile în litigii, se încheie un proces-verbal şi se stabilesc mãsurile care trebuie luate de cãtre pãrţi.
Erorile vor fi soluţionate, la cererea agentului economic în cauza, prin analiza erorii şi a efectelor financiare pentru petent.
Dacã eroarea afecteazã mai mulţi agenţi economici, Serviciul decontare-compensãri va transmite tuturor celor în cauza corectiile ce urmeazã a fi fãcute, astfel:
- pentru documente greşit redactate (cifre gresite), documentul se va prezenta în original, pentru anulare emitandu-se un alt ordin de compensare corect;
- pentru înscrierea gresita a denumirii agentului economic cu care s-a fãcut compensarea, ordinul de compensare respectiv va fi anulat, fiind emis un alt ordin de compensare corect.
Documente inlocuitoare opereazã de la aceeaşi data cu cea a documentelor emise iniţial;
- documentele emise pentru corectare se înscriu într-un registru special de cãtre agentul de compensare, semnat de Serviciul de compensare, pentru rezolvarea litigiului, şi de cãtre cei doi sau mai mulţi agenţi de compensare afectaţi. Registrul de erori de compensare este prezentat în anexa nr. 12.

ART. 11
Regimul ordinelor de compensare
Ordinele de compensare au regim special, sunt numerotate în tipografie, iar evidenta lor este stricta. Ordinele de compensare eronat completate sau necompletate şi degradate se distrug de cãtre o comisie desemnatã special pentru acesta, intocmindu-se un proces-verbal.
Ordinul de compensare emis de Serviciul de compensare reprezintã document justificativ de înregistrare în contabilitate a stingerii creanţelor şi a datoriilor care au fãcut obiectul compensãrii. Ordinul de compensare se anexeazã la nota contabila.

ART. 12
Punctul 2.1. din Normele metodologice de aplicare a prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 10/1997 cu privire la diminuarea blocajului financiar şi a pierderilor din economie, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 481/1997 , nu se aplica în cazul datoriilor nerambursate la scadenta ale agenţilor economici din industrie.

ART. 13
Anexele nr. 1 - 12 fac parte integrantã din prezentul regulament.

Anexele nr. 1 - 2 la regulament se gãsesc publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 163 din 23 aprilie 1998 la pag. 4.


ANEXA 3
-------
la regulament
-------------




AGENTUL RAPORTOR ..................
codul fiscal ......................



CERERE DE COMPENSARE
Situaţia creanţelor şi a datoriilor restante la data de ..............


| Furnizori/Beneficiari |Fata de furnizori şi beneficiari, agentul raportor |
| | are: |
|--------------------------|---------------------------------------------------|
| Cod |Denumirea|Numãrul | de încasat*) | de plãtit*) |
|fiscal |agentului| şi |----------------------|----------------------------|
| | | data | Valoarea | Valoarea | Valoarea | Valoarea |
| | |facturii|facturilor|facturilor |facturilor |facturilor cu |
| | | |cu vechime|cu vechime |cu vechime |vechime între |
| | | | > 6 luni | între | > 6 luni | 3 - 6 luni |
| | | | | 3 - 6 luni| | |
|-------|---------|--------|----------|-----------|-----------|----------------|
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
|_|_|_|_|_________|________|__________|___________|___________|_______________ |
| | TOTAL: | | | | |
|_______|__________________|__________|___________|___________|________________|

Managerul general al agentului raportor,

Contabil-şef al agentului raportor,



------------
*) Elemente certe la data şedinţei de compensare.


ANEXA 4
-------
la regulament
-------------


Emitent: SERVICIUL DE COMPENSARE .............




PROCES-VERBAL AL ŞEDINŢEI Nr. ......
Lista agenţilor economici care intra în compensare din grupa nr. ......
din data de ...../...../.....
Valoarea maxima ce poate fi compensata: .....................
Valoarea compensata: ........................................


| Codul | Denumirea | Numele | Semnatura | Ştampila | Seria şi | Valoarea |
| fiscal | agentului |şi prenu- | | |numãrul |ordinului |
| | |mele re- | | |ordinului |de compen-|
| | |prezentan-| | |de compen-|sare |
| | |tului fun-| | |sare | |
| | |ctia | | | | |
|---------|------------|----------|-----------|----------|----------|----------|
|---------|------------|----------|-----------|----------|----------|----------|
|---------|------------|----------|-----------|----------|----------|----------|
|---------|------------|----------|-----------|----------|----------|----------|
|---------|------------|----------|-----------|----------|----------|----------|
|---------|------------|----------|-----------|----------|----------|----------|
|---------|------------|----------|-----------|----------|----------|----------|

SERVICIUL DE COMPENSARE

AGENTUL DE COMPENSARE




ANEXA 5
-------
la regulament
-------------




O P E R A T I U N E A D E C O M P E N S A R E
ORDIN DE COMPENSARE

Seria ........ Nr. ............ din data de ......../......./........
pentru suna de: ..............


Semnatura | |
şi ştampila |______________________________|


AGENTUL ECONOMIC DESTINATAR ------------------------------
Semnatura | |
şi ştampila |______________________________|


ATENTIE!
Nu se deconteazã prin banca
Nu se schimba contra numerar.
Nu se admit ştersãturi, corecturi, modificãri.
Priveşte numai obligaţii certe (fãrã dobânzi şi penalitãţi).
Circula numai în original.
Diminuarea obligaţiilor se face la data înscrisã pe ordinul de compensare.

NOTA:
Pe verso se trec elementele de identificare ale facturilor care fac obiectul compensãrii.

SERVICIUL DE COMPENSARE
AGENTUL DE COMPENSARE
------------------------------------------------------------------------------

ORDIN DE COMPENSARE
Seria .......... Nr. ......... din data de ......../......../........
pentru suma de: ...................

Agentul economic initiator ..........................
Agentul economic destinatar .........................


SERVICIUL DE COMPENSARE
AGENTUL DE COMPENSARE

Verso
------

O P E R T I U N E A D E C O M P E N A R E

BORDEROUL DATORIILOR STINSE
PENTRU JUSTIFICAREA PRIN ORDINUL DE COMPENSARE

Nr. ...................

------------------------------------------------------------------------------
| Numãrul | Data | Valoarea | Valoarea |
| facturii | emiterii facturii | facturatã | compensata |
|__________________|___________________|___________________|___________________|
|__________________|___________________|___________________|___________________|
|__________________|___________________|___________________|___________________|
|__________________|___________________|___________________|___________________|
|__________________|___________________|___________________|___________________|
|__________________|___________________|___________________|___________________|
|__________________|___________________|___________________|___________________|
|__________________|___________________|___________________|___________________|
|__________________|___________________|___________________|___________________|
|___TOTAL:_________|_______X___________|___________________|___________________|


Inspector de compensare Inspector de compensare
destinatar, initiator,




ANEXA 6
-------
la regulament
-------------


Societatea Seria 0/Nr. 000001 Societatea Seria 0/Nr. 000001
Comercialã Comercialã
(Regia Autonomã) (Regia Autonomã)

.................. ...............


ÎMPUTERNICIRE ÎMPUTERNICIRE

Serviciul de compensare ........., Cãtre Serviciul de compensare ..........,
str. .................. nr. ....., str. ....................... nr. .......,
sectorul ....., localitatea ....., sectorul ......., localitatea ......... .

Subsemnaţii ..................., director
Inspector de compensare general/director, şi ...................,
pentru şedinţa din data de ......... director economic/contabil-şef, imputer-
Numele ............................. nicim ca inspector de compensare pe
Funcţia ............................ domnul/doamna ..........................,
având funcţia de .......................,
şi telefonul de serviciu nr. ...........,
legitimat(a) cu buletinul de identitate/
pasaport seria ...... nr. ..............,
domiciliat(a) în localitatea ............,
Director general/Director str. ................ nr. ....., bl. ...,
........................ sc. ...., ap. ....., telefon la domiciliu
(Semnatura) nr. .........., sa reprezinte societatea
comercialã (regia autonomã) la şedinţa de
compensare din data de .................,


Director economic/ Director general/ Director economic/
Contabil-şef, Director, Contabil-şef,

................. ................. .......................
(Semnatura) (Semnatura) (Semnatura)




ANEXA 7
-------
la regulament
-------------




REGISTRUL DE EVIDENTA A OPERAŢIUNILOR DE COMPENSĂRI


| Data | Locul | Numãrul | Numãrul | Valoarea | Numãrul | Responsabilul |
|efec- |compen-|proce- |agenţilor|compensata|ordinelor|Serviciului de compen-|
|tuarii|sarii |sului-ver|care au | |emise |sare |
|com- | |bal de co|intrat în| |pentru |----------------------|
|pen- | |pensare |compen- | |realiza- |Numele şi | Semnatura |
|sarii | | |sare | |rea com- |prenumele | |
| | | | | |pensarii |inspecto- | |
| | | | | | |rului de | |
| | | | | | |compensare| |
|------|-------|---------|---------|----------|---------|----------|-----------|
|------|-------|---------|---------|----------|---------|----------|-----------|
|------|-------|---------|---------|----------|---------|----------|-----------|
|------|-------|---------|---------|----------|---------|----------|-----------|
|------|-------|---------|---------|----------|---------|----------|-----------|
|------|-------|---------|---------|----------|---------|----------|-----------|
|------|-------|---------|---------|----------|---------|----------|-----------|
|------|-------|---------|---------|----------|---------|----------|-----------|
|------|-------|---------|---------|----------|---------|----------|-----------|
|------|-------|---------|---------|----------|---------|----------|-----------|
|------|-------|---------|---------|----------|---------|----------|-----------|
|------|-------|---------|---------|----------|---------|----------|-----------|



ANEXA 6
-------
la regulament
-------------






| SERVICIUL DE COMPENSARE |
-------------------------
|
|
|
---------------------------------------------------------------
| Colectivul de conducere |
| - 3 persoane - |
| |
| - Comunica agenţilor economici organizarea activitãţii de |
| compensare. |
| - Transmite agenţilor economici interesaţi documentele şi |
| regulamentele care reglementeazã aceasta activitate. |
| - Înregistreazã cererile agenţilor economici participanţi la |
| compensare. |
| - Tine legatura cu agenţii economici deserviti, înregistreazã |
| opinii, sugestii şi reclamaţii privind activitatea de |
| compensare. |
| - Organizeazã activitatea serviciului de compensare. |
| - Urmãreşte şi controleazã activitatea de compensare ca volum |
| de activitate şi corectitudine. |
| - Hotãrãşte cu privire la organizarea şedinţelor de compensare|
| - Desemneazã agenţii de compensare şi tine evidenta documen- |
| telor de compensare. |
| - Hotãrãşte asupra extinderii dimensiunii activitãţii de com- |
| pensare în funcţie de cerere. |
| - Hotãrãşte asupra programãrii listelor pentru soluţionarea |
| litigiilor. |
| - Raporteazã lunar asupra eficientei experimentului. |
| |
---------------------------------------------------------------
|
|
_______________________|____________________________
| |
| |
------------------------------------------------------------------------------
| Compartimentul de | | Compartimentul de | | Compartimentul de |
| identificare a circui-| | organizare a sedin- | | decontãri-compensãri |
| telor | | telor de compensare | | - 10 persoane - |
| - 4 persoane - | | - 10 persoane - | | |
| | | | | |
|- Întocmeşte listele cu | |- Primeşte şi inregis- | |- Emite ordinele de com-|
| erori rezultate din | | treaza cererile de | | pensare aferente |
| transmisia informa- | | compensare. | | proceselor-verbale de |
| tiilor de cãtre agenţii| |- Înregistreazã şi | | compensare. |
| economici. | | verifica informaţiile| |- Verifica completarea |
|- Identifica circuitele | | primite de la agenţii| | borderoului justifi- |
| de compensare pe baza | | de compensare. | | cativ. |
| informaţiilor primite | |- Rezolva erorile rezul| |- Tine evidenta proce- |
| de la agenţii economici| | tate din transmisia | | selor-verbale de com- |
| care participa la com- | | informaţiilor de | | pensare completate cu |
| pensare. | | cãtre agenţi. | | seria şi numãrul ordi-|
|- Întocmeşte listele cu | |- Anunta agenţii econo-| | nelor de compensare. |
| componenta fiecãrei | | mici care pot pãrţi- | |- Tine evidenta ordi- |
| grupe de agenţi ce | | cipa la şedinţa de | | nelor de compensare. |
| intra în compensare. | | compensare. | |- Tine registrul rula- |
| | |- Primeşte, verifica şi| | jului de compensare. |
| | | indosariaza documen- | |- Rezolva litigiile şi |
| | | tele de acreditare | | corecteaza erorile. |
| | | ale inspectorilor de | | |
| | | compensare. | | |
| | |- Conduce şi întocmeşte| | |
| | | procesul-verbal al | | |
| | | şedinţei pe fiecare | | |
| | | circuit de compensare| | |
| | |- Transmite procesele- | | |
| | | verbale întocmite | | |
| | | serviciului decontãri| | |
| | | -compensãri în vede- | | |
| | | rea emiterii ordi- | | |
| | | nelor de compensare. | | |
| | | | | |
| Nota: | | Nota: | | Nota: |
| Persoanele din acest | | 9 persoane din acest | | 9 persoane din acest |
| compartiment lucreazã | | compartiment pres- | | compartiment presteazã|
| numai pentru aceasta | | teaza activitate | | servicii o zi, acestea|
| activitate. | | numai în ziua de com-| | fiind aceleaşi cu cele|
| | | pensare, iar o per- | | din Serviciul de orga-|
| | | soana, numai pentru | | nizare-compensare, iar|
| | | aceasta activitate. | | o persoana, numai |
| | | | | pentru aceasta |
| | | | | activitate. |
|_________________________| |_______________________| |________________________|



ANEXA 9
--------
la regulament
-------------




MINISTERUL INDUSTRIEI ŞI
COMERŢULUI
SERVICIUL DE COMPENSARE



DISPOZIŢIE Nr. 00001
În temeiul Ordinului ministrului industriei şi comerţului nr. ............,
din .............., împuterniceşte pe dl/dna .................................,
ca agent de compensare pentru şedinţa din data de ............................,
având în responsabilitate urmãtoarele circuite:


| Agentul initiator | Agenţii în circuit |
|____________________________________|_________________________________________|
|____________________________________|_________________________________________|
|____________________________________|_________________________________________|
|____________________________________|_________________________________________|
|____________________________________|_________________________________________|
|____________________________________|_________________________________________|
|____________________________________|_________________________________________|
|____________________________________|_________________________________________|
|____________________________________|_________________________________________|
|____________________________________|_________________________________________|

Am luat cunostinta Responsabil
Agent de compensare, în Serviciul de compensare,
....................... ...........................
....................... ...........................
Semnatura, Semnatura şi ştampila,




ANEXA 10
--------
la regulament
--------------





REGISTRUL RULAJELOR OPERAŢIUNILOR DE COMPENSARE
PE LUNA ......................


|Nr. | Numãrul | Data | Denumirea agentului | Suma total | prin: |
|crt.|procesulu- | | initiator/agentului |compensata | (numãrul de |
| |verbal | | plãtitor | | compensãri) |
| |___________| | | | |
| | numãr | | | | |
| | cerere | | | | |
|____|___________|______|_____________________|_____________|__________________|
|____|___________|______|_____________________|_____________|_____|______|_____|
|____|___________|______|_____________________|_____________|_____|______|_____|
|____|___________|______|_____________________|_____________|_____|______|_____|
|____|___________|______|_____________________|_____________|_____|______|_____|
|____|___________|______|_____________________|_____________|_____|______|_____|
|____|___________|______|_____________________|_____________|_____|______|_____|
|____|___________|______|_____________________|_____________|_____|______|_____|
|____|___________|______|_____________________|_____________|_____|______|_____|
|____|___________|______|_____________________|_____________|_____|______|_____|
|____|___________|______|_____________________|_____________|_____|______|_____|
|____|___________|______|_____________________|_____________|_____|______|_____|
|____|___________|______|_____________________|_____________|_____|______|_____|



ANEXA 11 a)
--------
la regulament
-------------


FIŞA PLĂTITORULUI

DENUMIREA PLĂTITORULUI PRIN COMPENSARE




| Data | Numãrul | Denumirea | Înregistrat contabil | Sold |
| |documentului |plãtitorului |_______________________________| |
| | | | Debit | Credit | D/C | |
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|



ANEXA 11 b)
----------
la regulament
-------------


FIŞA INCASATORULUI

DENUMIREA COMPENSATORULUI (INCASATOR)




| Data | Numãrul | Denumirea | Înregistrat contabil | Sold |
| |documentului |compensatoru-| ______________________________| |
| | |lui | Debit | Credit | D/C | |
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|
|_________|_____________|_____________|_________|__________|__________|________|




ANEXA 12
---------
la regulament
-------------





REGISTRUL DE ERORI DE COMPENSARE


|Nr. | Numãrul şi | Emitentul | Agenţii economici |Suma |Cauza |Modul de solu- |
|crt.|data ordinu-|ordinului |cuprinşi în opera- | de |erorii| tionare |
| |lui de com- |de compen- |tiunea de compen- |com- | |_______________|
| |pensare |sare |sare |pen- | |Anulare|Emitere|
| | | | |sare | | nr. |ordin |
| | | | | | |deci- |nou |
| | | | | | |ziei |nr. ...|
|____|____________|___________|___________________|_____|______|_______|_______|
|____|____________|___________|___________________|_____|______|_______|_______|
|____|____________|___________|___________________|_____|______|_______|_______|
|____|____________|___________|___________________|_____|______|_______|_______|
|____|____________|___________|___________________|_____|______|_______|_______|
|____|____________|___________|___________________|_____|______|_______|_______|
|____|____________|___________|___________________|_____|______|_______|_______|
|____|____________|___________|___________________|_____|______|_______|_______|



----------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016