Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 130 din 11 martie 1998  privind finantarea Turneului Final al Campionatului European de Fotbal pentru tineri sub 21 de ani    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 130 din 11 martie 1998 privind finantarea Turneului Final al Campionatului European de Fotbal pentru tineri sub 21 de ani

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 115 din 17 martie 1998
În temeiul <>Ordonanţei Guvernului nr. 63/1994 privind actualizarea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile şi instituţiile publice, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 13/1995 , şi al <>art. 16 lit. j) din Ordonanta Guvernului nr. 12/1993 privind achiziţiile publice, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 83/1994 şi republicatã,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Cheltuielile privind lucrãrile de pregãtire a stadioanelor de joc şi a terenurilor de antrenament acreditate de U.E.F.A. pentru desfãşurarea Turneului Final al Campionatului European de Fotbal pentru tineri sub 21 de ani, ce va fi organizat la Bucureşti în perioada 23-31 mai 1998, se vor finanta din alocaţii de la bugetul de stat pentru activitatea sportiva, prevãzute la capitolul "Cultura, religie şi acţiuni privind activitatea sportiva şi de tineret", în bugetele Ministerului Tineretului şi Sportului, Ministerului Apãrãrii Naţionale, Ministerului de Interne şi Ministerului Transporturilor, potrivit anexei nr. 1.
ART. 2
Cheltuielile necesare organizãrii competitiei se vor suporta din alocaţiile de la bugetul de stat pentru activitatea sportiva, prevãzute în bugetul Ministerului Tineretului şi Sportului pe anul 1998 la capitolul "Cultura, religie şi acţiuni privind activitatea sportiva şi de tineret", potrivit anexei nr. 2.
ART. 3
Lucrãrile prevãzute în anexa nr. 1 vor fi executate pe baza de documentaţii aprobate legal, prin încredinţare directa acordatã societãţilor comerciale prevãzute în anexa nr. 3.
ART. 4
Bunurile achiziţionate potrivit anexei nr. 2 şi rãmase în urma realizãrii acţiunii vor fi preluate în administrare de cãtre Ministerul Tineretului şi Sportului.
ART. 5
Cu sumele rãmase neutilizate în urma desfãşurãrii acţiunii se va majorã Fondul de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului pe anul 1998, în termen de 30 de zile de la încheierea competitiei.
ART. 6
Cota-parte din venit ce va fi primitã de cãtre Federaţia Romana de Fotbal de la U.E.F.A., care reprezintã a opta parte din venitul realizat, dupã ce s-a dedus 10% din venit pentru U.E.F.A., va fi utilizata pentru activitatea de copii şi juniori şi loturile naţionale de juniori şi tineret, pe baza unui program întocmit de Federaţia Romana de Fotbal şi avizat de Ministerul Tineretului şi Sportului.
ART. 7
Perioada 22 mai - 1 iunie 1998, prevãzutã la art. 3 din Hotãrârea Guvernului nr. 780/1997, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 344 din 5 decembrie 1997, se înlocuieşte cu perioada 5 mai - 2 iunie 1998.
ART. 8
Anexele 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
VICTOR CIORBEA

Contrasemneazã:
----------------
Ministrul tineretului şi sportului,
Crin Antonescu

Ministru de stat,
ministru de interne,
Gavril Dejeu

Ministrul apãrãrii naţionale,
Constantin Dudu Ionescu

Ministrul transporturilor,
Anton Ionescu

Ministrul finanţelor,
Daniel Daianu

Ministrul lucrãrilor publice
şi amenajãrii teritoriului,
Nicolae Noica

ANEXA 1

FINANŢAREA
cheltuielilor privind lucrãrile de pregãtire a stadioanelor de joc şi a terenurilor de antrenament acreditate de U.E.F.A. pentru desfãşurarea Turneului Final al Campionatului European de Fotbal pentru tineri sub 21 de ani, Bucureşti, 23-31 mai 1998


- milioane lei -


I. Ministerul Tineretului şi Sportului 13.025,0
Stadionul Naţional "Lia Manoliu"
Lucrãri ce urmeazã a se executa:
1. Procurarea şi înlocuirea scaunelor la tribuna I şi
a II-a
2. Mãrirea capacitãţii de iluminare la instalatia
nocturna a stadionului
3. Refacerea conductorilor de alimentare electrica şi
înlocuirea corpurilor de iluminat pentru cãile de
acces al publicului
4. Realizarea iluminatului de siguranta şi a evacuarii
la stadion
5. Înlocuirea conductei (inelului) de alimentare cu apa
la stadion
6. Amenajarea celor 8 grupuri sanitare pentru public
7. Refacerea finisajelor actualelor faţade de la tribuna
oficialã şi tribuna a II-a
8. Amenajarea spaţiilor pentru cabinele de presa şi
transmisiuni radio-TV
9. Panouri electronice pentru schimbarea jucatorilor
(2 buc.)

II. Ministerul Apãrãrii Naţionale 1.671,0
Stadionul "Steaua"
Lucrãri ce urmeazã a se executa:
1. Amenajarea intrãrii în stadion
2. Amenajarea cabinetului medical şi a grupului sanitar
aferent
3. Amenajarea vestiarelor pentru jucatori şi arbitri
4. Amenajarea parterului şi a acceselor la vestiare
5. Conducte sanitare şi termice de înlocuit
6. Instalatie P.S.I.
7. Instalatie de cabluri telefonice pentru presa
(linii telefonice internaţionale şi racorduri cu
modem)
8. Îmbunãtãţirea parametrilor de iluminare nocturna
9. Amenajarea sãlii de şedinţe tehnice
10. Tunel de ieşire pentru jucatori
11. Panouri electronice pentru schimbarea jucatorilor
(2 buc.)

III. Ministerul de Interne 1.209,0
Stadionul "Dinamo"
Lucrãri ce urmeazã a se executa:
1. Amenajarea vestiarelor pentru jucatori şi arbitri
2. Acoperirea tribunei pentru presa şi realizarea
instalaţiilor telefonice - 10 linii internaţionale
cu aparate telefonice şi 10 racorduri cu modem
3. Tunel de ieşire pentru jucatori
4. Panouri electronice pentru schimbarea jucatorilor
(2 buc.)

IV. Ministerul Transporturilor 1.611,0
Stadionul "Giulesti"
Lucrãri ce urmeazã a se executa:
1. Înlocuirea tamplariei metalice de la vestiarele
jucatorilor şi arbitrilor
2. Realizarea ventilatiei la vestiarele jucatorilor şi
arbitrilor
3. Lucrãri de igienizare la vestiarele jucatorilor şi
arbitrilor
4. Mãrirea capacitãţii tribunei acoperite pentru presa
şi realizarea instalaţiilor telefonice pentru 10
linii internaţionale şi 10 racorduri cu modem
5. Panouri electronice pentru schimbarea jucatorilor
(2 buc.)
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL GENERAL: 17.516,0
--------------------------------------------------------------------------------


ANEXA 2

FINANŢAREA
cheltuielilor privind organizarea Turneului Final al Campionatului European de Fotbal pentru echipe formate din tineri sub 21 de ani, Bucureşti, 23-31 mai 1998


- milioane lei -


1. CHELTUIELI DE CAZARE

1.1. Pentru delegatiile Germaniei, Olandei, Greciei şi
României (Grupa A)

Hotel Intercontinental

4 delegaţii x 12 camere cu 2 paturi x 10 zile x 2.100.000 lei 1.008,0
4 delegaţii x 6 camere cu 1 pat x 10 zile x 2.100.000 lei 504,0
2 sali de şedinţe tehnice pentru 30 de persoane, dotate cu
televizoare şi video x 10 zile x 4.500.000 lei 90,0
1 camera pentru cabinet medical x 10 zile x 2.100.000 lei 21,0
1 camera pentru serviciu de permanenta x 10 zile x 2.100.000 lei 21,0
1 camera pentru amenajarea sediului comitetului de organizare +
+ U.E.F.A. x 12 zile x 3.000.000 lei 36,0

1.2. Pentru delegatiile Spaniei, Rusiei, Norvegiei şi Suediei
(Grupa B)

Hotel Bucureşti

4 delegaţii x 12 camere cu 2 paturi x 10 zile x 2.025.000 lei 972,0
4 delegaţii x 6 camere cu 1 pat x 10 zile x 1.530.000 lei 367,2
2 sali de şedinţe tehnice pentru 30 de persoane, dotate cu
televizoare şi video x 10 zile x 2.790.000 lei 55,8
1 camera pentru cabinet medical x 10 zile x 2.025.000 lei 20,3
1 camera pentru serviciu permanent x 10 zile x 2.025.000 lei 20,3
1 camera pentru amenajarea sediului comitetului de organizare +
+ U.E.F.A. x 12 zile x 2.500.000 lei 30,0

1.3. Cartierul general al U.E.F.A. şi Comitetul de organizare
local (C.O.L.)

Hotel Crowne Plaza Bucureşti (Flora)

4 apartamente pentru U.E.F.A. x 12 zile x 3.600.000 lei 172,8
50 camere cu 1 pat pentru U.E.F.A. x 12 zile x 1.800.000 lei 1.080,0
1 birou cu sala de primire pentru Secretariatul general al
U.E.F.A. x 13 zile x 9.000.000 lei 117,0
1 birou pentru responsabilul de presa al U.E.F.A. x 13 zile x
x 2.700.000 lei 35,1
1 sala de şedinţe cu o capacitate de 40-50 locuri, dotatã
cu instalatie de traducere simultanã x 12 zile x 9.000.000 lei 117,0
1 spaţiu de depozitare a echipamentului "Adidas" pentru arbitri
şi echiparea acestora x 3 zile x 9.000.000 lei 2,7
1 camera pentru cabinet medical x 12 zile x 1.800.000 lei 21,6
1 camera pentru serviciu de permanenta x 12 zile x 1.800.000 lei 21,6
1 sala pentru amenajarea birourilor de lucru ale Comitetului
de organizare local x 13 zile x 4.500.000 lei 58,5
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL 1: 4.771,9
--------------------------------------------------------------------------------

2. CHELTUIELI DE MASA

2.1. Pentru delegatiile Germaniei, Olandei, Greciei şi
României (Grupa A)

Hotel Intercontinental

4 delegaţii x 26 persoane x 10 zile x 900.000 lei 936,0
4 delegaţii x 2 persoane (atasat C.O.L. + translator) x 10
zile x 450.000 lei 36,0
4 delegaţii x 2 soferi x 10 zile x 450.000 lei 36,0
1 sofer C.O.L. x 10 zile x 450.000 lei 4,5
5 persoane (U.E.F.A. + C.O.L.) x 10 zile x 450.000 lei 22,5
bãuturi nealcoolice, ceai, cafea, apa minerala, în camere
şi la antrenamente, pentru 4 delegaţii x 26 persoane x 10
zile x 50.000 lei 10,4

2.2. Pentru delegatiile Spaniei, Rusiei, Norvegiei şi
Suediei (Grupa B)

Hotel Bucureşti

4 delegaţii x 26 persoane x 10 zile x 900.000 lei 936,0
4 delegaţii x 2 persoane (atasat C.O.L. + translator) x 10
zile x 450.000 lei 36,0
4 delegaţii x 2 soferi x 10 zile x 450.000 lei 36,0
1 sofer C.O.L. x 10 zile x 450.000 lei 4,5
5 persoane (U.E.F.A. + C.O.L.) x 10 zile x 450.000 lei 22,5
bãuturi nealcoolice, ceai, cafea, apa minerala, în camere
şi la antrenamente, pentru 4 delegaţii x 26 persoane x 10
zile x 50.000 lei 52,0

2.3. Cartierul General al U.E.F.A. şi Comitetul de organizare
local (C.O.L.)

Hotel Crowne Plaza Bucureşti (Flora)

54 persoane U.E.F.A x 12 zile x 900.000 lei 583,2
36 persoane C.O.L. x 12 zile x 450.000 lei 194,4
28 soferi x 12 zile x 200.000 lei 67,2
bãuturi nealcoolice, ceai, cafea, apa minerala pentru
90 persoane x 12 zile x 45.000 lei 48,6

2.4. Mese oficiale

20 mai 1998, la Hotel Crowne Plaza
70 persoane (U.E.F.A. + COL) x 500.000 lei 35,0

27 mai 1998, la Palatul Parlamentului
300 persoane (participanţi U.E.F.A., C.O.L., persoane
oficiale romane, presa) x 500.000 lei 150,0

31 mai 1998, la Hotel Intercontinental
200 persoane (4 echipe finaliste, U.E.F.A., C.O.L.,
persoane oficiale romane, presa) x 500.000 lei 100,0

2.5. Bãuturi nealcoolice, racoritoare, cafea, apa minerala,
la centrele de presa şi sãlile de conferinţe de la
stadioanele de competiţie - 2 centre (stadioane) x 9
zile x 10.000.000 lei 180,0
2.6. Bãuturi nealcoolice, racoritoare, cafea, apa minerala,
sandviciuri pentru protocol - oficialitati U.E.F.A. şi
romane - la stadion, pentru 12 meciuri x 15.000.000 lei 180,0
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL 2: 3.670,8
--------------------------------------------------------------------------------

3. CHELTUIELI CU TRANSPORTUL LOCAL

3.1. Pentru echipele participante
-----------------------------
8 autocare x 11 zile x 1.500.000 lei 132,0
8 autoturisme x 11 zile x 1.000.000 lei 88,0
8 autofurgonete x 2 zile x 900.000 lei 14,4

3.2. Pentru arbitri delegaţi U.E.F.A
-------------------------------
3 microbuze x 12 zile x 1.200.000 lei 43,2

3.3. Pentru cartierul general U.E.F.A.
---------------------------------
14 autoturisme x 12 zile x 1.000.000 lei 168,0
2 microbuze x 12 zile x 1.200.000 lei 28,8

3.4. Pentru Comitetul de organizare local
------------------------------------
10 autoturisme x 15 zile x 1.000.000 lei 150,0
2 autocare x 12 zile x 1.500.000 lei 36,0
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL 3: 660,4
--------------------------------------------------------------------------------

4. CHELTUIELI CU DATORIILE ŞI INSTALAŢIILE FUNCTIONALE

4.1. Amenajarea sediului Comitetului de organizare local:
-----------------------------------------------------
- masa pentru şedinţe, 20 de locuri 20,0
- scaune fixe, cu brate şi spatar:
20 x 1.000.000 lei 20,0
- scaune cu birou, reglabile:
20 x 1.000.000 lei 20,0
- fotolii:
4 x 2.500.000 lei 10,0
- masute joase:
2 x 1.000.000 lei 2,0

4.2. Instalaţii functionale:
------------------------
- 5 calculatoare cu modem şi imprimanta, racordate la linii
telefonice distincte (1 la cartierul general al U.E.F.A.,
1 la Comitetul de organizare local, 1 la Centrul mass media
U.E.F.A., 2 la cele doua stadioane de competitii)
5 x 36.000.000 lei 180,0
- 1 fotocopiator performant pentru hârtie normalã 63,0
- 4 fotocopiatoare de performanta medie pentru hârtie normalã 108,0
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL 4: 423,0
--------------------------------------------------------------------------------

5. CHIRII

5.1. Instalatie de traducere simultanã în 4 limbi strãine
10 zile x 4.500.000 lei 45,0
5.2. Stadion cu pista de atletism pentru pregãtirea fizica
a arbitrilor U.E.F.A.
12 zile x 2.000.000 lei 24,0
5.3. Stadioane pentru jocurile oficiale (finanţarea cheltu-
ielilor pentru ordine, asistenta tehnica, paza, pompieri,
asistenta medicalã, consumuri energetice şi materiale,
altele asemenea)
12 jocuri x 100.000.000 lei 1.200,0
5.4. Stadioane şi terenuri pentru antrenament (Steaua -
terenul nr. 6; Cotroceni - terenul nr. 2; Giulesti,
Complexul Sportiv PRO Rapid)
4 stadioane x 10 zile x 20.000.000 lei 800,0

NOTA:
Cheltuielile de mai sus se referã la asigurarea tuturor condiţiilor functionale (ordine şi paza, asistenta tehnica, pompieri, asistenta medicalã, consumuri energetice şi materiale, altele asemenea).

5.5. Telefoane mobile
50 aparate închiriate pentru perioada 20 mai - 01 iunie
1998, inclusiv costul estimat al convorbirilor
50 x 5.000.000 lei. 250,0
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL 5: 2.319,0
--------------------------------------------------------------------------------

6. TIPARITURI ŞI CONFECŢII DIVERSE

6.1. Programul turneului final:
- redactare, machetare, traducere, tipãrire în 5.000
de exemplare 250,0
6.2. Afisul turneului final:
- redactare, machetare, tipãrire în 4.000 de exemplare 50,0
6.3. Invitaţii, parbrize auto, stickere, acreditari, plicuri,
bilete de intrare, etichete, altele asemenea:
- redactare, machetare, tipãrire 250,0
6.4. Pungi din plastic cu logoul turneului final - 5.000
de exemplare 8,0
6.5. Pungi din hârtie, cu manere din snur:
- redactare, machetare, tipãrire în 3.000 de exemplare 5,0
6.6. Benere din panza cauciucata, pentru publicitatea
competitiei la hoteluri, stadioane, terenuri de
antrenament şi stradal
- 30 bucãţi x 2.500.000 lei 75,0
6.7. Stegulete cu tricolorul României - 20.000 bucãţi 38,0
6.8. Steaguri ale ţãrilor participante, U.E.F.A., arbitrilor
etc., de dimensiunile:
2,4 x 1,4 m (inclusiv cozi, maciulii şi suporturi) -
160 bucãţi 24,0
6.9. Panouri-semnale cu logoul competitiei, ce vor fi
afişate la hoteluri şi la stadioanele de competitii -
5 bucãţi 5,0
6.10. Atentii simbolice pentru participanţi şi pentru
reprezentanţii U.E.F.A.:
1.000 insigne; 1.000 fanioane; 1.000 tricouri;
1.000 sepcute; 1.000 pixuri; 1.000 brelocuri;
70 mape din piele; 20 de plachete; 100 ceasuri de mana;
100 albume "Vizitati România"; 40 de truse stilou 255,0
6.11. Podium de premiere 5,0
6.12. Caiet de informare presa, 12 pagini - 5.000 de exemplare 8,0
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL 6: 973,0
--------------------------------------------------------------------------------

7. ALTE CHELTUIELI SPECIFICE

7.1. Fanfara
12 jocuri x 5.000.000 lei 60,0
7.2. Costume de reprezentare pentru personalul din
Comitetul de organizare local (complet pentru femei,
sacou, pantalon, cravata pentru bãrbaţi) -nereturnabile
60 persoane x 1.200.000 lei 72,0
7.8. Indemnizaţii pentru colaboratori (atasati, interpreti,
asistenta medicalã, asistenta TV-video, asistenta sistem
informatic şi telefonic, personal ajutator în Comitetul
de organizare local)
80 persoane x 15 zile x 100.000 lei 120,0
7.9 Furnituri de birou 50,0
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL 7: 302,0
--------------------------------------------------------------------------------

8. CHELTUIELI ÎN VALUTA

8.1. Transportul internaţional al delegatiilor ţãrilor
participante
7 tari x 26 persoane x 1.000 USD 1.638,0
8.2. Transportul internaţional al reprezentanţilor U.E.F.A.
54 persoane x 2.000 USD 972,0
8.3. Indemnizaţii în valuta pentru delegaţii U.E.F.A.
54 persoane x 13 zile x 250 SFr 1.168,8
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL 8: 3.778,8
--------------------------------------------------------------------------------

9. DIVERSE ŞI NEPREVĂZUTE:
- modificarea preţurilor ca urmare a deprecierii leului
fata de USD, depãşirea alocaţiilor de masa ca urmare a
meniurilor pentru sportivi solicitate de delegatiile
participante, necesitatea închirierii unor contracte
de asigurãri suplimentare privind stadioanele, la cererea
U.E.F.A., cheltuieli neprevãzute în prezentul buget 601,1
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL GENERAL (1-9): 17.500,0
--------------------------------------------------------------------------------


ANEXA 3

SOCIETĂŢILE COMERCIALE
care vor executa, prin încredinţare directa, lucrãrile la stadioanele de joc şi la terenurile de antrenament precizate în anexa nr. 1



Stadionul Naţional "Lia Manoliu" Societatea Comercialã
--------------------------------------------------------------------------------
1. Procurarea şi înlocuirea scaunelor la tribuna
I şi a II-a P.A.F.S. - S.R.L.
--------------------------------------------------------------------------------
2. Mãrirea capacitãţii de iluminare la instalatia de TEHNOROB - S.A.
nocturna a stadionului; refacerea conductorilor de
alimentare electrica şi înlocuirea corpurilor de
iluminat pentru cãile de acces al publicului;
realizarea iluminatului de siguranta şi
a evacuarii la stadion; înlocuirea conductei
(inelului) de alimentare cu apa la stadion; amenajarea
celor 8 grupuri sanitare pentru public; refacerea
finisajelor actualelor faţade de la tribuna oficialã
şi tribuna a II-a; amenajarea spaţiilor pentru cabinele
de presa şi transmisiuni radio-TV
--------------------------------------------------------------------------------
Stadionul "Steaua" TEHNOROB - S.R.L.
--------------------------------------------------------------------------------
Stadionul "Dinamo" ERBASU - S.A.
--------------------------------------------------------------------------------
Stadionul "Giulesti" Societatea de
Construcţii Bucu-
resti C.C.C.F. -
S.A.
--------------------------------------------------------------------------------

------------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016