Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 13 din 24 iunie 2009  privind structura serviciilor Senatului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 13 din 24 iunie 2009 privind structura serviciilor Senatului

EMITENT: SENATUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 435 din 25 iunie 2009

În temeiul dispoziţiilor art. 67 din Constituţia României, republicatã, precum şi ale art. 36 alin. (1) lit. o) şi r) din Regulamentul Senatului, aprobat prin <>Hotãrârea Senatului nr. 28/2005 , cu modificãrile ulterioare,

Senatul adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
În structura serviciilor Senatului funcţioneazã direcţii generale, direcţii, servicii şi birouri, dupã caz.
ART. 2
(1) Structura organizatoricã a serviciilor Senatului este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(2) În cadrul direcţiilor generale funcţioneazã direcţii, iar în cadrul direcţiilor, prin hotãrâre a Biroului permanent, se pot organiza, dupã caz, servicii şi birouri.
ART. 3
(1) Secretarul general al Senatului conduce serviciile Senatului şi controleazã activitatea acestora. În aceastã calitate, rãspunde în faţa Senatului şi a Biroului permanent de modul în care îşi îndeplineşte atribuţiile în asigurarea bunei funcţionãri a serviciilor Senatului.
(2) În activitatea sa, secretarul general al Senatului este ajutat de 2 secretari generali adjuncţi.
ART. 4
(1) Activitatea serviciilor Senatului se desfãşoarã pe baza Regulamentului de organizare şi funcţionare, aprobat de Biroul permanent, la propunerea secretarului general.
(2) Numãrul maxim de posturi pentru fiecare compartiment din structura serviciilor Senatului se stabileşte prin statul de funcţii, care se aprobã de Biroul permanent, la propunerea secretarului general, în condiţiile legii.
(3) În termen de 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, secretarul general al Senatului va elabora proiectul Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Senatului, în vederea supunerii spre aprobare Biroului permanent.
ART. 5
În funcţie de modificãrile intervenite în structura serviciilor Senatului prin efectul intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, secretarul general va proceda la reîncadrarea personalului din structurile respective în baza competenţei profesionale sau la ocuparea posturilor prin concurs, dupã caz, în limita numãrului de posturi aprobat. Reîncadrarea personalului se va face în termen de 45 de zile de la aprobarea statului de funcţii.
ART. 6
La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, <>Hotãrârea Senatului nr. 11/2008 privind structura serviciilor Senatului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 199 din 14 martie 2008, cu modificãrile ulterioare, se abrogã.

Aceastã hotãrâre a fost adoptatã de Senat în şedinţa din 24 iunie 2009, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã.


p. PREŞEDINTELE SENATULUI,
ALEXANDRU PEREŞ


Bucureşti, 24 iunie 2009.
Nr. 13.

ANEXĂ

STRUCTURA
organizatoricã a serviciilor Senatului



┌─────────────┐ ┌──────────────────┐
│ Secretariat │ │ │
│ Preşedinte ├─────────────┤ Preşedinte │
└─────────────┘ └────────┬─────────┘
│ ┌────────────────┐
┌────────────────────┐ ┌───────┴─────────┐ │Direcţia control│
│Secretariat Secretar│ │ Secretar general│ ┌──┤ şi audit │
│ general ├───────┤ │ │ └────────────────┘
└────────────────────┘ └───────┬─────────┘ │ ┌────────────────┐
│ ├──┤ Biroul CFP │
┌───────────────────┐ │ ┌────────────────────────┐ │ └────────────────┘
│Direcţia Resurse ├───────┼──────┤Direcţia generalã audit,├─┤ ┌─────────────────┐
│Umane şi Salarizare│ │ │control şi contencios │ └──┤Biroul contencios│
└───────────────────┘ │ └────────────────────────┘ └─────────────────┘


┌────────────────────────┐ │ ┌────────────────┐
┌─┤Secretar general adjunct├────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤Secretar general├─┐
│ └────────────────────────┘ ┌─────────┴─────┬────────────────────┬────────────────┐ │ adjunct │ │
│ ┌──────────────────┐ ┌─────┴──────┐ ┌───┴─────┐ ┌─────┴─────┐ ┌─────┴───────┐ └────────────────┘ │
│ │Direcţia generalã │ │ Direcţia │ │Direcţia │ │ Direcţia │ │ Direcţia │ ┌─────────────────┐ │
├─┤relaţii parlamen- │ ┌─┤ generalã │ │generalã │ │Secretariat│ │ Comunicare │ │Direcţia generalã├──┤
│ │tare externe │ │ │legislativã │ │economicã│ │ general │ │ Imagine │ │ administrare │ │
│ ├──────────────────┘ │ └────────────┘ ├─────────┘ └───────────┘ └─────────────┘ │ patrimoniu │ │
│ │ ┌────────────────┐ │ ┌────────────┐ │ ┌─────────────┐ └─────────────────┤ │
│ ├─┤Direcţia afaceri│ │ │ Direcţia │ ├─┤ Direcţia │ ┌──────────────┐ │ │
│ │ │ europene │ │ │ proceduri │ │ │buget finanţe│ │ Direcţia │ │ │
│ │ └────────────────┘ ├─┤parlamentare│ │ │contabilitate│ │ patrimoniu ├──┤ │
│ │ ┌────────────────┐ │ │ sintezã şi │ │ └─────────────┘ │ imobiliar │ │ │
│ │ │ Direcţia pt. │ │ │ evidenţã │ │ ┌─────────────┐ └──────────────┘ │ │
│ │ │ organizaţii │ │ │legislativã │ │ │ Direcţia │ ┌──────────────┐ │ │
│ ├─┤ parlamentare │ │ └────────────┘ ├─┤ birouri │ │ Direcţia │ │ │
│ │ │ internaţionale │ │ ┌────────────┐ │ │ senatoriale │ │ tehnicã ├──┤ │
│ │ └────────────────┘ │ │ Direcţia │ │ └─────────────┘ │administrativã│ │ │
│ │ ┌─────────────────┐ │ │ pentru │ │ ┌─────────────┐ └──────────────┘ │ │
│ │ │Secretariatul Gr.│ ├─┤ lucrãrile │ │ │ Direcţia │ ┌──────────────┐ │ │
│ └─┤Român al Uniunii │ │ │ comisiilor │ └─┤investiţii şi│ │ Direcţia │ │ │
│ │Interparlamentare│ │ │ Senatului │ │ achiziţii │ │ transporturi ├──┘ │
│ └─────────────────┘ │ └────────────┘ └─────────────┘ └──────────────┘ │
│ ┌─────────────────┐ │ ┌────────────┐ ┌──────────────┐ │
│ │ Direcţia pentru │ │ │ Direcţia │ │ Direcţia │ │
│ │informatizarea │ │ │ pentru │ │ documentare │ │
└───┤ activitãţii │ │ │ organizarea│ │ informaţii │ │
│ parlamentare │ ├─┤ lucrãrilor│ │clasificate şi├─────┘
└─────────────────┘ │ │ plenului │ │ sãnãtate în │
│ │ Senatului │ │ muncã │
│ └────────────┘ └──────────────┘
│ ┌────────────┐
│ │ Direcţia │
│ │ studii şi │
└─┤ informare │
│ legislativã│
└────────────┘



_____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016