Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 12 din 11 martie 2008  privind aprobarea Procedurilor pentru agrearea societatilor comerciale de consultanta fiscala organizatoare de cursuri de pregatire profesionala pentru anul 2008    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 12 din 11 martie 2008 privind aprobarea Procedurilor pentru agrearea societatilor comerciale de consultanta fiscala organizatoare de cursuri de pregatire profesionala pentru anul 2008

EMITENT: CAMERA CONSULTANTILOR FISCALI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 205 din 17 martie 2008
Având în vedere prevederile <>art. 11 lit. f) din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activitãţii de consultanţã fiscalã, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 198/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, potrivit cãrora Camera Consultanţilor Fiscali din România are competenţa legalã de a organiza cursuri de perfecţionare a consultanţilor fiscali, precum şi prevederile art. 13 alin. (1) lit. g) şi art. 44 lit. b) şi c) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei Consultanţilor Fiscali, aprobat prin <>Hotãrârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 5/2007 ,
în scopul asigurãrii condiţiilor necesare îndeplinirii obiectivului pregãtirii profesionale continue a membrilor Camerei Consultanţilor Fiscali din România, de a menţine competenţa profesionalã a consultanţilor fiscali la nivelul impus de standardele şi reglementãrile din domeniu,
în temeiul art. 32 alin. (1) lit. q) şi alin. (2) din regulamentul de organizare şi funcţionare sus-menţionat,

Consiliul superior al Camerei Consultanţilor Fiscali, întrunit în şedinţa din 11 martie 2008, hotãrãşte:

ART. 1
Se aprobã Procedurile pentru agrearea societãţilor comerciale de consultanţã fiscalã organizatoare de cursuri de pregãtire profesionalã pentru anul 2008, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Direcţia de învãţãmânt şi Secretariatul general vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotãrâri.
ART. 3
Prezenta hotãrâre se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Camerei Consultanţilor Fiscali,
Daniel Chiţoiu

Bucureşti, 11 martie 2008.
Nr. 12.

ANEXĂ

PROCEDURI
pentru agrearea societãţilor comerciale
de consultanţã fiscalã organizatoare de
cursuri de pregãtire profesionalã pentru anul 2008

1. Condiţii de agreare
Societãţile care doresc sã organizeze în colaborare cu Camera Consultanţilor Fiscali programul de pregãtire profesionalã trebuie sã îndeplineascã urmãtoarele condiţii:
a) sã fie societate de consultanţã fiscalã, înscrisã în Registrul consultanţilor fiscali şi al societãţilor comerciale de consultanţã fiscalã;
b) sã aibã în obiectul de activitate codul CAEN care include organizarea de cursuri;
c) sã propunã lectori care sã îndeplineascã cerinţele tematice agreate de Consiliul superior al Camerei Consultanţilor Fiscali potrivit Programului de pregãtire profesionalã aferent anului 2008;
d) sã deţinã minimã experienţã în ceea ce priveşte organizarea de cursuri;
e) sã aibã asigurate locul de desfãşurare a cursului şi dotarea logisticã corespunzãtoare cerinţelor Camerei Consultanţilor Fiscali;
f) sã nu aibã datorii restante faţã de Camera Consultanţilor Fiscali;
g) sã nu fi suportat sancţiuni disciplinare aplicate de Camera Consultanţilor Fiscali din România sau de alte organisme profesionale;
h) sã accepte tariful unitar pe cursant stabilit de Camera Consultanţilor Fiscali.
2. Agrearea societãţilor
Societãţile care doresc sã organizeze cursurile de pregãtire profesionalã vor depune un dosar la sediul Camerei Consultanţilor Fiscali, cu datele menţionate la pct. 1, în termen de 15 zile de la data publicãrii anunţului pe site-ul Camerei Consultanţilor Fiscali a prezentelor condiţii de agreare.
Dosarul va fi analizat de Direcţia de învãţãmânt, iar aceasta va înainta o propunere de aprobare sau respingere Biroului permanent al Camerei Consultanţilor Fiscali.
Direcţia de învãţãmânt va putea solicita unei societãţi agreate de Biroul permanent informaţiile şi documentele necesare actualizãrii dosarului depus la Camera Consultanţilor Fiscali.
Biroul permanent va emite decizia de agreare sau respingere a societãţii.
3. Organizarea cursurilor
Direcţia de învãţãmânt va pune la dispoziţia societãţilor agreate Normele de pregãtire profesionalã continuã şi Programul de învãţãmânt aferent anului 2008.
Societãţile agreate vor transmite confirmarea lor privind disponibilitatea de a organiza cursuri pentru anul 2008, în termen de maximum 30 de zile dupã agreare.
Activitatea de organizare a cursurilor de pregãtire profesionalã se va desfãşura în baza contractelor încheiate între Camera Consultanţilor Fiscali şi societãţile agreate.
Direcţia de învãţãmânt va publica pe site-ul Camerei Consultanţilor Fiscali lista societãţilor organizatoare.
Aceste societãţi vor prezenta Camerei Consultanţilor Fiscali documentele privind locaţia desfãşurãrii cursurilor şi precontractele cu lectorii agreaţi.
Fiecare schimbare de lectori va fi precedatã de o notificare prealabilã a Camerei Consultanţilor Fiscali, cu prezentarea documentului de agreare a acestora.
4. Retragerea unei societãţi de pe lista societãţilor agreate:
a) o societate se poate retrage la cerere de pe lista societãţilor agreate pentru organizarea programului de pregãtire profesionalã;
b) o societate poate fi retrasã de cãtre Camera Consultanţilor Fiscali de pe lista societãţilor aprobate pentru organizarea programului de pregãtire profesionalã şi în urmãtoarele condiţii:
(i) nu respectã cerinţele de organizare impuse de Camera Consultanţilor Fiscali şi transmise anual prin Direcţia de învãţãmânt;
(ii) nu trimite în termenul prevãzut de Camera Consultanţilor Fiscali datele necesare pentru organizarea cursurilor (exemplu: lectori, locaţie, perioadã etc.);
(iii) obţine un calificativ insuficient în urma analizãrii chestionarelor de sugestii şi propuneri transmise participanţilor la curs.
O societate retrasã de pe lista societãţilor agreate pentru organizarea programului de pregãtire profesionalã poate solicita o nouã aprobare începând cu anul urmãtor de pregãtire profesionalã, dacã face dovada respectãrii condiţiilor stipulate la pct. 1.

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016