Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 117 din 7 februarie 2002  privind aprobarea Programului de participare a Romaniei la manifestari promotionale internationale in anul 2002 cu finantare de la bugetul de stat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 117 din 7 februarie 2002 privind aprobarea Programului de participare a Romaniei la manifestari promotionale internationale in anul 2002 cu finantare de la bugetul de stat

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 132 din 20 februarie 2002
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 40 alin. (2) din Legea nr. 72/1996 privind finanţele publice, cu modificãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se aproba Programul de participare a României la manifestãri promotionale internaţionale în anul 2002 cu finanţare de la bugetul de stat, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre şi care include:
a) organizarea pavilioanelor naţionale la târguri şi expoziţii internaţionale;
b) acţiuni de promovare a exportului romanesc, care se vor organiza în tari cu potenţial de import, precum şi acţiuni privind promovarea exportului de mãrfuri şi servicii în cadrul unor programe speciale.
(2) Programul va fi realizat de Ministerul Afacerilor Externe, potrivit atribuţiilor legale care îi revin.
ART. 2
Se aproba fondurile necesare în vederea acoperirii unor cheltuieli în lei şi în valuta, ocazionate de participarea României la manifestãrile promotionale internaţionale în anul 2002, dupã cum urmeazã:
a) echivalentul în lei al sumei de 1.698 mii dolari S.U.A., reprezentând contribuţia statului pentru plãţile în valuta necesare, în vederea închirierii spaţiilor, construcţiei şi/sau amenajãrii acestora, transportului materialelor aferente, cheltuielilor generale pe perioada de desfãşurare a acţiunilor promotionale, de reprezentare şi de protocol, transportului în grup în interiorul tarii de destinaţie al participanţilor romani la misiuni economice;
b) suma de 9.298 milioane lei, reprezentând cheltuieli pentru pregãtirea în ţara a manifestãrilor promotionale, cum sunt: elaborarea proiectelor pavilioanelor, contravaloarea materialelor şi a transportului acestora pe teritoriul României, construcţia şi amenajarea pavilioanelor, transportul persoanelor pentru organizarea acţiunilor, precum şi alte cheltuieli pentru realizarea unor materiale publicitare de prezentare, promovare şi cu caracter economic general.
ART. 3
(1) Cheltuielile de reprezentare şi protocol se utilizeazã pentru oferirea unor cocteiluri şi tratatii în limita echivalentului în lei al sumei de 500 dolari S.U.A./acţiune. În situaţii justificate suma poate fi majoratã, cu aprobarea ministrului afacerilor externe.
(2) Cheltuielile se referã la achiziţionarea de produse alimentare şi pentru cocteil, apa minerala, bãuturi racoritoare şi uşor alcoolizate, produse de patiserie şi cofetarie şi altele asemenea, precum şi bãuturi alcoolice, numai în cazul organizãrii de cocteiluri.
ART. 4
Sumele prevãzute la art. 2 constituie contribuţie a statului la promovarea exportului României şi se asigura din bugetul Ministerului Afacerilor Externe pe anul 2002.
ART. 5
Agenţii economici şi instituţiile participante la manifestãrile promotionale internaţionale în anul 2002, indiferent de natura capitalului social, vor suporta integral cheltuielile în lei şi în valuta legate de transportul mostrelor, exponatelor şi materialelor de promovare proprii, pentru acţiunile de protocol la nivel de agent economic, precum şi pentru deplasarea în strãinãtate a delegaţilor proprii: cazare, diurna, transport, cu excepţia cheltuielilor legate de transportul în grup al participanţilor romani la misiunile economice în interiorul tarii de destinaţie, care vor fi acoperite conform dispoziţiilor art. 2 lit. a).
ART. 6
Ministerul Afacerilor Externe poate efectua atât majorãri sau diminuari ale sumelor estimate a fi cheltuite pentru fiecare acţiune, cat şi modificarea sau completarea programului cu alte manifestãri de interes pentru promovarea exporturilor româneşti, cu încadrarea în plafonul maxim de cheltuieli prevãzut la art. 2.
ART. 7
Ministerul Afacerilor Externe organizeazã, în mod direct sau prin agenţi economici specializaţi, pe baza de contracte, în conformitate cu legislaţia în vigoare, participarea României la manifestãrile promotionale internaţionale în anul 2002.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
p. Ministrul afacerilor externe,
Cristian Diaconescu,
secretar de stat

Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
Ecaterina Andronescu

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu




ANEXA 1

PROGRAMUL
de participare a României cu pavilion naţional la
manifestãrile promotionale internaţionale în anul 2002
cu finanţare de la bugetul de stat
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Domenii Cheltuieli estimate
crt. ──────────────── Oraşul/Ţara Perioada ───────────────────
Denumirea targului dolari milioane
S.U.A. lei
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A.
I. Tehnologia informatiei şi comunicaţiilor

1. IFABO Viena/Austria Septembrie 38.000 165
2. Systems Munchen/Germania Octombrie 28.000 45
3. Infosystem Salonic/Grecia Octombrie 27.000 150
4. Soft-world Vancouver/Canada Noiembrie 33.000 189

II. Produse din lemn, materiale de construcţii, mobila

1. Wohnen & Interieur Viena/Austria Martie 30.000 165
2. Salone del Mobile Milano/Italia Aprilie 55.000 150
3. Project Lebanon Beirut/Liban Mai 28.000 156
4. Tendence Frankfurt/Germania August 40.000 140
5. Mebel 2002 Moscova/Federaţia Noiembrie 120.000 200
Rusa

III. Produse alimentare, bãuturi

1. Prowein Dusseldorf/Germania Martie 25.000 50
2. Wine 2002 Beijing/China Aprilie 30.000 204
3. Vinexpo Americas New York/S.U.A. Octombrie 35.000 203

IV. Confecţii, incaltaminte

1. FAME New York New York/S.U.A. August 45.000 300
2. MICAM Milano/Italia Septembrie 28.000 155

V. Artizanat, produse meşteşugãreşti

1. IHM Munchen/Germania Martie 34.000 130

VI. Produse industriale

Aviatie
1. Farnborough Londra/Anglia Iulie 62.000 144
Naval
2. Posidonia Pireu/Grecia Iunie 34.000 160
3. Rotterdam Maritime Fair Rotterdam/Olanda Noiembrie 18.000 125
Produse speciale
4. IDEAS Karachi/Pakistan Septembrie 34.000 200

VII. Târguri tehnice

1. Hannover Messe Hanovra/Germania Aprilie 45.000 140
2. Belgrad Technical Fair Belgrad/Iugoslavia Mai 24.000 157
3. Industria 2002 Budapesta/Ungaria Mai 44.000 189
4. Industrial Technologies Poznan/Polonia Iunie 18.000 125
and Investment Fair
5. Equipment & Services Tel Aviv/Israel Iunie 35.000 120
for Industry
6. Industrial Fair Bogota/Columbia Octombrie 27.000 242
7. Swisstech 2002 Basel/Elvetia Noiembrie 25.000 170
8. MIDEST 2002 Paris/Franta Noiembrie 25.000 116
9. Teheran Internaţional Teheran/Iran Octombrie 25.000 216
Industrial Fair 2002
10. Targul Internaţional Izmir/Turcia August- 35.000 155
Izmir Septembrie
11. Targul Internaţional Zagreb/Croatia Septembrie 18.000 155
de Toamna 2002
12. Metalmecanica 2002 Buenos Aires/ Octombrie 28.000 241
Argentina
13. Moldagroteh Chisinau/Republica Octombrie 25.000 144
Moldova

VIII. Târguri cu caracter general

1. Targul Internaţional Cairo/Egipt Martie 32.000 170
Cairo
2. F.I.A. 2002 Alger/Algeria Iunie 28.000 198
3. Targul Internaţional Marsilia/Franta Septembrie 60.000 150
Marsilia
4. Targul Internaţional Damasc/Siria August- 22.000 236
Damasc Septembrie
5. SAITEX 2002 Johanesburg/ Octombrie 22.000 246
Republica
Sud Africana
6. Targul Internaţional New Delhi/India Noiembrie 21.000 217
New Delhi

IX. Expoziţii naţionale

1. Moscova/Federaţia Rusa Semestrul I 210.000 200
2. Tokyo/Japonia Semestrul I 30.000 280

X. Expoziţii internaţionale

1. Educaţie India New Delhi/India Martie 18.000 150
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL A: 41 târguri şi expoziţii 1.561.000 7.048
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
B. Acţiuni de promovare a exportului, care se vor organiza în tari cu
potenţial de import, în afarã targurilor internaţionale la care participa
România, precum şi pentru susţinerea acţiunilor privind promovarea exportului
de mãrfuri şi servicii în cadrul unor programe speciale (conferinţe economice,
intalniri ale oamenilor de afaceri, seminarii economice, miniexpozitii, zilele
României, burse de afaceri, standuri de informare economicã etc.)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cheltuieli estimate
──────────────────────────────────
dolari S.U.A. milioane lei
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL ACŢIUNI B: 137.000 2.250
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL GENERAL (A+B): 1.698.000 9.298
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016