Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 117 din 24 februarie 2005  privind constituirea Comitetului interministerial pentru coordonarea reformei procesului politicilor publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 117 din 24 februarie 2005 privind constituirea Comitetului interministerial pentru coordonarea reformei procesului politicilor publice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 177 din 1 martie 2005

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 12 alin. (2) şi (3) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se constituie pe lângã Secretariatul General al Guvernului Comitetul interministerial pentru coordonarea reformei procesului politicilor publice, denumit în continuare Comitetul, organism cu rol consultativ, fãrã personalitate juridicã, având componenţa prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Comitetul are urmãtoarele atribuţii principale:
a) coordoneazã reforma administraţiei publice în domeniul elaborãrii şi implementãrii politicilor publice;
b) stabileşte domeniile prioritare pentru elaborarea de politici publice generale şi sectoriale;
c) coordoneazã comunicarea interministerialã în ceea ce priveşte elaborarea de politici publice;
d) monitorizeazã respectarea angajamentelor asumate de Guvern în domeniul reformei procesului politicilor publice prin documentele programatice şi proiectele de asistenţã financiarã internaţionalã;
e) elaboreazã rapoarte periodice privind stadiul reformei procesului politicilor publice.
ART. 3
(1) Lucrãrile Comitetului sunt coordonate în comun de ministrul delegat pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului şi de şeful Cancelariei Primului-Ministru.
(2) La întrunirile Comitetului pot participa, în calitate de invitat, reprezentanţi ai autoritãţilor administraţiei publice centrale cu activitate în domeniul reformei procesului politicilor publice, care ar putea contribui la soluţionarea unor puncte aflate pe ordinea de zi.
ART. 4
(1) Comitetul este sprijinit în activitatea sa de Grupul de lucru pentru reforma procesului politicilor publice, denumit în continuare Grupul de lucru, alcãtuit din membri ai Unitãţii de Politici Publice din cadrul Secretariatului General al Guvernului, reprezentanţi ai Cancelariei Primului- Ministru şi reprezentanţi ai Unitãţii Centrale pentru Reforma Administraţiei Publice din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor.
(2) Componenţa nominalã a Grupului de lucru va fi stabilitã în prima şedinţã de lucru a Comitetului.
ART. 5
Secretariatul Comitetului este asigurat de cãtre Secretariatul General al Guvernului, prin Unitatea de Politici Publice, iar reuniunile acestuia şi cele ale Grupului de lucru vor avea loc la sediul Secretariatului General al Guvernului.
ART. 6
Comitetul îşi desfãşoarã activitatea pe baza regulamentului propriu de organizare şi funcţionare, pe care îl aprobã în prima şedinţã de lucru.
ART. 7
Comitetul va prezenta periodic primuluiministru informãri despre stadiul de pregãtire şi implementare a reformei procesului politicilor publice.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:


────────────────
Ministrul delegat pentru coordonarea
Secretariatului General al Guvernului,
Mihai Alexandru Voicu

Şeful Cancelariei Primului-Ministru,
Aleodor Marian Frâncu

Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga

Bucureşti, 24 februarie 2005.
Nr. 117.

ANEXĂ

COMPONENŢA
Comitetului interministerial pentru coordonarea reformei
procesului politicilor publice

1. Domnul Mihai Alexandru Voicu, ministru delegat pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului;
2. Domnul Aleodor Marian Frâncu, şeful Cancelariei Primului-Ministru;
3. Domnul Cseke Attila-Zoltan, secretar de stat la Secretariatul General al Guvernului;
4. Domnul Liviu Radu, secretar de stat la Ministerul Administraţiei şi Internelor;
5. Domnul Dan Vlaicu, consilier personal, cabinetul ministrului pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului.

_______________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016