Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 117 din 12 februarie 2010  pentru aprobarea Regulamentului de investigare a accidentelor si a incidentelor, de dezvoltare si imbunatatire a sigurantei feroviare pe caile ferate si pe reteaua de transport cu metroul din Romania    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 117 din 12 februarie 2010 pentru aprobarea Regulamentului de investigare a accidentelor si a incidentelor, de dezvoltare si imbunatatire a sigurantei feroviare pe caile ferate si pe reteaua de transport cu metroul din Romania

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 138 din 2 martie 2010




┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea operatorului economic*2).......... Denumirea operatorului economic/subunitãţii*4)........ │
│Subunitatea*3).............................. Primit ............................................... │
│ Funcţia ............................................ │
│ │
│ Semnãtura │
│ L.S. │
│ │
│ RAPORT DE EVENIMENT │
│ Nr. ...................... │
│ │
│ din data ....../...../........... │
│ │
│ │
│ Subsemnatul, .................., funcţia ................, raportez urmãtoarele: ................ │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Figura 1 - Formularul "Raport de eveniment" - paginã
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ continuare: │
│ │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│..................................................................................................... │
│ │
│ Semnãtura │
│ ................ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Figura 2 - Formularul "Raport de eveniment" - contrapaginã



______________
*1) Formularul trebuie sã fie în format A5, cuprins într-un carnet de minimum 50 de file.
*2) Se va completa denumirea operatorului economic de care aparţine salariatul care completeazã formularul "Raport de eveniment".
*3) Se va completa, dacã este cazul, denumirea subunitãţii de care aparţine salariatul care completeazã formularul "Raport de eveniment".
*4) Se vor completa, dacã este cazul, datele solicitate privind operatorul economic cãruia îi este adresat "Raportul de eveniment", precum şi ale persoanei care a primit formularul în cauzã.


ANEXA II A


──────────
la regulament
─────────────

FIŞÃ DE AVIZARE
a accidentului/incidentului produs pe calea feratã

1. Numãrul, data, ora avizãrii/Numãr confirmare primire avizare .................................
2. Revizor de serviciu structura teritorialã/Revizor de serviciu structura centralã administrator/gestionar/inspector de stat teritorial de serviciu de la ASFR: .................../................./.................
3. Data ....................... ora ............... primirii avizãrii
4. Avizare operatori economici implicaţi ........................................................
5. Locul producerii accidentului/incidentului (linie curentã, km, staţie etc.): .................
6. Data .............. ora ................. producerii accidentului/incidentului
7. Încadrarea preliminarã a accidentului/incidentului: art. ....... grupa ......... pct. ........
8. Descriere: .............................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
9. Locomotive avariate ............... nr. loc. ...........................
10. Mecanic locomotivã .................., mecanic ajutor .................
Depoul de care aparţin ....................................................
11. Şef manevrã (şef tren) ................................................
Manevrant vagoane (conductor tren) ........................................
Subunitatea de care aparţin ...............................................
12. Vagoane avariate .............. stare (încãrcate/goale) ...............
13. Numãrul vagonului ....................................
14. Linii închise ................. de la ora ........... la ora ..........
15. Morţi .......... rãniţi ...............
16. Mijloace de ajutor solicitate (data, ora solicitãrii) .................
...........................................................................
17. Mijloace de ajutor îndrumate (data, ora îndrumãrii) ...................
18. Avizarea reprezentanţilor teritoriali ai organelor din cadrul parchetelor, poliţiei, inspectoratului judeţean pentru situaţii de urgenţã, salvãrii, gãrzii de mediu etc. .................................................

Semnãtura
.................


ANEXA II B
──────────
la regulament
─────────────

FIŞÃ DE AVIZARE
a accidentului/incidentului produs pe reţeaua de transport cu metroul

[] Accident
[] Incident
[] Accident de muncã
[] Început de incendiu; inundaţii
[] Perturbaţii majore în circulaţia TEM (peste 15 minute)
(Se va bifa fapta în pãtrãţel.)

Nr. de avizare........(data şi ora transmiterii)....... dispecer central ........(numele şi prenumele).........
Avizarea reprezentanţilor Autoritãţii de Siguranţã Feroviarã Române, Organismului de Investigare Feroviar Român, Procuraturii, inspectoratului teritorial pentru protecţia muncii, pompierilor, inspectoratului judeţean pentru situaţii de urgenţã etc.
...........................................................................
...........................................................................
Data, ora producerii: .....................................................
Locul (staţia, linia curentã, relaţia, linia de manevrã, depoul): .........
...........................................................................
Fir .......................................................................
Mecanic ......................., mecanic ajutor ...........................
Tren nr. ................................ trasa............................
Depãşiri ale intervalului de circulaţie: ..................................
Încadrarea preliminarã a accidentului/incidentului: .......................
...........................................................................
Descrierea: ...............................................................
Pagube materiale: DA/NU
Victime materiale: DA/NU
Material rulant afectat: ..................................................
Linii închise: ............................................................
Macazuri afectate: ........................................................
Instalaţii scoase din funcţiune: ..........................................
Personal din conducerea operatorului economic care desfãşoarã operaţiuni de transport cu metroul avizat: ................... ora ...........
Personal din compartimentul responsabil cu siguranţa circulaţiei avizat:.................................................... ora............
Mijloace de ajutor solicitate: ...........................................

Dispecer central,
..................

ANEXA III
─────────
la regulament
─────────────

COMPONENŢA COMISIILOR DE INVESTIGARE A
ACCIDENTELOR ŞI INCIDENTELOR








┌─────────────────────────┬─────────────────┬──────────────────────────────────┬───────────────────────────┐
│Clasificare accidentelor │ Numirea comisiei│Componenţa comisiei de │ Observaţii │
│ şi incidentelor │ de investigare │ investigare │ │
├───────────┬─────────────┼─────────────────┴──────────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ ACCIDENTE │Accidente │Investigatorul principal şi membrii comisiei de │La locul producerii │
│ GRAVE │ grave │investigare pot fi numiţi prin ordin al ministrului │accidentului grav vor fi │
│ │ │transporturilor şi infrastructurii, la propunerea │prezente conducerile │
│ │ │directorului Organismului de Investigare Feroviar │operatorilor economici │
│ │ │Român (OIFR). Atunci când nu se emite un ordin al │care desfãşoarã operaţiuni │
│ │ │ministrului transporturilor şi infrastructurii, │de transport feroviar │
│ │ │numirea se face de cãtre directorul OIFR. │implicaţi în producerea │
│ │ │ │accidentului grav, pentru │
│ │ │ │luarea mãsurilor de │
│ │ │ │înlãturare a urmãrilor şi │
│ │ │ │de redeschidere a │
│ │ │ │circulaţiei. │
├───────────┼─────────────┼────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │Accidente │Investigatorul principal şi membrii comisiei de │La locul producerii │
│ │încadrate │investigare sunt numiţi de cãtre directorul OIFR. │accidentului vor fi │
│ │la art. 7 │ │prezente conducerile │
│ │alin. (1) │ │operatorilor economici care│
│ │lit. a) şi b)│ │desfãşoarã operaţiuni de │
│ │care nu se │ │transport implicaţi în │
│ │încadreazã │ │producerea accidentului, │
│ │ca accidente │ │pentru luarea mãsurilor de │
│ │grave, c)*1 │ │înlãturare a urmãrilor şi │
│ │şi e) │ │de redeschidere a │
│ │ │ │circulaţiei. │
│ │ │ │ │
│ ├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ACCIDENTE │Accidente │Nu se procedeazã la investigarea acestor accidente, │La locul producerii │
│ │încadrate │ potrivit prevederilor prezentului regulament. │accidentului va fi prezent │
│ │la art. 7 │ │şeful staţiei administra- │
│ │alin. (1) │ │torului/gestionarului de │
│ │lit. c)*2 │ │infrastructurã şi şefii │
│ │şi d) │ │subunitãţilor implicate │
│ │ │ │sau, dupã caz, conducã- │
│ │ │ │torul operatorului │
│ │ │ │economic. │
├───────────┼─────────────┼─────────────────┬──────────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │Incidente │Investigatorul │Investigator principal: │La locul producerii │
│ │produse în │principal numeşte│personal din cadrul OIFR │incidentului (în funcţie │
│ │circulaţia │în scris, │responsabil de organizarea, │de urmãrile avute) vor │
│ │trenurilor - │comisia de │conducerea şi controlul desfã- │fi prezente conducerile │
│ │art. 8 │investigare, dupã│şurãrii investigaţiei │operatorilor economici │
│ │alin. (1) │consultarea în │Membri: │care desfãşoarã │
│ │ │prealabil cu │- personal din cadrulstructurilor │operaţiuni de transport │
│ │ │conducãtorii │organizatorice cu responsabilitãţi│pe cãile ferate şi pe │
│ │ │structurilor │în siguranţa feroviarã din cadrul │reţeaua de transport │
│ │ │teritoriale │operatorilor economici implicaţi │cu metroul implicaţi în │
│ │ │cu responsabili- │în producerea incidentului; │producerea │
│ │ │tãţi în siguranţa│- reprezentanţi de │incidentului, pentru │
│ │ │feroviarã din │specialitate din │luarea mãsurilor de │
│ │ │cadrul operato- │domeniile de activitate │înlãturare a urmãrilor │
│ │ │rilor economici │feroviarã din cadrul │şi de redeschidere a │
│ │ │care desfãşoarã │operatorilor economici │circulaţiei. │
│ │ │operaţiuni de │implicaţi în producerea │ │
│ │ │transport pe │incidentului │ │
│ │ │cãile ferate şi │ │ │
│ │ │pe reţeaua de │ │ │
│ │ │transport cu │ │ │
│ │ │metroul implicaţi│ │ │
│ │ │în producerea │ │ │
│ │ │incidentului. │ │ │
│ ├─────────────┼─────────────────┼──────────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │Incident produs │Investigator principal: │ │
│ │ │pe infrastructura│conducãtorul structurii │ │
│ │ │feroviarã publicã│teritoriale cu responsabilitãţi în│ │
│ │ │Investigatorul │siguranţa circulaţiei din cadrul │ │
│ │ │principal │deţinãtorului de infrastructurã │ │
│ │ │convoacã, în │publicã pe a cãrui razã de │ │
│ │ │scris, │activitate s-a produs incidentul │ │
│ │ │comisia de │Membri: reprezentanţi de │ │
│ │ │investigare, dupã│specialitate din domeniile de │ │
│ │ │consultarea în │activitate feroviarã din cadrul │ │
│ │ │prealabil cu │operatorilor economici care │ │
│ │ │conducãtorii │desfãşoarã operaţiuni de │ │
│ │ │structurilor │transport pe cãile ferate şi pe │ │
│ │ │teritoriale cu │reţeaua de transport cu metroul │ │
│ │ │responsabilitãţi │implicaţi în producerea │ │
│ │ │în siguranţa │incidentului │ │
│ │ │feroviarã din │ │ │
│ │ │cadrul operato- │ │ │
│ │ │rilor economici │ │La locul producerii │
│ │ │care desfãşoarã │ │incidentului (în funcţie │
│ │ │operaţiuni de │ │de urmãrile avute) vor │
│ │ │transport pe │ │fi prezente conducerile │
│ │ │cãile ferate şi │ │operatorilor economici │
│ │ │pe reţeaua de │ │care desfãşoarã │
│ │ │transport cu │ │operaţiuni de transport │
│ │ │metroul implicaţi│ │pe cãile ferate şi pe │
│ │ │în producerea │ │reţeaua de transport │
│ │ │incidentului │ │cu metroul implicaţi în │
│ │ │feroviar. │ │producerea │
│ │Incidente ├─────────────────┼──────────────────────────────────┤incidentului, pentru │
│ │produse în │Incident produs │Investigator principal: │luarea mãsurilor de │
│ │activitatea │pe infrastructura│conducãtorul structurii cu │înlãturare a urmãrilor │
│ │de manevrã - │feroviarã privatã│responsabilitãţi în siguranţa │şi de redeschidere a │
│ │art. 8 │ │feroviarã din cadrul deţinãto- │circulaţiei. │
│ │alin. (2) │ │rului de infrastructurã feroviarã │ │
│ │ │ │privatã pe a cãrui razã de │ │
│ │ │ │activitate s-a produs incidentul │ │
│ │ │ │Membri: reprezentanţi │ │
│ │ │ │de specialitate din │ │
│ │ │ │domeniile de activitate │ │
│ │ │ │feroviarã din cadrul │ │
│ │ │ │operatorilor economici │ │
│ │ │ │care desfãşoarã │ │
│ │ │ │operaţiuni de transport │ │
│ │ │ │feroviar implicaţi în │ │
│ │ │ │producerea │ │
│ │ │ │accidentului │ │
│ │ ├─────────────────┼──────────────────────────────────┤ │
│ │ │Incident produs │Investigator principal: │ │
│ │ │pe reţeaua │conducãtorul compartimentului de │ │
│ │ │feroviarã a │siguranţã a circulaţiei trenurilor│ │
│ │ │metroului │din cadrul operatorului economic │ │
│ │ │ │care efectueazã operaţiuni de │ │
│ │ │ │transport cu metroul │ │
│ │ │ │Membri: revizori de specialitate │ │
│ │ │ │şi reprezentanţi de specialitate │ │
│ │ │ │din domeniile de activitate de │ │
│ │ │ │transport din cadrul operatorului │ │
│ │ │ │economic care efectueazã │ │
│ │ │ │operaţiuni de transport cu │ │
│ │ │ │metroul │ │
│ ├─────────────┼─────────────────┴──────────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │Alte inci- │Investigarea se face de cãtre personal numit de │ │
│ │dente produse│angajatorul personalului implicat în producerea │ │
│ │în legãturã │incidentului. │ │
│ │cu siguranţa │ │ │
│ │feroviarã - │ │ │
│ │art. 8 │ │ │
│ │alin. (3) │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
└───────────┴─────────────┴────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────┘



NOTĂ?:
- lit. c)*1 - Numai în cazurile prevãzute la art. 50 alin. (3).
- lit. c)*2 - Cu excepţia cazurilor prevãzute la art. 50 alin. (3).
- Comisiile de investigare pot fi completate în cazul în care în timpul investigaţiei acest fapt devine necesar şi cu alţi specialişti sau experţi care nu au fost numiţi iniţial. Completarea comisiei poate fi fãcutã numai de cel care a aprobat componenţa iniţialã, la propunerea investigatorului principal.


ANEXA IV


────────
la regulament

PIESE
conţinute de dosarul de investigare

1. Raportul de investigare a accidentului/incidentului
2. Copia fişei de avizare a accidentului/incidentului
3. Procesul-verbal de constatare întocmit de cãtre şeful staţiei sau înlocuitorul sãu împreunã cu şefii subunitãţilor care au participat la primele constatãri sau de cãtre comisia de investigare preliminarã pentru reţeaua feroviarã a metroului, dupã caz
4. Rezultatele verificãrii stãrii fizice a personalului care are legãturã cu producerea accidentului/incidentului în ceea ce priveşte consumul de bãuturi alcoolice - efectuatã de şeful staţiei sau al subunitãţii în care s-a produs accidentul/incidentul sau, dupã caz, întocmitã de comisia de investigare preliminarã pentru reţeaua de transport a metroului (proces-verbal de verificare cu fiola alcooltest şi rezultatele stabilirii alcoolemiei - atunci când acesta existã)
5. Procesele-verbale încheiate în urma constatãrilor pentru fiecare specialitate de cãtre membrii comisiei de investigare
6. Devizele pentru repararea infrastructurii feroviare şi a vehiculelor feroviare deraiate sau avariate în urma accidentului/incidentului, devizele pentru mijloacele de intervenţie, dacã este cazul, devizele pentru lucrãri de restabilire a circulaţiei trenurilor, devizele pentru expertizele solicitate conform art. 52 lit. b) şi d)
7. Schiţele, fotografiile, înregistrãrile video şi/sau audio referitoare la accident/incident, dacã este cazul
8. Foaia de parcurs a locomotivei sau a automotorului care a remorcat trenul respectiv, în copie, certificatã prin semnãturã şi ştampilã de cãtre şeful subunitãţii de tracţiune
9. Benzile/Înregistrãrile de vitezometru şi procesele-verbale de citire a acestora
10. Documentele şi evidenţele privind desfãşurarea activitãţilor de exploatare a infrastructurii feroviare - întreţinere, reparaţie şi urmãrire în timp, evidenţele de mişcare de la staţii, halte de mişcare, posturi de macazuri şi posturi de mişcare în linie curentã, în copii, certificate prin semnãturã şi ştampilã de cãtre şefii de subunitãţi
11. Extrase din reglementãri specifice şi din planul tehnic de exploatare al staţiei, Regulamentul tehnic de exploatare a liniilor ferate industriale, autorizaţia de exploatare a LFI şi contractul de exploatare, dacã este cazul
12. Dovada de înştiinţare a reprezentantului operatorului economic implicat în producerea accidentului/incidentului care nu s-a prezentat pentru a participa în comisia de investigare, dacã este cazul
13. Fişele pentru accidentaţi (rãniţi, morţi), întocmite de cãtre unitatea medicalã care a constatat starea victimelor
14. Declaraţiile şi relaţiile scrise ale personalului feroviar implicat în producerea accidentului/incidentului şi ale martorilor care pot relata împrejurãrile în care s-a produs accidentul/incidentul
15. Actul de numire a membrilor comisiei de investigare a accidentului/incidentului
16. Copia aprobãrii cererii de prelungire a termenului de finalizare a dosarului de investigare, dacã este cazul
17. Orice alte documente referitoare la investigarea accidentului/incidentului


ANEXA V
───────
la regulament
─────────────

CONŢINUTUL PRINCIPAL
al raportului de investigare a accidentelor şi incidentelor

(1) Rezumat
Rezumatul cuprinde o scurtã descriere a accidentului/incidentului, când şi unde a avut loc, precum şi a consecinţelor sale.
Acesta prezintã cauzele directe, precum şi factorii care au contribuit la eveniment şi cauzele subiacente stabilite de investigaţie. Sunt indicate principalele recomandãri, precum şi informaţii privind destinatarii acestora.
(2) Fapte imediate ale accidentului/incidentului
1. Evenimentul:
- data, ora exactã şi locul accidentului/incidentului;
- descrierea evenimentelor şi a locului accidentului, inclusiv a eforturilor serviciilor de salvare şi de urgenţã;
- decizia de a lansa o investigaţie, componenţa echipei de investigatori şi desfãşurarea investigaţiei.
2. Circumstanţele accidentului/incidentului:
- personalul şi contractanţii implicaţi şi alte pãrţi şi martori;
- trenurile şi compoziţia lor, inclusiv numerele de înregistrare ale articolelor vehiculelor feroviare implicate;
- descrierea infrastructurii şi a sistemului de semnalizare - tipuri de şine, macazuri, anclanşare, semnale, protecţia trenului;
- mijloace de comunicare;
- lucrãri desfãşurate la sau în vecinãtatea locului accidentului/incidentului;
- declanşarea planului de urgenţã feroviar şi lanţul sãu de evenimente;
- declanşarea planului de urgenţã al serviciilor publice de salvare, al poliţiei şi al serviciilor medicale şi lanţul sãu de evenimente.
3. Pierderi de vieţi omeneşti, persoane rãnite şi pagube materiale:
- cãlãtori şi terţe persoane, personal, inclusiv contractanţi;
- încãrcãturã, bagaje şi alte bunuri;
- vehicule feroviare, infrastructurã şi mediu.
4. Circumstanţe externe:
- condiţii meteorologice, hidrografice, de vizibilitate şi referinţe geografice.
(3) Înregistrarea investigaţiilor şi a anchetelor
1. Rezumatul mãrturiilor (sub rezerva protecţiei identitãţii persoanelor):
- personal feroviar, inclusiv contractanţi;
- alţi martori.
2. Sistemul de management al siguranţei:
- organizaţia-cadru şi modul în care sunt date şi duse la îndeplinire ordinele;
- cerinţele de personal şi modul de aplicare a acestora;
- rutine pentru controale şi audituri interne, precum şi rezultatele acestora;
- interfaţa dintre diferiţii actori implicaţi în infrastructurã.
3. Norme şi reglementãri:
- norme şi reglementãri comunitare şi naţionale relevante;
- alte norme, precum normele de exploatare, instrucţiunile locale, cerinţele de personal, prescripţiile de întreţinere şi standardele aplicabile.
4. Funcţionarea materialului rulant şi a instalaţiilor tehnice:
- sistem de semnalizare şi de control-comandã, inclusiv înregistrãri ale aparatelor de înregistrare automatã a datelor;
- infrastructurã;
- echipamente de comunicaţii;
- vehicule feroviare, inclusiv înregistrãri ale aparatelor automate de înregistrare a datelor.
5. Documentaţie privind sistemul de operare:
- mãsuri luate de personal pentru controlarea traficului şi semnalizare;
- schimbul de mesaje verbale în legãturã cu evenimentul, inclusiv documentaţie din înregistrãri;
- mãsuri luate pentru protecţia şi prezervarea locului accidentului/incidentului.
6. Interfaţa om-maşinã-organizaţie:
- timp de lucru aplicat personalului implicat;
- circumstanţe medicale şi personale cu influenţã asupra accidentului/incidentului, inclusiv existenţa stresului fizic sau psihologic;
- proiectarea echipamentului cu impact asupra interfeţei om-maşinã.
7. Evenimente anterioare cu caracter similar
(4) Analizã şi concluzii
1. Descriere finalã a lanţului de evenimente:
- stabilirea de concluzii privind evenimentul, pe baza faptelor stabilite la pct. (3).
2. Interpretare şi analizã:
- analiza faptelor stabilite la pct. (3), cu scopul de a trage concluzii cu privire la cauzele accidentului/incidentului şi performanţele serviciilor de salvare.
3. Concluzii:
- cauze directe şi imediate ale accidentului/incidentului, inclusiv factori care au contribuit la eveniment legaţi de acţiunile întreprinse de persoane implicate sau de starea materialului rulant ori a instalaţiilor tehnice;
- cauze subiacente referitoare la competenţe, proceduri şi întreţinere;
- cauze primare legate de condiţiile cadrului de reglementare şi aplicarea sistemului de management al siguranţei.
4. Observaţii suplimentare:
- deficienţe şi lacune constatate în cursul investigaţiei, dar fãrã relevanţã pentru concluziile privitoare la cauze.
(5) Mãsuri care au fost luate
Înregistrarea mãsurilor deja luate sau adoptate drept consecinţã a evenimentului.
(6) Recomandãri


ANEXA VI A
──────────
la regulament
─────────────

REGISTRUL DE EVIDENŢÃ
a accidentelor şi incidentelor


NOTÃ(CTCE)
Registrul de evidenţã a accidentelor şi incidentelor se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, Nr. 138 din 2 martie 2010, la pagina 27 (a se vedea imaginea asociatã).

--------
*) Atunci când evenimentul s-a produs din cauze tehnice, în una dintre coloanele 6-10 se vor înscrie literele "TEHNIC" şi în coloana 11, dupã caz, una dintre literele "M" (mişcare), "C" (comercial), "T" (tracţiune), "V" (vagoane), "L" (linii) sau "I" (instalaţii), în funcţie de ramura implicatã.
**) Faptele consemnate la art. 7 alin. (1) lit. c) şi d).


ANEXA VI B


───────────
la regulament
──────────────

REGISTRUL DE EVIDENŢÃ
a accidentelor şi incidentelor la metrou


NOTÃ(CTCE)
Registrul de evidenţã a accidentelor şi incidentelor la metrou se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, Nr. 138 din 2 martie 2010, la pagina 28 (a se vedea imaginea asociatã).


---------
*) Atunci când accidentul sau incidentul s-a produs din cauze tehnice, în coloanele 7-10 se vor înscrie literele "TEHNIC" sau, dupã caz, una dintre literele "M" (mişcare), "M.R." (material rulant), "L.T." (linii şi tunele) sau "I" (instalaţii), în funcţie de ramura implicatã.


ANEXA VII


─────────
la regulament
─────────────

RAPORT STATISTIC
privind accidentele şi incidentele produse
în luna .................. anul ............


NOTÃ(CTCE)
Raportul statistic privind accidentele şi incidentele se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, Nr. 138 din 2 martie 2010, la paginile 29-30 (a se vedea imaginea asociatã).


____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016