Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 111 din 25 februarie 1999  pentru aprobarea organizarii la Bucuresti a Conferintei internationale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 111 din 25 februarie 1999 pentru aprobarea organizarii la Bucuresti a Conferintei internationale "Parteneriatul pentru pace la 5 ani", in perioada 28 februarie-2 martie 1999

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 80 din 25 februarie 1999

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Se aproba organizarea la Bucureşti, în perioada 28 februarie - 2 martie 1999, a Conferintei internaţionale "Parteneriatul pentru pace la 5 ani", cu participarea unor oficialitati şi experţi din ţãrile membre ale Aliantei Nord-Atlantice şi statele partenere, inclusiv din România.
ART. 2
Cheltuielile aferente activitãţii prevãzute la art. 1 sunt, potrivit devizului estimativ cuprins în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre, în suma de 333.112.666 lei şi se vor efectua din bugetul pe anul 1999 al Ministerului Afacerilor Externe de la titlul "Cheltuieli materiale şi servicii".
ART. 3
Utilizarea sumelor prevãzute la art. 2 se va face cu respectarea prevederilor legale.
ART. 4
Ministerul Afacerilor Externe va aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotãrâri.

PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
---------------

p. Ministrul afacerilor externe,
Elena Zamfirescu,
secretar de stat

p. Ministrul finanţelor,
Bujor Bogdan Teodoriu,
secretar de stat


ANEXA 1

DEVIZ ESTIMATIV


1. Cheltuieli pentru vorbitorii principali
a) Cheltuieli de cazare
20 persoane x 1.740.000 lei/zi x 3 nopti = 104.400.000 lei
b) cheltuieli de masa
20 persoane x 264.000 lei x 3 zile = 115.840.000 lei

2. Transport intern

A. Baza de calcul
a) Mijloace de transport necesare:
- 1 autocar (48 locuri);
- 1 microbuz - coaster - 17 locuri
- 1 microbuz - van - 7 locuri
b) Costul pentru fiecare tip de mijloc de transport:
- autocar: 1.206.400 lei/zi (200 km incluşi şi 8 ore la dispoziţie)
- coaster: 1.812.000 lei/zi (100 km incluşi şi 8 ore la dispoziţie)
- van: 1.696.000 lei/zi (100 km incluşi şi 8 ore la dispoziţie)

B. Costuri
- autocar: 4 zile x 1.206.400 lei/zi = 14.825.600 lei/zi
- coaster: 4 zile x 1.812.000 lei/zi = 13.248.000 lei/zi
- van: 4 zile x 1.696.000 lei/zi = 12.784.000 lei/zi
TOTAL COSTURI DE TRANSPORT: = 110.857.600 lei
+ 22% T.V.A. = 113.246.272 lei
3. Dejun oferit de ministrul afacerilor externe
250 persoane x 176.000 lei = 144.000.000 lei
Pe lângã participanţii la reuniune, vor fi invitaţi
parlamentari, ofiţeri superiori, cercetãtori,
reprezentanţi ai societãţii civile, diplomati strãini.
4. Tratatii (apa minerala, cafele, racoritoare)
în pauzele conferintei
150 persoane x 2 zile x 20.300 lei/zi = 116.090.000 lei
5. Sala de conferinţe
a) Chirie sala
2 zile x 40.000.000 lei/zi = 180.000.000 lei
b) Instalatie de sonorizare şi translatie
(instalatie pentru traducere simultanã cu 130 de
casti, 3 cabine fonoabsorbante, 40 de microfoane,
1 videoproiector şi 1 retroproiector)
2 zile x 9.077.000 lei/zi = 118.154.000 lei
+ 22% T.V.A. = 122.147.880 lei
6. Translatie
6 persoane x 2 zile x 1.740.000 lei/zi = 120.880.000 lei
7. Aranjament floral = 113.000.000 lei
8. Mijloace de comunicare, multiplicare
şi tehnoredactare
a) Telefoane: 2 linii x 3.000.000 lei = 116.000.000 lei
b) Fax: una linie, aparat, materiale consumabile = 113.000.000 lei
c) Materiale consumabile pentru copiator = 113.000.000 lei
9. Mapa de lucru şi bloc-notes
150 bucãţi x 29.348 lei = 114.402.200 lei
+ 22% T.V.A. = 115.370.684 lei
10. Pixuri inscriptionate
150 bucãţi x 6.090 lei = 111.913.500 lei
+ 22% T.V.A. = 111.114.470 lei
11. Ecusoane plastifiate
150 bucãţi x 11.600 = 111.740.000 lei
+ 22% T.V.A. = 112.122.800 lei
12. Suporturi din plastic
65 bucãţi x 11.600 lei = 111.754.000 lei
+ 22% T.V.A. = 111.919.880 lei
13. Invitaţii la dejun
1 dejun x 250 bucãţi x 2.320 lei = 111.580.000 lei
+ 22% T.V.A. = 111.707.000 lei
14. Banner
1 bucata x 1.044.000 lei = 111.044.000 lei
+ 22% T.V.A. = 111.273.680 lei
────────────────────────────────
TOTAL = 333.112.666 lei


NOTA:
În cazul ofertelor de preţ în dolari, evaluarea s-a fãcut la cursul de 11.600 lei/dolar S.U.A. (curs practicat de Ministerul Finanţelor la elaborarea proiectului bugetului de stat pe anul 1999). Plata se va face în lei la cursul de referinta al Bãncii Naţionale a României din ziua facturarii.

------------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016