Denumirea agentului economic .......................................
Sediul .............................................................
codul fiscal .......................................................
Numãrul de înmatriculare în registrul comerţului ...................
Contul .............................................................
Trezoreria .........................................................
I. Agentul economic ........... din localitatea ......, judeţul ......,
reprezentat prin domnul/doamna ........., posesor/posesoare al/a
buletinului/cãrţii de identitate seria ........ nr. ....., codul numeric
personal ......, solicit acordarea unei prime de export în valoare de .....
mii lei.
II. Am livrat la export/am exportat cantitatea de ...... cu ..., în baza
Ordinului .... nr. ..... din data de ...... .
III. Anexez la prezenta cerere:
1. decontul justificativ;
2. actele doveditoare ale producerii şi/sau achiziţionãrii produsului
agroalimentar care a fost livrat la export/exportat şi certificatul de
origine, care sã facã dovada cã marfa este de origine româneascã;
3. actele doveditoare ale efectuãrii exportului:
- Declaraţia vamalã nr. ........ din data de .........;
- Factura externã nr. .......... din data de .........;
- certificatul de export sau extrasul din acesta, în original;
- documentul administrativ de import din ţara de destinaţie a mãrfii, în
copie sau fotocopie; aceastã copie sau fotocopie trebuie sã fie
autentificatã ca fiind conformã cu originalul de cãtre instituţia care a
andosat documentul original;
- documentul de transport, în copie;
4. actele doveditoare ale încasãrii contravalorii exportului:
- declaraţia de confirmare a încasãrii valutei aferente exportului,
certificatã de bancã;
5. declaraţia pe propria rãspundere cã cele completate sunt conforme cu
realitatea.
Manager Director economic
(director general), (contabil-Şef),
....................... .......................
(numele şi prenumele) (numele şi prenumele)
Denumirea agentului economic .......................................
Sediul .............................................................
codul fiscal .......................................................
Numãrul de înmatriculare în registrul comerţului ...................
Banca ..............................................................
Certificãm exactitatea datelor.
Director,
L.S.
Declarãm cã derularea încasãrii exporturilor pânã la data prezentei
solicitãri s-a fãcut de cãtre Banca .......(denumirea completã)......,
care certificã încasarea contravalorii exportului dupã cum urmeazã:
┌────────────────────┬─────────┬────────────┬──────────────┬──────────────┐
│ Numãrul │ │ │ │ Valoarea │
│ facturii externe │ Data │ Produsul │ Cantitatea │ în valutã │
├────────────────────┼─────────┼────────────┼──────────────┼──────────────┤
├────────────────────┼─────────┼────────────┼──────────────┼──────────────┤
├────────────────────┼─────────┼────────────┼──────────────┼──────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │
└────────────────────┴─────────┴────────────┴──────────────┴──────────────┘
Manager Director economic
(director general), (contabil-Şef),
...................... ......................
(numele şi prenumele) (numele şi prenumele)