Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.817 din 28 octombrie 2004  privind infiintarea Statiei Centrale de Transport Sanitar si Ambulanta Aeriana Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.817 din 28 octombrie 2004 privind infiintarea Statiei Centrale de Transport Sanitar si Ambulanta Aeriana Bucuresti

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1.021 din 5 noiembrie 2004

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se înfiinţeazã Staţia Centralã de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti, prin reorganizarea Staţiei Centrale de Salvare Bucureşti, care se desfiinţeazã.
(2) Staţia Centralã de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti este instituţie publicã cu personalitate juridicã, în subordinea Ministerului Sãnãtãţii, cu sediul în Bucureşti, bd. Mareşal Averescu nr. 3, sectorul 1.
ART. 2
(1) Staţia Centralã de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti se finanţeazã integral din venituri proprii. Veniturile proprii provin din sumele încasate pentru serviciile prestate pe bazã de contracte încheiate cu casele de asigurãri de sãnãtate şi cu alţi beneficiari din sectorul public sau privat, precum şi din alte surse, conform legii.
(2) Bugetul de venituri şi cheltuieli se aprobã de consiliul de conducere, cu acordul Ministerului Sãnãtãţii, potrivit legii. Excedentul anual al bugetului de venituri şi cheltuieli se reporteazã în anul urmãtor şi se utilizeazã cu aceeaşi destinaţie.
ART. 3
Staţia Centralã de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti are urmãtoarele atribuţii:
a) asigurarea transportului sanitar terestru sau aerian al pacienţilor externaţi şi stabilizaţi, din unitãţile sanitare cãtre domicilii, la cererea unitãţilor sanitare, între unitãţi sanitare, cu aprobarea casei de asigurãri de sãnãtate, sau la solicitarea directã a aparţinãtorilor pacienţilor, cu plata directã a serviciilor;
b) transportul sanitar terestru sau aerian, dupã caz, de medicamente, produse biologice, seruri, vaccinuri, sânge sau materiale sanitare, la cererea unitãţilor sanitare;
c) preluarea operativã, cu autosanitarele proprii sau cu aeronavele proprii, a solicitãrilor pentru transport sanitar nemedicalizat sau parţial medicalizat, a bolnavilor care pot fi asistaţi medical pe perioada transportului, dupã caz;
d) preluarea operativã şi transportul de organe, ţesuturi pentru transplant şi/sau echipe de transplant;
e) asigurarea transportului sanitar aerian în cazul internãrilor sau externãrilor atât pe teritoriul României, cât şi în afara graniţelor ţãrii;
f) participarea la acţiuni de pregãtire pentru intervenţii în caz de dezastre.
ART. 4
În interesul prezentei hotãrâri, urmãtorii termeni se definesc astfel:
a) transport sanitar nemedicalizat - transport de pacienţi care nu necesitã însoţire şi monitorizare de cãtre un cadru medical calificat pe durata transportului;
b) transport sanitar parţial medicalizat - transport de pacienţi care necesitã însoţire şi monitorizare minimã pe durata transportului, viaţa lor nefiind în pericol imediat;
c) transport sanitar medicalizat - transport de pacienţi care necesitã monitorizare şi însoţire la nivel de terapie intensivã mobilã pe durata transportului.
ART. 5
(1) Conducerea Staţiei Centrale de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti este asiguratã de un consiliu de conducere constituit dintr-un director şi 4 membri.
(2) Directorul şi ceilalţi membri ai consiliului de conducere sunt numiţi şi revocaţi prin ordin al ministrului sãnãtãţii, în condiţiile legii, şi au calitatea de personal contractual.
(3) Directorul este preşedintele consiliului de conducere.
(4) În exercitarea atribuţiilor sale, directorul emite decizii cu caracter individual.
(5) Consiliul de conducere are urmãtoarele atribuţii:
a) aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli al unitãţii;
b) analizeazã şi propune lista investiţiilor care urmeazã sã se realizeze;
c) rãspunde de modul de îndeplinire a obligaţiilor asumate prin contracte şi dispune mãsuri de îmbunãtãţire a activitãţii staţiei;
d) conduce operativ întreaga activitate a staţiei.
ART. 6
Decontarea contravalorii serviciilor contractate cu sistemul de asigurãri sociale de sãnãtate se face conform contractului de furnizare, pe baza documentelor justificative, în funcţie de realizarea acestora, cu respectarea prevederilor contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate.
ART. 7
(1) Bunurile mobile şi imobile aflate în patrimoniul Staţiei Centrale de Salvare Bucureşti vor fi preluate de Staţia Centralã de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti, pe bazã de protocol de predare-preluare, în termen de 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(2) Aeronavele din patrimoniul Staţiei Centrale de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti sunt de interes public naţional şi vor fi utilizate în conformitate cu prevederile art. 3.
(3) Sumele necesare pentru punerea în stare de aeronavigabilitate a aeronavelor se asigurã de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Sãnãtãţii, pe baza programelor de sãnãtate, potrivit legii.
ART. 8
(1) Personalul din cadrul Staţiei Centrale de Salvare Bucureşti va fi preluat de Staţia Centralã de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti, ca personal contractual, începând cu data înfiinţãrii acesteia.
(2) Personalul preluat beneficiazã de salariile şi drepturile avute anterior înfiinţãrii Staţiei Centrale de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti.
(3) Salarizarea personalului Staţiei Centrale de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti se face conform prevederilor legale aplicabile personalului contractual din sectorul bugetar.
ART. 9
Operarea aeronavelor din dotarea Staţiei Centrale de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti se efectueazã în conformitate cu reglementãrile şi legislaţia specifice în vigoare.
ART. 10
Regulamentul de organizare şi funcţionare al Staţiei Centrale de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti, organigrama şi numãrul maxim de posturi se aprobã prin ordin al ministrului sãnãtãţii, în termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. 11
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, poziţia 24 de la cap. II lit. A - Unitãţi aflate în subordinea Ministerului Sãnãtãţii din anexa nr. 2 "Lista cuprinzând unitãţile aflate în subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Ministerului Sãnãtãţii" la <>Hotãrârea Guvernului nr. 743/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 490 din 8 iulie 2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"24. Staţia Centralã de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti."

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:


────────────────
Ministrul sãnãtãţii,
Ovidiu Brînzan

Ministru de stat,
ministrul economiei şi comerţului,
Dan Ioan Popescu

Ministrul transporturilor,
construcţiilor şi turismului,
Miron Tudor Mitrea

Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Dan Mircea Popescu

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

Bucureşti, 28 octombrie 2004.
Nr. 1.817.

________________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016