Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.623 din 23 decembrie 2003  privind infiintarea Consiliului Superior pentru Reforma Administratiei Publice, Coordonarea Politicilor Publice si Ajustare Structurala    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.623 din 23 decembrie 2003 privind infiintarea Consiliului Superior pentru Reforma Administratiei Publice, Coordonarea Politicilor Publice si Ajustare Structurala

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 53 din 22 ianuarie 2004
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 12 alin. (3) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se înfiinţeazã Consiliul Superior pentru Reforma Administraţiei Publice, Coordonarea Politicilor Publice şi Ajustare Structuralã, denumit în continuare Consiliul superior, organism fãrã personalitate juridicã.
ART. 2
(1) Consiliul superior are rolul de a asigura corelarea şi monitorizarea procesului de reformã a administraţiei publice şi a politicilor publice la nivelul tuturor ministerelor şi al celorlalte autoritãţi şi instituţii publice, precum şi al consiliilor, comitetelor şi comisiilor interministeriale care gestioneazã politica Guvernului în domeniile specifice.
(2) Consiliul superior are urmãtoarele obiective:
a) urmãrirea asigurãrii caracterului unitar şi coerent al strategiilor şi politicilor la nivelul autoritãţilor şi instituţiilor publice, în vederea îndeplinirii cerinţelor de integrare euroatlanticã;
b) asigurarea monitorizãrii strategiilor privind reforma administraţiei publice;
c) eficientizarea comunicãrii şi coordonãrii activitãţii consiliilor, comitetelor şi comisiilor interministeriale care gestioneazã politica Guvernului în domeniile specifice;
d) urmãrirea stadiului realizãrii reformei în administraţia publicã;
e) urmãrirea modului de implementare a strategiilor şi politicilor la nivelul autoritãţilor şi instituţiilor publice;
f) analizarea rezultatelor şi a stadiului implementãrii programului PAL - Banca Mondialã.
ART. 3
(1) Componenţa Consiliului superior este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(2) La lucrãrile Consiliului superior pot participa, în calitate de invitat, reprezentanţi ai altor autoritãţi sau instituţii publice şi alţi reprezentanţi, în funcţie de problemele incluse pe ordinea de zi.
ART. 4
Consiliul superior adoptã hotãrâri cu caracter obligatoriu pentru celelalte consilii, comitete şi comisii interministeriale.
ART. 5
(1) Consiliul superior se întruneşte trimestrial sau ori de câte ori este necesar, la solicitarea preşedintelui acestuia.
(2) Consiliul superior poate constitui grupuri de lucru formate din specialişti din cadrul autoritãţilor publice reprezentate.
ART. 6
(1) Secretariatul tehnic al Consiliului superior se asigurã, dupã caz, de cãtre Unitatea de Politici Publice organizatã în structura Secretariatului General al Guvernului, de cãtre Unitatea Centralã pentru Reforma Administraţiei Publice organizatã în structura Ministerului Administraţiei şi Internelor şi de cãtre Unitatea de management al proiectului privind reforma administraţiei publice (UMP-PAL) organizatã la nivelul aparatului de lucru al primului-ministru.
(2) Unitatea Centralã pentru Reforma Administraţiei Publice coordoneazã activitatea reţelei naţionale pentru monitorizarea reformei administraţiei publice.
(3) Unitatea de Politici Publice coordoneazã activitatea secretariatelor tehnice ale consiliilor, comitetelor şi comisiilor interministeriale stabilite potrivit legii.
(4) Unitatea de Politici Publice colaboreazã cu secretarii de stat sau cu asimilaţii acestora, desemnaţi în acest scop de conducãtorii ministerelor şi ai celorlalte instituţii şi autoritãţi publice.
ART. 7
Consiliul superior îşi desfãşoarã activitatea potrivit regulamentului de funcţionare aprobat de preşedinte în cadrul primei şedinţe, care va avea loc în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul pentru coordonarea
Secretariatului General al Guvernului,
Eugen Bejinariu

p. Ministrul administraţiei şi internelor,
Toma Zaharia,
secretar de stat

Ministrul delegat pentru administraţia publicã,
Gabriel Oprea

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

Bucureşti, 23 decembrie 2003.
Nr. 1.623.



ANEXĂ

COMPONENŢA
Consiliului Superior pentru Reforma Administraţiei Publice,
Coordonarea Politicilor Publice şi Ajustare Structuralã

1. Primul-ministru al României - preşedinte;
2. Ministrul pentru coordonarea Secretariatului General
al Guvernului - vicepreşedinte;
3. Ministrul administraţiei şi internelor - vicepreşedinte;
4. Ministrul finanţelor publice - vicepreşedinte;
5. Ministrul delegat pentru administraţia publicã - membru;
6. Ministrul afacerilor externe - membru;
7. Ministrul integrãrii europene - membru;
8. Ministrul justiţiei - membru;
9. Ministrul apãrãrii naţionale - membru;
10. Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei - membru;
11. Ministrul economiei şi comerţului - membru;
12. Ministrul agriculturii, pãdurilor, apelor şi mediului - membru;
13. Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului - membru;
14. Ministrul educaţiei, cercetãrii şi tineretului - membru;
15. Ministrul culturii şi cultelor - membru;
16. Ministrul sãnãtãţii - membru;
17. Ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei - membru;
18. Ministrul delegat pentru coordonarea autoritãţilor
de control - membru;
19. Directorul de cabinet al primului-ministru sau un
consilier de stat desemnat de primul-ministru, dupã caz - membru;
20. Preşedintele Autoritãţii pentru Privatizare şi
Administrarea Participaţiilor Statului - membru;
21. Preşedintele Autoritãţii pentru Valorificarea
Activelor Bancare - membru;
22. Preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia
Copilului şi Adopţie - membru;
23. Preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia
Consumatorilor - membru;
24. Preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele
cu Handicap - membru;
25. Preşedintele Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale - membru;
26. Preşedintele Agenţiei Române pentru Investiţii Strãine - membru;
27. Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi
Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie - membru;
28. Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Sport - membru;
29. Preşedintele Comisiei Naţionale de Prognozã - membru;
30. Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor
Publici - membru.



----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016