Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.597 din 18 decembrie 2002  pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 95/2002 privind industria de aparare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.597 din 18 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 95/2002 privind industria de aparare

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 42 din 27 ianuarie 2003
În temeiul art. 107 din Constituţie şi al <>art. 15 alin. (1) şi (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/2002 privind industria de apãrare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aproba Normele metodologice de aplicare a <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 95/2002 privind industria de apãrare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 209/1996 pentru aprobarea Metodologiei privind instituirea şi evidenta inventarului general al patrimoniului sectorului producţiei de apãrare, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 69 din 5 aprilie 1996.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
p. Ministrul industriei şi resurselor,
Mihai Berinde
secretar de stat

Ministrul muncii şi solidaritãţii sociale,
Marian Sarbu

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu

Bucureşti, 18 decembrie 2002.
Nr. 1.597.

ANEXA 1

NORME METODOLOGICE
de aplicare a Ordonanţei de urgenta a Guvernului
nr. 95/2002 privind industria de apãrare


SECŢIUNEA 1
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezentele norme metodologice, denumite în continuare norme, stabilesc procedurile şi modul în care unitãţile implicate aplica prevederile <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 95/2002 privind industria de apãrare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, denumita în continuare ordonanta.

SECŢIUNEA a 2-a
Inventarul capacitãţilor producţiei pentru apãrare

ART. 2
(1) Capacitatile producţiei pentru apãrare, ordine publica şi siguranta nationala, definite conform prevederilor art. 2 lit. b) din ordonanta, se evidenţiazã în inventarul capacitãţilor de producţie, denumit în continuare inventar.
(2) Inventarul se întocmeşte de cãtre agentul economic, se avizeazã de ministerul de resort şi se aproba de autoritatea de specialitate.
(3) În inventar se evidenţiazã:
a) imobilizarile corporale şi necorporale cuprinse în capacitatea producţiei pentru apãrare, aprobatã prin hotãrâre a Guvernului;
b) infrastructura de utilitãţi aferentã;
c) documentaţia tehnica pentru producţia de apãrare.
(4) Inventarierea se efectueazã de cãtre comisii de inventariere numite prin decizii scrise, emise de directorul sau de administratorul agentului economic, formate din cel puţin 3 membri care trebuie sa aibã acces la informaţiile clasificate.
(5) Inventarul se întocmeşte conform prevederilor legale privind organizarea şi efectuarea inventarierii patrimoniului.
(6) Inventarul va fi însoţit de fişa capacitãţii, structuratã şi redactatã conform anexelor nr. 1, 1a, 2, F.C.1, F.C.2, F.C.3, F.C.4 şi F.C.5, precum şi de listele de inventariere.
(7) Dosarul inventarului va fi întocmit în 3 exemplare care, dupã aprobare, se transmit ministerului de resort, autoritãţii de specialitate şi agentului economic care gestioneazã şi administreazã patrimoniul propriu.
(8) Centralizarea şi evidenta inventarelor se fac la ministerul de resort.
(9) Inventarul se actualizeazã anual pana la 30 septembrie sau în situaţia modificãrii listei prevãzute la art. 3 din ordonanta.
(10) Inventarul actualizat se avizeazã de ministerul de resort şi se aproba de autoritatea de specialitate.
(11) Actualizarea inventarului nu înlocuieşte inventarierea curenta a bunurilor agentului economic, efectuatã în baza prevederilor legale.
ART. 3
Agenţii economici din industria de apãrare întocmesc lista investiţiilor nefinalizate care nu au fost sistate şi a sculelor, dispozitivelor, verificatoarelor şi aparatelor de mãsura şi control specifice producţiei pentru apãrare, conform prevederilor anexelor F.C.2 şi F.C.4.

SECŢIUNEA a 3-a
Documentaţia tehnica

ART. 4
(1) Agenţii economici utilizatori de documentaţii tehnice, definite conform art. 5 din ordonanta, nu vor transmite aceste documentaţii sau orice informaţii referitoare la acestea altor instituţii sau agenţi economici decât cu acordul scris al administratorului.
(2) Documentaţiile tehnice aflate în administrarea instituţiilor cu atribuţii în domeniul apãrãrii, ordinii publice şi siguranţei naţionale, care pot fi puse la dispoziţie agenţilor economici, sunt, în principal, urmãtoarele:
a) documentaţiile elaborate de instituţii de stat şi care au fost finanţate din fonduri publice destinate apãrãrii prin planurile tehnice ale acestora, prin planurile departamentale sau prin alte planuri de dezvoltare ale industriei de apãrare, precum şi prin contracte directe cu beneficiarii interni;
b) documentaţiile de licenta care au fost achiziţionate pentru producţia destinatã apãrãrii, din fondurile pentru apãrare sau prin contracte directe cu beneficiarii interni;
c) documentaţiile întocmite de agenţii economici pe baza de contracte cu beneficiarii interni dupã anul 1990;
d) documentaţiile de licenta achiziţionate de beneficiarii interni dupã anul 1990.

SECŢIUNEA a 4-a
Conservarea şi securitatea capacitãţilor de producţie pentru apãrare

ART. 5
(1) Conservarea capacitãţilor de producţie pentru apãrare reprezintã ansamblul mãsurilor organizatorice şi al operaţiilor tehnice necesare pentru protecţia temporarã impotriva coroziunii, imbatranirii, degradãrii fizice şi chimice a capacitãţilor de producţie sau a unor active ale acestora, în scopul menţinerii parametrilor tehnico-funcţionali reglementati de instrucţiunile şi normativele tehnice şi tehnologice, pe un anumit interval de timp, determinat de lipsa de comenzi sau de imposibilitatea executãrii altor activitãţi productive.
(2) Securitatea implica securizarea capacitãţilor de producţie, care consta în asigurarea condiţiilor de climat tehnologic impus de normativele de profil, a pazei acestora şi a condiţiilor de securitate, astfel încât producţia sa poatã fi reluatã cu cheltuieli minime şi în timpul cel mai scurt.
ART. 6
Se pot introduce în conservare mijloace de producţie: maşini, utilaje, instalaţii, linii tehnologice; elemente de plan general: construcţii, drumuri interioare, cai ferate uzinale; elemente de construcţii de arhitectura: hale industriale, plafoane, ateliere, magazii, depozite, anexe tehnice; elemente specifice termotehnice: puncte termice, instalaţii interioare de încãlzire, de ventilaţie; instalaţii electrice: utilaje şi echipamente, posturi de apa, reţele exterioare de transport şi distribuţie; investiţii, linii tehnologice şi construcţii nefinalizate; SDV-urile, materialele necesare reluarii producţiei, precum şi documentaţia tehnica şi tehnologicã aferentã produselor şi echipamentelor militare.
ART. 7
Activitatea de conservare-securizare a capacitãţilor de producţie va cuprinde urmãtoarele etape:
a) pregãtirea pentru intrarea în conservare-securizare, care consta în aducerea la parametrii tehnici a mijloacelor fixe ce urmeazã a fi conservate-securizate;
b) conservarea-securizarea propriu-zisa, conform instrucţiunilor tehnice specifice elaborate de fiecare agent economic pentru mijloacele fixe din patrimoniu;
c) menţinerea şi urmãrirea comportãrii în timp a mijloacelor fixe conservate.
ART. 8
(1) Planul de conservare-securizare a capacitãţilor producţiei pentru apãrare se elaboreazã la nivelul fiecãrui agent economic, pe termen scurt, de la 30 de zile la un an calendaristic, şi pe termen lung, pana la 2 ani, dupã care ministerul de resort analizeazã oportunitatea menţinerii în continuare a acestora.
(2) Structura-cadru a planului de conservare-securizare este prezentatã în anexa nr. 3.
ART. 9
(1) Dotarea agenţilor economici cu mijloacele tehnice şi materialele necesare conservãrii-securizarii se face, dupã caz, pe baza programelor de conservare aprobate sau a analizei capacitãţilor proprii de conservare-securizare, respectându-se criteriile de conservare.
(2) Activitãţile de conservare-securizare - scoatere din conservare se executa cu personal special instruit în acest scop, cu prioritate ales din personalul fãrã încãrcare cu comenzi militare. Agenţii economici care nu dispun de personal necesar pentru activitatea de conservare pot apela la personal specializat din afarã unitãţii, care are acces la informaţii clasificate.
(3) Finanţarea achiziţionãrii mijloacelor prevãzute la alin. (1), precum şi pentru trecerea şi menţinerea în conservare-securizare a mijloacelor fixe din cadrul capacitãţilor se face din surse proprii ale agenţilor economici, venituri extrabugetare constituite cu aceasta destinaţie conform legii şi în completare de la bugetul de stat, prin ministerul de resort.
(4) Agenţii economici pot solicita scoaterea din conservare în scopul folosirii mijloacelor fixe pentru alte activitãţi decât cele pentru care au fost destinate iniţial, cheltuielile aferente fiind suportate din sursele proprii ale acestora.
(5) În cazul în care se solicita o noua trecere în conservare, cheltuielile aferente se suporta din aceeaşi sursa.
ART. 10
(1) Controlul modului în care agenţii economici au efectuat conservarea se executa de ministerul de resort şi de autoritatea de specialitate.
(2) Cheltuielile materiale efectuate de agenţii economici, ocazionate de activitãţile prevãzute la alin. (1), sunt asimilate cheltuielilor conservãrii.
ART. 11
Capacitatile de producţie care nu pot fi oprite din motive de securitate a instalaţiilor pot fi menţinute în funcţiune pe durata întreruperii activitãţii productive, considerându-se conservate la cald, cheltuielile aferente fiind suportate din aceleaşi surse ca şi conservarea.
ART. 12
Investiţiile nefinalizate din lipsa de finanţare se conserva numai dacã menţinerea acestora se justifica din punct de vedere al utilizãrii într-o perioada de maximum un an de la data întreruperii finanţãrii.
ART. 13
Pentru capacitatile cu grad ridicat de risc se vor executa şi lucrãri de securizare contra efractiei, cu finanţare de la buget.

SECŢIUNEA a 5-a
Forta de munca din industria de apãrare

ART. 14
(1) Pentru acoperirea drepturilor salariale ale personalului prevãzut la art. 10 din ordonanta, în completarea fondului de salarii al unitãţii agenţii economici primesc lunar un fond din sumele prevãzute anual cu aceasta destinaţie în bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Industriei şi Resurselor.
(2) Fondul lunar pentru fiecare agent economic se stabileşte de Ministerul Industriei şi Resurselor pe baza analizei de încãrcare a capacitãţilor de producţie pentru apãrare cu comenzi militare, de export şi civile şi a activitãţilor propuse a se desfasura.
(3) În urma analizei Ministerul Industriei şi Resurselor stabileşte şi aproba numãrul mediu de personal pentru fiecare agent economic care va beneficia, în luna analizata, de prevederile art. 10 din ordonanta. Fondul prevãzut se determina luându-se în calcul 75% din ultimul salariu mediu brut pe economie comunicat de Institutul Naţional de Statistica, la care se adauga contribuţiile datorate de angajatori potrivit legii.
ART. 15
(1) Pentru fiecare luna agentul economic întocmeşte un decont justificativ conform anexei nr. 4. Decontul justificativ se va încadra în fondul prevãzut şi se va depune la direcţia de resort din Ministerul Industriei şi Resurselor pana la data de 7 a lunii urmãtoare.
(2) Având în vedere prevederile art. 10 alin. (2) din ordonanta, fondul lunar alocat agenţilor economici se regularizeazã, conform anexei nr. 4a, cu diferenţele dintre 75% din salariul mediu brut pe economie din luna anterioarã, comunicat de Institutul Naţional de Statistica, şi 75% din salariul mediu brut pe economie luat în calcul la întocmirea decontului justificativ, la care se adauga contribuţiile datorate de angajatori potrivit legii.
(3) Sumele stabilite în conformitate cu alin. (1) şi (2) se aloca agenţilor economici prin ordin al ministrului industriei şi resurselor în baza decontului justificativ şi a regularizãrii aprobate.
ART. 16
(1) Venitul lunar de completare prevãzut la art. 12 din ordonanta se stabileşte şi se plãteşte de agenţiile pentru ocuparea forţei de munca judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, o data cu indemnizaţia de şomaj stabilitã în condiţiile legii.
(2) Venitul lunar de completare stabilit în condiţiile ordonanţei se acorda o singura data persoanelor disponibilizate în cadrul programelor de restructurare.
(3) Venitul lunar de completare, prevãzut la art. 12 alin. (1) din ordonanta, se acorda şi în perioadele în care beneficiarilor le-a fost suspendat sau le-a încetat dreptul la indemnizaţia de şomaj înainte de expirarea perioadei stabilite pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj.
(4) În vederea acordãrii venitului lunar de completare agenţii economici întocmesc liste nominale, în funcţie de domiciliu, cu persoanele disponibilizate, care vor fi înaintate la agenţiile pentru ocuparea forţei de munca judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti. Listele vor cuprinde urmãtoarele elemente:
a) numele şi prenumele;
b) codul numeric personal;
c) domiciliul stabil.
(5) Dacã la data stabilirii venitului lunar de completare Institutul Naţional de Statistica nu a comunicat salariul mediu net pe economie, se ia în considerare ultimul salariu mediu net pe economie comunicat, urmând ca regularizarea sa se facã în luna urmãtoare stabilirii acestuia.
(6) Pentru ca persoanele care urmeazã a fi disponibilizate sa beneficieze de serviciile de preconcediere colectivã este necesar ca angajatorii sa comunice în scris agentiilor pentru ocuparea forţei de munca judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, lista acestor persoane, în perioada acordãrii preavizului potrivit legii.
ART. 17
Pentru luna ianuarie 2003 venitul de completare acordat salariaţilor din unitãţile industriei de apãrare se stabileşte în conformitate cu precizãrile comune emise de Ministerul Muncii şi Solidaritãţii Sociale şi de Ministerul Industriei şi Resurselor nr. 476 M.S./100.857/DIP/2002.

SECŢIUNEA a 6-a
Contravenţii şi sancţiuni

ART. 18
Constituie contravenţii urmãtoarele fapte:
a) pãstrarea necorespunzãtoare a capacitãţilor de producţie pentru apãrare trecute în conservare şi finanţate de la bugetul de stat;
b) neintocmirea sau neactualizarea inventarului potrivit prevederilor art. 4 alin. (2) şi (3) din ordonanta;
c) nesolicitarea de cãtre agenţii economici a avizelor prevãzute la art. 6 şi 7 din ordonanta;
d) întocmirea parţialã ori necorespunzãtoare, cu date eronate, a inventarului.
ART. 19
Contravenţiile prevãzute la art. 18 lit. a) şi b) se sancţioneazã cu amenda de la 50.000.000 lei la 100.000.000 lei, iar cele de la lit. c) şi d), cu amenda de la 20.000.000 lei la 50.000.000 lei.
ART. 20
(1) Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor se fac de cãtre:
a) împuterniciţi ai autoritãţii de specialitate, numiţi de şeful instituţiei, cu legitimatie specialã de control în ceea ce priveşte activitãţile de conservare a capacitãţilor producţiei de apãrare;
b) persoane împuternicite de ministrul de resort, cu legitimatie specialã de control şi verificare în legatura cu activitãţile agenţilor economici din industria de apãrare;
c) împuterniciţi ai ministrului finanţelor publice, cu legitimatie specialã de control în legatura cu cheltuirea şi folosirea fondurilor alocate de la buget;
d) persoane împuternicite de organele specializate de control ale Guvernului, dupã caz.
(2) Contravenientul poate achitã, pe loc sau în termen de cel mult 48 de ore de la data încheierii procesuluiverbal ori, dupã caz, de la data comunicãrii acestuia, jumãtate din minimul amenzii prevãzute la art. 19, agentul constatator fãcând menţiune despre aceasta posibilitate în procesul-verbal.
ART. 21
Contravenţiilor prevãzute la <>art. 18 le sunt aplicabile dispoziţiile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile ulterioare.

SECŢIUNEA a 7-a
Dispoziţii finale

ART. 22
Instituţiile din domeniul apãrãrii, ordinii publice şi siguranţei naţionale pot emite, dupã caz, ordine şi instrucţiuni interne de aplicare a prezentelor norme.
ART. 23
Anexele nr. 1, 1a, 2, F.C.1, F.C.2, F.C.3, F.C.4 şi F.C.5, 3, 4 şi 4a*) fac parte integrantã din prezentele norme.




ANEXA 1

Agentul economic


MEMORIU DE PREZENTARE


Va cuprinde, în principal, urmãtoarele:
1. Denumirea agentului economic:
- actul de înfiinţare (reorganizare);
- adresa;
- telefon;
- fax.
2. For tutelar;
3. Structura actionariatului;
4. Capitalul social;
5. Obiectul de activitate.




DIRECTOR GENERAL








Agentul economic SECRET
(dupã completare)

Anexa la

PLANUL
general al agentului economic

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Scara: │
│ (se va utiliza maxim format A 0) │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ Schema │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ Legenda: │
│ │
│ Se nominalizeaza structurile functionale │
│ şi productive │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



DIRECTOR GENERAL DIRECTOR DE SPECIALITATE






ANEXA 2

SECRET
(dupã completarea anexelor)

MINISTERUL ....................................
Agentul economic
Telefon .......................
Fax............................


FIŞA CAPACITĂŢII

Agentul economic SECRET
Structura organizatoricã (dupã completare)

ANEXA F.C 1


CAPACITĂŢI DE PRODUCŢIE PENTRU APĂRARE

┌────┬──────────────┬───────────────────────────────────────────────┬────────┐
│Nr. │ DENUMIRE │ CAPACITATEA DE PRODUCŢIE │ OBS. │
│crt.│ PRODUS, ├─────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┼────────┤
│ │GRUPA DE PRODU│ U/M │PROIECTATA│ APROBATĂ│ Pusã în │Situaţia │ │
│ │SE, LUCRĂRI, │ │ │ │funcţiune │capacita-│ │
│ │ SERVICII │ │(unitãţi │(unitãţi │(unitãţi │tii dupã │ │
│ │ │ │ fizice) │ fizice) │ fizice) │restructu│ │
│ │ │ │(mil. lei)│(mil.lei)│(mil. lei)│rare │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┼────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │
├────┼──────────────┼─────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┼────────┤
│ │TOTAL, din │ │ │ │ │ │ │
│ │care: │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────────┴─────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┴────────┘

Nota:
- valorile din col. 5 vor fi cele din evidenta contabila


DIRECTOR GENERAL DIRECTOR DE SPECIALITATE


Agentul economic SECRET
(dupã completare)

ANEXA F.C. 2



SITUAŢIA
investiţiilor din sectorul de producţie pentru apãrare
aprobate dar nepuse în funcţiune

┌────┬─────────────┬─────────────┬───────────┬───────────┬─────────────┬─────┐
│Nr. │ Denumire │ Actul de │ Valoarea │ Termen │ Perioada │ Obs.│
│crt.│ obiectiv │ aprobare │ totalã │ P.L.F │ propusã │ │
│ │ │ │ aprobatã │ │ pentru │ │
│ │ │ │ INV │ │ conservare │ │


│ │ │ │ C=M │ │ │ │
│ │ │ │ (mil. lei)│ │ │ │


├────┼─────────────┼─────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼─────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼─────────────┼─────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────────┴─────────────┴───────────┴───────────┴─────────────┴─────┘

NOTA:
- agentul economic va face propuneri pentru continuarea, sistarea sau
pentru alte destinaţii.


DIRECTOR GENERAL DIRECTOR DE SPECIALITATE



Agentul economic

ANEXA F.C. 3


SITUAŢIA
suprafeţelor totale şi productive

┌────┬────────────────┬──────────────────────────────────────────┬───────────┐
│Nr. │ Denumirea │ Suprafata (cmp) │ Obs. │
│crt.│ obiectivului ├──────────────┬─────────────┬─────────────┤ │
│ │ │ Total │ Total │ Suprafata │ │
│ │ │ suprafata │ suprafata │ desfasurata │ │
│ │ │ teren │ desfasurata │ productiva │ │
├────┼────────────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────┼───────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├────┼────────────────┼──────────────┼─────────────┼─────────────┼───────────┤
│ │ TOTAL GENERAL, │ │ │ │ │
│ │ din care: │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │- │ │ │ │ │
│ │- │ │ │ │ │
│ │- │ │ │ │ │
│ │- │ │ │ │ │
└────┴────────────────┴──────────────┴─────────────┴─────────────┴───────────┘

NOTA:
- în col. 1 se înscriu denumirile capacitãţilor de procductie pentru
apãrare din care sa reiasã obiectul de activitate, ale utilitãţilor
(poligoane, depozite, linii CF, etc.) şi ale investiţiilor
nefinalizate.



DIRECTOR GENERAL DIRECTOR DE SPECIALITATE



Agentul economic

ANEXA F.C. 4


SITUAŢIA
dotãrii cu S.D.V.-uri şi A.M.C.-uri specializate
din sectorul de producţie pentru apãrare

┌────┬─────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────┐
│Nr. │ Categorie │ Existent │ Conservat │ Obs. │
│crt.│ │ buc. (tone) │ buc. (tone) │ │
├────┼─────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────┼─────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────┤
│ 1 │ S.D.V.-uri │ │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────┤
│ 2 │ A.M.C.-uri │ │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────┤
│ │ TOTAL │ │ │ │
└────┴─────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────┘

NOTA:
- S.D.V.-urile şi A.M.C.-urile vor fi corelate cantitativ cu capacitatile
de producţie pentru apãrare nominalizate în F.C. 1



DIRECTOR GENERAL DIRECTOR DE SPECIALITATE




Agentul economic SECRET
(dupã completare)
Anexa F.C. 5


SITUAŢIA
existentului de documentaţii aferente producţiei pentru apãrare
┌────┬────────────┬───────────┬───────────────────┬──────────┬──────────┬─────┐
│Nr. │ Denumire │Simbol/Faza│Felul documentaţiei│ Anul │ Nr. file │Obs. │
│crt.│documentaţie│ │ Original (O) │elaborãrii│echivalent│ │
│ │ │ │ Copie (C) │ │ A4 │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────────────────┼──────────┼──────────┼─────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼────────────┼───────────┼───────────────────┼──────────┼──────────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────────────────┼──────────┼──────────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼───────────────────┼──────────┼──────────┼─────┤
│ │ TOTAL │ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴───────────┴───────────────────┴──────────┴──────────┴─────┘

NOTA:
- se completeazã pe urmãtoarele capitole:
- studii
- documentaţii de produs
- documentaţii tehnologice
- documentaţii de S.D.V.-uri
- documentaţii utilaje netipizate
- documentaţii de investiţii
- documentaţii de licenta



DIRECTOR GENERAL DIRECTOR DE SPECIALITATE




ANEXA 3
(Secret dupã completare)

APROB
MINISTERUL DE RESORT
SECRETARUL DE STAT COORDONATOR


PLANUL DE CONSERVARE - SECURIZARE
- STRUCTURA CADRU -

1. Date de identificare:
● denumirea agentului economic;
● sediul, numãrul de telefon, fax, cod fiscal;
● profilul de activitate.

2. Planul general al agentului economic, pe care se marcheaza:
● amplasarea clãdirilor, instalaţiilor tehnologice, depozitele de incinta, depozitele din afarã unitãţii, propuse pentru conservare;
● cãile de acces din incinta unitãţii şi cele adiacente acesteia;
● reţelele şi racordurile de alimentare cu energie electrica, agent termic şi gaze;
● reţele de canalizare;
● staţiile pirotehnice şi spaţiile de siguranta aferente acestora;
● poligoane de tragere sau încercare, cai de acces la acestea;
● vecinãtãţile.

3. Organizarea şi desfãşurarea conservãrii-securizarii capacitãţilor de producţie:
● justificarea conservãrii-securizarii capacitãţilor de producţie;
● particularitãţi tehnice de conservare-securizare:
- localizarea mijloacelor fixe propuse pentru conservare-securizare (utilaje, construcţii, plan general, instalaţii tehnologice etc.);
- stabilirea duratei de conservare-securizare;
● principalele activitãţi pentru conservarea-securizarea mijloacelor fixe (se întocmeşte fişa de conservare-securizare pentru fiecare mijloc fix care urmeazã a fi conservat; fişa va conţine activitãţile care se vor executa, timpii de execuţie, denumirea materialelor folosite pentru conservare-securizare, cantitatea, manopera etc.).
● fişa de conservare-securizare se aproba de managerul agentului economic.

4. Categoria de personal folositã pentru conservare-securizare
● personalul special instruit în acest scop (personalul dia cadrul capacitãţilor care se conserva şi personalul care isf desfãşoarã activitatea în alte locuri de munca din cadrul unitãţii economice);
● personal specializat din afarã unitãţii
Pentru ambele categorii de personal se va preciza numãrul acestora şi categoria profesionalã, trecutã în carnetul de munca, al fiecãrui salariat.

5. Surse de finanţare pentru achiziţionarea materialelor necesare conservãrii-securizarii şi cheltuielile de manopera, dupã caz:
● bugetul de stat, prin ministerul de resort;
● surse proprii, pentru deconservarea - conservarea - securizarea mijloacelor fixe, când acestea urmeazã sa fie folosite, la cererea agentului economic, pentru alte activitãţi proprii sau de asociere, leasing, închiriere, locatie de gestiune.

6. Planul construcţiilor, instalaţiilor tehnologice, mijloacelor de producţie, elementelor de plan general, precum şi al investiţiilor/construcţiilor nefinalizate trebuie sa conţinã date privind:
● destinaţia;
● suprafata construcţiei, din care cea conservatã - securizata;
● mijloacele fixe care se vor conserva (denumire, an de fabricaţie, produsele pentru care sunt destinate, numãrul utilajelor de acelaşi tip, cine executa, controleazã şi rãspunde de operaţiunile de conservare-securizare, cine rãspunde în perioada de conservare, periodicitatea controlului mijloacelor fixe conservate-securizate);
● cãile interioare de acces, evacuare şi de intervenţie;
● instalaţiile, sistemele, dispozitivele şi aparatele de prevenire şi stingere a incendiilor cu care este echipata;
● modalitãţi de intervenţie în caz de incendiu sau calamitati naturale.


DIRECTOR GENERAL

DIRECTOR ECONOMIC



ANEXA 4

MINISTERUL INDUSTRIEI ŞI RESURSELOR

AGENTUL ECONOMIC.............................


APROB
SECRETAR DE STAT


AVIZAT
M.I.R. - Direcţia coordonatoare



DECONT JUSTIFICATIV
pentru stabilirea fondului lunar potrivit art.10
din Ordonanta de urgenta nr.95/2002
pe luna .......................


UM: lei
┌─────────┬────────────────┬────────┬────────────────────────────┬───────────┐
│Nr. mediu│75% din salariul│ │Obligaţii angajator aferente│ │
│maxim de │ mediu brut pe │ │fondului calculat, din care:│ │
│personal │ economie │ Fond ├─────┬───┬──────────┬───────┤ │
│ │ comunicat de │calculat│TOTAL│CAS│Asigurãri │ Fond │ Fond TOTAL│
│ │ I.N.S. pentru │(col. 1x│(col.│ │ de │ şomaj │(col. 3 + │
│ │luna ...... * │ col. 2)│5+col│ │ sãnãtate │ │ col. 4) │
│ │ │ │6+col│ │ │ │ │
│ │ │ │7) │ │ │ │ │
├─────────┼────────────────┼────────┼─────┼───┼──────────┼───────┼───────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├─────────┼────────────────┼────────┼─────┼───┼──────────┼───────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────┴────────────────┴────────┴─────┴───┴──────────┴───────┴───────────┘



DIRECTOR GENERAL DIRECTOR ECONOMIC


CFP


* Se va specifica ultima luna
pentru care Institutul Naţional
de Statistica a comunicat
valoarea salariului mediu
brut pe economie





ANEXA 4a


MINISTERUL INDUSTRIEI ŞI RESURSELOR

AGENTUL ECONOMIC ...................
APROB
SECRETAR DE STAT


AVIZAT
M.I.R. - Direcţia coordonatoare


DECONT JUSTIFICATIV
pentru stabilirea fondului lunar pentru regularizare
potrivit prevederilor art.15 din normele metodologice
de aplicare a <>Ordonanţei de urgenta nr. 95/2002
pe luna.......................

UM: lei
┌───────┬───────┬────────┬───────┬───────┬───────────────────────────┬─────────┐
│ Nr. │ Fond │75% din │ Fond │Obliga-│ Obligaţii angajator │ Fond │
│mediu │ calcu-│salariul│recalcu│tii │ aferente fondului │ pentru │
│maxim │ lat │mediu │lat │angaja-│ recalculat, din care: │regulari-│
│ de │ │brut pe │ │tor ├───────┬───┬───────┬───────┤zare │
│per- │ │economie│(col. 1│aferen-│TOTAL │ │Asigu- │ Fond │[(col. 4-│
│sonal │ │din luna│ x │te │ │ │rari de│ şomaj │col. 2)+ │
│aprobat│ │anterioa│col. 3)│fondu- │(col.7+│CAS│sanata-│ │(col. 6- │
│ │ │ra comu-│ │lui │col.8+ │ │te │ │col.5)] │
│ │ │nicat de│ │lunar │col.9) │ │ │ │ │
│ │ │ I.N.S. │ │calcu- │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │lat │ │ │ │ │ │
├───────┼───────┼────────┼───────┼───────┼───────┼───┼───────┼───────┼─────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │
├───────┼───────┼────────┼───────┼───────┼───────┼───┼───────┼───────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────┴───────┴────────┴───────┴───────┴───────┴───┴───────┴───────┴─────────┘



DIRECTOR GENERAL DIRECTOR ECONOMIC


CFP



NOTA:
Col. 1 din Anexa 4a = col. 1 din Anexa 4
Col. 2 din Anexa 4a = col. 3 din Anexa 4
Col. 5 din Anexa 4a = col. 4 din Anexa 4



------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016