Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.562 din 9 decembrie 2009  privind infiintarea Serviciului de ambulanta Bucuresti-Ilfov al municipiului Bucuresti si al judetului Ilfov    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.562 din 9 decembrie 2009 privind infiintarea Serviciului de ambulanta Bucuresti-Ilfov al municipiului Bucuresti si al judetului Ilfov

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 894 din 21 decembrie 2009

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 15 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se înfiinţeazã Serviciul de ambulanţã Bucureşti-Ilfov al municipiului Bucureşti şi al judeţului Ilfov, denumit în continuare Serviciul de ambulanţã Bucureşti-Ilfov, prin reorganizarea Serviciului de ambulanţã al municipiului Bucureşti, Staţiei Centrale de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti şi a Serviciului de ambulanţã al judeţului Ilfov, care se desfiinţeazã.
(2) Serviciul de ambulanţã Bucureşti-Ilfov, prevãzut la alin. (1), este instituţie publicã cu personalitate juridicã, în subordinea Direcţiei de sãnãtate publicã a municipiului Bucureşti, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. Mihai Eminescu nr. 226-236, sectorul 2, şi acordã asistenţã medicalã de urgenţã pacienţilor din municipiul Bucureşti şi din judeţul Ilfov.
(3) În subordinea Serviciului de ambulanţã Bucureşti-Ilfov se organizeazã:
a) o substaţie de ambulanţã, fãrã personalitate juridicã, care va funcţiona în locaţia fostei Staţii Centrale de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti, respectiv în municipiul Bucureşti, bd. Mareşal Averescu nr. 3, sectorul 1, la nivelul cãreia va fi organizat şi serviciul care va coordona activitatea de transport nemedicalizat;
b) substaţii de ambulanţã, fãrã personalitate juridicã, în care, la data prezentei hotãrâri, îşi desfãşoarã activitatea Staţia Centralã de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti şi Serviciul de ambulanţã al judeţului Ilfov, şi substaţii ale acestora;
c) substaţii de ambulanţã, fãrã personalitate juridicã, în care, la data prezentei hotãrâri, îşi desfãşoarã activitatea actualele substaţii ale Serviciului de ambulanţã al municipiului Bucureşti.
ART. 2
Serviciul de ambulanţã Bucureşti-Ilfov este unitate finanţatã integral din venituri proprii, provenite din contractele încheiate prin sistemul de asigurãri sociale de sãnãtate cu casele de asigurãri de sãnãtate ale municipiului Bucureşti şi judeţului Ilfov, precum şi din alte surse. Serviciul de ambulanţã Bucureşti-Ilfov poate primi fonduri din bugetul Ministerului Sãnãtãţii, din fonduri alocate de la bugetul de stat sau din venituri proprii, pe destinaţiile prevãzute de lege.
ART. 3
Bunurile mobile şi imobile aflate în patrimoniul Serviciului de ambulanţã al municipiului Bucureşti, Staţiei Centrale de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti şi al Serviciului de ambulanţã al judeţului Ilfov se preiau de cãtre Serviciul de ambulanţã Bucureşti-Ilfov, pe bazã de protocol de predare-primire, în termen de 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. 4
(1) Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, personalul din cadrul Serviciului de ambulanţã al municipiului Bucureşti, Staţiei Centrale de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti şi al Serviciului de ambulanţã al judeţului Ilfov se considerã transferat în interesul serviciului şi se preia cu aceleaşi drepturi salariale de cãtre Serviciul de ambulanţã Bucureşti-Ilfov.
(2) Salarizarea personalului Serviciului de ambulanţã Bucureşti-Ilfov se face conform prevederilor legale aplicabile personalului contractual din sectorul bugetar.
ART. 5
Structura organizatoricã, regulamentul de organizare şi funcţionare a Serviciului de ambulanţã Bucureşti-Ilfov, precum şi statul de funcţii se aprobã, conform legii, prin ordin al ministrului sãnãtãţii, în termen de 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. 6
La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.817/2004 privind înfiinţarea Staţiei Centrale de Transport Sanitar şi Ambulanţã Aerianã Bucureşti, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.021 din 5 noiembrie 2004, poziţia nr. 45 a pct. II lit. A din anexa nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.718/2008 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 5 din 6 ianuarie 2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, <>Hotãrârea Guvernului nr. 843/1998 privind înfiinţarea Serviciului de Ambulanţã al Judeţului Ilfov prin reorganizarea Staţiei de Salvare a Judeţului Ilfov, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 452 din 26 noiembrie 1998, precum şi orice alte dispoziţii contrare.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul sãnãtãţii, interimar,
Adriean Videanu

p. Ministrul muncii,
familiei şi protecţiei sociale,
interimar,
Mihai Constantin Şeitan,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Bucureşti, 9 decembrie 2009.
Nr. 1.562.

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016