Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.532 din 9 decembrie 2009  privind unele masuri necesare bunei organizari si desfasurari a alegerilor partiale in Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputatilor nr. 1 din Circumscriptia Electorala nr. 42 - Municipiul Bucuresti, din data de 17 ianuarie 2010    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.532 din 9 decembrie 2009 privind unele masuri necesare bunei organizari si desfasurari a alegerilor partiale in Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputatilor nr. 1 din Circumscriptia Electorala nr. 42 - Municipiul Bucuresti, din data de 17 ianuarie 2010

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 867 din 11 decembrie 2009
HOTĂ?RÂRE nr. 1.532 din 9 decembrie 2009
privind unele mãsuri necesare bunei organizãri şi desfãşurãri a alegerilor parţiale în Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaţilor nr. 1 din Circumscripţia Electoralã nr. 42 - Municipiul Bucureşti, din data de 17 ianuarie 2010
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 867 din 11 decembrie 2009


În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã , al <>art. 34 alin. (1) , <>art. 48 alin. (16) , <>art. 68 alin. (2) , <>art. 69 alin. (1) şi (2) şi al <>art. 72 alin. (2) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritãţilor administraţiei publice locale, a <>Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a <>Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Cu cel puţin 18 zile înainte de data alegerilor, prefectul municipiului Bucureşti şi preşedintele Tribunalului Bucureşti întocmesc listele cuprinzând persoanele care pot fi desemnate, potrivit legii, preşedinţi ai birourilor electorale ale secţiilor de votare şi locţiitori ai acestora.
(2) Cu cel puţin 15 zile înainte de data alegerilor, prefectul municipiului Bucureşti centralizeazã listele prevãzute la alin. (1) şi le transmite spre avizare, prin poşta electronicã, Autoritãţii Electorale Permanente, în formatul solicitat de aceasta.
(3) Avizul Autoritãţii Electorale Permanente se comunicã prefectului municipiului Bucureşti şi preşedintelui Tribunalului Bucureşti pânã cel mai târziu cu 3 zile înaintea desemnãrii preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi a locţiitorilor acestora.
ART. 2
(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor dispune mãsuri pentru asigurarea ordinii şi liniştii publice în raza teritorialã a Circumscripţiei Electorale nr. 42 - Municipiul Bucureşti, Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaţilor nr. 1, pe întreaga perioadã electoralã şi, în mod deosebit, în ziua votãrii, precum şi în zilele care premerg şi succedã acestei zile.
(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor asigurã paza secţiilor de votare şi a dosarelor întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare, pe timpul transportului acestora la Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, respectiv la Biroul Electoral Central, precum şi paza pe timpul tipãririi, transportului şi depozitãrii buletinelor de vot şi celorlalte materiale necesare votãrii.
(3) Cu cel puţin 5 zile înainte de data alegerilor, Ministerul Administraţiei şi Internelor asigurã confecţionarea ştampilelor cu menţiunea "VOTAT". Ştampilele cu menţiunea "VOTAT" se distribuie birourilor electorale ale secţiilor de votare prin intermediul prefectului municipiului Bucureşti.
ART. 3
(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin structura teritorialã a Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din municipiul Bucureşti, asigurã selectarea şi prelucrarea datelor privind cetãţenii cu drept de vot, tipãrirea listelor electorale permanente şi a copiilor de pe listele electorale permanente, precum şi dotarea cu echipamente şi tehnicã de calcul necesare desfãşurãrii acestor activitãţi.
(2) Listele electorale suplimentare şi alte tipizate necesare votãrii se asigurã de cãtre Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti.
(3) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigurã hârtia pentru tipãrirea buletinelor de vot, precum şi imprimarea acestora.
(4) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigurã confecţionarea ştampilei Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti şi a ştampilelor de control ale birourilor electorale ale secţiilor de votare.
(5) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigurã achiziţionarea tuşului, tuşierelor şi a celorlalte materiale necesare votãrii.
(6) Pentru dotarea secţiilor de votare, primarul sectorului 1 va utiliza bunurile materiale recuperate de la alegerile anterioare şi aflate în stare bunã. Acolo unde bunurile materiale necesare dotãrii materiale corespunzãtoare a secţiilor de votare nu se pot recupera, se vor achiziţiona unele noi de cãtre Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti.
(7) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigurã transportul şi distribuirea materialelor, documentelor şi tipizatelor prevãzute de lege pentru desfãşurarea procesului electoral.
(8) Prefectul municipiului Bucureşti stabileşte un grafic de distribuire a buletinelor de vot şi a celorlalte materiale necesare votãrii, în funcţie de asigurarea condiţiilor de pãstrare în siguranţã a acestora, cu respectarea prevederilor legale.
(9) În situaţia în care prefectul municipiului Bucureşti este în imposibilitate de a-şi exercita atribuţiile, precum şi în cazurile în care aceastã funcţie este vacantã, unul dintre subprefecţi asigurã îndeplinirea sarcinilor ce îi revin acestuia, potrivit legii, în vederea organizãrii şi desfãşurãrii corespunzãtoare a alegerilor.
ART. 4
În perioada desfãşurãrii alegerilor, Autoritatea Electoralã Permanentã va acorda sprijin de specialitate prefectului municipiului Bucureşti şi primarului sectorului 1, în vederea realizãrii la termen şi în condiţii corespunzãtoare a sarcinilor ce le revin în organizarea şi desfãşurarea alegerilor parlamentare parţiale.
ART. 5
(1) Autoritatea Electoralã Permanentã asigurã sediul corespunzãtor pentru desfãşurarea activitãţii Biroului Electoral Central.
(2) Dotarea tehnicã şi materialã a Biroului Electoral Central se asigurã de cãtre Autoritatea Electoralã Permanentã.
(3) Autoritatea Electoralã Permanentã asigurã personalul tehnic auxiliar necesar funcţionãrii Biroului Electoral Central. Personalul tehnic auxiliar necesar funcţionãrii Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti se asigurã de cãtre Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti împreunã cu Autoritatea Electoralã Permanentã.
(4) Serviciul de Telecomunicaţii Speciale asigurã, la solicitarea Autoritãţii Electorale Permanente, serviciile şi echipamentele de comunicaţii speciale, închirierea de la operatorii publici a elementelor de infrastructurã pentru servicii de comunicaţii, pentru crearea de aplicaţii specifice şi funcţionarea sistemului de colectare a datelor privind participarea la vot, necesare Biroului Electoral Central şi Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti.
(5) Prefectul Municipiului Bucureşti şi primarul general al Municipiului Bucureşti asigurã sediul, dotarea şi condiţiile corespunzãtoare pentru funcţionarea Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti.
ART. 6
(1) Institutul Naţional de Statisticã asigurã, la cererea Autoritãţii Electorale Permanente, sistemul informaţional utilizat pentru constatarea rezultatelor alegerilor parlamentare parţiale.
(2) Institutul Naţional de Statisticã asigurã, la cererea Autoritãţii Electorale Permanente, editarea şi tipãrirea proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor.
ART. 7
(1) Autoritatea Electoralã Permanentã asigurã, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, instruirea membrilor birourilor electorale şi a celorlalţi participanţi la alegeri cu privire la sarcinile ce le revin în vederea organizãrii şi desfãşurãrii în bune condiţii a alegerilor.
(2) În scopul asigurãrii instruirii şi îndrumãrii eficiente a membrilor birourilor electorale şi a celorlalţi participanţi la procesul electoral, Autoritatea Electoralã Permanentã poate realiza publicaţii, materiale, broşuri şi acţiuni de informare a participanţilor la procesul electoral. Publicaţiile pot cuprinde variante actualizate ale reglementãrilor legale privind alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului din anul 2008.
(3) Autoritatea Electoralã Permanentã stabileşte organizaţiile neguvernamentale care îndeplinesc condiţiile legale pentru desemnarea de observatori interni la alegeri, acrediteazã reprezentanţii presei scrise, ai radioului şi televiziunilor din România, precum şi observatorii strãini şi delegaţii mass-mediei strãini, la propunerea Ministerului Afacerilor Externe.
ART. 8
Pentru organizarea şi desfãşurarea procesului electoral, consumul de carburanţi şi cheltuielile cu telefoanele efectuate de autoritãţile administraţiei publice implicate în organizarea alegerilor se suplimenteazã cu 50% faţã de normativele în vigoare, în perioada desfãşurãrii acestora.
ART. 9
(1) Se aprobã bugetul necesar pentru pregãtirea, organizarea şi desfãşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, în cuantumul prevãzut în anexa nr. 1.
(2) Sumele prevãzute la alin. (1) se asigurã din bugetele ordonatorilor principali de credite pe anul 2010.
(3) Se autorizeazã ordonatorii principali de credite prevãzuţi în anexa nr. 1 sã efectueze angajamente legale în anul 2009 cu termen de platã în anul 2010 pentru achiziţii de bunuri şi servicii, în limita sumelor prevãzute în anexa nr. 1 la titlul "Bunuri şi servicii".
ART. 10
(1) Pe toatã perioada exercitãrii atribuţiilor privind organizarea şi desfãşurarea alegerilor parlamentare parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, instituţiile la care sunt angajaţi membrii birourilor electorale, statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar le asigurã acestora drepturile salariale cuvenite, potrivit legii.
(2) Pentru membrii Biroului Electoral Central, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire, se acordã o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, care se suportã din bugetul Autoritãţii Electorale Permanente, potrivit art. 9 alin. (2).
(3) Personalul tehnic auxiliar care participã la executarea operaţiunilor generate de activitatea de la Biroul Electoral Central primeşte o indemnizaţie de 50 lei pe zi de activitate, care se suportã din bugetul Autoritãţii Electorale Permanente, potrivit art. 9 alin. (2).
(4) Membrii Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti beneficiazã de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate. Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar care participã la efectuarea operaţiunilor generate de activitatea acestui birou electoral primesc o indemnizaţie de 50 lei pe zi de activitate.
(5) Preşedinţii şi locţiitorii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiazã de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de 3 zile. Membrii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiazã de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de 3 zile.
(6) Membrilor Biroului Electoral Central, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestuia care participã la realizarea operaţiunilor legate de desfãşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor care este în misiune de pazã la acest birou li se asigurã în fiecare zi de activitate 8 lei de persoanã pentru bãuturi rãcoritoare, cafea, gustãri. Aceste cheltuieli se suportã din fondurile alocate Autoritãţii Electorale Permanente, potrivit art. 9 alin. (2).
(7) Membrilor Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, precum şi statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestora care participã la realizarea operaţiunilor legate de desfãşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor care este în misiune de pazã la acest birou li se asigurã în fiecare zi de activitate 8 lei de persoanã pentru bãuturi rãcoritoare, cafea, gustãri.
(8) Membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor care este în misiune de pazã la aceste birouri li se asigurã, în ziua votãrii, 8 lei de persoanã pentru bãuturi rãcoritoare, cafea, gustãri.
(9) Plata indemnizaţiilor prevãzute la alin. (4) şi (5) se face pe baza listelor de prezenţã avizate de preşedinţii birourilor electorale. Pentru membrii Biroului Electoral Central şi personalul tehnic auxiliar al acestuia, plata indemnizaţiilor prevãzute la alin. (2) şi (3) se face numai în cazul depãşirii duratei zilnice normale a timpului de muncã cu cel puţin 2 ore pe zi, precum şi pentru zilele de repaos sãptãmânal şi sãrbãtoare legalã.
(10) Veniturile din indemnizaţiile prevãzute la alin. (2)-(5) se impoziteazã conform prevederilor legale în vigoare.
(11) Prin zi de activitate se înţelege munca desfãşuratã pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numãrul de ore prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi.
(12) Plata indemnizaţiilor prevãzute la alin. (4) şi (5) şi a cheltuielilor de protocol prevãzute la alin. (7) şi (8) se asigurã din bugetul Instituţiei Prefectului Municipiului Bucureşti.
ART. 11
Ordonatorii de credite rãspund de utilizarea corespunzãtoare a sumelor puse la dispoziţie pentru procesul electoral.
ART. 12
În termen de cel mult 60 de zile de la publicarea rezultatului alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I, autoritãţile administraţiei publice centrale şi Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti, cãrora le-au fost alocate fonduri potrivit anexei nr. 1, comunicã Autoritãţii Electorale Permanente situaţia sumelor alocate şi cheltuielilor efectuate, separat pe cheltuieli de personal, materiale şi de capital, în vederea întocmirii raportului prevãzut la <>art. 65 alin. (1) lit. k) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritãţilor administraţiei publice locale, a <>Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a <>Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 13
(1) La alegerile parlamentare parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, cetãţenii cu drept de vot, posesori de cãrţi de identitate, eliberate potrivit <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetãţenilor români, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 290/2005 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, îşi exercitã dreptul de vot pe baza acestora. Dupã exercitarea votului, pe versoul cãrţii de identitate se aplicã un timbru autocolant cu menţiunea "Votat CDp" şi data scrutinului.
(2) Forma şi conţinutul timbrului autocolant sunt prevãzute în anexa nr. 2.
(3) Timbrul autocolant trebuie sã asigure aderarea perfectã pe cartea de identitate, astfel încât sã nu poatã fi detaşat fãrã a se produce deteriorarea acesteia.
ART. 14
(1) Achiziţionarea timbrelor autocolante prevãzute la art. 13 alin. (1) se asigurã, potrivit prevederilor legale în vigoare, de cãtre Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti, cu avizul Ministerului Administraţiei şi Internelor.
(2) Timbrele autocolante se predau preşedintelui Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti de cãtre prefectul municipiului Bucureşti, pe bazã de proces-verbal, cu cel puţin 5 zile înainte de data alegerilor parlamentare parţiale.
(3) Preşedintele Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, predã, pe bazã de proces-verbal, primarului sectorului 1 al municipiului Bucureşti timbrele autocolante, pânã cel mai târziu cu 3 zile înainte de data alegerilor.
(4) Primarul sectorului 1 al municipiului Bucureşti predã timbrele autocolante, pe bazã de proces-verbal, preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare, pânã cel mai târziu în preziua alegerilor.
(5) Dupã încheierea votãrii, preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare predau primarului sectorului 1 al municipiului Bucureşti timbrele autocolante neutilizate.
(6) Dupã publicarea rezultatului alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I, primarul sectorului 1 al municipiului Bucureşti predã timbrele autocolante nefolosite în vederea topirii de cãtre operatorii economici specializaţi.
ART. 15
Timbrele autocolante au acelaşi format pentru întreaga circumscripţie electoralã, se imprimã cu litere de aceeaşi mãrime, cu aceleaşi caractere şi cu aceeaşi cernealã, într-un numãr mai mare cu 10% decât cel al alegãtorilor posesori de cãrţi de identitate.
ART. 16
În vederea distribuirii timbrelor autocolante pentru secţiile de votare din Circumscripţia Electoralã nr. 42 - Municipiul Bucureşti, Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaţilor nr. 1, structura teritorialã a Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor comunicã prefectului municipiului Bucureşti, pânã cel mai târziu cu 8 zile înainte de data alegerilor, numãrul alegãtorilor care deţin cãrţi de identitate, înscrişi în copiile de pe listele electorale permanente, pe fiecare secţie de votare.
ART. 17
Ministerul Administraţiei şi Internelor furnizeazã datele prevãzute la art. 16 în mod gratuit, în condiţiile prevãzute de <>art. 10 alin. (6) lit. f) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 97/2005 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 290/2005 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 18
Se aprobã modelul copiei de pe lista electoralã permanentã, modelul listei electorale suplimentare, modelul extrasului de pe copia listei electorale permanente sau de pe lista electoralã suplimentarã, modelul declaraţiei de acceptare a candidaturii, modelul declaraţiei de renunţare la candidaturã, modelul propunerii de candidaturã, precum şi modelul certificatului doveditor al alegerii deputatului, ce vor fi folosite la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, potrivit anexelor nr. 3-9.
ART. 19
Se aprobã modelele ştampilelor care se folosesc la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, potrivit anexelor nr. 10-13.
ART. 20
Se aprobã modelul buletinului de vot care se foloseşte la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, potrivit anexei nr. 14.
ART. 21
(1) Buletinele de vot întrebuinţate, cele necontestate, precum şi cele neîntrebuinţate, ştampilele şi celelalte materiale utilizate la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, primite de Judecãtoria Sectorului 1 de la birourile electorale ale secţiilor de votare, sunt pãstrate în arhivã, separat de celelalte documente ale instanţei, timp de 3 luni de la data publicãrii rezultatelor alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(2) Dupã împlinirea termenului prevãzut la alin. (1), Judecãtoria Sectorului 1, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, predã, pe bazã de proces-verbal, în vederea topirii, operatorilor economici specializaţi buletinele de vot şi celelalte materiale utilizate în procesul electoral.
ART. 22
(1) Buletinele de vot nule şi cele contestate, listele electorale utilizate în cadrul secţiilor de votare, precum şi celelalte materiale deţinute de Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti se predau, pe bazã de proces-verbal, Tribunalului Bucureşti, care le va pãstra în arhivã, separat de celelalte documente ale instanţei, o perioadã de 3 luni de la data publicãrii rezultatelor alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(2) Dupã expirarea termenului prevãzut la alin. (1), Tribunalul Bucureşti, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, predã, pe bazã de proces-verbal, în vederea topirii, operatorilor economici specializaţi documentele şi celelalte materiale primite de la Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti.
ART. 23
Procesele-verbale predate la Biroul Electoral Central, registrele acestuia, precum şi toate documentele şi materialele de la Biroul Electoral Central, rezultate ca urmare a alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, se pãstreazã în arhiva Autoritãţii Electorale Permanente, în conformitate cu prevederile <>Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 24
Anexele nr. 1-14 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
p. Viceprim-ministru, ministrul
administraţiei şi internelor, interimar,
Mihai Caprã,
secretar de stat

p. Preşedintele Autoritãţii
Electorale Permanente,
Marian Muhuleţ

Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu

Directorul Serviciului
de Telecomunicaţii Speciale,
Marcel Opriş

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Bucureşti, 9 decembrie 2009.
Nr. 1.532.


ANEXA 1

BUGETUL
necesar pentru pregãtirea, organizarea şi desfãşurarea
alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 17 ianuarie 2010





mii lei
┌────────────────────────────────────────────┬───────┬───────────────────────────────┬─────┐
│ INSTITUŢIA │Capitol│ Cheltuieli │TOTAL│
│ │ ├────────┬─────────┬────────────┤ │
│ │ │Personal│Bunuri şi│ Active │ │
│ │ │ │ servicii│nefinanciare│ │
├────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
├────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
𗈕. Ministerul Administraţiei şi Internelor │ │ 400 │ 1.331 │ 0 𗈕.731│
├───────┬────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
│ │Aparat Propriu şi Instituţiile │ 51.01 │ 400 │ 270 │ │ 670│
│ │Prefectului │ │ │ │ │ │
│ └────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
│ TOTAL CAP. 51.01 │ 51.01 │ 400 │ 270 │ 0 │ 670│
├────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┴─────────┴────────────┼─────┤
│ │ │ │ │
│ ┌────────────────────────────────────┼───────┼────────┬─────────┬────────────┼─────┤
│ 𗈕) Inspectoratul General al │ 61.01 │ │ 720 │ │ 720│
│ │ Poliţiei Române │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
│ 𗈖) Inspectoratul General al │ 61.01 │ │ 200 │ │ 200│
│ │ Jandarmeriei Române │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
│ 𗈗) Direcţia pentru Evidenţa Persoa- │ 61.01 │ │ 21 │ │ 21│
│ │ nelor şi Administrarea Bazelor de│ │ │ │ │ │
│ │ Date │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
│ 𗈘) Direcţia Economico-Administrativã│ 61.01 │ │ 100 │ │ 100│
│ ├────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
│ 𗈙) Inspectoratul General pentru │ 61.01 │ │ 10 │ │ 10│
│ │ Situaţii de Urgenţã │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
│ 𗈚) Aparatul Central │ 61.01 │ │ 10 │ │ 10│
│ └────────────────────────────────────┴───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
│ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┐ ├────────┼─────────┼────────────┼─────┤
│ TOTAL CAP. 61.01 │ 61.01 │ 0 │ 1.061 │ 0 𗈕.061│
├────────────────────────────────────────────┼───────┴────────┴─────────┴────────────┴─────┤
├────────────────────────────────────────────┼───────┬────────┬─────────┬────────────┬─────┤
├────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
𗈖. Autoritatea Electoralã Permanentã │ 51.01 │ 54 │ 11 │ │ 65│
├────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
│ Biroul Electoral Central │ │ 54 │ 11 │ │ 65│
├────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
├────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
𗈗. Serviciul de Telecomunicaţii Speciale │ 61.01 │ │ 12 │ │ 12│
├────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼────────────┼─────┤
│ TOTAL GENERAL │ │ 454 │ 1.354 │ 0 𗈕.808│
└────────────────────────────────────────────┴───────┴────────┴─────────┴────────────┴─────┘




ANEXA 2

MODELUL
timbrului autocolant ce se aplicã pe cartea de identitate
a alegãtorului care voteazã la alegerile parţiale
pentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010

--------------
NOTÃ(CTCE)
Modelul se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 867 din 11 decembrie 2009, la pagina 5 (a se vedea imaginea asociatã).

NOTÃ:
Pãtratul în care este încadrat cercul cu înscrisul "Votat CDp" şi cu data scrutinului va avea latura de 20 mm.


ANEXA 3

Modelul copiei de pe lista electoralã permanentã
ce va fi folositã în secţiile de votare la alegerile parţiale
pentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010






ROMÂNIA Circumscripţia electoralã nr. 42
MUNICIPIUL BUCUREŞTI Secţia de votare nr. .........
Sectorul 1 Colegiul uninominal pentru alegerea
Strada .................. Camerei Deputaţilor nr. 1

COPIE DE PE LISTA ELECTORALÃ PERMANENTÃ
pentru alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 17 ianuarie 2010

┌────┬─────────┬────────────┬─────────────────────────┬─────────────────┬───────────────┐
│Nr. │Semnãtura│ Numele şi │ Codul numeric personal │ Domiciliul │ Seria şi │
│crt.│ alegã- │ prenumele │ │ alegãtorului │numãrul actului│
│ │ torului │alegãtorului│ │(nr. casei, bloc,│ de identitate │
│ │ │ │ │ apartament) │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴────────────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─────────────────┴───────────────┘

Primar, Secretar,

Şeful serviciului de administrare a bazelor de date
privind evidenţa persoanelor Bucureşti,

Şeful serviciului public comunitar de evidenţã
a persoanelor al sectorului..., municipiul Bucureşti,



NOTĂ?:
Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor pune la dispoziţia primarului sectorului 1, în 3 exemplare, copii de pe listele electorale permanente, care cuprind alegãtorii din fiecare secţie de votare. Copiile de pe listele electorale permanente se semneazã de primar, de secretarul sectorului, de şeful serviciului de administrare a bazelor de date privind evidenţa persoanelor Bucureşti şi de şeful serviciului public comunitar de evidenţã a persoanelor al sectorului din municipiul Bucureşti.


ANEXA 4

Modelul listei electorale suplimentare ce va fi folositã
în secţiile de votare la alegerile parţiale
pentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010






ROMÂNIA Circumscripţia electoralã nr. 42
Municipiul Bucureşti Secţia de votare nr. .........
Sectorul 1 Colegiul uninominal pentru alegerea
Camerei Deputaţilor nr. 1

LISTA ELECTORALÃ SUPLIMENTARÃ
pentru alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 17 ianuarie 2010

┌────┬─────────┬────────────┬─────────────────────────┬─────────────────┬───────────────┐
│Nr. │Semnãtura│ Numele şi │ Codul numeric personal │ Domiciliul │ Seria şi │
│crt.│ alegã- │ prenumele │ │ alegãtorului │numãrul actului│
│ │ torului │alegãtorului│ │(nr. casei, bloc,│ de identitate │
│ │ │ │ │ apartament) │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴────────────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─────────────────┴───────────────┘

Preşedintele biroului electoral
al secţiei de votare

Nume şi prenume
...................

Semnãtura
...............



NOTĂ?:
Listele se semneazã de preşedintele biroului electoral al secţiei de votare unde au fost întocmite.
În lista electoralã suplimentarã se vor înscrie, de cãtre preşedintele biroului electoral al secţiei de votare:
- persoanele care se prezintã la vot şi fac dovada cã domiciliazã pe raza secţiei de votare respective, însã au fost omise din copia listei electorale permanente;
- alegãtorii netransportabili din cauzã de boalã sau invaliditate care solicitã deplasarea urnei speciale şi fac dovada cã domiciliazã pe raza secţiei de votare respective, însã au fost omişi din copia listei electorale permanente;
- membrii birourilor electorale ale secţiilor de votare, precum şi persoanele însãrcinate cu menţinerea ordinii la secţia la care îşi desfãşoarã activitatea, doar dacã domiciliazã pe raza acelui colegiu uninominal în care se aflã secţia de votare respectivã şi sunt arondaţi, conform domiciliului, în altã secţie de votare a aceluiaşi colegiu uninominal;
- candidaţii care se prezintã la vot la o secţie de votare din cadrul colegiului uninominal în care candideazã, alta decât aceea unde sunt arondaţi potrivit domiciliului;
- persoanele deţinute în baza unui mandat de arestare preventivã sau persoanele ce sunt în executarea unei condamnãri, dar nu şi-au pierdut drepturile electorale şi care voteazã prin intermediul urnei speciale, sub condiţia ca persoana privatã de libertate sã domicilieze în unitatea administrativ-teritorialã pe raza cãreia se aflã locul de detenţie.


ANEXA 5

Modelul extrasului de pe copia listei electorale permanente
sau de pe lista electoralã suplimentarã ce va fi folosit
pentru votarea cu urna specialã la alegerile parţiale
pentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010






ROMÂNIA EXTRAS
Municipiul Bucureşti de pe copia listei electorale
Sectorul 1 permanente sau de pe lista electoralã
suplimentarã utilizat pentru
votarea cu "urna specialã"
Circumscripţia electoralã nr. 42
Secţia de votare nr. ...........
Colegiul uninominal pentru alegerea
Camerei Deputaţilor nr. 1

EXTRAS DE PE LISTA ELECTORALÃ
pentru alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 17 ianuarie 2010

┌────┬─────────┬────────────┬─────────────────────────┬─────────────────┬───────────────┐
│Nr. │Semnãtura│ Numele şi │ Codul numeric personal │ Domiciliul │ Seria şi │
│crt.│ alegã- │ prenumele │ │ alegãtorului │numãrul actului│
│ │ torului │alegãtorului│ │(nr. casei, bloc,│ de identitate │
│ │ │ │ │ apartament) │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────────┼───────────────┤
│ ...│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴────────────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─────────────────┴───────────────┘

Preşedintele biroului electoral al secţiei de votare

Nume şi prenume Nume şi prenume*)
............. .............
Semnãtura Semnãtura
............. .............
Nume şi prenume*)
.............
Semnãtura
.............


*) Membrii biroului electoral al secţiei de votare care însoţesc
urna specialã.


NOTĂ?:
În conformitate cu prevederile <>art. 42 alin. (22^2) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritãţilor administraţiei publice locale, a <>Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a <>Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, persoanele cuprinse în aceste liste trebuie sã fie radiate din celelalte liste existente la secţii.


ANEXA 6

Modelul declaraţiei de acceptare a candidaturii
care va fi folosit la alegerile parţiale
pentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010

DECLARAŢIE DE ACCEPTAREA CANDIDATURII

Subsemnatul, .............., domiciliat în România, judeţul ................, comuna/oraşul/ municipiul ................, sectorul ........, strada ..........., nr. ......., bloc ......., apartament ......., propus de*) ................, de profesie ..........., ocupaţia (funcţia deţinutã) ................, membru al**) ..................., declar prin prezenta cã accept sã candidez la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010, în Circumscripţia electoralã nr. 42, Colegiul uninominal nr. 1.
Declar de asemenea, pe propria rãspundere, cã întrunesc condiţiile prevãzute de lege pentru a candida.

DATA SEMNÃTURA,
................. ........................

-----------
*) Se trece denumirea abreviatã şi desfãşuratã a partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale ori a organizaţiei cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale sau, dupã caz, menţiunea "candidat independent".
**) Se trece denumirea partidului politic sau a organizaţiei cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale al cãror membru este. Pentru candidaţii independenţi se trece menţiunea "nu este cazul".


ANEXA 7

Modelul declaraţiei de renunţare la candidaturã
care va fi folosit la alegerile parţiale
pentru Camera Deputaţilor din 17 ianuarie 2010

DECLARAŢIE DE RENUNŢARE LA CANDIDATURÃ

Subsemnatul, .................., domiciliat în România, judeţul .................., comuna/oraşul/municipiul ...................., sectorul ............, strada .................., nr. ........, bloc ........, apartament ......., declar prin prezenta cã renunţ la candidatura pentru funcţia de deputat propusã de*) ................, în Circumscripţia electoralã nr. 42, Colegiul uninominal nr. 1, şi depusã în data de ..............

DATA SEMNÃTURA,
............... .......................

-------------
*) Se trece denumirea abreviatã şi desfãşuratã a partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale ori a organizaţiei cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale sau, dupã caz, menţiunea "candidat independent".


ANEXA 8

Modelul propunerii de candidaturã care va fi folosit
la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din 17 ianuarie 2010

Propunerea/propunerile de candidaturã
a/ale competitorului electoral*)
.................
la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 17 ianuarie 2010

Circumscripţia electoralã nr. 42, Bucureşti, Colegiul uninominal nr. 1

CAMERA DEPUTAŢILOR




┌────┬─────────┬─────────────┬──────────┬─────────────┬────────┬────────┬───────────┐
│Nr. │Numele şi│Codul numeric│Domiciliul│Locul şi data│Ocupaţia│Profesia│Apartenenţa│
│crt.│prenumele│ personal │ │ naşterii │ │ │politicã**)│
├────┼─────────┼─────────────┼──────────┼─────────────┼────────┼────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴─────────────┴──────────┴─────────────┴────────┴────────┴───────────┘



DATA SEMNĂ?TURA CONDUCERII***)
............. ..................

------------
*) Se va completa cu denumirea partidului politic, alianţei politice sau a alianţei electorale care participã la alegeri.
**) Se va completa denumirea partidului care l-a propus, în cazul în care competitorul electoral este o alianţã politicã sau alianţã electoralã.
***) Se va semna de cãtre conducerea partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale sau de cãtre persoanele desemnate în acest sens.


ANEXA 9

ROMÂNIA
CIRCUMSCRIPŢIA ELECTORALÃ NR. 42
BUCUREŞTI

[STEMA ROMÂNIEI]

CERTIFICAT DOVEDITOR AL ALEGERII DEPUTATULUI

Doamna/Domnul, .............., nãscutã/nãscut la data de .................., în localitatea ..............., judeţul(sectorul) ............., având CNP ............, cu domiciliul în*)............, str. .......... nr. ......, judeţul ..........., a fost aleasã/ales deputat în Circumscripţia electoralã nr. 42, Bucureşti, Colegiul uninominal nr. 1, la alegerile parţiale din data de 17 ianuarie 2010.
-------------
*) Se vor trece comuna/oraşul/municipiul şi denumirea acesteia/acestuia.

PREŞEDINTELE
BIROULUI ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPŢIE
.........................
(numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)


ANEXA 10

MODELUL
ştampilei de control a secţiei de votare care se foloseşte
la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 17 ianuarie 2010


--------------
NOTÃ(CTCE)
Modelul se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 867 din 11 decembrie 2009, la pagina 9 (a se vedea imaginea asociatã).

*) Se înscrie numãrul secţiei de votare, conform numerotãrii fãcute prin ordinul prefectului sau ministrului afacerilor externe, dupã caz.

NOTÃ:
- Tuşul pentru ştampile va fi de culoare albastrã.
- Dimensiunea ştampilei se stabileşte de prefectul municipiului Bucureşti, prin ordin, astfel încât toate datele înscrise sã fie lizibile.
- Ştampilele se confecţioneazã prin grija prefectului municipiului Bucureşti.


ANEXA 11

MODELUL
ştampilei cu menţiunea "VOTAT" care se foloseşte
la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 17 ianuarie 2010

--------------
NOTÃ(CTCE)
Modelul se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 867 din 11 decembrie 2009, la pagina 9 (a se vedea imaginea asociatã).

NOTÃ:
- Ştampila se confecţioneazã şi se distribuie prin grija Ministerului Administraţiei şi Internelor, care stabileşte şi dimensiunea acesteia.
- Tuşul folosit pentru ştampile va fi de culoare albastrã.


ANEXA 12

MODELUL
ştampilei Biroului Electoral de Circumscripţie
al Municipiului Bucureşti care se foloseşte
la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 17 ianuarie 2010

--------------
NOTÃ(CTCE)
Modelul se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 867 din 11 decembrie 2009, la pagina 10 (a se vedea imaginea asociatã).

NOTÃ:
- Tuşul pentru ştampile va fi de culoare albastrã.
- Dimensiunea ştampilei se stabileşte de prefectul municipiului Bucureşti, prin ordin, astfel încât toate datele înscrise sã fie lizibile. Dimensiunea ştampilei pentru biroul electoral pentru secţiile de votare din strãinãtate se stabileşte de prefectul municipiului Bucureşti.
- Ştampila se confecţioneazã prin grija prefectului municipiului Bucureşti.


ANEXA 13

MODELUL
ştampilei Biroului Electoral Central care se foloseşte
la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 17 ianuarie 2010

--------------
NOTÃ(CTCE)
Modelul se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 867 din 11 decembrie 2009, la pagina 10 (a se vedea imaginea asociatã).

NOTÃ:
Ştampila se confecţioneazã prin grija Ministerului Administraţiei şi Internelor, care stabileşte şi dimensiunea acesteia.


ANEXA 14

MODELUL
buletinului de vot care se foloseşte la alegerile parţiale
pentru Camera Deputaţilor din data de 17 ianuarie 2010



┌──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│ ROMÂNIA │ │
│ │ ┌──────────┐ ┌──────────┐ │
│ MUNICIPILU BUCUREŞTI │ 1)│A) B) │ 2)│A) B) │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ CD. │ │ C) │ │ C) │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ └──────────┘ └──────────┘ │
│ BULETIN DE VOT │ │
│ ALEGERI PARŢIALE PENTRU │ ┌──────────┐ ┌──────────┐ │
│ CAMERA DEPUTAŢILOR │ 3)│A) B) │ 4)│A) B) │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ -17.01.2010- │ │ C) │ │ C) │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ └──────────┘ └──────────┘ │
│ │ │
│ │ ┌──────────┐ ┌──────────┐ │
│ │ 5)│A) B) │ 6)│A) B) │ │
│ Circumscripţia electoralã nr. 42 │ │ │ │ │ │
│ Colegiul electoral nr. 1 │ │ C) │ │ C) │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ └──────────┘ └──────────┘ │
│ │ │
└──────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘

1)-6): Se trec candidaţii pentru funcţia de deputat, în ordinea rezultatã
prin tragerea la sorţi.
A) Se trece denumirea partidului politic, alianţei politice,
alianţei electorale sau a organizaţiei cetãţenilor aparţinând
minoritãţilor naţionale care participã la alegeri.
B) Se trece semnul electoral.
C) Se trec numele şi prenumele candidatului.



NOTĂ?:
- Hârtia pentru tipãrirea buletinelor de vot se asigurã de cãtre prefecţi.
- Patrulaterele se vor imprima paralel între ele, în numãr egal cu cel al candidaţilor, distanţa dintre acestea fiind egalã şi mai mare decât diametrul ştampilei cu menţiunea "VOTAT".
- Pe pagina a doua a buletinului de vot (versoul primei coperţi) se imprimã patrulaterele cuprinzând candidaturile.
- A treia pagina a buletinului de vot (versoul coperţii finale) va rãmâne goalã, având înscrisã în subsol doar numerotarea paginii.
- Pagina buletinului de vot are formatul A4.
- Ultima paginã a buletinului de vot (coperta finalã) va rãmâne goalã, pentru aplicarea ştampilei de control.
- Denumirea integralã a partidului politic, organizaţiei cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale, alianţei politice sau alianţei electorale se tipãreşte cu litere corp 14 verzale drepte.
- Numele şi prenumele, precum şi cuvintele ce se înscriu în interiorul patrulaterului se tipãresc cu litere corp 14 verzale drepte.
- Paginile buletinului de vot, mai puţin prima şi ultima paginã, se numeroteazã.
- Se numeroteazã şi patrulaterele.
- Buletinele de vot se capseazã sau se lipesc.
- Semnul electoral se va încadra într-un spaţiu grafic de 2 cm x 2 cm.

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016