Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.502 din 2 decembrie 2009  privind organizarea si desfasurarea recensamantului populatiei si al locuintelor din Romania in anul 2011    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.502 din 2 decembrie 2009 privind organizarea si desfasurarea recensamantului populatiei si al locuintelor din Romania in anul 2011

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 860 din 10 decembrie 2009
HOTĂ?RÂRE nr. 1.502 din 2 decembrie 2009
privind organizarea şi desfãşurarea recensãmântului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2011
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 860 din 10 decembrie 2009


În temeiul prevederilor <>art. 108 din Constituţia României, republicatã , al <>art. 5 alin. (4) şi al <>art. 13 din Ordonanţa Guvernului nr. 36/2007 privind efectuarea recensãmântului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2011, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 5/2008 ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor se efectueazã pe întregul teritoriu al României în perioada 12-21 martie 2011.
(2) Informaţiile care se înregistreazã la recensãmânt au drept moment de referinţã ora "0:00" din ziua de 12 martie 2011.
ART. 2
(1) Înregistrarea se face, de regulã, la domiciliul/reşedinţa persoanelor de cãtre recenzori, pe baza declaraţiei pe propria rãspundere a persoanelor recenzate, sau de catre un membru al gospodariei cu capacitate deplina de exerciţiu.
(2) Pentru înregistrarea corectã a datelor de identificare a persoanelor, acestea vor prezenta, dupã caz, pentru cetãţenii români actul de identitate, certificatul de naştere în cazul minorilor, iar pentru persoanele de altã cetãţenie ori fãrã cetãţenie documente de trecere a frontierei sau documente eliberate de autoritãţile române care atestã dreptul de şedere pe teritoriul României.
(3) Alte acte legale, cu excepţia celor prevãzute la alin. (2), care atestã validitatea informaţiilor referitoare la persoane şi locuinţe sunt consultate numai cu acordul persoanelor recenzate.
(4) Pe toatã perioada de recenzare, în îndeplinirea atribuţiilor ce le revin, personalul de recensãmânt şi membrii comisiilor de recensãmânt se identificã prin prezentarea legitimaţiei care sã le ateste calitatea.
(5) Persoanele prezente la domiciliu/reşedinţã sunt înregistrate de cãtre recenzorul sectorului de recensãmânt în care se aflã amplasatã locuinţa.
(6) Persoanele absente temporar din gospodãrie sunt înregistrate la domiciliul lor, pe baza informaţiilor furnizate de celelalte persoane din gospodãrie sau a informaţiilor care rezultã din evidenţele oficiale existente pe plan local.
(7) Persoanele prevãzute la alin. (6) sunt înregistrate şi în localitatea în care se aflã prezente temporar la momentul de referinţã al recensãmântului, pe baza declaraţiei pe propria rãspundere şi a documentelor prevãzute la alin. (2) şi (3).
(8) Persoanele care datoritã unor situaţii deosebite nu au fost recenzate se prezintã, pânã în ultima zi a perioadei de înregistrare, la comisia de recensãmânt din localitatea în care se aflã, pentru înregistrare.
ART. 3
Recenzarea persoanelor din incinta unitãţilor Ministerului Apãrãrii Naţionale, ale Ministerului Administraţiei şi Internelor şi ale Ministerului Justiţiei şi Libertãţilor Cetãţeneşti se poate face de cãtre aceste instituţii publice, potrivit domeniului propriu de activitate, în conformitate cu prevederile prezentei hotãrâri şi ale normelor specifice elaborate de ele şi aprobate de cãtre Comisia centralã pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
ART. 4
Recenzarea cetãţenilor români plecaţi în strãinãtate în cadrul misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentanţelor comerciale sau de altã naturã din strãinãtate se face de cãtre Ministerul Afacerilor Externe pe formulare speciale, în conformitate cu prevederile prezentei hotãrâri şi ale normelor speciale elaborate de Ministerul Afacerilor Externe şi aprobate de cãtre Comisia centralã pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
ART. 5
Declaraţiile populaţiei înregistrate la recensãmânt nu pot fi utilizate pentru stabilirea unor drepturi şi obligaţii pentru subiecţii statistici la care se referã.
ART. 6
(1) Persoanele care efectueazã înregistrarea, respectiv recenzorii, precum şi cele cu atribuţii de îndrumare, coordonare şi control au obligaţia sã respecte întocmai prevederile prezentei hotãrâri şi instrucţiunile specifice aprobate de Comisia centralã pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
(2) În îndeplinirea atribuţiilor care le revin pe timpul efectuãrii recensãmântului, persoanele prevãzute la alin. (1) se bucurã de protecţia legii, fiind considerate ca îndeplinind funcţii ce implicã exerciţiul autoritãţii de stat.
ART. 7
(1) Organizaţiile neguvernamentale pot delega observatori pe lângã Comisia centralã pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor şi comisiile judeţene, ale municipiului Bucureşti, municipale, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orãşeneşti şi comunale pe toatã durata recensãmântului. Delegarea observatorilor se face conform Programului privind desfãşurarea acţiunilor şi lucrãrilor de pregãtire şi efectuare a recensãmântului populaţiei şi al locuinţelor, aprobat de cãtre Comisia centralã pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
(2) Observatorii acreditaţi trebuie sã respecte prevederile legale şi instrucţiunile privind pãstrarea caracterului confidenţial al datelor.
ART. 8
(1) Pentru pregãtirea, organizarea, conducerea şi efectuarea lucrãrilor de recensãmânt, la nivel teritorial se constituie comisii de recensãmânt judeţene, municipale, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orãşeneşti şi comunale, potrivit <>art. 8 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 36/2007 privind efectuarea recensãmântului populaţiei şi al locuinţelor din România în anul 2011, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 5/2008 , în componenţa prevãzutã în anexa nr. 1.
(2) Aceste comisii poartã rãspunderea pentru efectuarea recensãmântului pe teritoriul în care îşi desfãşoarã activitatea.
ART. 9
(1) Personalul de recensãmânt este format din recenzori, recenzori-şefi, responsabili de circumscripţii urbane, recenzori pentru recensãmântul de probã, recenzori pentru ancheta de control.
(2) Personalul prevãzut la alin. (1) este selectat din rândul personalului din primãrii al personalului didactic, al specialiştilor în economie, informaticã şi în alte domenii, precum şi din rândul pensionarilor, studenţilor şi al altor persoane, având cel puţin studii medii.
(3) Pentru efectuarea în bune condiţii a recensãmântului şi pentru a nu se perturba procesul de învãţãmânt, Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii şi Comisia centralã pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor stabilesc de comun acord vacanţa şcolarã în perioada de efectuare a recensãmântului.
ART. 10
(1) Personalul prevãzut la art. 9 alin. (1), precum şi specialiştii din secretariatele tehnice organizate potrivit prevederilor <>art. 8 alin (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 36/2007 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 5/2008 , care aparţin administraţiei publice locale şi cei ai serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor şi ale celorlalte organe de specialitate a administraţiei publice centrale sunt scutiţi de toate sarcinile care le revin la unitãţile unde sunt încadraţi şi beneficiazã de toate drepturile salariale, potrivit legii, pe întreaga perioadã de participare la lucrãrile de recensãmânt.
(2) Persoanele prevãzute la art. 9 alin. (1) primesc pentru activitatea depusã, pe lângã drepturile salariale, o indemnizaţie brutã pe zi de activitate, dupã cum urmeazã:
a) responsabilii de circumscripţii urbane - 50 lei pe zi de activitate şi lucreazã 21 de zile calendaristice;
b) recenzorii-şefi - 50 lei pe zi de activitate şi lucreazã 18 zile calendaristice;
c) recenzorii - 50 lei pe zi de activitate şi lucreazã 15 zile calendaristice;
d) recenzorii care efectueazã recensãmântul de probã - 50 lei pe zi de activitate şi lucreazã 15 zile calendaristice;
e) recenzorii care vor efectua ancheta de control - 50 lei pe zi şi lucreazã 15 zile calendaristice.
(3) Prin zi de activitate se înţelege munca desfãşuratã pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numãrul orelor prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi.
(4) Indemnizaţia prevãzutã la alin. (2) se acordã într-o singurã tranşã, la terminarea lucrarilor. Veniturile din indemnizaţiile prevãzute la alin. (2) se impoziteazã conform <>Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(5) Plata indemnizaţiilor prevãzute la alin. (2) se face din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor pentru organizarea recensãmântului populaţiei şi al locuinţelor din România din anul 2011, prin bugetele instituţiilor prefectului.
ART. 11
(1) Prefecţii şi consiliile judeţene pentru judeţe, prefectul şi Consiliul General al Municipiul Bucureşti, precum şi primarii şi consiliile locale ale municipiilor, oraşelor, comunelor şi sectoarelor municipiului Bucureşti asigurã condiţiile tehnicomateriale necesare bunei desfãşurãri a activitãţii de pregãtire, organizare şi efectuare a recensãmântului populaţiei şi al locuinţelor, potrivit acţiunilor care sunt stabilite de cãtre Comisia centralã pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
(2) În acest scop, prefectul şi autoritãţile administraţiei publice locale au urmatoarele sarcini:
a) constituie şi aprobã, prin ordin al prefectului sau prin dispoziţie a primarului, dupã caz, componenţa nominalã a comisiilor teritoriale de recensãmânt şi a secretariatelor tehnice, în conformitate cu prevederile prezentei hotãrâri şi cu instrucţiunile Comisiei centrale pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor;
b) asigurã spaţiile, mobilierul şi mijloacele de telecomunicaţii necesare desfãşurãrii activitãţii comisiilor de recensãmânt şi secretariatelor tehnice, depozitãrii şi pãstrãrii în condiţii corespunzãtoare a materialelor de recensãmânt, precum şi alte mijloace necesare desfãşurãrii în bune condiţii a lucrãrilor de recensãmânt;
c) asigurã verificarea şi actualizarea denumirii strãzilor şi numerotarea clãdirilor pânã la data de 31 martie 2011. În perioada iulie 2010-martie 2011, autoritãţile administraţiei publice locale nu mai efectueazã schimbãri de denumiri ale strãzilor sau renumerotãri ale clãdirilor;
d) asigurã instruirea şi coordoneazã activitatea personalului tehnic recrutat, necesar acestor lucrãri;
e) efectueazã, potrivit normelor stabilite de cãtre Comisia centralã pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor, împãrţirea localitãţilor în sectoare, secţii şi circumscripţii de recensãmânt;
f) asigurã recrutarea şi selectarea recenzorilor, recenzorilorşefi şi a responsabililor de circumscripţii urbane, precum şi spaţiile necesare desfãşurãrii instructajelor;
g) asigurã mijloacele de transport necesare pregãtirii şi efectuãrii recensãmântului la termenele şi pe duratele prevãzute în graficele elaborate de comisiile de recensãmânt.
ART. 12
Pentru desfãşurarea acţiunilor premergãtoare de organizare, precum şi a celor de efectuare a recensãmântului populaţiei şi al locuinţelor, cotele lunare ale consumului de carburant pentru autoturisme, aprobate prin <>Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se suplimenteazã cu câte 300 de litri de carburant pe lunã, cu încadrarea în bugetul aprobat pentru efectuarea recensãmântului populaţiei şi al locuinţelor al fiecãrei instituţii publice implicate, pentru câte un autoturism de la fiecare dintre acestea.
ART. 13
(1) Pentru verificarea practicã a conţinutului formularelor, a instrucţiunilor, a programului de înregistrare şi de prelucrare, precum şi a mãsurilor organizatorice, în luna martie 2010 se va desfãşura un recensãmânt de probã.
(2) Recensãmântul de probã se va efectua în 3 sectoare de recensãmânt din fiecare localitate reşedinţã de judeţ şi din câte o localitate reşedinţã de comunã din fiecare judeţ cu recenzori special selectaţi în acest scop.
(3) Personalul prevãzut la alin. (2) beneficiazã de drepturile prevãzute la art. 10 alin. (2).
ART. 14
(1) În perioada 26 martie-4 aprilie 2011 se organizeazã o anchetã de control pentru verificarea volumului şi calitãţii informaţiilor înscrise în formularele de recensãmânt, care se efectueazã cu recenzori special selectaţi în acest scop, conform instrucţiunilor aprobate de cãtre Comisia centralã pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
(2) Personalul prevãzut la alin. (1) beneficiazã de drepturile prevãzute la art. 10 alin. (2).
ART. 15
Prelucrarea datelor şi publicarea rezultatelor definitive ale recensãmântului se fac de cãtre Institutul Naţional de Statisticã pe baza programului şi la termenele aprobate de cãtre Comisia centralã pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
ART. 16
Dupã publicarea rezultatelor finale ale recensãmântului populaţiei şi al locuinţelor, baza de date cu datele individuale este preluatã spre pãstrare, pe bazã de proces-verbal de predare-preluare, de cãtre direcţiile judeţene ale arhivelor naţionale, respectiv de cãtre Direcţia Arhivelor Naţionale a Municipiului Bucureşti.
ART. 17
(1) Institutul Naţional de Statisticã şi direcţiile teritoriale de statisticã angajeazã persoane cu contract de muncã pe perioadã determinatã, cu încadrarea în numãrul de posturi prevãzut în anexa nr. 2.
(2) Având în vedere importanţa acestei lucrãri, personalul prevãzut la alin. (1) trebuie sã aibã experienţa metodologicã şi organizatoricã a recensãmintelor anterioare, putând fi angajaţi şi pensionari din aparatul statistic.
ART. 18
Ordonatorii de credite implicaţi în pregatirea, organizarea şi efectuarea recensãmântului populaţiei şi al locuinţelor cuprind în bugete sumele prevazute pe ani, conform anexei nr. 3.
ART. 19
Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Agenţia Naţionalã de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã, pune la dispoziţie materialul cartografic în format digital, pentru municipiile şi oraşele din România, necesar în vederea sectorializãrii teritoriului în unitãţi de recensãmânt, respectiv sectoare de recensãmânt.
ART. 20
Încãlcarea prevederilor prezentei hotãrâri atrage, dupã caz, rãspunderea disciplinarã, civilã, contravenţionalã sau penalã a celor vinovaţi.
ART. 21
(1) Constituie contravenţii urmãtoarele fapte:
a) împiedicarea persoanelor implicate în acţiunea de recensãmânt pentru efectuarea înregistrãrilor şi controlului datelor ce fac obiectul recensãmântului în conformitate cu prevederile prezentei hotãrâri sau a desfãşurãrii, în orice mod, a lucrãrilor recensãmântului;
b) refuzul furnizãrii personalului de recensãmânt a informaţiilor prevãzute în programul de înregistrare sau furnizarea de date eronate sau incomplete;
c) nerespectarea dispoziţiilor legale şi a instrucţiunilor privind modul de înregistrare şi prelucrare a populaţiei şi de pãstrare a caracterului confidenţial al datelor personale declarate de cetãţeni;
d) nerespectarea de cãtre personalul prevãzut la art. 9 alin. (1) a caracterului confidenţial al datelor;
e) utilizarea de cãtre personalul de recensãmânt a datelor obţinute în alte scopuri decât cele statistice.
(2) Contravenţiile prevãzute la alin. (1) lit. a) şi b) se sancţioneazã cu amendã de la 200 lei la 1.000 lei, iar contravenţiile prevãzute la alin. (1) lit. c), d) şi e) se sancţioneazã cu amendã de la 500 lei la 1.500 lei.
(3) Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor, prevãzute la alin. (1) şi (2), se fac de cãtre persoanele împuternicite de prefect, primar, precum şi de alte persoane anume împuternicite în acest scop de cãtre Comisia centralã pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor.
(4) Dispoziţiile privind contravenţiile prevãzute la alin. (1) se completeazã cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 22
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu

p. Preşedintele
Institutului Naţional de Statisticã,
Cristian Nicolae Stãnicã

p. Viceprim-ministru, ministrul
administraţiei şi internelor, interimar,
Mihai Caprã,
secretar de stat

Ministrul dezvoltãrii regionale
şi locuinţei,
Vasile Blaga

p. Ministrul muncii, familiei
şi protecţiei sociale, interimar,
Mihai Constantin Şeitan,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Bucureşti, 2 decembrie 2009.
Nr. 1.502.


ANEXA 1

COMPONENŢA
comisiilor judeţene, a municipiului Bucureşti, municipale,
ale sectoarelor municipiului Bucureşti, orãşeneşti şi comunale
pentru recensãmântul populaţiei şi al locuinţelor



A. Comisia judeţeanã

Preşedinte: - prefectul judeţului
Vicepreşedinţi: - preşedintele consiliului judeţean
- un subprefect al judeţului
- secretarul judeţului
- directorul coordonator al direcţiei regionale/judeţene
de statisticã
Secretar: - directorul coordonator adjunct al direcţiei regionale/
judeţene de statisticã
Membri: - şeful inspectoratului de poliţie judeţean
- inspectorul general al inspectoratului şcolar judeţean
- directorul coordonator al direcţiei de asistenţã socialã
şi protecţia copilului
- directorul coordonator al direcţiei judeţene de sãnãtate
publicã
- arhitectul-şef al judeţului
- directorul oficiului de cadastru şi publicitate
imobiliarã
- directorul agenţiei judeţene de protecţie socialã

B. Comisia Municipiului Bucureşti

Preşedinte: - prefectul municipiului Bucureşti
Vicepreşedinţi: - un viceprimar general al municipiului Bucureşti
- secretarul general al municipiului Bucureşti
- directorul coordonator al Direcţiei Regionale
de Statisticã a Municipiului Bucureşti
- arhitectul-şef al municipiului Bucureşti
Secretar: - un director coordonator adjunct al Direcţiei Regionale
de Statisticã a Municipiului Bucureşti
Membri: - directorul adjunct al Direcţiei Generale de Poliţie
a Municipiului Bucureşti
- directorul executiv al Direcţiei Generale de Evidenţã
a Persoanelor a Municipiului Bucureşti
- şeful Serviciului de Administrare a Bazelor de Date
privind Evidenţa Persoanelor al Municipiului Bucureşti
- inspectorul general al Inspectoratului Şcolar
al Municipiului Bucureşti
- directorul Oficiului de Cadastru şi Publicitate
Imobiliarã Bucureşti
- directorul coordonator al Direcţiei de Sãnãtate Publicã
a Municipiului Bucureşti
- directorul coordonator al Direcţiei de Muncã şi
Incluziune Socialã a Municipiului Bucureşti
- directorul coordonator al Direcţiei pentru Culturã, Culte
şi Patrimoniu Cultural Naţional a Municipiului Bucureşti
- directorul executiv al Direcţiei servicii publice
deconcentrate, strategii guvernamentale şi relaţii
publice din Instituţia Prefectului Municipiului
Bucureşti
- directorul Direcţiei evidenţã imobiliarã şi cadastralã
din cadrul Primãriei Municipiului Bucureşti

C. Comisia municipalã şi orãşeneascã

Preşedinte: - primarul municipiului sau oraşului
Vicepreşedinte: - viceprimar al municipiului sau oraşului
Secretar: - secretarul municipiului sau oraşului
Membri: - şeful serviciului/biroului/compartimentului de stare
civilã
- şeful poliţiei municipiului sau oraşului
- arhitectul-şef sau şeful serviciului/biroului/
compartimentului de urbanism
- şeful compartimentului de cadastru
- un inspector şcolar
- şeful compartimentului de asistenţã socialã
- un specialist al direcţiei de sãnãtate publicã
- un specialist din administraţia publicã localã

D. Comisia sectorului municipiului Bucureşti

Preşedinte: - primarul sectorului
Vicepreşedinte: - secretarul sectorului
- arhitectul-şef al sectorului
Secretar: - un şef de serviciu din cadrul Direcţiei Regionale
de Statisticã a Municipiului Bucureşti
Membri: - şeful poliţiei de sector
- inspectorul şcolar cu managementul educaţional, evaluare
şi dezvoltare instituţionalã şi asigurarea calitãţii
al inspectoratului şcolar de sector
- un reprezentant al Direcţiei de Sãnãtate Publicã
a Municipiului Bucureşti
- şeful serviciului de cadastru şi fond funciar din cadrul
primãriei de sector
- şeful compartimentului de administrare a fondului sau
spaţiului locativ din aparatul propriu al primãriei
de sector
- directorul general al administraţiei domeniului public
al sectorului

E. Comisia comunalã

Preşedinte: - primarul
Vicepreşedinte: - viceprimarul
Secretar: - secretarul
Membri: - directorul şcolii din localitatea reşedinţã de comunã
- referentul cu starea civilã din aparatul de specialitate
al primarului
- şeful postului de poliţie
- un cadru didactic




ANEXA 2

NUMĂ?RUL DE POSTURI
aferente personalului angajat cu contract individual de muncã,
pe perioadã determinatã, în vederea efectuãrii
recensãmântului populaţiei şi al locuinţelor





┌─────────────────────┬───────────┬────────────────────┬──────────────────┬─────────┐
│ Specificare │ Anul 2010 │ Anul 2011 │ Anul 2012 │Anul 2013│
├─────────────────────┼────┬──────┼──────┬──────┬──────┼────┬──────┬──────┼─────────┤
│ │ 12 │ 12 │ 12 │ 4 │ 2 │ 12 │ 8 │ 7 │ 12 │
│ │luni│ luni │ luni │ luni │ luni │luni│ luni │ luni │ luni │
├─────────────────────┼────┼──────┼──────┼──────┼──────┼────┼──────┼──────┼─────────┤
│Institutul Naţional │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de Statisticã │ 33 │ │ 33 │ │ │ 33 │ │ 33 │ 33 │
├─────────────────────┼────┼──────┼──────┼──────┼──────┼────┼──────┼──────┼─────────┤
│- unitãţi teritoriale│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ale Institutului Na- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ţional de Statisticã │ �*1)�*1)�*2)�**)│ �*3)�**)│ │
└─────────────────────┴────┴──────┴──────┴──────┴──────┴────┴──────┴──────┴─────────┘


-------------
*1) 5 persoane/judeţ + municipiul Bucureşti (inclusiv cele 6 sectoare).
*2) 3 persoane/judeţ + municipiul Bucureşti (inclusiv cele 6 sectoare).
*3) 8 persoane/judeţ + municipiul Bucureşti (inclusiv cele 6 sectoare).
**) operatori calculator.


ANEXA 3

BUGETUL
recensãmântului populaţiei şi al locuinţelor

NOTÃ(CTCE)
Bugetul se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 860 din 10 decembrie 2009, la pagina 25 (a se vedea imaginea asociatã).

--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016