Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.501 din 2 decembrie 2009  pentru aprobarea amendamentelor convenite prin schimb de scrisori semnate la Bucuresti la 5 iunie 2009 si la Washington la 29 iunie 2009 si 10 septembrie 2009 intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Bucuresti la 28 ianuarie 2005, pentru finantarea Proiectului de restructurare a transporturilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.501 din 2 decembrie 2009 pentru aprobarea amendamentelor convenite prin schimb de scrisori semnate la Bucuresti la 5 iunie 2009 si la Washington la 29 iunie 2009 si 10 septembrie 2009 intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Bucuresti la 28 ianuarie 2005, pentru finantarea Proiectului de restructurare a transporturilor

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 922 din 30 decembrie 2009

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 4 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 52/2005 privind ratificarea Acordului de împrumut dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, semnat la Bucureşti la 28 ianuarie 2005, pentru finanţarea Proiectului de restructurare a transporturilor, aprobatã prin <>Legea nr. 274/2005 ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Se aprobã amendamentele convenite prin schimb de scrisori*) semnate la Bucureşti la 5 iunie 2009 şi la Washington la 29 iunie 2009 şi 10 septembrie 2009 între Guvernul României, prin Ministerul Finanţelor Publice, şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare la Acordul de împrumut dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, semnat la Bucureşti la 28 ianuarie 2005, pentru finanţarea Proiectului de restructurare a transporturilor, ratificat prin <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 52/2005 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 514 din 16 iunie 2005, aprobatã prin <>Legea nr. 274/2005 .
-------
*) Conţinutul scrisorilor reprezintã traducere autorizatã din limba englezã.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Ministrul transporturilor
şi infrastructurii,
Radu Mircea Berceanu

Bucureşti, 2 decembrie 2009.
Nr. 1.501.


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
CABINET SECRETAR DE STAT

BANCA MONDIALĂ

Dlui Benoît Blarel

Director de ţarã
Biroul Bãncii Mondiale
România

Referitor la: Împrumut nr. 4757 RO - Proiectul de restructurare a transporturilor

Stimate domn,
Facem referire la împrumutul nr. 4757 RO privind Proiectul de restructurare a transporturilor, semnat la 28 ianuarie 2005, în sumã de 225 milioane USD. Aşa cum se specificã în secţiunea 2.03 a Acordului de împrumut, data de închidere a acestuia este 31 iulie 2009.
Prin scrisoarea dumneavoastrã din 29 aprilie 2009 menţionaţi, printre altele, cã în vederea minimizãrii perturbãrilor aferente lucrãrilor proiectului, aflate în plinã desfãşurare, precum şi pentru a evita adãugarea unui stres suplimentar unei situaţii financiare deja dificile, Banca a acordat o extindere a proiectului pânã la data de 31 decembrie 2009.
Aşa cum o aratã ultimele evaluãri fãcute, dezvoltarea obiectivelor proiectului pot fi realizate numai parţial pânã la data închiderii menţionatã mai sus.
În acelaşi timp, am dori sã subliniem faptul cã obiectivele proiectului au o importanţã vitalã în procesul de dezvoltare economicã şi socialã a ţãrii şi de aceea el trebuie sã continue.
De aceea Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a decis sã solicite Bãncii o extindere a datei de închidere cu 2 ani, respectiv de la 31 iulie 2009 pânã la 31 iulie 2011.
În acest sens am dori sã vã rugãm sã ne transmiteţi acordul dumneavoastrã pentru extinderea Acordului de împrumut de la 31 iulie 2009 pânã la 31 iulie 2011.

Cu stimã,
Bogdan Drãgoi,
secretar de stat

Banca Mondialã
Washington D.C. 20433
S.U.A.
29 iunie 2009
Excelenţei Sale
Gheorghe Pogea,
ministrul finanţelor publice
Bucureşti, România
Stimate domnule ministru,
Referitor la: Proiectul de restructurare a transporturilor (Împrumutul nr. 4757 RO) - Extindere parţialã a datei de închidere
Ne face plãcere sã vã informãm cã Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca) a stabilit data de 31 decembrie 2009 ca ultimã datã pentru realizarea obiectivelor, conform art. II secţiunea 2.03 din Acordul de împrumut privind proiectul mai sus menţionat (Acordul) dintre România şi Bancã, din data de 28 ianuarie 2005, ca urmare a: (i) scrisorii dumneavoastrã din 5 iunie 2009, semnatã de dl Bogdan Drãgoi, secretar de stat din Ministerul Finanţelor Publice, prin care se solicitã extinderea datei de închidere a împrumutului de mai sus pânã la 31 iulie 2011, şi (ii) scrisorii noastre din 29 aprilie 2009, adresatã dumneavoastrã şi în care indicãm cã Banca considerã favorabilã o solicitare pentru o extindere parţialã a proiectului respectiv pânã la 31 decembrie 2009, dând posibilitatea finanţãrii acelor contracte existente, deja semnate şi care pot fi completate pânã la aceastã datã.
Extinderea datei de închidere este acordatã pentru activitãţile proiectului detaliate în anexa la prezenta scrisoare şi corespunzãtoare activitãţilor care fie sunt deja completate, fie sunt în curs de completare în anul 2009. Acele sume din împrumut care nu vor fi solicitate sã finanţeze cheltuieli pentru activitãţile cuprinse în anexã vor fi anulate. Suma ce se va anula şi data efectivitãţii acestei anulãri vã vor fi comunicate prin scrisoare separatã dupã data de 31 iulie 2009.
Noua datã de închidere este stabilitã cu înţelegerea cã vor fi alocate suficiente resurse financiare (locale şi din împrumut) în aşa fel încât sã se poatã asigura completarea obiectivelor contractate şi care fac obiectul extinderii pânã la 31 decembrie 2009. Subliniem faptul cã Banca nu va mai lua în considerare o altã extindere a datei de închidere a împrumutului. În consecinţã, Guvernul va trebui sã se asigure cã orice alte cheltuieli angajate dupã 31 decembrie 2009 vor fi finanţate din resurse proprii.

Cu stimã,
Theodore Ahlers,
director
Europa Centralã şi Ţãrile Baltice
Regiunea Europa şi Asia Centralã

ANEXĂ
Activitãţile proiectului care fac obiectul extinderii parţiale a datei de închidere a împrumutului

Partea A: Subsectorul Drumuri




┌───────────┬───────────────────────────────────────────┬────────────────┬────────┬──────┬──────┬──────┐
│Referinţã │ Descriere │Contract nr. │ │ BIRD │Contri│Total │
│în planul │ │ │ │ │buţia │ │
│de achizi- │ │ │ │ │Guver-│ │
│ţii │ │ │ │ │nului │ │
├───────────┴───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ BUNURI │ │ │ │ │ │
├───────────┬───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│G-1-01 │Livrare echipamente pentru CNADNR │829/30.10.2006 │ G │ 1,13│ 0,21│ 1,34│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │Subtotal│ 1,13│ 0,21│ 1,34│
├───────────┴───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ SERVICII DE CONSULTANŢĂ │ │ │ │ │ │
├───────────┬───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│CS-1-01-B │Asistenţã tehnicã pentru pregãtirea speci- │3851/28.12.2006 │CS │ 0,09│ 0,02│ 0,11│
│ │ficaţiilor pentru sistemul managementului │ │ │ │ │ │
│ │drumuri │ │ │ │ │ │
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│CS-1-01-A 1│Asistenţã tehnicã de urgenţã pentru revizu-│ │ │ │ │ │
│ │irea managementului CNADNR │107/23.05.2007 │CS │ 0,08│ 0,01│ 0,09│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│CS-1-08-01 │Proiectare şi supervizare a centurii Braşov│109/28.05.2007 │CS │ 4,49│ 1,80│ 6,29│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│CS-1-08-02 │Proiectare şi supervizare a centurii │ │ │ │ │ │
│ │Târgu Mureş │145/16.07.2007 │CS │ 4,98│ 1,99│ 6,97│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│CS-1-08-03 │Proiectare şi supervizare a centurii Bacãu │156/27.07.2007 │CS │ 3,83│ 1,53│ 5,36│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│CS-1-08-05 │Proiectare şi supervizare a centurii Mediaş│55/7.03.2008 │CS │ 4,08│ 1,63│ 5,71│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│CS-1-08-04 │Proiectare şi supervizare a centurii Reghin│244/5.09.2007 │CS │ 3,28│ 1,31│ 4,59│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│CS-1-10-10 │Supervizarea lucrãrilor de reabilitare a │ │ │ │ │ │
│ │podului │701/11.03.2003 │CS │ 2,45│ 0,98│ 3,43│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│CS-1-12/-1 │Servicii de audit financiar │3223/8.12.2005 │ │ │ │ │
│ │ │3922/15.02.2007 │ │ 0,16│ 0,16│ 0,55│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │Subtotal│ 23,66│ 9,43│ 33,08│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┴───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ LUCRĂRI DE REABILITARE A PODURILOR │ │ │ │ │ │
├───────────┬───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│BW-1-01 │Reabilitare pod pe DN 1A km 40+676 la │ │ │ │ │ │
│ │Cãtunu │18 │CW │ 2,22│ 0,42│ 2,64│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │Reabilitare pod pe DN 1 km 49+398 la │ │ │ │ │ │
│ │Pãstârnacu │18° │CW │ 3,48│ 0,66│ 4,14│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │Reabilitare pod pe DN 2 km 51+551 la │ │ │ │ │ │
│ │Coşereni │19 │CW │ 1,99│ 0,38│ 2,37│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │Reabilitare pod pe DN 7 km 214+012 la │ │ │ │ │ │
│ │Albioara │29 │CW │ 0,82│ 0,15│ 0,97│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │Reabilitare pod pe DN 7 A km 25+417 la │ │ │ │ │ │
│ │Malaia │29° │CW │ 0.48│ 0.09│ 0.58│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │Reabilitare pod pe DN 17C km 25+850 la │ │ │ │ │ │
│ │Salva │45 │CW │ 0,81│ 0,15│ 0,96│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │Reabilitare pod pe DN 14 km 36+610 la │ │ │ │ │ │
│ │Agârbiciu │56 │CW │ 0,92│ 0,18│ 1,10│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │Reabilitare pod pe DN 15 km 182+880 la │ │ │ │ │ │
│ │Topliţa │57 │CW │ 0,73│ 0,14│ 0,87│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │Reabilitare pod pe DN 12A km 70+235 │ │ │ │ │ │
│ │Ciobãnuş şi 12° km 70+820 la Ciobãnuş │69 │CW │ 1,03│ 0,20│ 1,23│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │Reabilitare pod pe DN 12A km 71+592 la │ │ │ │ │ │
│ │Ciobãnuş şi 12° km 74+315 Straja │69A │CW │ 1,64│ 0,31│ 1,95│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │Subtotal│ 14,12│ 2,68│ 16,81│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ 38,91│ 12,32│ 51,24│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┴───────────────────────────────────────────┴────────────────┴────────┴──────┼──────┼──────┤
│ REPARAREA DE URGENŢĂ A PODURILOR DISTRUSE │ │ │
│ DE INUNDAŢII │ │ │
├───────────┬───────────────────────────────────────────┬────────────────┬────────┬──────┼──────┼──────┤
│CS-1-11/1 │Supervizarea podurilor distruse de inunda- │ │ │ │ │ │
│ │ţii la Bucureşti şi Craiova │258 │CS │ 1,47│ 0,59│ 2,06│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│CS-1-11/2 │Supervizarea podurilor distruse de inunda- │ │ │ │ │ │
│ │ţii la Timişoara │259 │CS │ 2,06│ 0,82│ 2,88│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│CS-1-11/3 │Supervizarea podurilor distruse de inunda- │ │ │ │ │ │
│ │ţii la Cluj şi Braşov │269 │CS │ 0,75│ 0,30│ 1,05│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│CS-1-11/4 │Supervizarea podurilor distruse de inunda- │ │ │ │ │ │
│ │ţii la Iaşi şi Constanţa │270 │CS │ 2,35│ 0,94│ 3,29│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│BW-1-02 │Reabilitarea podului distrus de inundaţii │75 contracte │ │ │ │ │
│ │ │(tabelul de mai │ │ │ │ │
│ │ │jos) │CW │ 38,95│ 20,64│ 59,59│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │Subtotal│ 45,57│ 23,29│ 68,86│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ 84,49│ 35,61│120,10│
├───────────┼───────────────────────────────────────────┼────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │
├───────────┴───────────────────────────────────────────┴────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│Supervizarea pãrţilor din contract pentru proiectarea │ │ │ │ │
│şi supervizarea bypassurilor (vor fi scoase) │ │ 11,70│ 4,68│ 16,39│
├───────────┬───────────────────────────────────────────┬────────────────┼────────┼──────┼──────┼──────┤
│TOTAL: │ │ │ │ 72,78│ 30,93│103,71│
└───────────┴───────────────────────────────────────────┴────────────────┴────────┴──────┴──────┴──────┘

Detalii asupra activitãţilor de lucrãri pentru urgentarea reparaţiilor podurilor distruse de
inundaţii (BW-1-02)

┌──┬─────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────┬──────────┐
│ │Regiunea │ Descriere │ Contract nr. │Val. │
│ │ │ │ │contrac- │
│ │ │ │ │tului │
│ │ │ │ │(mil. lei │
│ │ │ │ │fãrã TVA) │
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ 1│Bucureşti│Reparaţie pod pe DN 1B km 11+296 la Bucov │125/4.10.2007 │ 7,414│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ 2│Bucureşti│Reparaţie pod pe DN 1 km 133+941 peste râul Prahova şi │ │ │
│ │ │Azuga │131/9.10.2007 │ 0,922│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ 3│Craiova │Pod pe DN 7 km 157+016 ls Milcoiu │ 325/5.01.2007 │ 7,417│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ 4│Craiova │Pod pe DN 64 km 13+914 la Fãlciu │ 325/5.01.2007 │ 0,036│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ 5│Craiova │Pod pe DN 67 km 152+394 la Horezu │ 310/19.12.2006 │ 0,925│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ 6│Craiova │Pod pe DN 67 km 179+072 ls Govora sat │ 310/19.12.2006 │ 0,822│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ 7│Craiova │Pod DN 67 B km 111+465 la Suteşti │ 361/23.05.2007 │ 1,906│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ 8│Craiova │Pod DN 67B km 122+970 la Dumitreşti │ 361/23.05.2007 │ 0,236│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ 9│Craiova │Pod DN 55 a km 6+451 la Ostroveni │ 389/4.06.2007 │ 2,097│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│10│Craiova │Pod DN 55 a km 11+077 la Zaval │ 390/4.06.2007 │ 2,695│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│11│Timişoara│Curãţare pat râu pe DN 7 km 479+867 la Cãpruţa │111/1511/31.05.2007 │ 0,290│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│12│Timişoara│Pod pe DN 7 km 489+185 ls Conop │111/1900/23.06.2008 │ 1,371│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│13│Timişoara│Pod pe DN 79 A km 29+119 la Cil │111/1507/31.05.2007 │ 0,928│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│14│Timişoara│Pod pe DN 57 km 143+159 la Rãcãjdia │111/510/12.03.2007 │ 0,774│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│15│Timişoara│Pod pe DN 57 km 173+596 la Comorâşte │111/160/6.02.2007 │ 1,608│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│16│Timişoara│Pod pe DN 57 km 188+363 la Jamu Mare │111/1479/4.09.2006 │ 0,698│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│17│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 198+649 la Moraviţa │111/1512/31.05.2007 │ 1,505│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│18│Timişoara│Pod pe DN 57 B km 28+121 la Bozovici │111/163/6.02.2007 │ 1,734│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│19│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 47+104 la Bozovici │111/1510/31.05.2007 │ 0,720│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│20│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 59+070 la Bozovici │111/1506/31.05.2007 │ 1,567│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│21│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 59+226 la Prilipeţ │111/1964/25.06.2007 │ 0,269│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│22│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 62+967 la Prigor │111/1502/31.05.2007 │ 0,587│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│23│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 66+274 la Prigor │111/3253/18.10.2007 │ 1,192│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│24│Timişoara│Pod pe DN 57 B km 66+715 la Prigor │111/1513/31.05.2007 │ 0,375│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│25│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 82+798 la Globu Craiovei │111/1509/31.05.2007 │ 0,935│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│26│Timişoara│Pod pe DN 57 B km 89+224 la Petnic │111/1868/6.11.2006 │ 3,422│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│27│Timişoara│Pod pe DN 66 A km 2+178 la Aninoasa │111/1849/19.06.2008 │ 0,774│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│28│Timişoara│Pod pe DN 66° km 25+925 la Câmpu lui Neag │111/162/6.02.2007 │ 1,330│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│29│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 31+976 la Dubova │111/1498/31.05.2007 │ 0,475│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│30│Timişoara│Pod pe DN 57 B km 37+517 la Dubova │111/1499/31.05.2007 │ 0,847│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│31│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 43+830 la Sviniţa │111/1484/4.09.2006 │ 0,602│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│32│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 44+540 la Sviniţa │111/1483/4.09.2006 │ 0,417│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│33│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 45+138 la Sviniţa │111/1481/4.09.2006 │ 0,683│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│34│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 46+603 la Sviniţa │111/1482/4.09.2006 │ 0,424│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│35│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 48+410 la Sviniţa │111/1480/4.09.2006 │ 0,370│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│36│Timişoara│Consolidare pod DN 57 km 57+588 la Sviniţa │111/1500/31.05.2007 │ 0,443│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│37│Timişoara│Pod pe DN 58 B km 46+711 la Gãtaia │111/1508/31.05.2007 │ 0,997│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│38│Timişoara│Pod pe DN 58 B km 47+656 la Gãtaia │111/1753/2.07.2007 │ 2,441│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│39│Timişoara│Consolidare pod DN 59 B km 8+501 la Cenei │111/1501/31.05.2007 │ 0,425│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│40│Timişoara│Consolidare pod DN 59 B km 44+177 la Cruceni │111/1693/25.06.2007 │ 2,572│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│41│Cluj │Reabilitare şi consolidare pod DN 1 km 356+936 podeţ la │ │ │
│ │ │Sebeş 3014/4.10.20060.284 │3015/5.10.2006 │ 0,157│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│42│Cluj │Reabilitare şi consolidare pod DN 1 km 416+305 │ │ │
│ │ │podeţ la Miraslau │3014/4.10.2006 │ 0,284│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│43│Cluj │Reabilitare şi consolidare pod DN 70.1224 km 183/1.11.2006│ │ │
│ │ │55+017 la Poiana Ampoiului │3018/12.10.2006 │ 0,746│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│44│Braşov │Pod pe DN 11 km 143+673 la Gãtaia │179/1.11.2006 │ 1,685│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│45│Braşov │Reabilitare şi consolidare pod DN 13 C km 28+052 la │ │ │
│ │ │Morãreni │183/1.11.2006 │ 0,122│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│46│Braşov │Reabilitare şi consolidare pod DN 13 C km 23+853 la │ │ │
│ │ │Morãreni │183/1.11.2006 │ 0,118│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│47│Braşov │Reabilitare şi consolidare pod DN 13 C km 30+347 la │ │ │
│ │ │Morãreni │183/1.11.2006 │ 0,087│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│48│Braşov │Reabilitare pod DN 10 km 107+149 │180/1.11.2006 │ 0,917│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│49│Braşov │Reparaţie şi reabilitare pe DN 10 km 109+543 la │ │ │
│ │ │Sita Buzãului │180/1.11.2006 │ 0,779│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│50│Braşov │Reabilitare pod DN 15 km 214+480 la Corbu │182/1.11.2006 │ 0,464│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│51│Braşov │Reabilitare pod DN 15 km 220+265 la Tulgheş │182/1.11.2006 │ 2,133│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│52│Braşov │Reabilitare pod DN 12A km 11+068 Frumoasa │181/1.11.2006 │ 0,826│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│53│Braşov │Reabilitare pod DN 12 km 30+565 la Lacu Roşu │184/1.11.2006 │ 0,289│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│54│Braşov │Reabilitare pod DN 12 km 30+990 la Lacu Roşu │184/1.11.2006 │ 0,554│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│55│Braşov │Reabilitare pod DN 12 km 31+387 la Lacu Roşu │184/1.11.2006 │ 0,559│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│56│Iaşi │Reabilitare pod DN 11 km 140+944 la Helegiu │60/20.06.2007 │ 2,741│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│57│Iaşi │Reabilitare pod DN 11 km 146+175 la Bãlãneasa │60/20.06.2007 │ 0,835│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│58│Iaşi │Reabilitare pod DN 11 km 153+900 Sãnduleni │60/20.06.2007 │ 2,523│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│59│Iaşi │Reabilitare pod DN 2F km 3+412 la Holt │46/21.03.2008 │ 8,035│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│60│Iaşi │Reabilitare pod DN 1G km 31+000 la Floreşti │47/26.03.2008 │ 5,157│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│61│Iaşi │Reabilitare pod DN 28 km 111+915 la Rãducãneni │61/5.07.2007 │ 0,373│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│62│Iaşi │Reabilitare pod DN 28 km 112+337 la Rãducãneni │61/5.07.2007 │ 1,077│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│63│Iaşi │Reabilitare pod DN 28 km 131+306 la Osoi │61/5.07.2007 │ 0,420│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│64│Iaşi │Reabilitare pod DN 24C km 54+750 la Sânta Mare │61/5.07.2008 │ 0,422│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│65│Iaşi │Reabilitare pod DN 22B km 13+440 la Galaţi │28/26.02.2007 │ 1,591│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│66│Iaşi │Reabilitare pod DN 2F k40+890 la Vladia │62/5.07.2007 │ 5,931│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│67│Iaşi │Reabilitare pod DN 2L km 56+800 la Soveja │81/27.08.2007 │ 2,936│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│68│Iaşi │Reabilitare pod DN 2L km 74+000 la Lepsa │79/21.04.2008 │ 1,287│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│69│Iaşi │Reabilitare pod DN 11 km 26+650 la Cãiuţi │79/21.04.2008 │ 1,444│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│70│Iaşi │Reabilitare pod DN 10 km │34/4.03.2008 │ 4,925│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│71│Constanţa│Reabilitare şi consolidare pod pe DN 2A km 160+481 la │ │ │
│ │ │Gãlbiori │42/28126/7.09.2006 │ 1,812│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│72│Constanţa│Reabilitare şi consolidare pod pe DN 23 km 60+580 la │ │ │
│ │ │Latinu │41/28113/7.09.2006 │ 1,938│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│73│Constanţa│Reabilitare şi consolidare pod pe DN 31 km 11+214 la │ │ │
│ │ │Bogata │43/28124/7.09.2006 │ 0,757│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│74│Constanţa│Reabilitare şi consolidare pod pe DN 3 km 163+480 la │ │ │
│ │ │Lipniţa │54/34630/20.10.2006 │ 1,092│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│75│Constanţa│Reabilitare şi consolidare pod pe DN 22 km 162+650 la │ │ │
│ │ │Samova │21/2527/12.09.2007 │ 0,987│
├──┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ │ TOTAL: │ │ │ 111,249│
└──┴─────────┴──────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────┴──────────┘

Partea B: Subsectorul Cãi ferate
┌───────────┬──────────────────────────────────────────────────┬──────────┬─────────┬─────────┬─────────┐
│Referinţã │ │Valoarea │ BIRD │Contribu-│ │
│Contract │ │contractu-│(mil. │ţia │ Status │
│ │ │lui │ USD) │Guvernu- │ │
│ │ │(mil. │ │lui │ │
│ │ │ USD) │ │(mil. │ │
│ │ │ │ │ USD) │ │
├───────────┴──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ BUNURI │ │ │ │ │
├───────────┬──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│G 2 02/2 │Achiziţie de hard şi soft pentru creşterea │ │ │ │ │
│ │accesului control al utilizatorilor şi nivelelor │ │ │ │ │
│ │serviciu pentru reţeaua de transmisie a │ │ │ │ │
│ │informaţiilor IRIS │ 1,68│ 1,41│ 0,27│finalizat│
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│G 2 03 │Achiziţie de hard pentru creşterea capacitãţii de │ │ │ │ │
│ │procesare a serverelor de bazã date pentru siste- │ │ │ │ │
│ │mul central IRIS │ 3,34│ 2,67│ 0,67│în curs │
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│G 2 05 1/2 │Achiziţie maşinã profilare balast - 4 unitãţi │ 4,74│ 4,74│ │finalizat│
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│G 2 05 1/3 │Achiziţie maşinã curãţare balast - 2 unitãţi │ 13,03│ 13,03│ │în curs │
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│G 2 06 1 │276,175 │ 1,12│ 1,12│ │finalizat│
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│G 2 06 3 │192,760 │ 0,07│ 0,06│ 0,02│finalizat│
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│G 2 02/2 │495,250 │ 0,05│ 0,04│ 0,01│finalizat│
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ │20,000 │ 24,04│ 23,08│ 0,96│ │
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ │984,185 │ │ │ │ │
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ │SERVICII DE CONSULTANŢĂ │ │ │ │ │
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│CS 2 01 │Dezvoltarea managementului pentru │ │ │ │ │
│ │CFR/Marfã/Cãlãtori │ 1,17│ 0,99│ 0,18│ │
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│CS 2 02 │Modelarea procesului de business, proiectare şi │ │ │ │ │
│ │implementarea managementului │ 3,45│ 2,59│ 0,86│ │
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│CS 2 05 │Survey piaţa pentru cererile de servicii pentru │ │ │ │ │
│ │pasageri │ 0,84│ 0,71│ 0,13│ │
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│CS 2 06 │Şcolarizãri pentru domeniul achiziţiilor │ 0,22│ 0,22│ │ │
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│CS 2 07 │Asistenţã tehnicã pentru îmbunãtãţirea calitãţii │ │ │ │ │
│ │şi mediului │ 0,24│ 0,20│ 0,04│ │
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│CS 2 08/1 │Servicii de audit pentru CFR 2005-2006 │ 0,33│ 0,25│ 0,08│ │
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│CS 2 08/2 │Servicii de audit pentru CFR 2007-2009 │ 0,67│ 0,50│ 0,17│ │
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ │TOTAL SERVICII DE CONSULTANŢĂ │ 6,92│ 5,46│ 1,46│ │
├───────────┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ │TOTAL: │ 30,96│ 28,54│ 2,42│ │
└───────────┴──────────────────────────────────────────────────┴──────────┴─────────┴─────────┴─────────┘

PARTEA C: Subsectorul Transport urban (Metrorex)

┌─────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────┬───────────┐
│ Referinţã │ Descriere │ Valoarea │ BIRD │
│ │ │contractului│ (USD) │
│ │ │ (USD) │ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┤
│126/20 │Înfiinţarea Autoritãţii Metropolitane de Transport Bucureşti │ 276,175│ 276,175│
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┤
│125/15 │Reorganizarea structurii instituţionale Metrorex pentru │ │ │
│ │îmbunãtãţirea eficienţei şi efectivitãţii │ 192,760│ 192,760│
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┤
│31/02.06.2008│Extinderea serviciilor Metrorex în cadrul districtelor │ │ │
│ │metropolitane Bucureşti │ 495,250│ 495,250│
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┤
│ │Servicii de audit ce acoperã anii fiscali pe durata de │ │ │
│ │implementare a proiectului (estimativ) │ 20,000│ 20,000│
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┤
│ │TOTAL: │ 984,185│ 984,185│
└─────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────┴───────────┘






Banca Mondialã
Washington D.C. 20433
S.U.A.

10 septembrie 2009



Excelenţei Sale
Gheorghe Pogea,
ministrul finanţelor publice
Bucureşti, România

Stimate domnule ministru,

Referitor la: Proiectul de restructurare a transporturilor (Împrumutul nr. 4757 RO) - Anulare parţialã şi realocare a sumelor împrumutului

Ne referim la Acordul de împrumut privind Proiectul de restructurare a transporturilor dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca), semnat la 28 ianuarie 2005. Dupã cum cunoaşteţi, Banca a acordat pe 29 iunie 2009 o extindere parţialã a datei de închidere a împrumutului, respectiv pânã la 31 decembrie 2009 pentru activitãţile care fie sunt completate, fie sunt pe cale a fi completate pânã la finele anului 2009. Suma estimativã din împrumut corespunzãtoare acestor activitãţi este de 105 milioane USD şi suma de 120 milioane USD din împrumut nu va fi solicitatã pentru acoperirea costurilor de proiect ce pot fi finanţate din sumele împrumutului şi va rãmâne netrasã din contul de împrumut. Prin urmare, în conformitate cu secţiunea 6.03 din Condiţii generale, Banca anuleazã începând cu data de 31 iulie 2009 suma de 120 milioane USD din împrumut şi comisioanele de angajament aferente vor înceta asupra acestei sume începând cu data de 31 iulie 2009, dupã cum urmeazã:
- 74.850.000 USD de la categoria (1) "Lucrãri", aferente pãrţii A a Proiectului;
- 42.500.000 USD de la categoria (2) b) "Bunuri", aferente pãrţii B a Proiectului;
- 2.025.000 USD de la categoria (3) b) "Servicii de consultanţã", inclusiv audit, aferente pãrţii B a Proiectului;
- 150.000 USD de la categoria (5) a) "Nealocate", aferente pãrţii A a Proiectului; şi
- 475.000 USD de la Categoria (5) b) "Nealocate", aferente pãrţii B a Proiectului.
Suplimentar, în conformitate cu discuţiile asupra tragerilor din împrumut, discuţii purtate cu ocazia ultimei misiuni de supervizare efectuate de cãtre Bancã, se realocã sumele împrumutului, dupã cum se vede în tabelul din paragraful 1 din anexa nr. 1 la Acordul de împrumut, şi anume:
- 1.850.000 USD de la categoria (5) a) "Nealocate" pentru partea A a Proiectului cãtre:
- categoria (2) a) "Bunuri" aferente pãrţii A a Proiectului - suma de 50.000 USD;
- categoria (3) a) "Servicii de consultanţã", inclusiv audit, aferente pãrţii A a Proiectului - suma de 1.785.000 USD; şi
- categoria (4) a) "Instruire" aferentã pãrţii A a Proiectului - suma de 15.000 USD;
- 25.000 USD de la categoria (5) b) "Nealocate" pentru partea B a Proiectului la categoria (4) b) "Instruire" aferentã pãrţii B a Proiectului.
În conformitate este indicat tabelul revizuit în paragraful 1 din anexa nr. 1 la Acordul de împrumut din anexa la aceastã scrisoare. Graficul reflectã realocarea, precum şi suma anulatã de 120.000.000 USD (o sutã douãzeci de milioane USD) din împrumut.

Anexa nr. 3 "Graficul de rambursare" revizuit este în proces de elaborare ca rezultat al anulãrii sumei de mai sus şi va fi remis în curând cãtre dumneavoastrã.

Cu stimã,
Penny Williams,
director executiv
Europa Centralã şi Ţãrile Baltice
Regiunea Europa şi Asia Centralã

Anexe:
- Anexa: Tabelul revizuit în paragraful 1 din anexa nr. 1 la Acordul de împrumut.

ANEXĂ
-----




┌─────────────────────────────────────────────┬──────────────┬───────────────────────────┐
│ Categoria │Suma alocatã │ % cheltuieli de finanţat │
│ │din împrumut │ │
│ │în urma rea- │ │
│ │locãrii │ │
│ │ (în USD) │ │
├─────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────────┤
│(1) Lucrãri aferente pãrţii A a Proiectului │ 54.000.000 │100% cheltuieli externe │
│ │ │80% cheltuieli locale │
├─────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────────┤
│(2) Bunuri │ │100% cheltuieli externe │
│a) Partea A a Proiectului │ 1.150.000 │100% cheltuieli locale │
│b) Partea B a Proiectului │ 24.000.000 │(costuri ex-factory) │
│ │ │şi 80% cheltuieli locale │
│ │ │pentru celelalte bunuri │
│ │ │achiziţionate pe plan local│
├─────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────────┤
│(3) Servicii de consultanţã, inclusiv audit: │ │75% pentru consultanţii │
│a) aferente pãrţii A a Proiectului │ 18.775.000 │individuali locali şi firme│
│b) aferente pãrţii B a Proiectului │ 5.775.000 │locale │
│c) aferente pãrţii C a Proiectului │ 1.000.000 │85% pentru consultanţii │
│ │ │strãini şi firme strãine │
├─────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────────┤
│(4) Instruire │ │100% │
│a) aferente pãrţii A a Proiectului │ 75.000 │ │
│b) aferente pãrţii B a Proiectului │ 225.000 │ │
├─────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────────┤
│(5) Nealocate │ │ │
│a) aferente pãrţii A a Proiectului │ 0 │ │
│b) aferente pãrţii B a Proiectului │ 0 │ │
├─────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────────┤
│Subtotal │ 105.000.000 │ │
├─────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────────┤
│Anulare începând cu 31 iulie 2009 │ 120.000.000 │ │
├─────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────────────────────┤
│TOTAL │ 225.000.000 │ │
└─────────────────────────────────────────────┴──────────────┴───────────────────────────┘



-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016