Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.491 din 9 septembrie 2004  pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatorica, atributiile, functionarea si dotarea comitetelor si centrelor operative pentru situatii de urgenta    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.491 din 9 septembrie 2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatorica, atributiile, functionarea si dotarea comitetelor si centrelor operative pentru situatii de urgenta

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 885 din 28 septembrie 2004
În temeiul art. 108 din Constituţie, republicatã, şi al <>art. 17 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã Regulamentul-cadru privind structura organizatoricã, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea comitetelor şi centrelor operative pentru situaţii de urgenţã, denumit în continuare regulamentul-cadru, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Constituirea structurilor prevãzute în regulamentulcadru prevãzut la art. 1 se face în termen de 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. 3
Rãspunderea pentru aplicarea prevederilor regulamentului-cadru revine, potrivit competenţelor legale, miniştrilor, conducãtorilor instituţiilor publice centrale, prefecţilor şi primarilor, dupã caz.
ART. 4
(1) Structura organizatoricã, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea centrelor operaţionale pentru situaţii de urgenţã se stabilesc în cuprinsul actelor normative care reglementeazã organizarea şi funcţionarea Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã şi a serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenţã.
(2) La 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã:
a) <>Hotãrârea Guvernului nr. 438/1996 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei centrale pentru prevenirea şi apãrarea împotriva efectelor seismice şi alunecãrilor de teren, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 125 din 17 iunie 1996, cu modificãrile ulterioare;
b) <>Hotãrârea Guvernului nr. 210/1997 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei Centrale pentru Apãrarea împotriva Inundaţiilor, Fenomenelor Meteorologice Periculoase şi Accidentelor la Construcţii Hidrotehnice, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 103 din 28 mai 1997, cu modificãrile ulterioare;
c) <>Hotãrârea Guvernului nr. 639/1997 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei centrale pentru incendii în masã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 283 din 20 octombrie 1997;
d) <>Hotãrârea Guvernului nr. 674/2002 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei centrale pentru explozii mari la suprafaţã şi în subteran, accidente chimice şi avarii deosebit de grave la conducte magistrale şi urbane, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 516 din 17 iulie 2002;
e) <>Hotãrârea Guvernului nr. 967/2003 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei centrale pentru asistenţã medicalã de urgenţã în caz de dezastre şi epidemii, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 625 din 1 septembrie 2003, cu modificãrile ulterioare, precum şi orice alte prevederi contrare.


PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministru de stat, ministrul administraţiei şi internelor,
Marian Florian Sãniuţã

Ministrul delegat pentru administraţia publicã,
Gheorghe Emacu

p. Ministrul apãrãrii naţionale,
Sorin Encuţescu,
secretar de stat

Ministrul agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale,
Petre Daea

Ministrul sãnãtãţii,
Ovidiu Brînzan

Ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei,
Silvia Adriana Ţicãu

Ministrul mediului şi gospodãririi apelor,
Speranţa Maria Ianculescu

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

Bucureşti, 9 septembrie 2004.
Nr. 1.491.


ANEXĂ
REGULAMENT-CADRU
privind structura organizatoricã, atribuţiile,
funcţionarea şi dotarea comitetelor şi centrelor operative
pentru situaţii de urgenţã

CAP. I
Dispoziţii generale
ART. 1
Comitetele şi centrele operative pentru situaţii de urgenţã sunt organisme şi structuri abilitate în managementul situaţiilor de urgenţã, care, potrivit legii, se constituie pe niveluri sau domenii de competenţã şi fac parte din Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţã, denumit în continuare Sistem Naţional.
ART. 2
(1) Comitetele pentru situaţii de urgenţã sunt:
a) Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţã, denumit în continuare Comitet Naţional;
b) comitetele pentru situaţii de urgenţã, constituite la ministere şi la alte instituţii publice centrale, denumite în continuare comitete ministeriale;
c) Comitetul Municipiului Bucureşti pentru Situaţii de Urgenţã, denumit în continuare Comitetul Municipiului Bucureşti;
d) comitetele judeţene pentru situaţii de urgenţã, denumite în continuare comitete judeţene;
e) comitetele locale pentru situaţii de urgenţã, la nivelul sectoarelor municipiului Bucureşti, municipiilor, oraşelor şi al comunelor, denumite în continuare comitete locale.
(2) Centrele operative pentru situaţii de urgenţã, denumite în continuare centre operative, sunt:
a) centre operative cu activitate permanentã la nivelul ministerelor şi al instituţiilor publice centrale;
b) centre operative cu activitate temporarã la celelalte ministere şi instituţii publice centrale cu atribuţii de prevenire şi gestionare a situaţiilor de urgenţã, precum şi la sectoarele municipiului Bucureşti, în municipii, oraşe şi comune.
ART. 3
Prevederile prezentului regulament-cadru se aplicã comitetelor şi centrelor operative prevãzute la art. 2, cu excepţia Comitetului Naţional.
ART. 4
(1) Comitetele pentru situaţii de urgenţã sunt organisme interinstituţionale de sprijin al managementului situaţiilor de urgenţã.
(2) Comitetul ministerial se constituie prin ordin al ministrului, respectiv al conducãtorului instituţiei publice centrale.
(3) Comitetul Municipiului Bucureşti şi comitetul judeţean se constituie prin ordin al prefectului.
(4) Comitetul local se constituie prin dispoziţie a primarului, cu avizul prefectului.
ART. 5
(1) Centrele operative cu activitate permanentã sunt structuri tehnico-operative de specialitate, care se constituie în cadrul aparatului propriu al unor ministere şi instituţii publice centrale cu atribuţii şi funcţii de sprijin complexe în prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţã şi îndeplinesc funcţiile prevãzute la <>art. 13 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţã, în vederea îndeplinirii permanente a funcţiilor de monitorizare, evaluare, înştiinţare, prealarmare, alertare şi coordonare tehnicã operaţionalã a intervenţiilor în situaţii de urgenţã, în domeniile de competenţã ale ministerelor şi instituţiilor publice centrale respective.
(2) Ministerele şi instituţiile publice centrale la care se constituie centre operative cu activitate permanentã sunt prevãzute în anexa nr. 1 la prezentul regulament-cadru.
(3) Centrele operative cu activitate permanentã organizeazã şi asigurã secretariatele tehnice permanente ale comitetelor ministeriale respective.
ART. 6
(1) Centrele operative cu activitate temporarã sunt structuri tehnico-administrative înfiinţate în scopul îndeplinirii funcţiilor specifice pe durata stãrii de alertã, în cazul situaţiilor de urgenţã, precum şi pe timpul unor exerciţii, aplicaţii şi antrenamente pentru pregãtirea rãspunsului în astfel de situaţii.
(2) Centrele prevãzute la alin. (1) se constituie din personalul aparatului propriu al unor ministere şi instituţii publice centrale, altele decât cele prevãzute în anexa nr. 1, ori din personalul aparatului propriu al autoritãţilor administraţiei publice locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, ale oraşelor şi comunelor, precum şi la structurile teritoriale subordonate, coordonate ori de sub autoritatea instituţiilor prevãzute la art. 5. La nivelul municipiului Bucureşti, atribuţiile centrului operativ se exercitã de cãtre centrul operaţional din structura inspectoratului pentru situaţii de urgenţã.
(3) Centrele operative cu activitate temporarã asigurã şi organizeazã secretariatele tehnice ale comitetelor pentru situaţii de urgenţã, constituite de autoritãţile publice centrale sau locale prevãzute la alin. (2).
ART. 7
Centrele operative permanente şi temporare se constituie prin ordin al ministrului/conducãtorului instituţiei publice centrale sau prin dispoziţie a primarului, dupã caz.
ART. 8
La stabilirea structurii organizatorice, a atribuţiilor, modului de funcţionare şi a dotãrii componentelor Sistemului Naţional prevãzute la art. 2 se aplicã principiile managementului situaţiilor de urgenţã prevãzute de lege.

CAP. II
Structuri organizatorice şi funcţionarea acestora
ART. 9
(1) Comitetele pentru situaţii de urgenţã au în componenţã un preşedinte, un vicepreşedinte, membri şi consultanţi.
(2) Preşedintele comitetului pentru situaţii de urgenţã este ministrul, conducãtorul instituţiei publice centrale, prefectul sau primarul, dupã caz.
(3) Vicepreşedintele comitetului pentru situaţii de urgenţã este, de regulã, un secretar de stat, un adjunct al conducãtorului instituţiei publice centrale, preşedintele consiliului judeţean, primarul general sau un viceprimar, dupã caz.
(4) Membrii comitetului pentru situaţii de urgenţã sunt:
a) în comitetul ministerial: persoane cu funcţii de conducere din aparatul propriu şi din unele instituţii şi unitãţi aflate în subordinea ministerului sau instituţiei publice centrale ori sub autoritatea acestora;
b) în Comitetul Municipiului Bucureşti: viceprimarii de sectoare, şefii de servicii publice deconcentrate, descentralizate şi de gospodãrire comunalã, conducãtori ai unor instituţii, regii autonome şi societãţi comerciale, ai agenţilor economici care, prin specificul activitãţilor desfãşurate, constituie factori de risc potenţial generatori de situaţii de urgenţã;
c) în comitetul judeţean: şefii de servicii deconcentrate, descentralizate şi de gospodãrire comunalã, conducãtori ai unor instituţii, regii autonome şi societãţi comerciale, ai agenţilor economici care, prin specificul activitãţilor desfãşurate, constituie factori de risc potenţial generatori de situaţii de urgenţã;
d) în comitetul local: secretarul comunei, oraşului, municipiului ori ai sectoarelor municipiului Bucureşti, dupã caz, şi reprezentanţi ai serviciilor publice şi ai principalelor instituţii şi agenţi economici din unitatea administrativteritorialã respectivã, precum şi manageri sau conducãtori ai agenţilor economici, filialelor, sucursalelor ori punctelor de lucru locale care, prin specificul activitãţii, constituie factori generatori de situaţii de urgenţã.
(5) Consultanţi în comitetele pentru situaţii de urgenţã sunt:
a) experţi şi specialişti din aparatul propriu al autoritãţilor administraţiei publice, care constituie comitetele, sau din instituţii şi unitãţi în subordine;
b) reprezentanţi ai altor ministere, instituţii şi servicii publice cu atribuţii în domeniu, manageri ai societãţilor comerciale şi regiilor autonome care desfãşoarã activitãţi în domeniul de competenţã respectiv, cooptaţi în comitetele ministeriale la solicitarea preşedinţilor comitetelor respective.
ART. 10
(1) Comitetele pentru situaţii de urgenţã se întrunesc semestrial şi ori de câte ori situaţia o impune, la convocarea preşedintelui.
(2) Şedinţele comitetelor pentru situaţii de urgenţã se desfãşoarã în prezenţa majoritãţii membrilor sau a înlocuitorilor desemnaţi.
(3) Hotãrârile comitetelor pentru situaţii de urgenţã se adoptã cu votul a douã treimi din numãrul membrilor prezenţi, cu excepţia punerii în aplicare a planului de evacuare, care se face în baza deciziei preşedintelui comitetului.
(4) Consultanţii nu au drept de vot.
(5) Comitetele pentru situaţii de urgenţã îşi desfãşoarã activitatea pe baza planurilor anuale elaborate de secretariatele tehnice permanente.
ART. 11
Persoanele din componenţa comitetului pentru situaţii de urgenţã au urmãtoarele obligaţii principale:
a) preşedintele: convoacã întrunirea comitetului, stabileşte ordinea de zi şi conduce şedinţele acestuia; semneazã hotãrârile, planurile, programele, regulamentele şi mãsurile adoptate; semneazã avizele, acordurile, împuternicirile, protocoalele şi proiectele de acte normative; îl informeazã operativ pe preşedintele comitetului ierarhic superior;
b) vicepreşedintele îndeplineşte obligaţiile preşedintelui în lipsa acestuia, precum şi pe cele ce îi revin ca membru al comitetului;
c) membrii: participã la şedinţele comitetului; prezintã informãri şi puncte de vedere; îi informeazã operativ pe conducãtorii instituţiilor şi unitãţilor pe care le reprezintã asupra problemelor dezbãtute, concluziilor rezultate, hotãrârilor şi mãsurilor adoptate şi urmãresc aplicarea acestora în sectoarele de competenţã; menţin permanent legãtura cu centrele operative corespondente;
d) consultanţii: participã la şedinţele comitetului; îi consiliazã pe membrii acestora asupra problemelor tehnice şi de specialitate; asigurã documentarea tehnicã de specialitate.
ART. 12
(1) Centrele operative cu activitate permanentã sunt conduse nemijlocit de şefii acestora şi au în compunere compartimente adecvate exercitãrii, în domeniile de competenţã ale ministerelor şi instituţiilor publice centrale respective, a funcţiilor prevãzute la art. 5 alin. (1), precum şi a atribuţiilor secretariatelor tehnice permanente ale comitetelor ministeriale. Numãrul de posturi aferent centrelor operative cu activitate permanentã poate fi de maximum 20 de posturi, în raport cu sarcinile ce revin ministerului sau instituţiei, şi se asigurã prin redistribuirea personalului.
(2) Centrele operative cu activitate permanentã se încadreazã cu personal specializat pe tipurile de riscuri repartizate pentru gestionare, precum şi în comunicaţii, informaticã şi relaţii publice.
(3) Activitatea operaţionalã a centrelor operative prevãzute la alin. (2) se desfãşoarã permanent, pe criteriul "24h/24h", în ture sau pe schimburi. Prin excepţie, în funcţie de natura şi tipul riscurilor gestionate, conducãtorul instituţiei pe lângã care funcţioneazã centrul operativ poate aproba ca activitatea operaţionalã a acestuia sã se desfãşoare cu respectarea programului normal de lucru, potrivit legii.
(4) Dimensionarea centrelor operative cu activitate permanentã se face în raport cu natura, frecvenţa şi gravitatea riscurilor majore repartizate pentru coordonarea gestionãrii, precum şi cu complexitatea funcţiilor de sprijin îndeplinite de ministerul sau instituţia publicã centralã respectivã.

CAP. III
Atribuţii
ART. 13
(1) Comitetele ministeriale, comitetele judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, şi comitetele locale îndeplinesc atribuţiile prevãzute la <>art. 21-24 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 21/2004 .
(2) Comitetele sectoarelor municipiului Bucureşti îndeplinesc atribuţiile comitetelor locale.
(3) Pentru îndeplinirea atribuţiilor legale specialiştii cooptaţi în cadrul comitetelor judeţene se pot constitui în grupuri de suport tehnic, coordonate de un membru al comitetului.
ART. 14
Centrele operative cu activitate permanentã îndeplinesc atribuţiile prevãzute la <>art. 27 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 21/2004 .
ART. 15
Centrele operative cu activitate temporarã, în timpul funcţionãrii, îndeplinesc atribuţiile stabilite potrivit <>art. 27 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 21/2004 .
ART. 16
Atribuţiile specifice ale comitetelor şi centrelor operative prevãzute la art. 13-15 se prevãd în regulamentele de organizare şi funcţionare proprii instituţiilor respective, în raport cu specificul situaţiilor de urgenţã gestionate şi al funcţiilor de sprijin pe care le îndeplinesc, avizate şi aprobate conform <>Ordonanţei de urgenţã nr. 21/2004 .
ART. 17
Documentele şi baza de date referitoare la situaţiile de urgenţã deţinute de centrele operative se gestioneazã astfel:
a) la cele cu activitate permanentã, de cãtre personalul propriu;
b) la cele cu activitate temporarã, de cãtre persoane anume desemnate de conducãtorul instituţiei din cadrul aparatului propriu al autoritãţilor care le-au constituit.
ART. 18
Centrele operative asigurã secretariatele tehnice permanente ale comitetelor şi îndeplinesc urmãtoarele atribuţii specifice:
a) asigurã convocarea comitetelor pentru situaţii de urgenţã şi transmiterea ordinii de zi;
b) primesc şi pregãtesc materialele pentru şedinţele comitetelor pentru situaţii de urgenţã şi le prezintã preşedinţilor şi membrilor acestor comitete;
c) executã lucrãrile şi operaţiunile de secretariat pe timpul şedinţelor;
d) asigurã redactarea hotãrârilor adoptate, precum şi a proiectelor de ordine sau dispoziţii, pe care le prezintã spre aprobare;
e) difuzeazã la componentele Sistemului Naţional şi la autoritãţile interesate documentele emise de comitetele respective privind activitatea preventivã şi de intervenţie;
f) întocmesc informãri periodice privind situaţia operativã sau stadiul îndeplinirii hotãrârilor adoptate;
g) întocmesc proiecte de comunicate de presã;
h) urmãresc realizarea suportului logistic pentru desfãşurarea şedinţelor comitetelor pentru situaţii de urgenţã;
i) gestioneazã documentele comitetelor pentru situaţii de urgenţã;
j) asigurã punctul de contact cu secretariatul tehnic permanent din cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã;
k) îndeplinesc alte sarcini stabilite de comitete, de preşedinţii acestora, de şefii centrelor operaţionale sau de şefii centrelor operative permanente respective.
ART. 19
Pe timpul îndeplinirii atribuţiilor de serviciu personalul centrelor operative este învestit cu exerciţiul autoritãţii publice.
ART. 20
Coordonarea tehnicã şi de specialitate a centrelor operative se realizeazã, potrivit legii, de cãtre Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţã, care asigurã şi menţinerea permanentã a fluxului informaţional cu acestea.
ART. 21
Pentru prevenirea şi gestionarea unor riscuri majore, comitetele pentru situaţii de urgenţã pot iniţia şi elabora programe locale, zonale sau naţionale, care se aprobã de organele abilitate.

CAP. IV
Dotarea
ART. 22
(1) Lucrãrile comitetelor pentru situaţii de urgenţã se desfãşoarã în spaţii special amenajate prin grija autoritãţilor administraţiei publice centrale sau locale care le-au constituit.
(2) Spaţiile de lucru vor fi echipate cu mobilier, aparaturã şi echipament de comunicaţii, echipament de comunicaţii speciale şi de cooperare, informaticã şi biroticã, corespunzãtor componenţei comitetului respectiv şi atribuţiilor acestuia.
(3) Aparatura şi echipamentul de comunicaţii şi informaticã prevãzute la alin. (2), exceptând echipamentul de comunicaţii speciale şi de cooperare, se conecteazã cu centrul operativ corespondent şi fac parte din sistemul de comunicaţii, de prelucrare automatã şi stocare a datelor necesare funcţionãrii Sistemului Naţional.
(4) Comitetele pentru situaţii de urgenţã se asigurã cu spaţii destinate conferinţelor şi comunicatelor de presã, de regulã cele utilizate în mod curent pentru astfel de activitãţi de cãtre autoritãţile şi instituţiile în cauzã.
ART. 23
(1) Lista cuprinzând dotãrile principale necesare desfãşurãrii activitãţii comitetelor şi centrelor operative pentru situaţii de urgenţã este prevãzutã în anexa nr. 2 la prezentul regulament-cadru.
(2) Dotãrile pentru spaţiile de lucru ale comitetelor şi pentru mass-media se asigurã de cãtre autoritãţile administraţiei publice centrale sau locale care le-au constituit.
(3) Dotãrile pentru centrele operative se asigurã de cãtre autoritãţile administraţiei publice centrale şi locale care le-au constituit.
(4) Costurile lucrãrilor de telecomunicaţii speciale vor fi suportate de cãtre autoritãţile administraţiei publice centrale sau locale în condiţiile alin. (2) şi (3).
ART. 24
Fondurile bãneşti pentru realizarea dotãrilor necesare fiecãrui minister sau fiecãrei instituţii publice centrale sau locale cu atribuţii în aplicarea prevederilor prezentei hotãrâri se asigurã din bugetele alocate anual acestora cu aceastã destinaţie.
ART. 25
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul regulament-cadru.


ANEXA 1
la regulamentul-cadru

MINISTERELE ŞI INSTITUŢIILE PUBLICE CENTRALE
la care se constituie centre operative pentru
situaţii de urgenţã cu activitate permanentã*)

1. Ministerul Administraţiei şi Internelor**)
2. Ministerul Apãrãrii Naţionale
3. Ministerul Afacerilor Externe
4. Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului
5. Ministerul Economiei şi Comerţului
6. Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale
7. Ministerul Mediului şi Gospodãririi Apelor
8. Ministerul Sãnãtãţii
9. Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei
10. Serviciul Român de Informaţii
11. Serviciul de Telecomunicaţii Speciale
12. Serviciul de Protecţie şi Pazã
13. Oficiul Central de Stat pentru Probleme Speciale
_____________
*) Centrele operative pentru situaţii de urgenţã pot funcţiona ca structuri distincte în cadrul altor centre sau compartimente cu atribuţii asemãnãtoare sau complementare.
**) La Ministerul Administraţiei şi Internelor activitãţile specifice centrului operativ se îndeplinesc de cãtre centrul operaţional naţional din structura Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã.


ANEXA 2
la regulamentul-cadru

LISTA
cuprinzând dotãrile principale necesare
desfãşurãrii activitãţii comitetelor şi centrelor operative
pentru situaţii de urgenţã

A. Comitetele pentru situaţii de urgenţã
1. Mobilier: birouri, scaune, dulapuri, masã de consiliu
2. Aparate radio şi TV color
3. Mijloace de comunicaţii şi informatice
4. Aparaturã de multiplicat documente
5. Hãrţi ale României şi judeţelor, planul municipiului Bucureşti
6. Hãrţi şi planuri topografice şi cadastrale
7. Mijloace tehnice de asigurare a iluminatului de siguranţã pentru continuarea lucrului
8. Mijloace individuale de protecţie, de iluminat, de prim ajutor şi de p.s.i.
9. Colecţii de norme, normative şi alte acte normative specifice
10. Planuri şi programe specifice
11. Rechizite şi consumabile pentru tehnoredactare şi multiplicare
12. Echipamente de comunicaţii speciale şi de cooperare

B. Centre operative


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. MIJLOACE ŞI MATERIALE Ministeriale Locale
crt. ─────────────────────────────────────────
Permanente Temporare Temporare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Mobilier: birouri, scaune,
fişet, masã de consiliu x x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Aparate radio x x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Aparate TV color x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Mijloace de comunicaţii:
a) telefoane fixe x x x
b) telefoane mobile x x x
c) fax x x x
d) radiotelefoane fixe x x x
e) radiotelefoane portabile x x x
f) modem Internet x x x
g) echipament de videoconferinţã x
h) dispecerat de urgenţã x x
i) receptor pe unde scurte x x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Mijloace informatice:
a) staţii de lucru x x x
b) software x x x
c) servere x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Hãrţi digitale x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Hãrţi ale:
a) României şi Europei x
b) judeţelor x x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. Planuri cadastrale x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9. Planuri de situaţie ale
localitãţilor şi construcţiilor,
cuprinzând reţelele şi instalaţiile
cu apã, gaze, energie electricã
şi canalizare x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10. Mijloace tehnice de asigurare
a iluminatului de siguranţã pentru
continuarea lucrului x x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
11. Mijloace individuale de protecţie,
de iluminat, de prim ajutor şi de
p.s.i. x x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
12. Colecţii de norme, normative şi
alte acte normative specifice x x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
13. Planuri şi programe specifice x x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
14. Bazã de date privind situaţiile
de urgenţã x x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
15. Aparaturã de multiplicat documente x x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
16. Rechizite şi consumabile pentru
tehnoredactare şi multiplicare x x x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
NOTĂ: În funcţie de necesitãţi, prezenta anexã se completeazã cu alte categorii
de bunuri materiale utile îndeplinirii atribuţiilor specifice, în raport cu
extinderea competenţelor.



-----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016