Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.392 din 28 decembrie 2010  privind organizarea Reuniunii Consiliului Ministrilor Afacerilor Externe ai statelor membre ale Organizatiei Economice a Marii Negre, precum si a altor reuniuni pe perioada exercitarii de catre Romania a presedintiei in exercitiu a Organizatiei Cooperarii Economice a Marii Negre (OCEMN)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.392 din 28 decembrie 2010 privind organizarea Reuniunii Consiliului Ministrilor Afacerilor Externe ai statelor membre ale Organizatiei Economice a Marii Negre, precum si a altor reuniuni pe perioada exercitarii de catre Romania a presedintiei in exercitiu a Organizatiei Cooperarii Economice a Marii Negre (OCEMN)

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 2 din 3 ianuarie 2011

    În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 247/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. 1
    Se aprobã organizarea în România a Reuniunii Consiliului Miniştrilor Afacerilor Externe ai statelor membre ale Organizaţiei Economice a Mãrii Negre (OCEMN) (Bucureşti, douã zile, în perioada mai-iunie 2011), precedatã de reuniunea Comitetului Înalţilor Funcţionari OCEMN (douã zile, în perioada mai-iunie 2011) şi de reuniunea informalã a Comitetului Înalţilor Funcţionari OCEMN (douã zile, în luna februarie 2011).
    ART. 2
    Finanţarea cheltuielilor pentru organizarea manifestãrilor prevãzute la art. 1, în sumã totalã de 693 mii lei, se asigurã din prevederile bugetare aprobate Ministerului Afacerilor Externe pentru anul 2011, cu respectarea prevederilor legale, conform devizului estimativ prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

                                 PRIM-MINISTRU
                                    EMIL BOC

                                Contrasemneazã:
                                 --------------
                         Ministrul afacerilor externe,
                                Teodor Baconschi

                         Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 28 decembrie 2010.
    Nr. 1.392.


    ANEXÃ

                                     DEVIZ
                       privind cheltuielile ocazionate de
      organizarea Reuniunii Consiliului Miniştrilor Afacerilor Externe ai
            statelor membre ale Organizaţiei Cooperãrii Economice a
                    Mãrii Negre, precum şi a altor reuniuni
           pe perioada exercitãrii de cãtre România a preşedinţiei în
      exerciţiu a Organizaţiei Cooperãrii Economice a Mãrii Negre (OCEMN)


    I. Reuniunea Consiliului Miniştrilor Afacerilor Externe ai statelor membre ale Organizaţiei Cooperãrii Economice a Mãrii Negre (Bucureşti, douã zile, în perioada mai-iunie 2011)
    Capitolul 1. Cheltuieli pentru mese oficiale
    A. Recepţie oficialã de bun venit oferitã de ministrul afacerilor externe (participã toate delegaţiile şi invitaţii PiE RO)
    250 persoane x 120 lei/persoanã = 30.000 lei
    B. Dejun de lucru oferit de ministrul afacerilor externe pentru şefii de delegaţii (state membre, observatoare, organizaţii internaţionale etc.)
    50 persoane x 120 lei/persoanã = 6.000 lei
    C. Dejun bufet oferit de secretarul de stat pentru ceilalţi membri ai delegaţiilor
    170 persoane x 100 lei/persoanã = 17.000 lei
    Total (A+B+C) = 53.000 lei
    Capitolul 2. Cheltuieli pentru trataţii în timpul reuniunii
    1 zi x 220 persoane x 6,5 lei/persoanã = 1.430 lei
    Capitolul 3. Cazare oaspeţi strãini
    A. Apartamente
    18 persoane x 2 nopţi x 1.500 lei/persoanã = 54.000 lei
    B. Camere single
    30 persoane x 2 nopţi x 650 lei/persoanã = 39.000 lei
    Total (A+B) = 93.000 lei
    Capitolul 4. Cheltuieli pentru transportul în localitate (închiriere mijloace de transport)
    A. Autoturisme/Limuzine: 30 buc. x 3 zile x 400 lei/zi = 36.000 lei
    B. Microbuze: 20 buc. x 3 zile x 450 lei/zi = 27.000 lei
    Total (A+B) = 63.000 lei
    Capitolul 5. Cheltuieli pentru închiriere 7 sãli: 20.000 lei
    Capitolul 6. Cheltuieli pentru închirierea sistemului de sunet, sonorizare 50 de microfoane, traducere simultanã, conexiune internet, telefon/fax, 3 cabine traducãtori - 20.000 lei
    Capitolul 7. Cheltuieli pentru pavoazarea sãlilor de reuniune şi a locaţiei de desfãşurare a evenimentului (concepţie, producţie, execuţie afişe, bannere, roller-ups etc.) - 80.000 lei
    Capitolul 8. Cheltuieli pentru aranjamente florale - 1.404 lei
    Capitolul 9. Cheltuieli pentru materialele informative şi promovarea evenimentului (cheltuieli pentru rechizite şi consumabile, ecusoane, pinuri, invitaţii la mesele oficiale şi de lucru, broşura de prezentare, program) - 80.000 lei
    Capitolul 10. Alte cheltuieli pentru invitaţii strãini
    A. Deschidere salon oficial aeroport (sosire-plecare)
    50 delegaţii x 35 lei/delegaţie x 2 = 3.500 lei
    B. Cheltuieli pentru cadouri
    50 delegaţi x 225 lei = 11.250 lei
    Total (A+B) = 14.750 lei
    Total punctul I = 426.584 lei
    II. Reuniunea Comitetului Înalţilor Funcţionari din statele Organizaţiei Cooperãrii Economice a Mãrii Negre
    Capitolul 1. Cheltuieli mese oficiale
    A. Dineu de lucru oferit de secretarul de stat din Ministerul Afacerilor Externe
    60 persoane x 100 lei/persoanã = 6.000 lei
    B. Dejun de lucru oferit de secretarul de stat din Ministerul Afacerilor Externe
    60 persoane x 100 lei/persoanã = 6.000 lei
    C. Dineu de lucru oferit de secretarul de stat din Ministerul Afacerilor Externe
    60 persoane x 100 lei/persoanã = 6.000 lei
    D. Dejun de lucru oferit de secretarul de stat din Ministerul Afacerilor Externe
    60 persoane x 100 lei/persoanã = 6.000 lei
    Total (A+B+C+D) = 24.000 lei
    Capitolul 2. Cheltuieli pentru trataţii în timpul reuniunii
    2 zile x 60 persoane x 6,5 lei/persoanã/zi = 780 lei
    Capitolul 3. Cazarea oaspeţilor strãini (atât pe perioada CIF OCEMN, cât şi pe perioada CM OCEMN)
    A. Apartamente
    3 persoane x 4 nopţi x 1.500 lei/persoanã = 18.000 lei
    B. Camere single
    30 persoane x 4 nopţi x 650 lei/persoanã = 78.000 lei
    Total (A+B) = 96.000 lei
    Capitolul 4. Cheltuieli pentru transportul în localitate (închirierea mijloacelor de transport)
    Microbuze: 10 buc. x 2 zile x 500 lei/zi = 10.000 lei
    Capitolul 5. Cheltuieli pentru închiriere 3 sãli pentru douã zile: 15.000 lei
    Capitolul 6. Cheltuieli pentru închirierea sistemului de sunet, sonorizare 30 de microfoane, conexiune internet, telefon/fax, douã zile - 15.000 lei
    Capitolul 7. Cheltuieli pentru pavoazarea sãlilor de reuniune şi a locaţiei de desfãşurare a evenimentului (concepţie, producţie, execuţie afişe, bannere, roller-ups etc.) - 10.000 lei
    Capitolul 8. Cheltuieli pentru aranjamente florale, douã zile - 1.200 lei
    Capitolul 9. Cheltuieli pentru materialele informative şi promovarea evenimentului (cheltuieli pentru rechizite şi consumabile, ecusoane, broşura de prezentare, program) - 10.000 lei
    Capitolul 10. Cheltuieli pentru cadouri
    30 delegaţi x 225 lei = 6.750 lei
    Total punctul II = 188.730 lei
    III. Reuniunea informalã a Comitetului Înalţilor Funcţionari din statele Organizaţiei Cooperãrii Economice a Mãrii Negre
    Capitolul 1. Cheltuieli mese oficiale
    A. Dineu de lucru oferit de secretarul de stat din Ministerul Afacerilor Externe
    22 persoane x 100 lei/persoanã = 2.200 lei
    B. Dejun de lucru oferit de secretarul de stat din Ministerul Afacerilor Externe
    22 persoane x 100 lei/persoanã = 2.200 lei
    C. Dineu de lucru oferit de secretarul de stat din Ministerul Afacerilor Externe
    22 persoane x 100 lei/persoanã = 2.200 lei
    D. Dejun de lucru oferit de secretarul de stat din Ministerul Afacerilor Externe
    22 persoane x 100 lei/persoanã = 2.200 lei
    Total (A+B+C+D) = 8.800 lei
    Capitolul 2. Cheltuieli pentru trataţii în timpul reuniunii
    2 zile x 22 persoane x 6,5 lei/persoanã = 286 lei
    Capitolul 3. Cazarea oaspeţilor strãini şi a invitaţilor PiE RO
    A. Apartamente
    3 persoane x 2 nopţi x 1.500 lei/persoanã = 9.000 lei
    B. Camere single
    27 persoane x 2 nopţi x 650 lei/persoanã = 35.100 lei
    Total (A+B) = 44.100 lei
    Capitolul 4. Cheltuieli pentru transportul în localitate şi în afara localitãţii (închirierea mijloacelor de transport)
    Microbuze: 3 buc. x 3 zile x 500 lei/zi = 4.500 lei
    Capitolul 5. Cheltuieli pentru închirierea a douã sãli pentru douã zile: 10.000 lei
    Capitolul 6. Cheltuieli pentru închirierea sistemului de sunet, sonorizare 30 de microfoane, conexiune internet, telefon/fax, douã zile - 10.000 lei
    Total punctul III = 77.686 lei
    TOTAL GENERAL = 693.000 lei

                                   -------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016