Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.390 din 4 noiembrie 2008  privind stabilirea cadrului general de implementare a masurilor cofinantate din Fondul European pentru Pescuit prin Programul operational pentru pescuit 2007-2013    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.390 din 4 noiembrie 2008 privind stabilirea cadrului general de implementare a masurilor cofinantate din Fondul European pentru Pescuit prin Programul operational pentru pescuit 2007-2013

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 763 din 12 noiembrie 2008

Având în vedere prevederile art. 57 şi 58 din Regulamentului Consiliului (CE) nr. 1.198/2006 privind Fondul European pentru Pescuit, ale Regulamentului Comisiei (CE) nr. 498/2007 de stabilire a unor norme detaliate pentru punerea în aplicare a Regulamentului Consiliului (CE) nr. 1.198/2006, ale Regulamentului Consiliului (CE EURATOM) nr. 1.605/2002 privind Regulamentul financiar aplicabil bugetului general al Comunitãţii Europene, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 27/2008 privind gestionarea fondurilor nerambursabile alocate de la Comunitatea Europeanã din Fondul European pentru Pescuit şi a fondurilor de cofinanţare şi prefinanţare alocate de la bugetul de stat, aprobatã prin <>Legea nr. 168/2008 ,
în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

CAP. I
Obiectiv şi dispoziţii generale

ART. 1
Obiectul prezentei hotãrâri îl constituie stabilirea cadrului general pentru aplicarea procedurilor de evaluare, selecţie, contractare, achiziţii, platã, control şi monitorizare, aferente proiectelor cofinanţate din Fondul European pentru Pescuit, denumit în continuare FEP, prin Programul operaţional pentru pescuit 2007-2013, denumit în continuare POP, pe întreaga perioadã de derulare a programului, în regiunile eligibile în cadrul obiectivului de convergenţã.
ART. 2
(1) Termenii "programare", "axã prioritarã", "mãsurã", "operaţiune", "monitorizare, evaluare", "strategie de dezvoltare localã", "beneficiar", "cheltuialã publicã" şi "obiectiv de convergenţã" au înţelesul din Regulamentul Consiliului (CE) nr. 1.198/2006 privind Fondul European pentru Pescuit, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene seria L nr. 223 din 15 august 2006.
(2) În înţelesul prezentei hotãrâri, termenii şi expresiile de mai jos au urmãtoarele semnificaţii:
a) POP - reprezintã documentul programatic elaborat potrivit Regulamentului Consiliului (CE) nr. 1.198/2006 privind Fondul European pentru Pescuit, în baza cãruia vor fi accesate sumele alocate României pentru perioada de programare 2007-2013;
b) ghidul solicitantului - reprezintã o detaliere tehnicã şi financiarã a fiecãrei mãsuri şi cuprinde setul de informaţii necesare solicitantului pentru pregãtirea, derularea şi implementarea proiectului, elaborat pentru fiecare mãsurã de cãtre Agenţia Naţionalã pentru Pescuit şi Acvaculturã, denumitã în continuare ANPA, în calitate de Autoritate de management pentru POP, şi este disponibil la sediul central al ANPA, la filialele regionale ale ANPA, la Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit, denumitã în continuare APDRP, şi structurile acesteia, precum şi pe site-ul ANPA şi al Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale, denumit în continuare MADR;
c) contract de finanţare - reprezintã documentul juridic încheiat între ANPA şi APDRP, pe de o parte, în calitate de autoritate contractantã, şi beneficiar, pe de altã parte, prin care se stabilesc obiectul, drepturile şi obligaţiile pãrţilor, durata de execuţie, valoarea, plata, precum şi alte dispoziţii şi condiţii specifice, prin care se acordã asistenţã financiarã nerambursabilã din FEP în scopul atingerii obiectivelor mãsurilor cuprinse în POP;
d) proiect eligibil - reprezintã proiectul care îndeplineşte condiţiile minime prevãzute în Regulamentul Consiliului (CE) nr. 1.198/2006 şi care poate fi selectat, conform criteriilor aprobate de Comitetul de monitorizare, pentru a primi asistenţã financiarã nerambursabilã din FEP;
e) cheltuieli eligibile generale - se încadreazã în categoria de cheltuieli eligibile comune tuturor mãsurilor şi reprezintã costurile necesare pentru pregãtirea şi implementarea proiectelor finanţate din POP;
f) cheltuieli eligibile specifice - reprezintã cheltuielile privind realizarea de investiţii pentru fiecare dintre mãsurile cuprinse în POP;
g) costuri generale ale proiectului - reprezintã acele costuri necesare pentru pregãtirea şi implementarea proiectului, constând în cheltuieli pentru consultanţã, proiectare, monitorizare şi management, inclusiv taxele pentru eliberarea certificatelor, conform art. 55 din Regulamentul Comisiei (CE) nr. 1.198/2006 privind Fondul European pentru Pescuit, precum şi cele privind obţinerea avizelor şi autorizaţiilor necesare implementãrii proiectelor, aşa cum sunt acestea prevãzute în legislaţia naţionalã;
h) mijloace de transport specializate - reprezintã autovehiculele adaptate la cerinţele de transport în cont propriu al materiei prime şi/sau al producţiei obţinute şi care sunt prevãzute în studiul de fezabilitate sau în memoriul justificativ, anexate cererii de finanţare, vehiculele care îndeplinesc aceleaşi cerinţe şi au o funcţie specificã ce necesitã adaptãri ale caroseriei şi/sau echipamente speciale, precum şi mijloacele de transport prevãzute ca eligibile în cadrul POP;
i) conflict de interese - reprezintã situaţia în care existã legãturi între structurile acţionariatului beneficiarului şi ofertanţii acestuia, între membrii comisiei de evaluare şi ofertanţi sau atunci când ofertantul câştigãtor deţine pachetul majoritar de acţiuni în douã firme participante pentru acelaşi tip de achiziţie în cadrul achiziţiilor realizate de solicitanţii privaţi ai fondurilor nerambursabile FEP.

CAP. II
Reguli de implementare

SECŢIUNEA 1
Reguli privind mãsurile de investiţii
ART. 3
(1) Un solicitant poate depune în acelaşi timp cel mult douã proiecte pentru mãsuri diferite din cadrul POP, pentru a fi cofinanţate din FEP.
(2) Un beneficiar poate depune un al doilea proiect în cadrul aceleiaşi mãsuri cofinanţate din FEP, cu condiţia ca primul proiect sã fie finalizat.
ART. 4
(1) La solicitarea expresã a unui beneficiar de cofinanţare din FEP, cu privire la contractorii acestuia care nu se achitã de obligaţiile contractuale, ANPA poate, dupã o verificare prealabilã, sã includã informaţiile despre aceşti furnizori în Lista contractorilor care nu îşi respectã obligaţiile contractuale faţã de beneficiarii cofinanţãrii din FEP.
(2) Lista contractorilor care nu îşi respectã obligaţiile contractuale faţã de beneficiarii cofinanţãrii din FEP va putea fi consultatã pe site-ul oficial al ANPA.
ART. 5
Pentru anumite categorii de beneficiari din cadrul mãsurilor derulate din POP se aplicã restricţii de finanţare, respectiv nu vor fi primite cererile de finanţare pentru urmãtoarele categorii de beneficiari:
a) beneficiarii înregistraţi în registrele debitorilor APDRP pentru Programul SAPARD, pentru FEADR şi pentru FEP, pânã la achitarea integralã a datoriei faţã de APDRP, inclusiv a majorãrilor de întârziere;
b) beneficiarii care au contracte de finanţare reziliate pentru nerespectarea obligaţiilor contractuale, din iniţiativa APDRP, pentru un an de la data rezilierii;
c) beneficiarii Programului SAPARD, ai cofinanţãrii FEADR sau FEP, care se aflã în situaţii litigioase cu APDRP sau ANPA, pânã la soluţionarea definitivã a litigiului.
ART. 6
(1) Cheltuielile generale ale proiectului sunt eligibile numai în cazul în care nu depãşesc 12 % din valoarea totalã eligibilã a proiectului, dacã proiectul prevede construcţii-montaj, sau 5 % din valoarea totalã eligibilã a proiectului, dacã proiectul nu prevede construcţii-montaj sau nu necesitã certificat de urbanism, cu condiţia ca operaţiunile sã respecte prevederile art. 55 alin. (1) din Regulamentul Consiliului (CE) nr. 1.198/2006.
(2) Actualizarea studiilor pentru proiectele depuse de beneficiarii publici privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrãri de investiţii nu poate depãşi 3% din valoarea costurilor de proiectare şi inginerie.
(3) Operaţiunile cofinanţate nu trebuie sã fi fost finalizate înainte de data primirii notificãrii privind selecţia proiectului.
(4) În cazul proiectelor care necesitã acord de mediu şi studiu de impact de mediu, selecţia proiectelor se va efectua fãrã obligativitatea prezentãrii acestora, iar perioada de timp dintre notificarea beneficiarului şi încheierea contractului de finanţare nu va putea depãşi 6 luni.
(5) Studiul de fezabilitate şi, dupã caz, documentaţia de avizare a lucrãrilor de intervenţie, aferente unui proiect integrat, se realizeazã conform legislaţiei în vigoare pentru fiecare tip de investiţie, integrarea realizându-se printr-un deviz general centralizator, întocmit de proiectantul care elaboreazã documentaţia aferentã investiţiei majoritare.
ART. 7
(1) Cheltuielile generale şi specifice necesare pentru realizarea proiectului sunt eligibile dacã operaţiunile au fost efectuate potrivit prevederilor art. 55 alin. (1) din Regulamentul Consiliului (CE) nr. 1.198/2006 şi dacã îndeplinesc, cumulativ, urmãtoarele condiţii:
a) sunt necesare pentru desfãşurarea proiectului şi în conformitate cu principiile managementului financiar adecvat, ale economiei şi ale eficienţei costurilor;
b) sunt efectuate în conformitate cu prevederile contractului de finanţare încheiat cu ANPA şi APDRP;
c) sunt înregistrate în evidenţele contabile ale beneficiarului, sunt identificabile şi verificabile şi sunt susţinute de originalele actelor de platã, precum şi de documente justificative, în condiţiile legii.
(2) În cazul subcontractãrii operaţiunilor de furnizare de bunuri, lucrãri sau servicii, contractorul rãspunde în integralitate de respectarea prevederilor contractuale faţã de beneficiarii cofinanţãrii prin FEP şi este obligat sã furnizeze ANPA şi APDRP toate informaţiile legate de subcontractori, conform cerinţelor acestora. Subcontractarea totalã a achiziţiei nu este permisã pentru operaţiunile derulate pentru cofinanţarea din FEP.
ART. 8
(1) În înţelesul prezentei hotãrâri, pentru cofinanţare din FEP sunt eligibile cheltuielile cu investiţiile care au ca rezultat urmãtoarele:
a) active corporale:
(i) construcţii noi şi/sau modernizarea clãdirilor folosite pentru producţie, servicii, inclusiv turism, depozitare, inclusiv construcţii destinate protecţiei mediului, infrastructurã internã şi utilitãţi;
(ii) branşamente şi racorduri necesare proiectelor;
(iii) lucrãri de reabilitare şi conservare a obiectivelor de patrimoniu;
(iv) achiziţii în leasing financiar de utilaje, instalaţii, echipamente şi dotãri noi, de mijloace de transport specializate, dacã leasingul financiar se deruleazã pe perioada de implementare a proiectului şi dacã transferul proprietãţii bunului cãtre beneficiar se realizeazã înainte de ultima cerere de platã;
b) active necorporale:
(i) costurile generale legate de realizarea investiţiilor prevãzute la lit. a) pentru proiectare şi asistenţã tehnicã, asimilate categoriei de active necorporale, dupã cum urmeazã: studii de teren, obţinere de avize, acorduri şi autorizaţii;
(ii) achiziţiile, inclusiv achiziţiile în leasing financiar, de know-how sau de cunoştinţe tehnice nebrevetate, software, brevete şi licenţe pentru pregãtirea şi implementarea proiectului, dacã leasingul financiar se deruleazã pe perioada de implementare a proiectului şi dacã transferul proprietãţii bunului cãtre beneficiar se realizeazã înainte de ultima cerere de platã.
(2) Activele corporale şi necorporale rezultate din implementarea proiectelor cofinanţate din FEP trebuie sã îndeplineascã, cumulativ, urmãtoarele condiţii:
a) sã fie considerate active amortizabile;
b) sã fie achiziţionate în condiţii de piaţã;
c) sã fie incluse în categoria activelor proprii ale beneficiarului şi sã fie utilizate în exclusivitate în locaţia în care a beneficiat de finanţare nerambursabilã pentru minimum 5 ani, termen calculat din momentul în care investiţia a fost finalizatã.
(3) Pentru categoriile de beneficiari ai cofinanţãrii din FEP, care, pe perioada derulãrii proiectului, precum şi în perioada de monitorizare, îşi schimbã tipul şi dimensiunea întreprinderii avute la data depunerii cererii de finanţare, în sensul trecerii de la categoria de microîntreprindere la categoria de întreprindere micã sau mijlocie, respectiv de la categoria întreprindere micã sau mijlocie la categoria alte întreprinderi, cheltuielile pentru finanţare rãmân eligibile pe toatã perioada derulãrii proiectului şi în perioada de monitorizare.
ART. 9
Proiectele depuse de beneficiarii publici pentru finanţare prin FEP se încadreazã în categoria proiectelor negeneratoare de profit şi sunt de utilitate publicã.
ART. 10
(1) Durata maximã de execuţie a investiţiei cofinanţate din FEP este de 2 ani de la data încheierii contractului de finanţare.
(2) Durata maximã de execuţie prevãzutã la alin. (1) poate fi prelungitã cu acordul prealabil al ANPA şi APDRP şi cu aplicarea penalitãţilor prevãzute în contractul de finanţare, cu excepţia investiţiilor care prevãd adaptarea la standardele comunitare, caz în care aceastã prelungire nu poate depãşi termenul de graţie legal impus pentru adaptarea la standarde.
ART. 11
Nu sunt eligibile urmãtoarele categorii de cheltuieli şi investiţii:
a) taxa pe valoarea adãugatã, cu excepţia taxei pe valoarea adãugatã recuperabile, atunci când este suportatã în mod real şi definitiv de alt beneficiar decât persoanele exceptate de la plata impozitului, prevãzute la art. 4 alin. (5) primul paragraf din a şasea Directivã 77/388/CEE a Consiliului din 17 mai 1977 privind armonizarea legislaţiilor statelor membre referitoare la impozitele pe cifra de afaceri - sistemul comun de taxã pe valoarea adãugatã: baza unitarã de evaluare;
b) dobânda la datorie;
c) achiziţionarea şi construirea de locuinţe;
d) achiziţionarea de terenuri;
e) furtul, pierderea, confiscarea sau dispariţia obiectului proiectului;
f) impozite, taxe vamale şi taxe cu efect echivalent cu al taxelor vamale de plãtit la importul de mãrfuri;
g) costuri operaţionale, inclusiv costuri de întreţinere şi chirie;
h) comisioane bancare, costurile garanţiilor şi cheltuieli similare;
i) costuri de schimb valutar, taxe şi pierderi ocazionate de schimburile valutare asociate contului euro FEP;
j) în cazul contractelor de leasing nu sunt eligibile costurile aferente: taxa de management, dobânzi, prima de asigurare;
k) achiziţionarea de bunuri second-hand;
l) cheltuiala legatã de proiectele care au generat taxe de utilizator sau de participant înainte de încheierea proiectului, fãrã ca sumele respective sã fi fost deduse din costurile eligibile;
m) costuri promoţionale, altele decât cele legate de publicitatea contribuţiei FEP în proiect;
n) amenzi, penalitãţi şi cheltuieli de judecatã.
ART. 12
(1) Contractul de finanţare pentru investiţiile cofinanţate din FEP, în integralitatea sa, precum şi toate drepturile şi obligaţiile ce decurg din acesta nu pot face obiectul cesiunii.
(2) În caz de imposibilitate, neimputabilã beneficiarului, de a executa prevederile contractuale, activitatea va fi preluatã, la cerere, de succesorul/succesorii sãu/sãi în drepturi, conform dispoziţiilor legale în materie, cu aprobarea expresã şi prealabilã a ANPA şi APDRP.
(3) Beneficiarul nu are dreptul sã constituie garanţii sau ipoteci asupra investiţiei ce face obiectul prezentului contract.

SECŢIUNEA a 2-a
Reguli financiare
ART. 13
(1) Potrivit prevederilor art. 20 alin. (1) lit. f) pct. ii) din Regulamentul Consiliului (CE) nr. 1.198/2006 şi potrivit prevederilor POP, aprobat prin Decizia Comisiei Europene nr. C(2007) 6.664 din 14 decembrie 2007, contribuţia financiarã acordatã de Comunitatea Europeanã din FEP se completeazã cu contribuţia naţionalã, asiguratã anual de la bugetul de stat.
(2) Alocãrile financiare totale ale contribuţiei publice din FEP şi de la bugetul de stat, defalcate pe ani, pe axe, aferente perioadei de programare 2007-2013, precum şi alocãrile indicative pentru mãsurile Programului operaţional pentru pescuit sunt prevãzute în anexele nr. 1-3, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(3) ANPA şi APDRP pot angaja cheltuieli prin contractele de finanţare (angajamente legale) numai în limita sumelor stabilite pentru fiecare mãsurã de cãtre ANPA.
(4) Încheierea contractelor de finanţare de cãtre ANPA şi APDRP se poate face începând cu data aprobãrii POP sau de la data amendãrii acestuia, prin decizii ale Comisiei Europene.
(5) Potrivit prevederilor art. 81 din Regulamentul Consiliului (CE) nr. 1.198/2006, dobânda aferentã sumelor de prefinanţare alocate de Comunitatea Europeanã şi gestionate de MADR în conformitate cu <>art. 3 şi 4 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 27/2008 privind gestionarea fondurilor nerambursabile alocate de la Comunitatea Europeanã din Fondul European pentru Pescuit şi a fondurilor de cofinanţare şi prefinanţare alocate de la bugetul de stat, aprobatã prin <>Legea nr. 168/2008 , este utilizatã pentru finanţarea unor proiecte eligibile din cadrul Programului operaţional pentru pescuit.
(6) Sumele reprezentând finanţarea proiectelor prevãzute la alin. (5) majoreazã alocãrile financiare totale ale contribuţiei publice.
(7) Modificarea alocãrilor indicative ale axelor se propun de cãtre ANPA şi se aprobã prin hotãrâre a Guvernului, iar cele între mãsurile aceleiaşi axe, prevãzute în anexa nr. 3, se propun de cãtre ANPA şi se aprobã prin ordin al ministrului agriculturii şi dezvoltãrii rurale.

SECŢIUNEA a 3-a
Reguli pentru monitorizare şi evaluare
ART. 14
(1) Instituţiile implicate în implementare desfãşoarã activitãţi de monitorizare şi evaluare, pe baza datelor puse la dispoziţia acestora de cãtre beneficiarii de cofinanţare din FEP, pentru examinarea progresului înregistrat de POP 2007-2013, comparativ cu obiectivele propuse.
(2) Beneficiarii cofinanţãrii din FEP trebuie sã furnizeze toate datele solicitate de instituţiile implicate, atât în perioada de implementare a proiectelor, cât şi ulterior finalizãrii acestora.

SECŢIUNEA a 4-a
Reguli generale pentru control
ART. 15
Beneficiarii mãsurilor de sprijin cofinanţate din FEP asigurã accesul la locul de implementare a investiţiilor, însoţesc echipele de control şi pun la dispoziţia acestora, în timp util, toate informaţiile şi documentele relevante, conform prevederilor procedurale specifice de control, corespunzãtoare fiecãrei instituţii responsabile.

CAP. III
Dispoziţii finale

ART. 16
Beneficiarul trebuie sã depunã din proprie iniţiativã toate eforturile pentru a lua cunoştinţã despre toate informaţiile oferite, astfel încât sã cunoascã înainte de asumarea obligaţiilor toate drepturile şi obligaţiile nãscute din contractul de finanţare.
ART. 17
ANPA stabileşte reguli detaliate de implementare pentru fiecare mãsurã, care se aprobã prin ordin al ministrului agriculturii şi dezvoltãrii rurale.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul agriculturii şi dezvoltãrii rurale,
Dacian Cioloş

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Departamentul pentru Afaceri Europene,
Aurel Ciobanu-Dordea,
secretar de stat

Bucureşti, 4 noiembrie 2008.
Nr. 1.390.


ANEXA 1




Alocarea financiarã anualã a contribuţiei publice (în
euro, pentru întreaga perioadã de programare 2007-2013)

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────┐
│ Contribuţie publicã anualã │ │
├────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────┤ TOTAL │
│ An │ 2007 │ 2008 │ 2009 │ 2010 │ 2011 │ 2012 │ 2013 │ │
├────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┤
│ FEP │15.127.527│22.157.050│30.156.234│36.391.468│39.257.052│42.262.575│45.362.301│230.714.207│
├────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┤
│ Buget │ 5.042.509│ 7.385.683│10.052.077│12.130.487│13.085.683│14.087.525│15.120.767│ 76.904.736│
│naţional│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴───────────┘




ANEXA 2


Alocarea financiarã a contribuţiei publice pe axe (în
euro, pentru întreaga perioadã de programare 2007-2013)

┌────────────┬──────────────┬───────────┬───────────┬────────────┬───────────┐
│ Axa │ Contribuţia │Contribuţia│ Rata de │Contribuţia │ Rata de │
│ prioritarã │publicã totalã│ FEP │cofinanţare│ naţionalã │contribuţie│
│ │ (euro) │ (euro) │ FEP │ (euro) │ naţionalã │
│ │ │ │ (%) │ │ (%) │
├────────────┼──────────────┼───────────┼───────────┼────────────┼───────────┤
│ Axa 1 │ 13.300.000 │ 9.975.000│ 75% │ 3.325.000 │ 25% │
├────────────┼──────────────┼───────────┼───────────┼────────────┼───────────┤
│ Axa 2 │ 140.000.000 │105.000.000│ 75% │ 35.000.000 │ 25% │
├────────────┼──────────────┼───────────┼───────────┼────────────┼───────────┤
│ Axa 3 │ 40.000.000 │ 30.000.000│ 75% │ 10.000.000 │ 25% │
├────────────┼──────────────┼───────────┼───────────┼────────────┼───────────┤
│ Axa 4 │ 100.000.000 │ 75.000.000│ 75% │ 25.000.000 │ 25% │
├────────────┼──────────────┼───────────┼───────────┼────────────┼───────────┤
│ Axa 5 │ 14.318.942,7│ 10.739.207│ 75% │ 3.579.735,7│ 25% │
├────────────┼──────────────┼───────────┼───────────┼────────────┼───────────┤
│ TOTAL: │ 307.618.942,7│230.714.207│ │76.904.735,7│ │
└────────────┴──────────────┴───────────┴───────────┴────────────┴───────────┘




ANEXA 3




Alocarea indicativã pentru mãsurile POP (în euro,
pentru întreaga perioadã de programare 2007-2013)

┌────────────────────────────────────────┬────────────┬───────────────────────────────────────────────┐
│ │ │ Din care: │
│ │ ├───────────────────────────────────┬───────────┤
│ │ │ Cheltuiala publicã │ │
│ Mãsura/Axa │Costul total├───────────┬───────────────────────┤ │
│ │ │ │ Din care: │Cheltuiala │
│ │ │ ├───────────┬───────────┤ privatã │
│ │ │ │Contribuţie│Contribuţie│ │
│ │ │ │ UE │ naţionalã │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 1.1. Ajutor public pentru │ 2.992.500│ 2.992.500│ 2.244.375│ 748.125│ - │
│încetarea permanentã a activitãţilor de │ │ │ │ │ │
│pescuit │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 1.2. Ajutor public pentru oprirea│ 798.000│ 798.000│ 598.500│ 199.500│ - │
│temporarã a activitãţilor de pescuit │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 1.3. Investiţii la bordul navelor│ 9.975.000│ 2.992.500│ 2.244.375│ 748.125│ 6.982.500│
│şi selectivitate │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 1.4. Micul pescuit costier │ 12.431.833│ 5.471.500│ 4.103.625│ 1.367.875│ 6.960.333│
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 1.5. Compensaţii socioeconomice │ 1.045.500│ 1.045.500│ 784.125│ 261.375│ - │
│pentru managementul flotei comunitare │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Total axa 1 │ 27.242.833│ 13.300.000│ 9.975.000│ 3.325.000│ 13.942.833│
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 2.1. Investiţii productive în │ 133.000.000│ 79.800.000│ 59.850.000│ 19.950.000│ 53.200.000│
│acvaculturã │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 2.2. Mãsuri de acva-mediu │ 3.500.000│ 3.500.000│ 2.625.000│ 875.000│ - │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 2.3. Mãsuri de sãnãtate publicã │ 700.000│ 700.000│ 525.000│ 175.000│ - │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 2.4. Mãsuri de sãnãtate a │ 1.400.000│ 1.400.000│ 1.050.000│ 350.000│ - │
│animalelor │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 2.5. Pescuit în ape interioare │ 11.666.667│ 7.000.000│ 5.250.000│ 1.750.000│ 4.666.667│
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 2.6. Investiţii în procesare şi │ 79.333.333│ 47.600.000│ 35.700.000│ 11.900.000│ 31.733.333│
│marketing │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Total axa 2 │ 229.600.000│140.000.000│105.000.000│ 35.000.000│ 89.600.000│
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 3.1. Acţiuni colective │ 12.000.000│ 12.000.000│ 9.000.000│ 3.000.000│ - │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 3.2. Protecţia şi dezvoltarea │ 16.000.000│ 16.000.000│ 12.000.000│ 4.000.000│ - │
│faunei şi florei sãlbatice │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 3.3. Porturi de pescuit, puncte │ 8.000.000│ 8.000.000│ 6.000.000│ 2.000.000│ - │
│de debarcare şi adãposturi │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 3.4. Dezvoltarea de noi pieţe şi │ 2.600.000│ 2.600.000│ 1.950.000│ 650.000│ - │
│campanii de promovare │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 3.5. Proiecte-pilot │ 1.400.000│ 1.400.000│ 1.050.000│ 350.000│ - │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Total axa 3 │ 40.000.000│ 40.000.000│ 30.000.000│ 10.000.000│ - │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 4.1. Selectarea grupurilor locale│ 99.445.000│ 90.000.000│ 67.500.000│ 22.500.000│ 9.445.000│
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Submãsura 4.1.a Sprijin pentru │ 5.000.000│ 5.000.000│ 3.750.000│ 1.250.000│ - │
│înfiinţarea parteneriatelor public- │ │ │ │ │ │
│private şi elaborarea strategiei locale │ │ │ │ │ │
│integrate │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Submãsura 4.1.b Sprijin pentru │ 94.445.000│ 85.000.000│ 63.750.000│ 21.250.000│ 9.445.000│
│implementarea strategiilor locale │ │ │ │ │ │
│integrate │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 4.2. Sprijin pentru acţiuni de │ 11.111.111│ 10.000.000│ 7.500.000│ 2.500.000│ 1.111.111│
│cooperare între grupurile locale │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Total axa 4 │ 110.556.111│100.000.000│ 75.000.000│ 25.000.000│ 10.556.111│
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Mãsura 5.1. Asistenţã tehnicã │ 14.318.943│ 14.318.943│ 10.739.207│ 3.579.736│ - │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│Total axa 5 │ 14.318.943│ 14.318.943│ 10.739.207│ 3.579.736│ - │
├────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│TOTAL GENERAL: │ 421.717.887│307.618.943│230.714.207│ 76.904.736│114.098.944│
└────────────────────────────────────────┴────────────┴───────────┴───────────┴───────────┴───────────┘



----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016