Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.346 din 22 octombrie 2008  privind constituirea Grupului de lucru interinstitutional pentru formularea pozitiei Romaniei in contextul reformei bugetului Uniunii Europene si al negocierii perspectivelor financiare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.346 din 22 octombrie 2008 privind constituirea Grupului de lucru interinstitutional pentru formularea pozitiei Romaniei in contextul reformei bugetului Uniunii Europene si al negocierii perspectivelor financiare

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 769 din 17 noiembrie 2008

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 12 alin. (2) şi (3) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se constituie Grupul de lucru interinstituţional pentru formularea poziţiei României în contextul reformei bugetului Uniunii Europene şi al negocierii perspectivelor financiare, fãrã personalitate juridicã, denumit în continuare Grup de lucru.
(2) Grupul de lucru este coordonat de secretarul de stat având în subordine Departamentul buget din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor, denumit în continuare coordonator tehnic. Acesta este asistat la nivel tehnic de Unitatea de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeanã.
(3) Coordonarea din punct de vedere politic la nivelul Ministerului Economiei şi Finanţelor se realizeazã de cãtre secretarul de stat coordonator al afacerilor europene, asistat de Direcţia generalã pregãtire Ecofin şi asistenţã comunitarã.
(4) Departamentul pentru Afaceri Europene şi Ministerul Afacerilor Externe, prin direcţiile responsabile corespunzãtoare, asigurã coordonarea la nivel politic a Grupului de lucru, prin corelarea fundamentãrilor şi soluţiilor tehnice ale Grupului de lucru cu direcţiile de politicã externã şi de politicã generalã, şi sunt denumite în continuare coordonatori la nivel politic.
(5) Grupul de lucru se constituie în structura prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. Reprezentanţii autoritãţilor sau instituţiilor în Grupul de lucru şi coordonatorul autoritãţii/instituţiei sunt nominalizaţi prin ordin al conducãtorului autoritãţii sau instituţiei din care fac parte, potrivit prevederilor prezentei hotãrâri.
ART. 2
(1) Obiectivul Grupului de lucru îl reprezintã fundamentarea, formularea şi susţinerea poziţiei României potrivit intereselor naţionale, în contextul reformei cheltuielilor şi/sau a veniturilor bugetului Uniunii Europene şi al negocierii perspectivelor financiare.
(2) Grupul de lucru are, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) analiza propunerilor formulate în contextul reformei bugetului Uniunii Europene şi al negocierii perspectivelor financiare şi evaluarea impactului economic, financiar, social şi de mediu al acestora asupra României;
b) stabilirea prioritãţilor României şi fundamentarea în consecinţã a poziţiei naţionale în procesul de reformã a bugetului Uniunii Europene şi în negocierile perspectivelor financiare;
c) corelarea poziţiilor naţionale formulate şi susţinute de cãtre reprezentanţii desemnaţi de ministere şi/sau din cadrul Reprezentanţei Permanente a României pe lângã Uniunea Europeanã, în cadrul diferitelor comitete sau grupuri de lucru;
d) iniţierea şi organizarea de reuniuni formale sau informale de consultare cu alte state membre, precum şi participarea activã la acestea, în România sau în strãinãtate, pentru identificarea punctelor de interes comune şi a posibilelor alianţe în cadrul negocierilor pe tema reformei bugetului Uniunii Europene şi al negocierii perspectivelor financiare;
e) iniţierea şi organizarea de consultãri cu partenerii sociali, mediul academic şi cu autoritãţile administraţiei publice locale, pentru a lua în considerare interesele tuturor pãrţilor în formularea poziţiei naţionale a României în contextul reformei bugetului comunitar şi al negocierii perspectivelor financiare;
f) participarea la reuniuni, conferinţe şi seminarii, în România sau în strãinãtate, având ca temã evoluţiile politicilor comunitare existente şi/sau stabilirea de noi politici comunitare în contextul reformei bugetului comunitar şi al negocierii perspectivelor financiare;
g) analiza oportunitãţii efectuãrii unor studii şi analize independente, necesare fundamentãrii poziţiei României în contextul reformei bugetului comunitar şi al negocierii perspectivelor financiare, şi stabilirea principalelor puncte de interes care sã fie luate în calcul la stabilirea termenilor de referinţã pentru acestea;
h) elaborarea rapoartelor de analizã şi sintezã privind propunerile formulate în contextul reformei bugetului comunitar şi al negocierii perspectivelor financiare;
i) formularea poziţiei României în negocierile privind reforma bugetului Uniunii Europene şi/sau înnoirea perspectivelor financiare;
j) elaborarea, ori de câte ori este nevoie, de propuneri de modificare sau completare a cadrului normativ şi metodologic, în scopul coroborãrii prevederilor legislaţiei naţionale cu reglementãrile comunitare adoptate ca urmare a propunerilor de reformã a bugetului Uniunii Europene;
k) alte acţiuni şi iniţiative care sã asigure îndeplinirea în cele mai bune condiţii a obiectivului prevãzut la alin. (1).
(3) Principiile generale care stau la baza activitãţii Grupului de lucru sunt urmãtoarele:
a) formularea unei poziţii unice, coerente şi flexibile, care sã ofere flexibilitate delegaţiilor României în discuţiile cu alte state membre, în afara sau în cadrul negocierilor comunitare;
b) corelarea poziţiei adoptate în cadrul Grupului de lucru cu poziţiile exprimate în cadrul altor comitete/grupuri de lucru la nivel naţional şi comunitar, pentru aspecte ce privesc problematica bugetului comunitar, în considerarea strânsei legãturi dintre reforma bugetului Uniunii Europene/Înnoirea perspectivelor financiare şi toate politicile comunitare;
c) colaborarea şi analiza, în formularea poziţiei naţionale, a punctului de vedere al reprezentantului pe probleme de buget comunitar din cadrul Reprezentanţei Permanente a României pe lângã Uniunea Europeanã;
d) continuitatea participãrii reprezentanţilor autoritãţilor sau instituţiilor în Grupul de lucru;
e) reprezentarea la nivel decizional a autoritãţilor sau instituţiilor în Grupul de lucru, astfel încât acestea sã poatã fi angajate în activitãţile şi deciziile Grupului de lucru;
f) comunicarea operativã şi eficientã în cadrul Grupului de lucru ori de câte ori este necesarã exprimarea rapidã a unei poziţii pe tema reformei bugetului Uniunii Europene - în primul rând telefonic, prin e-mail sau fax.
ART. 3
(1) Grupul de lucru se reuneşte, prin convocarea de cãtre coordonatorul tehnic, ori de câte ori este necesar, pentru realizarea activitãţilor prevãzute la art. 2 alin. (2).
(2) În cazul în care activitãţile prevãzute la art. 2 alin. (2) sunt specifice unei anumite problematici, Grupul de lucru se poate reuni în format restrâns, prin convocarea de cãtre coordonatorul tehnic a reprezentanţilor autoritãţilor sau instituţiilor în Grupul de lucru care au în domeniul lor specific de activitate problematica aflatã în discuţie.
(3) În funcţie de necesitatea colaborãrii cu alte autoritãţi sau instituţii publice, din mediul academic sau societatea civilã, pentru realizarea activitãţilor prevãzute la art. 2 alin. (2), coordonatorul tehnic poate solicita participarea acestora, în calitate de invitaţi, la activitãţile Grupului de lucru.
(4) În cazul în care contribuţia unei autoritãţi sau instituţii, alta decât cele prevãzute în anexã, este relevantã şi necesarã, coordonatorul tehnic poate solicita respectivei autoritãţi sau instituţii desemnarea unui reprezentant în cadrul Grupului de lucru. Desemnarea reprezentantului se face prin ordin al conducãtorului autoritãţii sau instituţiei.
ART. 4
(1) Activitãţile prevãzute la art. 2 alin. (2) lit. h) şi i) se realizeazã de cãtre un comitet de redactare, alcãtuit din reprezentanţi ai Unitãţii de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeanã şi ai Direcţiei generale pregãtire Ecofin şi asistenţã comunitarã din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor şi ai coordonatorilor la nivel politic ai Grupului de lucru, prevãzuţi la art. 1 alin. (4).
(2) Pe baza analizei întreprinse şi a concluziilor rezultate în cadrul Grupului de lucru, Comitetul de redactare formuleazã poziţia României şi elaboreazã rapoartele de analizã şi sintezã în contextul negocierilor privind reforma bugetului Uniunii Europene şi/sau înnoirea perspectivelor financiare.
(3) Pentru îndeplinirea prevederilor alin. (2), Comitetul de redactare poate fi asistat, la solicitarea acestuia, de cãtre reprezentanţii autoritãţilor sau instituţiilor implicate în problematica specificã ce face obiectul poziţiei şi/sau al rapoartelor. De asemenea, Comitetul de redactare poate colabora în acest scop cu reprezentantul pe probleme de buget comunitar din cadrul Reprezentanţei Permanente a României pe lângã Uniunea Europeanã.
(4) Dupã definitivare, coordonatorul tehnic transmite poziţia României şi rapoartele de analizã şi sintezã coordonatorilor prevãzuţi la art. 5 lit. e) pentru a fi prezentate, spre avizare, respectiv aprobare, conducãtorilor instituţiei pe care o reprezintã. Coordonatorii menţionaţi la art. 5 lit. e) asigurã transmiterea poziţiei şi a rapoartelor avizate, respectiv aprobate, în maximum 5 zile lucrãtoare de la primirea acestora, conform art. 7 lit. d).
(5) Comitetul de redactare înainteazã poziţia avizatã, spre aprobare, Guvernului.
(6) Rapoartele aprobate se prezintã spre informare Guvernului şi altor autoritãţi publice implicate în problematica bugetului şi a cadrului financiar comunitar.
(7) Comitetul de redactare elaboreazã, ori de câte ori este nevoie, rapoarte privind etapele parcurse, pe plan intern sau comunitar, în procesul de reformã a bugetului Uniunii Europene, precum şi privind modul de desfãşurare a activitãţii Grupului de lucru şi eventualele probleme apãrute în colaborarea dintre instituţiile implicate. Rapoartele se prezintã spre informare Guvernului de cãtre Comitetul de redactare.
ART. 5
Reprezentarea autoritãţilor sau instituţiilor în cadrul Grupului de lucru se asigurã în urmãtoarele condiţii:
a) autoritãţile/instituţiile solicitate îşi desemneazã reprezentanţi la nivel de director general, director sau adjuncţi ai acestora, pentru asigurarea unei viziuni de ansamblu asupra problematicii bugetului Uniunii Europene, corelatã cu problematica din domeniul lor de activitate, şi pentru asigurarea capacitãţii de decizie necesare îndeplinirii activitãţilor Grupului de lucru;
b) reprezentanţii desemnaţi îşi pot delega atribuţiile prevãzute la art. 8 altor funcţionari publici de conducere cu atribuţii în domeniul bugetului Uniunii Europene, situaţie în care autoritãţile sau instituţiile respective îşi însuşesc deciziile luate în cadrul Grupului de lucru pe baza contribuţiilor acestora;
c) o autoritate sau instituţie poate avea unul ori mai mulţi reprezentanţi în cadrul Grupului de lucru, egali cu numãrul direcţiilor sau al structurilor implicate, responsabile cu o anumitã problematicã legatã de cea a bugetului Uniunii Europene;
d) în cazul în care se decide desemnarea unui singur reprezentant, acesta reprezintã autoritatea sau instituţia în cadrul Grupului de lucru, fiind autorizat de cãtre autoritate/instituţie sã susţinã în cadrul acestuia şi punctul de vedere al altor direcţii din cadrul autoritãţii sau instituţiei;
e) autoritãţile/instituţiile îşi desemneazã şi un responsabil la nivel de secretar de stat pentru coordonarea participãrii autoritãţii/instituţiei la activitatea Grupului de lucru, denumit în continuare coordonatorul autoritãţii sau instituţiei.
ART. 6
Conducãtorul autoritãţii sau instituţiei implicate are urmãtoarele atribuţii:
a) desemnarea reprezentanţilor în cadrul Grupului de lucru, conform prevederilor art. 5 lit. a);
b) desemnarea unui coordonator al autoritãţii sau instituţiei, conform prevederilor art. 5 lit. e);
c) asigurarea participãrii reprezentanţilor desemnaţi la toate activitãţile Grupului de lucru la care aceştia sunt solicitaţi;
d) aprobarea elementelor de poziţie ale direcţiilor sau structurilor aflate în subordinea sa, care urmeazã a fi transmise Grupului de lucru, respectiv susţinute în cadrul acestuia;
e) avizarea poziţiei României şi aprobarea rapoartelor de analizã şi sintezã, potrivit prevederilor art. 4 alin. (4);
f) transpunerea elementelor de poziţie aprobate şi însuşite ulterior de Grupul de lucru, dacã este cazul, în politicile şi mãsurile promovate de instituţia în cauzã, la nivel naţional sau comunitar;
g) asigurarea coerenţei poziţiei exprimate în cadrul grupurilor de lucru, comitetelor sau reuniunilor cu alte state membre pe problematica din domeniul de activitate al autoritãţii/instituţiei, cu poziţia exprimatã în contextul reformei bugetului Uniunii Europene şi/sau al înnoirii perspectivelor financiare.
ART. 7
Coordonatorul autoritãţii sau instituţiei prevãzut la art. 5 lit. e) asigurã condiţiile necesare pentru realizarea cu operativitate a urmãtoarelor activitãţi:
a) colectarea şi coroborarea punctelor de vedere de la reprezentanţii direcţiilor sau structurilor interne, în scopul formulãrii elementelor de poziţie ale autoritãţii sau instituţiei implicate;
b) efectuarea demersurilor necesare aprobãrii de cãtre conducãtorul autoritãţii/instituţiei a elementelor de poziţie ale autoritãţii sau instituţiei implicate;
c) efectuarea demersurilor necesare avizãrii poziţiei României sau a rapoartelor de analizã şi sintezã, potrivit prevederilor art. 4 alin. (4);
d) transmiterea cu operativitate coordonatorului tehnic a documentelor avizate, respectiv aprobate, dupã caz, potrivit prezentei hotãrâri;
e) colaborarea permanentã şi menţinerea contactului cu coordonatorul tehnic al Grupului de lucru, pentru asigurarea unei reacţii rapide şi eficiente la evoluţiile procesului de reformã a bugetului Uniunii Europene şi ale negocierii perspectivelor financiare.
ART. 8
Reprezentanţii autoritãţilor sau instituţiilor implicate asigurã îndeplinirea activitãţilor Grupului de lucru şi au urmãtoarele atribuţii:
a) analiza propunerilor formulate la nivel comunitar şi naţional în cadrul procesului de reformã a bugetului Uniunii Europene, cel puţin pe problematica din domeniul lor de activitate, şi evaluarea impactului acestora asupra României;
b) analiza propunerilor formulate la nivel comunitar şi naţional în contextul negocierii perspectivelor financiare, cel puţin pe problematica din domeniul lor de activitate, şi evaluarea impactului acestora asupra României;
c) formularea punctelor de vedere, pentru domeniul lor de activitate, pentru fiecare dintre etapele procesului de reformã a bugetului Uniunii Europene şi ale negocierii perspectivelor financiare, luând în considerare poziţiile altor state membre pe aceastã problematicã, precum şi punctul de vedere al reprezentanţilor permanenţi;
d) adaptarea punctelor de vedere în funcţie de evoluţia discuţiilor la nivel comunitar sau naţional, pe parcursul procesului reformei bugetului Uniunii Europene şi al negocierii perspectivelor financiare;
e) susţinerea punctelor de vedere, pentru domeniul lor de activitate, în cadrul Grupului de lucru;
f) colaborarea permanentã cu coordonatorul autoritãţii sau instituţiei, cu coordonatorul tehnic al Grupului de lucru şi cu ceilalţi reprezentanţi din cadrul acestuia, pentru asigurarea unei reacţii rapide şi eficiente la evoluţiile procesului de reformã a bugetului Uniunii Europene şi ale negocierii perspectivelor financiare;
g) informarea coordonatorului autoritãţii sau instituţiei, coordonatorului tehnic şi a celorlalţi reprezentanţi din Grupul de lucru cu privire la orice dezbatere sau document la nivel comunitar care implicã aspecte ale reformei bugetului Uniunii Europene şi/sau ale negocierii perspectivelor financiare.
ART. 9
(1) Unitatea de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeanã din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor îndeplineşte urmãtoarele atribuţii pentru asigurarea coordonãrii tehnice a Grupului de lucru:
a) convocarea şi organizarea reuniunilor Grupului de lucru, ori de câte ori este nevoie, pentru realizarea activitãţilor prevãzute la art. 2 alin. (2), sau la propunerea membrilor Grupului de lucru;
b) participarea la activitãţile Comitetului de redactare, prevãzute la art. 4;
c) iniţierea şi/sau organizarea, la propunerea reprezentanţilor în Grupul de lucru, în colaborare cu Direcţia generalã pregãtire Ecofin şi asistenţã comunitarã, a reuniunilor formale sau informale cu reprezentanţii altor state membre, pentru identificarea punctelor comune de interes şi a posibilelor alianţe în cadrul negocierilor privind reforma bugetului Uniunii Europene şi/sau înnoirea perspectivelor financiare;
d) informarea permanentã a participanţilor la Grupul de lucru asupra oricãrei noi propuneri de reformã a bugetului Uniunii Europene şi/sau de înnoire a perspectivelor financiare, oricãrei dezbateri sau oricãrui document care vizeazã domeniul acestora de activitate şi punerea la dispoziţie a documentelor relevante, în mãsura în care acestea sunt disponibile;
e) colaborarea permanentã şi directã cu reprezentanţii României la reuniunile în care se discutã aspecte conexe reformei bugetului Uniunii Europene şi/sau înnoirii perspectivelor financiare, în afara sau în cadrul instituţiilor comunitare;
f) susţinerea poziţiei României, în colaborare cu alţi membri ai Grupului de lucru, dupã caz, la reuniunile cu state membre în care se discutã reforma bugetului Uniunii Europene şi/sau înnoirea perspectivelor financiare, în afara sau în cadrul instituţiilor comunitare;
g) efectuarea demersurilor necesare informãrii, ori de câte ori este necesar, a societãţii civile, mediului academic şi partenerilor sociali cu privire la evoluţiile procesului de reformã a bugetului Uniunii Europene şi/sau de înnoire a perspectivelor financiare.
(2) Direcţia generalã pregãtire Ecofin şi asistenţã comunitarã îndeplineşte urmãtoarele atribuţii pentru asigurarea coordonãrii la nivel politic în cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor:
a) participarea la activitãţile Grupului de lucru prevãzute la art. 2 alin. (2);
b) participarea la activitãţile Comitetului de redactare, prevãzute la art. 4;
c) iniţierea şi/sau organizarea la propunerea reprezentanţilor în Grupul de lucru, în colaborare cu Unitatea de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeanã, a reuniunilor formale sau informale cu reprezentanţii altor state membre, pentru identificarea punctelor comune de interes şi a posibilelor alianţe în cadrul negocierilor privind reforma bugetului Uniunii Europene şi/sau înnoirea perspectivelor financiare;
d) colaborarea cu Unitatea de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeanã, în vederea corelãrii aspectelor conexe procesului de reformã a bugetului Uniunii Europene şi/sau de înnoire a perspectivelor financiare;
e) susţinerea poziţiei României, în colaborare cu alţi membri ai Grupului de lucru, dupã caz, la reuniunile cu alte state membre în care se discutã reforma bugetului Uniunii Europene şi/sau înnoirea perspectivelor financiare, în afara sau în cadrul instituţiilor comunitare;
f) colaborarea cu Unitatea de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeanã pentru efectuarea demersurilor necesare informãrii societãţii civile, mediului academic şi partenerilor sociali cu privire la evoluţiile procesului de reformã a bugetului Uniunii Europene şi/sau de înnoire a perspectivelor financiare.
ART. 10
Coordonatorii la nivel politic ai Grupului de lucru au urmãtoarele atribuţii:
a) participarea la activitãţile Grupului de lucru prevãzute la art. 2 alin. (2);
b) participarea la activitãţile Comitetului de redactare prevãzute la art. 4;
c) avizarea cu operativitate a poziţiei României în procesul de reformã a bugetului Uniunii Europene şi în negocierile perspectivelor financiare, formulatã în baza concluziilor Grupului de lucru;
d) transmiterea poziţiei aprobate pentru a fi susţinutã de cãtre reprezentanţii României în cadrul reuniunilor cu alte state membre în care se discutã reforma bugetului Uniunii Europene şi/sau înnoirea perspectivelor financiare, în afara sau în cadrul instituţiilor comunitare, conform prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 115/2008 privind instituirea sistemului naţional de coordonare a afacerilor europene în vederea participãrii României la procesul decizional al instituţiilor Uniunii Europene;
e) asigurarea sprijinului necesar Unitãţii de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeanã şi Direcţiei generale pregãtire Ecofin şi asistenţã comunitarã din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor pentru iniţierea şi organizarea reuniunilor formale sau informale cu reprezentanţii altor state membre, în vederea identificãrii punctelor de interes comune şi a posibilelor alianţe în cadrul negocierilor privind reforma bugetului Uniunii Europene şi/sau înnoirea perspectivelor financiare;
f) informarea permanentã a Unitãţii de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeanã şi a Direcţiei generale pregãtire Ecofin şi asistenţã comunitarã din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor cu privire la reuniunile cu state membre sau la alte reuniuni în care se discutã reforma bugetului Uniunii Europene şi/sau înnoirea perspectivelor financiare ori aspecte conexe acestor subiecte;
g) colaborarea permanentã cu Unitatea de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeanã şi cu Direcţia generalã pregãtire Ecofin şi asistenţã comunitarã din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor, pentru asigurarea coerenţei coordonãrii generale a activitãţii Grupului de lucru.
ART. 11
(1) Concilierea divergenţelor care pot apãrea în discuţiile din cadrul Grupului de lucru sau în procesul de avizare a poziţiei, respectiv de aprobare a rapoartelor, conform art. 4 alin. (4), se asigurã de cãtre Comitetul de redactare, iar rezultatul concilierii se supune avizãrii de cãtre secretarul de stat coordonator al afacerilor europene din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor.
(2) În cazul în care divergenţele nu sunt soluţionate, Comitetul de redactare formuleazã soluţiile posibile şi le prezintã, pentru decizie, Consiliului pentru afaceri europene, prevãzut la <>art. 4 din Hotãrârea Guvernului nr. 115/2008 .
ART. 12
Fiecare autoritate sau instituţie implicatã în activitatea Grupului de lucru îşi prevede în bugetul propriu creditele bugetare necesare pentru organizarea şi deplasarea la conferinţe sau reuniuni, potrivit prevederilor art. 2 alin. (2) lit. d)-f), precum şi pentru elaborarea de studii şi analize prevãzute la art. 2 alin. (2) lit. g).
ART. 13
(1) Regulamentele de organizare şi funcţionare ale autoritãţilor sau instituţiilor implicate se completeazã în mod corespunzãtor cu atribuţiile prevãzute în prezenta hotãrâre.
(2) Reprezentanţii în Grupul de lucru şi coordonatorul autoritãţii/instituţiei sunt nominalizaţi, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, prin ordin al conducãtorului autoritãţii sau instituţiei reprezentate în Grupul de lucru, în conformitate cu prevederile art. 5 şi ale art. 6 lit. a) şi b). Coordonatorul autoritãţii/instituţiei transmite ordinul de nominalizare, în copie, coordonatorului tehnic.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Ministrul afacerilor externe,
Lazãr Comãnescu

Departamentul pentru Afaceri Europene,
Aurel Ciobanu-Dordea,
secretar de stat

Bucureşti, 22 octombrie 2008.
Nr. 1.346.

ANEXĂ

STRUCTURA
Grupului de lucru interinstituţional pentru formularea poziţiei
României în contextul reformei bugetului
Uniunii Europene şi al negocierii perspectivelor financiare

Ministerul Afacerilor Externe
Departamentul pentru Afaceri Europene
Ministerul Economiei şi Finanţelor
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale
Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor
Ministerul Mediului şi Dezvoltãrii Durabile
Ministerul Transporturilor
Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului
Ministerul Internelor şi Reformei Administrative
Ministerul Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse
Comisia Naţionalã de Prognozã
Institutul Naţional de Statisticã

------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016