Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.344 din 27 noiembrie 2002  privind aprobarea taxelor si tarifelor pentru operatiunile efectuate de oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si a tarifelor pentru operatiunile efectuate de Biroul unic din cadrul oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.344 din 27 noiembrie 2002 privind aprobarea taxelor si tarifelor pentru operatiunile efectuate de oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si a tarifelor pentru operatiunile efectuate de Biroul unic din cadrul oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 903 din 12 decembrie 2002
În temeiul art. 107 din Constituţie, al <>art. 11 alin (1) din Legea nr. 26/1990 privind registrul comerţului, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 15 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalitãţi administrative pentru înregistrarea şi autorizarea functionarii comercianţilor, republicatã, cu modificãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se aproba taxele pentru operaţiunile efectuate de oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale, prevãzute în anexa nr. 1.
(2) Pentru poziţiile B.8 - B.16 şi B.23 - B.25 din anexa nr. 1 se aplica taxe suplimentare pentru operaţiunile care nu necesita obţinerea autorizaţiilor de funcţionare, dupã cum urmeazã:
a) 50% din taxa pentru soluţionarea solicitãrii în termen de maximum 5 zile;
b) 30% din taxa pentru soluţionarea solicitãrii între 6 zile şi maximum 10 zile.
(3) Pentru constituirea fondului de lichidare a societãţilor comerciale, în conformitate cu prevederile <>art. 4 alin. (4) din Legea nr. 64/1995 privind procedura reorganizãrii judiciare şi a falimentului, republicatã, la cuantumurile taxelor prevãzute în anexa nr. 1 se adauga o cota de 10%.
ART. 2
(1) Se aproba tarifele pentru furnizarea de informaţii din registrul comerţului computerizat, utilizate de oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale şi de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului din subordinea Ministerului Justiţiei, prevãzute în anexa nr. 2.
(2) Pentru poziţiile nr. 1-9 din anexa nr. 2 se aplica tarife suplimentare, dupã cum urmeazã:
a) 50% din tarif pentru soluţionarea solicitãrii în termen de 48 de ore;
b) 30% din tarif pentru soluţionarea solicitãrii în termen de 5 zile.
ART. 3
Se aproba tarifele pentru operaţiunile efectuate de Biroul unic din cadrul oficiilor registrului comerţului de pe lângã tribunale, prevãzute în anexa nr. 3.
ART. 4
Pentru serviciile auxiliare prestate de oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale şi de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului nivelul tarifelor pentru efectuarea de copii xerox, plastifierea diferitelor documente, transmiterea de acte şi informaţii prin mijloace de comunicaţii - posta, fax -, editarea informaţiilor pe etichete autocolante, traduceri şi altele asemenea se va stabili unitar, prin ordin al ministrului justiţiei, pe baza de calculatie de preţ.
ART. 5
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 6
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 574/2002 pentru aprobarea cuantumurilor taxelor şi tarifelor percepute de camerele de comerţ şi industrie teritoriale pentru activitãţile de registru şi pentru operaţiunile efectuate de Biroul unic, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 413 din 14 iunie 2002.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul justiţiei,
Rodica Mihaela Stanoiu

p. Ministrul finanţelor publice,
Enache Jiru,
secretar de stat

Bucureşti, 27 noiembrie 2002.
Nr. 1.344.



ANEXA 1

TAXELE
pentru operaţiunile efectuate de oficiile registrului
comerţului de pe lângã tribunale
┌────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│Nr. │ DENUMIREA OPERAŢIUNII │ Taxa │
│Crt.│ │ - lei - │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │
├────┴──────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┤
│ A. COMERCIANŢI PERSOANE FIZICE ŞI ASOCIAŢII FAMILIALE │
├────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┤
│ 1. │Verificarea disponibilitatii firmei │ 16.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 2. │Rezervarea firmei │ 21.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 3. │Verificarea disponibilitatii emblemei │ 21.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 4. │Rezervarea emblemei │ 40.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 5. │Înmatriculare │ 142.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 6. │Menţiune │ 36.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 7. │Radiere │ 45.000 │
├────┴──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ B. COMERCIANŢI PERSOANE JURIDICE │ │
├────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 1. │Verificarea disponibilitatii firmei │ 120.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 2. │Rezervarea firmei │ 160.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 3. │Verificarea disponibilitatii emblemei │ 200.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 4. │Rezervarea emblemei │ 100.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 5. │Verificarea disponibilitatii firmei la nivel naţional │ 400.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 6. │Rezervarea firmei la nivel naţional │ 900.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 7. │Rezervarea firmei pe o anumitã arie geograficã: │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- pentru 2 judeţe │ 260.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- pentru orice alt judeţ în plus │ 60.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 8. │Înmatriculare pe transe de capital social: │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- pana la 1.000.000 lei │ 345.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 1.000.001 - 2.000.000 lei │ 700.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 2.000.001 - 5.000.000 lei │1.100.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 5.000.001 - 10.000.000 lei │1.400.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 10.000.001 - 25.000.000 lei │1.700.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 25.000.001 - 100.000.000 lei │2.200.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- peste 100.000.000 lei │3.800.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 9. │Înmatriculare sucursala │ 345.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│10. │Înmatriculare ca urmare a schimbãrii sediului comerciantului │ │
│ │dintr-un judeţ în altul: │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- SNC, SCS │ 345.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- SRL, SA, SCA │1.400.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│11. │Majorarea capitalului social: │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- cu pana la 1.000.000 lei │ 300.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 1.000.001 - 2.000.000 lei │ 550.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 2.000.001 - 5.000.000 lei │ 750.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 5.000.001 - 10.000.000 lei │1.000.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 10.000.001 - 25.000.000 lei │2.400.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 25.000.001 - 100.000.000 lei │3.000.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- peste 100.000.000 lei │3.500.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│12. │Cesiunea aportului la capitalul social: │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- cu pana la 1.000.000 lei │ 400.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 1.000.001 - 2.000.000 lei │ 500.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 2.000.001 - 5.000.000 lei │ 550.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 5.000.001 - 10.000.000 lei │ 800.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 10.000.001 - 25.000.000 lei │1.500.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 25.000.001 - 100.000.000 lei │2.500.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- peste 100.000.000 lei │3.000.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│13. │Reducerea capitalului social: │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- cu pana la 1.000.000 lei │ 120.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 1.000.001 - 5.000.000 lei │ 250.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 5.000.001 - 25.000.000 lei │ 400.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- 25.000.001 - 100.000.000 lei │ 550.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- peste 100.000.000 lei │ 750.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│14. │Înscriere de menţiune (cu excepţia celor menţionate la │ │
│ │poziţiile nr. 11-13) │ 160.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│15. │Preschimbarea certificatului de înregistrare în mod curent, │ 75.000 │
│ │ca urmare a unor modificãri │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│16. │Radierea persoanei juridice/sucursalei │ 250.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│17. │Depunerea bilanţului contabil anual │ 65.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│18. │Depunerea prospectului de emisiune de acţiuni prin subscripţie│ │
│ │publica pentru: │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- constituirea societãţii │ 120.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- majorarea capitalului social │0,5% din │
│ │ │valoarea │
│ │ │majorãrii │
│ │ │capitalului
│ │ │dar nu mai│
│ │ │mult de │
│ │ │3.000.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│19. │Depunerea proiectului de fuziune sau divizare │ 200.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│20. │Depunerea spre arhivare a registrelor societãţilor pe acţiuni │ │
│ │şi în comanditã pe acţiuni lichidate │ 240.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│21. │Transmiterea actelor prevãzute de lege spre publicare în │ │
│ │Monitorul Oficial al României │ 90.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│22. │Transmiterea documentaţiei pentru obţinerea codului unic de │ │
│ │înregistrare │ 35.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│23. │Copii certificate de pe documentele existente în dosarul │ │
│ │comerciantului: │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- persoane fizice │ 23.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- persoane juridice │ 40.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- copie / pagina certificatã │ 2.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│24. │Certificat constatator ca un anumit act sau fapt este sau nu │ │
│ │este înscris ori menţionat în registru: │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- persoane fizice │ 60.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- persoane juridice │ 180.000 │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│25. │Eliberare duplicat: │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- certificat de înregistrare │ 50.000 │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │- anexa │ 50.000 │
└────┴──────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘





ANEXA 2

TARIFELE
pentru furnizare de informaţii din registrul
comerţului computerizat
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Informaţiile furnizate Tarifele
crt. - lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Informaţii de identificare a unei firme (cod unic de
înregistrare, denumire, sediu) 30.000
2. Informaţii despre o firma existenta în baza de date 45.000 + 8.500/
(cu excepţia informaţiilor de la pct. 1) înregistrare
din baza de date
3.*) Informaţii despre firme structurate pe diferite 70.000 + 8.500/
criterii firma
(date de
identificare)
4. Situaţia financiarã a firmei (evoluţia principalilor 270.000
indicatori financiari pe o perioada de 5 ani)
5. Raport istoric despre o firma
Evoluţia firmei de la înmatriculare pana la data 100.000 + 8.500/
solicitãrii raportului: pentru fiecare
- înregistrarea iniţialã modificare aparuta
- menţiunile în ordine cronologicã în existenta firmei
6. Informaţii privind confirmarea inexistentei unei 30.000
firme sau constatarea radierii
7. Fişa sinteticã a investiţiei strãine 100.000
8. Informaţii din situaţiile financiare anuale depuse 45.000 + 8.500/
la oficiile registrului comerţului de pe lângã indicator
tribunale (cifra de afaceri, profit etc.)
9. Informaţii statistice furnizate în funcţie de un
singur criteriu 120.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
*) Tarifele prevãzute la furnizarea de informaţii pe diferite criterii
se reduc în funcţie de numãrul de firme solicitate, astfel:
- între 101-500 firme, reducere 10%;
- peste 500 firme, reducere 25%.





ANEXA 3

TARIFELE
pentru operaţiunile efectuate de Biroul unic din cadrul oficiilor
registrului comerţului de pe lângã tribunale
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea operaţiunii Tariful
crt. - lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Obţinerea autorizaţiilor de funcţionare a comercianţilor 60.000
pentru fiecare
autorizaţie
2. Comunicarea în scris, cãtre solicitant, a rãspunsului 50.000
motivat în cazul neeliberarii unei autorizaţii ori (inclusiv taxe
refuzului înregistrãrii în registrul comerţului poştale)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016