Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.337 din 27 noiembrie 2002  privind organizarea si functionarea Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.337 din 27 noiembrie 2002 privind organizarea si functionarea Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 880 din 6 decembrie 2002

În temeiul art. 107 din Constituţie şi al <>art. 26 şi 27 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

CAP. 1
Organizarea şi funcţionarea Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei

ART. 1
(1) Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei se organizeazã şi funcţioneazã ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Guvernului, având rolul de a realiza politica Guvernului în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale.
(2) Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei are sediul în municipiul Bucureşti, Bd. Libertãţii nr. 14, sectorul 5.
ART. 2
Pentru a realiza politica Guvernului în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei îndeplineşte urmãtoarele funcţii:
a) funcţia de strategie, prin care se definesc obiectivele strategice şi tactice ale sectorului, asigurând planificarea, elaborarea şi implementarea politicilor în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale, precum şi monitorizarea, evaluarea şi controlul realizãrii acestor politici;
b) funcţia de reglementare, prin care se asigura participarea la elaborarea cadrului normativ şi institutional necesar pentru organizarea şi funcţionarea activitãţilor din domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale, precum şi implementarea cadrului normativ, metodologic şi a procedurilor functionale, operationale şi financiare, prin care se realizeazã politicile în domeniu, urmãrirea şi controlul respectãrii acestora;
c) funcţia de administrare, prin care se asigura administrarea şi gestionarea patrimoniului sau în mod eficient şi cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare, administrarea şi gestionarea acţiunilor la societãţile comerciale la care Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei îndeplineşte atribuţiile pe care statul roman le are în calitate de acţionar, precum şi administrarea şi gestionarea eficienta a spectrului de frecvente, a poziţiilor orbitale atribuite României şi a altor bunuri proprietate publica din domeniul sau de activitate;
d) funcţia de reprezentare, prin care se asigura reprezentarea pe plan intern şi extern, în calitate de organ de specialitate al administraţiei publice centrale în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale;
e) funcţia de autoritate de stat, prin care se asigura urmãrirea şi controlul aplicãrii şi respectãrii reglementãrilor în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale, precum şi aplicarea unitarã şi respectarea reglementãrilor legale de cãtre instituţiile şi societãţile comerciale care îşi desfãşoarã activitatea în subordinea sau în coordonarea sa.
ART. 3
(1) În realizarea rolului sau Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
1. definirea politicii şi strategiei sectoriale în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale;
2. elaborarea obiectivelor strategice şi tactice ale acestor sectoare şi a planului de acţiuni pentru implementarea acestor obiective;
3. monitorizarea realizãrii programului de acţiuni şi prezentarea cãtre Guvern a rapoartelor periodice privind stadiul de realizare a obiectivelor prevãzute în strategiile sectoriale în domeniu;
4. elaborarea şi implementarea politicilor şi strategiei sectoriale de integrare în structurile Uniunii Europene;
5. asigurarea cadrului legislativ şi institutional necesar pentru liberalizarea completa a pieţelor de comunicaţii electronice şi servicii poştale şi armonizarea legislaţiei naţionale cu cea a Uniunii Europene în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale;
6. promovarea concurentei în toate segmentele pieţelor de comunicaţii electronice, servicii poştale, tehnologia informatiei şi servicii ale societãţii informationale;
7. asigurarea condiţiilor de exercitare a dreptului cetãţenilor României de a avea acces la serviciul universal, astfel cum acesta este prevãzut de legislaţia specialã, atât în domeniul comunicaţiilor electronice, cat şi în domeniul serviciilor poştale;
8. protecţia drepturilor şi intereselor utilizatorilor, inclusiv prin luarea tuturor mãsurilor necesare pentru ca utilizatorii sa obţinã un maxim de beneficii în condiţiile unei pieţe concurentiale, în ceea ce priveşte diversitatea ofertei, tarifele şi calitatea serviciilor;
9. promovarea intereselor specifice ale utilizatorilor cu handicap şi ale celor cu nevoi sociale speciale;
10. protecţia drepturilor persoanelor, în special a dreptului la viata privatã, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal;
11. asigurarea integritãţii şi securitãţii reţelelor publice de comunicaţii electronice;
12. încurajarea investiţiilor eficiente în infrastructura, promovarea şi stimularea cercetãrii, dezvoltãrii, inovatiei şi transferului de tehnologii în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale;
13. elaborarea politicii şi strategiei de restructurare, privatizare şi de atragere a investiţiilor în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale;
14. iniţierea şi coordonarea procesului de privatizare a societãţilor la care îndeplineşte atribuţiile pe care statul roman le are în calitate de acţionar;
15. iniţierea, conducerea, finanţarea, monitorizarea şi implementarea de programe şi proiecte proprii în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale, atribuirea conducerii programelor şi proiectelor, în conformitate cu reglementãrile în vigoare;
16. asigurarea finanţãrii pentru dezvoltarea coerenta a infrastructurii informationale naţionale a administraţiei publice centrale;
17. coordonarea politicilor privind realizarea reţelelor publice de calculatoare, cu respectarea normelor recomandate de Uniunea Europeanã;
18. înfiinţarea şi dezvoltarea de parcuri ştiinţifice şi tehnologice, centre de inovare şi incubatoare de afaceri, de transfer tehnologic şi altele asemenea;
19. prognozarea, planificarea şi programarea în proiectul de buget propriu a resurselor financiare necesare în vederea realizãrii politicilor în domeniul sau de competenta;
20. coordonarea derulãrii programelor de asistenta financiarã de la Uniunea Europeanã în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale, potrivit obiectului acestora;
21. coordonarea aplicãrii acordurilor internaţionale în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale;
22. acordarea licenţelor de utilizare a frecventelor radioelectrice, stabilirea şi încasarea taxelor de licenta în conformitate cu legislaţia în vigoare şi în concordanta cu costurile administrative aferente emiterii, managementului şi controlului aplicãrii licenţelor;
23. asigurarea gestionãrii şi utilizãrii eficiente a spectrului de frecvente radioelectrice şi a poziţiilor orbitale atribuite României;
24. elaborarea principiilor de politica tarifara în domeniul comunicaţiilor electronice şi al serviciilor poştale;
25. publicarea standardelor şi specificatiilor tehnice emise de Uniunea Europeanã în domeniul sau de competenta;
26. iniţierea şi elaborarea de proiecte de acte normative în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale şi supunerea lor spre aprobare Guvernului;
27. promovarea, propunerea şi supunerea spre aprobare Guvernului a mãsurilor necesare în vederea creãrii şi dezvoltãrii cadrului institutional în aceste domenii;
28. avizarea proiectelor de acte normative care conţin prevederi cu incidenta în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale;
29. supunerea spre aprobare Guvernului a cadrului legislativ pentru stimularea dezvoltãrii sectorului privat al industriei de produse şi servicii în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale;
30. iniţierea elaborãrii de standarde naţionale în acord cu cerinţele naţionale şi cu standardele internaţionale în domeniu, propunerea spre adoptare a standardelor internaţionale ca standarde naţionale şi adoptarea de reglementãri tehnice care sa declare obligatorie aplicarea standardelor, pe întreg teritoriul naţional, pe plan zonal sau pe plan local, în domeniul utilizãrii frecventelor radioelectrice, în domeniul echipamentelor de comunicaţii electronice şi al compatibilitatii electromagnetice, al tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale;
31. analiza evoluţiei fenomenelor din domeniul sau de activitate prin definirea, monitorizarea şi evaluarea de indicatori specifici şi scheme de analiza;
32. reglementarea comerţului electronic şi a semnãturii electronice şi promovarea accesului la Internet;
33. elaborarea reglementãrilor necesare în vederea asigurãrii protecţiei mediului în domeniul comunicaţiilor electronice şi a utilizãrii frecventelor;
34. planificarea, alocarea, monitorizarea şi evaluarea utilizãrii de resurse pentru implementarea politicilor în domeniu;
35. comunicarea cu celelalte structuri ale administraţiei publice, cu societatea civilã şi cu cetãţenii, precum şi cu furnizorii de produse şi servicii în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale;
36. medierea şi soluţionarea litigiilor dintre furnizorii de servicii în domeniul tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale, în scopul asigurãrii liberei concurente şi al protecţiei intereselor utilizatorilor pe pieţele acestor servicii;
37. armonizarea politicii proprii cu cele din domeniul industriei, comerţului, educaţiei, precum şi din alte domenii, în conformitate cu Programul de guvernare;
38. promovarea sistemului educaţional bazat pe tehnologia informatiei, în colaborare cu Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii;
39. promovarea şi susţinerea dezvoltãrii biotehnologiilor;
40. stimularea şi monitorizarea participãrii României la programe şi proiecte internaţionale, comunitare şi bilaterale în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale;
41. asigurarea reprezentãrii în instituţii şi organizaţii internaţionale din domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale, sustinand în cadrul acestora politica şi strategia în domeniu, aprobate de Guvernul României;
42. colaborarea cu instituţii şi organizaţii naţionale şi internaţionale din domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale, dezvoltarea şi stimularea relaţiilor cu acestea;
43. susţinerea participãrii României la târguri, expoziţii şi alte asemenea manifestãri internaţionale în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale;
44. publicarea de raporate, studii şi altele asemenea în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale, realizarea de studii, analize, monitorizari şi alte activitãţi în aceste domenii pentru evaluarea şi controlul conducerii programelor şi proiectelor; organizarea de seminarii şi mese rotunde, acţiuni promotionale de imagine, informare şi de constientizare a publicului, putând contracta în aceste scopuri servicii de consultanţa, expertiza, asistenta tehnica şi altele asemenea, în conformitate cu reglementãrile legale în vigoare;
45. promovarea convergentei media şi a neutralitatii tehnologice, asigurând corelarea legislaţiei în domeniul comunicaţiilor electronice, al audiovizualului şi al drepturilor de proprietate intelectualã;
46. exercitarea atribuţiilor ce îi revin, potrivit legii, ca organ al administraţiei publice centrale, sub a cãrui autoritate directa funcţioneazã unitãţi aflate în subordine sau în coordonare;
47. urmãrirea şi controlul aplicãrii prevederilor cuprinse în actele normative în vigoare, în acordurile internaţionale în domeniul comunicaţiilor electronice, serviciilor poştale, tehnologiei informatiei şi al serviciilor societãţii informationale, luând mãsuri pentru prevenirea, înlãturarea şi sancţionarea nerespectãrii acestor prevederi, potrivit competentei recunoscute de acestea.
(2) Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei îndeplineşte şi alte atribuţii prevãzute de actele normative în vigoare, precum şi însãrcinãri date de primul-ministru.
ART. 4
(1) În exercitarea atribuţiilor sale Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei colaboreazã cu celelalte ministere şi autoritãţi ale administraţiei publice centrale, cu autoritãţile administraţiei publice locale, cu alte instituţii publice, precum şi cu persoane fizice şi juridice.
(2) În vederea îndeplinirii atribuţiilor sale Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei are dreptul sa solicite informaţii de la ministere, de la celelalte autoritãţi ale administraţiei publice centrale sau locale, precum şi de la instituţii publice.

CAP. 2
Conducerea Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei

ART. 5
(1) Conducerea Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei se exercita de cãtre ministru.
(2) Ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei reprezintã ministerul în raporturile cu celelalte autoritãţi publice, cu persoanele juridice şi fizice din ţara şi din strãinãtate, precum şi în justiţie.
(3) Ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei rãspunde de intreaga activitate a ministerului în fata Guvernului, iar în calitate de membru al Guvernului, în fata Parlamentului.
(4) Ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei îndeplineşte, în domeniul de activitate al ministerului, atribuţiile generale prevãzute la <>art. 53 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, precum şi orice alte atribuţii specifice stabilite prin acte normative în vigoare.
(5) Ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei este ordonator principal de credite.
(6) În exercitarea atribuţiilor ce îi revin ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei emite ordine şi instrucţiuni, în condiţiile legii.
(7) În activitatea de conducere a ministerului, ministrul este ajutat de 3 secretari de stat.
(8) Atribuţiile secretarilor de stat se stabilesc prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei.
(9) Ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei poate delega secretarilor de stat unele dintre competentele sale, în condiţiile legii.
ART. 6
(1) Pe lângã ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei funcţioneazã, ca organ consultativ, Colegiul ministerului. Componenta şi regulamentul de funcţionare ale Colegiului ministerului se aproba prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei.
(2) Preşedintele Colegiului ministerului este ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei. În lipsa acestuia atribuţiile preşedintelui se exercita de secretarul de stat desemnat în acest sens.
(3) Colegiul ministerului se întruneşte, de regula, trimestrial sau ori de câte ori este nevoie, la cererea ministrului comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei, pentru dezbaterea unor probleme privind activitatea ministerului.
ART. 7
(1) Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei are un secretar general, funcţionar public de cariera, numit prin concurs sau examen pe criterii de profesionalism, potrivit legii.
(2) Secretarul general asigura stabilitatea functionarii Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei, continuitatea conducerii şi realizarea legãturilor functionale dintre structurile ministerului.
ART. 8
(1) Secretarul general îndeplineşte atribuţiile şi responsabilitãţile prevãzute la <>art. 49 alin. (2) din Legea nr. 90/2001 .
(2) Secretarul general al ministerului îndeplineşte şi alte însãrcinãri stabilite de ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei sau prevãzute în regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului.

CAP. 3
Structura organizatoricã a Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei

ART. 9
(1) Structura organizatoricã a Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei este prevãzutã în anexa nr. 1. În cadrul acesteia, prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei, se pot organiza servicii, birouri şi colective temporare de lucru.
(2) În structura Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei se organizeazã şi funcţioneazã, potrivit legii, cabinetul demnitarului, cu personal propriu, cãruia nu i se aplica prevederile <>Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(3) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile personalului din aparatul propriu al Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei se stabilesc, în conformitate cu structura organizatoricã prevãzutã în anexa nr. 1, prin regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului, aprobat prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei.
ART. 10
(1) Structura posturilor pe compartimente, încadrarea personalului, modificarea, suspendarea sau încetarea raporturilor de serviciu ori, dupã caz, a raporturilor de munca se aproba prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei.
(2) Numãrul maxim de posturi este de 70, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetelor acestora.
(3) Personalul necesar desfãşurãrii activitãţilor Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei se numeşte sau se angajeazã, dupã caz, cu respectarea dispoziţiilor legale, în limita numãrului maxim de posturi aprobat, ţinându-se seama de competenta profesionalã, de nivelul de pregãtire, studiile de specialitate şi vechimea în specialitate.
ART. 11
(1) În condiţiile legii şi în limita numãrului maxim de posturi, se organizeazã şi funcţioneazã în structura Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei unitãţi de management al proiectului, denumite în continuare UMP, conduse de câte un director de proiect, în vederea asigurãrii unui cadru unitar pentru managementul proiectelor finanţate prin împrumuturi externe.
(2) Structura organizatoricã, numãrul de personal şi regulamentul de organizare şi funcţionare ale UMP vor fi stabilite prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei.
(3) Ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei numeşte personalul UMP şi stabileşte competentele directorului de proiect.
ART. 12
Stabilirea numãrului maxim de autoturisme şi a consumului lunar de carburanţi se face potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.

CAP. 4
Dispoziţii finale

ART. 13
Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei are în coordonare directa Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informatica - ICI Bucureşti şi Institutul Naţional de Studii şi Cercetãri pentru Comunicaţii I.N.S.C.C. Bucureşti şi are în subordonare Inspectoratul General pentru Comunicaţii şi Tehnologia Informatiei I.G.C.T.I., instituţii prevãzute în anexele nr. 2 şi 3.
ART. 14
Unitãţile la care Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei îndeplineşte atribuţiile pe care statul roman le are în calitate de acţionar sunt prevãzute în anexa nr. 4.
ART. 15
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 16
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 20/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 16 din 10 ianuarie 2001.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:


───────────────
Ministrul comunicaţiilor
şi tehnologiei informatiei,
Dan Nica

Ministrul administraţiei publice,
Octav Cozmanca

Ministrul muncii
şi solidaritãţii sociale,
Marian Sarbu

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu

Bucureşti, 27 noiembrie 2002.
Nr. 1.337.





ANEXA 1
────────────
Numãrul maxim de posturi = 70 (exclusiv demnitarii
──────────────────────────────────────────────────
şi posturile aferente cabinetelor acestora)
──────────────────────────────────────────────

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Ministerului Comunicaţiilor şi tehnologiei Informatiei

┌───────────────┐ ┌──────────────────────────┐
│ COLEGIUL ├───┐ ┌─┤ DIRECŢIA RELAŢII PUBLICE │
│ MINISTERULUI │ │ │ │ ŞI MASS-MEDIA │
└───────────────┘ │ │ └──────────────────────────┘
│ │
┌───────────────┐ │ │ ┌─────────────────────────┐
│ CABINET │ │ ┌──────────┐ │ │ CONSILIER │
│ MINISTRU ├───┼──────┤ MINISTRU ├──┼──┤ DIPLOMATIC │
└───────────────┘ │ └────┬─────┘ │ └─────────────────────────┘
┌────────────────┐ │ │ │ ┌─────────────────────────┐
│ UNITATEA DE │ │ │ │ │ CORPUL DE CONTROL ŞI │
│ MANAGEMENT AL│ │ │ └──┤ AUDIT AL MINISTRULUI**)│
│ PROIECTELOR*)├──┘ │ └─────────────────────────┘
└────────────────┘ │

┌───────────────────────┬───┴───────────────┬────────────────────┐
┌────┴────────────┐ ┌────────┴────────┐ ┌────────┴───────┐ ┌──────────┴───────┐
│SECRETAR DE STAT │ │SECRETAR GENERAL │ │SECRETAR DE STAT│ │SECRETAR DE STAT │
│PENTRU RELAŢIA │ │ │ │ PENTRU │ │PETRU TEHNOLOGIA │
│CU PARLAMENTUL │ │ │ │ COMUNICAŢII │ │ INFORMATIEI │
└───────┬─────────┘ └───────┬──┬──────┘ └───────┬────────┘ └────────┬─────────┘
│ │ │ │ │
│ ┌─────────────────┼──┴────────────────┼──────────────┐ │
┌───┴─┴─┐ ┌───┴───┐ ┌───┴───┐ ┌──┴─┬──┴──┬────┐
┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐
│A*)│ │B*)│ │ C │ │ D │ │ E │ │ F │ │G│ │H│ │I│ │J│
└───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘


A*)= OFICIUL RELAŢII CU PARLAMENTUL

B**)= OFICIUL RELAŢII CU SINDICATE ŞI PATRONATE

C= DIRECŢIA GENERALĂ ECONOMICĂ, MANAGEMENT RESURSE UMANE ŞI ADMINISTRATIVE

D= DIRECŢIA JURIDICĂ

E= DIRECŢIA GENERALĂ DE INTEGRARE EUROPEANĂ ŞI RELAŢII EXTERNE

F= DIRECŢIA GENERALĂ DE COMUNICAŢII

G= DIRECŢIA GENERALĂ DE REGLEMENTĂRI ÎN TEHNOLOGIA INFORMATIEI

H= DIRECŢIA GENERALĂ DE STRATEGIE ŞI DEZVOLTAREA SOCIETĂŢII
INFORMATIONALE

I= DIRECŢIA GENERALĂ ANTIFRAUDA ÎN TEHNOLOGIA INFORMATIEI

J= DIRECŢIA DE PROGRAME ŞI SISTEME INFORMATICE ÎN DOMENIUL
BIOTEHNOLOGIEI

*) - la nivel de direcţie
**) - la nivel de direcţie generalã






ANEXA 2

UNITĂŢILE
care funcţioneazã în coordonarea Ministerului Comunicaţiilor
şi Tehnologiei Informatiei
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea unitãţii
crt.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informatica
- ICI Bucureşti
2. Institutul Naţional de Studii şi Cercetãri pentru Comunicaţii
- I.N.S.C.C. Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────






ANEXA 3
UNITĂŢILE
care funcţioneazã în subordinea Ministerului Comunicaţiilor
şi Tehnologiei Informatiei
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea unitãţii
crt.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Inspectoratul General pentru Comunicaţii şi Tehnologia Informatiei
- I.G.C.T.I.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





ANEXA 4

UNITĂŢILE
la care Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei
îndeplineşte atribuţiile pe care statul roman le are în calitate de
acţionar
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea unitãţii
crt.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Compania Nationala "Posta Romana" - S.A.
2. Societatea Nationala de Radiocomunicatii - S.A.
3. Societatea Nationala de Telecomunicaţii "Romtelecom" - S.A.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





───────────────────

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016