Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Guvernul României hotãrãşte: ART. 1 Structurile organizatorice pentru conducerea şi aparatul propriu al Primãriei municipiului Bucureşti, al primãriilor sectoarelor 1-6 şi sectorului agricol Ilfov se stabilesc pe baza normelor din prezenta hotãrîre, cuprinse în anexele nr. 1 a-c. ART. 2 Normele de constituire a compartimentelor din aparatul propriu al primãriilor sînt cele prevãzute în anexa nr. 2. Primãria municipiului Bucureşti poate comasa sau diviza compartimentele din componenta direcţiilor prevãzute în anexa nr. 1 a, precum şi compartimentele prevãzute în anexele nr. 1 b şi 1 c la prezenta hotãrîre, în funcţie de necesitãţile şi condiţiile concrete ale activitãţii. ART. 3 Numãrul de posturi pentru aparatul propriu al Primãriei municipiului Bucureşti, al primãriilor sectoarelor 1 şi 6 şi sectorul agricol Ilfov se stabileşte pe baza normativului prevãzut în anexa nr. 3. ART. 4 Salariile tarifare pentru aparatul propriu al Primãriei municipiului Bucureşti, al primãriilor sectoarelor 1-6 şi sectorului agricol Ilfov se stabilesc la acelaşi nivel cu cele ale salariaţilor angajaţi în unitãţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor şi ale Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale. ART. 5 Asigurarea posturilor rezultate din aplicarea prezentei hotãrîri se face prin redistribuire de posturi şi prin suplimentarea acestora, dupã caz. ART. 6 Prevederile referitoare la Primãria municipiului Bucureşti şi sectoarele acestuia, cuprinse în <>hotãrîrile Guvernului nr. 365/1990 , nr. 917/1990 şi nr. 1058/1990 se modifica în mod corespunzãtor dispoziţiilor prezentei hotãrîri. PRIM-MINISTRU PETRE ROMAN ANEXA 1a PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BUCUREŞTI
┌──────────────┐ ┌─────────┐
│PRIMAR GENERAL├──────┤Consilier│
└──────┬───────┘ └─────────┘
┌┬┬──────────────────────┬─────────────────────────┬──┴───────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┐
│││ │ │ │ │
│││ ┌────┴───┐ ┌─────┴────┐ ┌─────────┐ │ ┌──────────┐ ┌─────────┐ ┌──────────┐ ┌─────────┐ │
│││ │SECRETAR│ │VICEPRIMAR├───┤Consilier│ │ │VICEPRIMAR├──┤Consilier│ │VICEPRIMAR├──┤Consilier│ │
│││ └────┬───┘ └───┬──────┘ └─────────┘ ┌────┴───┐ └─────┬────┘ └─────────┘ └─┬────────┘ └─────────┘ │
│││ │ │ │Directia│ ┌─┴────────┐ │ │
│││ ┌─────────┬─┴──────┐ ┌──┴──────┐ │Generala│┌────┴───┐ ┌────┴───┐ ├─────┐ │
│││ ┌───────┴──────┐ │ ┌──────┴───────┐┌────┴───┐┌────┴───────────────┐│a Dezpol││Directia│ │Directia│ │ ┌───┴───────┐ │
│││ │ Directia │ │ │ Directia ││Directia││ Directia Generala ││tarii ││ de │ │ de │ │ │Directia de│ │
│││ │Administrativa│ │ │Administrativa││Tehnica ││ de Gospodarie ││Economi-││construc│ │urbanism│ │ │programe si│ │
│││ │Locala de Stat│ │ └──────┬───────┘└────┬───┘│Comunala si Locativa││co Soci-││tii │ │si amena│ │ │ urbanism │ │
│││ └────────┬─────┘ │ │ │ └───────────┬────────┘│ale │└────┬───┘ │jarea │ │ │ comercial │ │
│││ ┌────┴───┐ │ ┌────┴───┐ ┌────┴───┐ ┌────┴───┐ └────┬───┘ │ │terito- │ │ └───────┬───┘ │
│││ │Director│ │ │Director│ │Director│ │Director│ │ ┌────┴───┐ │riului │ │ │ │
│││ └────┬───┘ │ └────┬───┘ └─┬──────┘ │ general│ ┌────┴───┐│Director│ └───┬────┘ │ ┌────┴───┐ │
│││ │ └─┐ │ │ └───┬────┘ │Director│└─┬──────┘ │ │ │Director│ │
│││ ┌────────┐│┌────────┐│ │ │ ┌───────┴──┐ │general │ │ ┌───┴────┐ │ └─┬──────┘ │
│││ │Director│││Director││ │ │ ┌────┴───┐ ┌────┴───┐ └─┬──────┘ ├─33 │Arhitect│ │ │ │
│││ │ adj. │││ adj. ││ │ │ │Director│ │Director│ │ ├─34 │ sef │ │ ┌───┴─────┐ │
│││ └──┬─────┘│└───┬────┘│ │ │ │gen. adj│ │gen. adj│ │ ├─35 └┬───────┘ │ │ │ │
│││ │ │ │ │ ├─12 ├─14 └────┬───┘ └─┬──────┘ │ └─36 │ │ ├─44 ┌────┴───┐ │
123 ├─4 7 ├─8 11 └─13 ├─15 ├─19 ├─23 │ ┌───┴─────┐ │ └─45 │Director│ │
├─5 ├─9 ├─16 ├─20 ├─24 │ ┌───┴───┐ ┌───┴────┐ │ │ adj. │ │
└─6 └─10 ├─17 ├─21 └─25 ┌────┼─────┐ │Inginer│ │Arhitect│ │ └────┬───┘ │
└─18 └─22 ┌────┴───┐│┌────┴───┐ │ sef │ │sef. adj│ │ │ │
│Director│││Director│ └──┬────┘ └───┬────┘ │ └─46 │
│gen. adj│││gen. adj│ │ │ │ │
└───┬────┘│└───┬────┘ ├─37 ├─40 43 │
│ │ │ ├─38 ├─41 ┌─────────────────┘
├─26 29 ├─30 └─39 └─42 │
├─27 ├─31 ┌────────┴────────┐
└─28 └─32 │ Directia buget, │
│ contabilitate │
│control financiar│
└─────────┬───────┘
│
┌────┴───┐
│Director│
└────┬───┘
│
┌────┴─────┐
│ │
┌────┴───┐ ┌────┴───┐
│Director│ │Director│
│ adj. │ │ adj. │
└──┬─────┘ └──┬─────┘
│ │
├─47 ├─50
├─48 ├─51
└─49 └─52
LEGENDA: 1 - Corp control primar 2 - Mass-media, purtãtor de cuvânt 3 - Apãrarea civilã 4 - Autorizare initiativa particularã 5 - Protocol, relaţii cu publicul 6 - Registratura, secretariat, arhiva 7 - Adiministratia localã de stat, control, îndrumarea asociaţiilor de locatari 8 - Juridic - Contencios administrativ 9 - Stare civilã 10 - Autoritate tutelara şi ocrotirea minorilor 11 - Spaţiul locativ 12 - Administrativ 13 - Transporturi 14 - Sistem informaţional si banca de date 15 - Ecologie şi protecţia mediului 16 - Coordonare energetica 17 - Documentare tehnica 18 - Secretariat C.T.E. 19 - Serviciul apa - canal, lacuri 20 - Serviciul termoficare 21 - Serviciul transporturi în comun şi getax 22 - Serviciul salubritate şi igiena publica 23 - Serviciul activitãţi bugetare şi diverse 24 - Serviciul cooperare şi contractare 25 - Serviciul controlul activitãţii fondului locativ 26 - Investiţii 27 - Organizare pe principii comerciale normare, salarizare 28 - Negocieri şi cooperare economicã internaţionala 29 - Personal, învãţãmânt, perfecţionare 30 - Aprovizionare tehnico-materialã 31 - Programare, dezvoltare, urmãrire a activitãţii economico-sociale 32 - Prognoza, urmãrire şi liberalizarea preţurilor 33 - Calitate - control, disciplina 34 - Coordonare economicã şi banca de date 35 - Concurenta (reguli) licitaţie, ofertare 36 - Orientare generalã şi prognoza 37 - Evidenta, contracte, decontãri, proiecte 38 - Echipare tehnica edilitarã şi transport 39 - Platforme industriale, cadastru, protecţia mediului 40 - Arhitectura şi avizare investiţii 41 - Urbanism, plan general şi amenajarea teritoriului 42 - Autorizaţii şi disciplina în construcţii 43 - Corpul de control comercial 44 - Studii de piaţa, conjunctura economicã, balanţe 45 - Urbanism comercial 46 - Organizare agenţi economici 47 - C.F.I. la regii autonome 48 - C.F.I. la unitãţi bugetare 49 - Biroul de metodologie, îndrumare şi control al revizorilor de gestiuni 50 - Financiar-contabilitate 51 - Buget local 52 - Urmãrirea şi utilizarea eficientei capitalului public ANEXA 1b PRIMĂRIA SECTORULUI (1-6)
┌────────┐
│ PRIMAR │
└───┬────┘
│
┌────────────┬────────────┬────┴───────┬───────┬─────────────┐
│ │ │ │ │ │
│ ┌─────┴────┐ ┌─────┴────┐ │ │ ┌────┴───┐
│ │VICEPRIMAR│ │VICEPRIMAR│ │ │ │SECRETAR│
│ └─────┬────┘ └────────┬─┘ │ │ └───┬────┘
│ │ │ │ │ │
│ ┌────┴───┐ ┌────┴───┐ │ │ ┌────┴──┬───────┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
┌───┴─┐ ┌───┴─┐ ┌────┴┐ ┌───┴─┐ ┌────┴┐ ┌──┴──┐ ┌──┴──┐ ┌──┴──┐ ┌──┴──┐ ┌──┴──┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ A │ │ B1 │ │ B2 │ │ C1 │ │ C2 │ │ D │ │ E │ │ F1 │ │ F2 │ │ F3 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘
LEGENDA: A - Îndrumare şi control în teritoriu şi relaţii cu publicul B1 - Corp control comercial privatizare B2 - Spaţiu locativ C1 - Urbanism, amenajarea teritoriului-autorizaţii şi disciplina în construcţii C2 - Gospodãrie comunalã D - Buget - contabilitate E - Coordonarea activitãţii economice-organizare-salarizare personal F1 - Adiministratie localã de stat - juridic-secretariat-protocol F2 - Stare civilã F3 - Administrativ ANEXA 1c PRIMĂRIA SECTORULUI AGRICOL ILFOV
┌────────┐
│ PRIMAR │
└───┬────┘
│
┌──────────────────────────┬───┴─┬─────┬─────┬───────────────┐
┌────┴─────┐ ┌──────────┐ │ │ │ │ ┌────┴───┐
│VICEPRIMAR│ │VICEPRIMAR│ │ │ │ │ │SECRETAR│
└────┬─────┘ └─────┬────┘ │ │ │ │ └───┬────┘
┌──┴──┐ ┌─────┼─────┐ │ │ │ │ ┌─────┬──┴──┬──────┐
┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐
│ A1│ │ A2│ │ B1│ │ B2│ │ B3│ │ C │ │ D │ │ E │ │ F │ │ G1│ │ G2│ │ G3│ │ G4│
└───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘
LEGENDA: A1 - Urbanism şi amenajarea teritoriului A2 - Investiţii - contructii, tehnic B1 - Gospodãrie comunalã B2 - Spaţiu locativ B3 - Administrativ C - Organizare-salarizare-personal D - Corp control comercial E - Îndrumare - control - privatizare F - Buget - contabilitate G1 - Administraţie localã - stare civilã - autoritate tutelara G2 - Secretariat - protocol - arhiva G3 - Relaţii cu publicul G4 - Oficiul juridic ANEXA 2 NORME de constituire a compartimentelor din structura organizatoricã a aparatului propriu al primãriilor 1. Structura organizatoricã a aparatului propriu al primãriilor poate cuprinde, în funcţie de volumul, complexitatea, importanta şi specificul activitãţii, urmãtoarele tipuri de compartimente, având un numãr minim de persoane: a) birouri - 3 persoane; b) servicii - 6 persoane; c) direcţii - 20 persoane. 2. Biroul poate fi organizat fie independent, fie în cadrul unui serviciu, pentru fiecare 3 persoane existente peste numãrul minim necesar constituirii serviciului, dacã exista activitãţi care necesita o delimitare distinctã. 3. Serviciile de la primãriile judeţene şi a municipiului Bucureşti, care nu fac parte din structura direcţiilor, se constituie cu minimum 8 persoane. 4. Compartimentul "Corpul de control comercial" din aparatul propriu al Primãriei municipiului Bucureşti se asimileazã din punct de vedere organizatoric serviciului. ANEXA 3 NORMATIV privind stabilirea numãrului de posturi pentru organizarea aparatului propriu
Numãr actual Numãr propus
a) Primãria municipiului Bucureşti 300 450
b) Primãriile sectoarelor municipiului
Bucureşti şi sectorul agricol Ilfov
- Sectoarele 1-6 75-80 81
- Sectorul agricol Ilfov 70 71
NOTA: 1. Numãrul de posturi rezultat va fi suplimentat cu numãrul muncitorilor de întreţinere şi exploatare a mijloacelor din dotare, precum şi cu numãrul personalului de deservire generalã. Numãrul acestor categorii de personal se stabileşte pe baza normelor şi normativelor de munca în vigoare, ţinând seama şi de spaţiul ocupat în imobilul respectiv de alte instituţii, dacã sunt astfel de situaţii. 2. Statul de funcţii al Primãriei municipiului Bucureşti se aproba de primarul general, cu avizul Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale şi Ministerului Finanţelor. 3. Structura organizatoricã şi statul de funcţii al primãriilor sectoarelor 1-6 şi sectorului agricol Ilfov se aproba de primarul acestora, cu avizul Primãriei municipiului Bucureşti. -----------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.