Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.310 din 15 decembrie 1990  privind stabilirea normelor unitare de structura pentru conducerea si aparatul propriu al Primariei municipiului Bucuresti, al primariilor sectoarelor 1-6 si a sectorului agricol Ilfov    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.310 din 15 decembrie 1990 privind stabilirea normelor unitare de structura pentru conducerea si aparatul propriu al Primariei municipiului Bucuresti, al primariilor sectoarelor 1-6 si a sectorului agricol Ilfov

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 112 din 29 mai 1992

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Structurile organizatorice pentru conducerea şi aparatul propriu al Primãriei municipiului Bucureşti, al primãriilor sectoarelor 1-6 şi sectorului agricol Ilfov se stabilesc pe baza normelor din prezenta hotãrîre, cuprinse în anexele nr. 1 a-c.
ART. 2
Normele de constituire a compartimentelor din aparatul propriu al primãriilor sînt cele prevãzute în anexa nr. 2.
Primãria municipiului Bucureşti poate comasa sau diviza compartimentele din componenta direcţiilor prevãzute în anexa nr. 1 a, precum şi compartimentele prevãzute în anexele nr. 1 b şi 1 c la prezenta hotãrîre, în funcţie de necesitãţile şi condiţiile concrete ale activitãţii.
ART. 3
Numãrul de posturi pentru aparatul propriu al Primãriei municipiului Bucureşti, al primãriilor sectoarelor 1 şi 6 şi sectorul agricol Ilfov se stabileşte pe baza normativului prevãzut în anexa nr. 3.
ART. 4
Salariile tarifare pentru aparatul propriu al Primãriei municipiului Bucureşti, al primãriilor sectoarelor 1-6 şi sectorului agricol Ilfov se stabilesc la acelaşi nivel cu cele ale salariaţilor angajaţi în unitãţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor şi ale Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale.
ART. 5
Asigurarea posturilor rezultate din aplicarea prezentei hotãrîri se face prin redistribuire de posturi şi prin suplimentarea acestora, dupã caz.
ART. 6
Prevederile referitoare la Primãria municipiului Bucureşti şi sectoarele acestuia, cuprinse în <>hotãrîrile Guvernului nr. 365/1990 , nr. 917/1990 şi nr. 1058/1990 se modifica în mod corespunzãtor dispoziţiilor prezentei hotãrîri.

PRIM-MINISTRU
PETRE ROMAN

ANEXA 1a

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BUCUREŞTI





┌──────────────┐ ┌─────────┐
│PRIMAR GENERAL├──────┤Consilier│
└──────┬───────┘ └─────────┘
┌┬┬──────────────────────┬─────────────────────────┬──┴───────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┐
│││ │ │ │ │
│││ ┌────┴───┐ ┌─────┴────┐ ┌─────────┐ │ ┌──────────┐ ┌─────────┐ ┌──────────┐ ┌─────────┐ │
│││ │SECRETAR│ │VICEPRIMAR├───┤Consilier│ │ │VICEPRIMAR├──┤Consilier│ │VICEPRIMAR├──┤Consilier│ │
│││ └────┬───┘ └───┬──────┘ └─────────┘ ┌────┴───┐ └─────┬────┘ └─────────┘ └─┬────────┘ └─────────┘ │
│││ │ │ │Directia│ ┌─┴────────┐ │ │
│││ ┌─────────┬─┴──────┐ ┌──┴──────┐ │Generala│┌────┴───┐ ┌────┴───┐ ├─────┐ │
│││ ┌───────┴──────┐ │ ┌──────┴───────┐┌────┴───┐┌────┴───────────────┐│a Dezpol││Directia│ │Directia│ │ ┌───┴───────┐ │
│││ │ Directia │ │ │ Directia ││Directia││ Directia Generala ││tarii ││ de │ │ de │ │ │Directia de│ │
│││ │Administrativa│ │ │Administrativa││Tehnica ││ de Gospodarie ││Economi-││construc│ │urbanism│ │ │programe si│ │
│││ │Locala de Stat│ │ └──────┬───────┘└────┬───┘│Comunala si Locativa││co Soci-││tii │ │si amena│ │ │ urbanism │ │
│││ └────────┬─────┘ │ │ │ └───────────┬────────┘│ale │└────┬───┘ │jarea │ │ │ comercial │ │
│││ ┌────┴───┐ │ ┌────┴───┐ ┌────┴───┐ ┌────┴───┐ └────┬───┘ │ │terito- │ │ └───────┬───┘ │
│││ │Director│ │ │Director│ │Director│ │Director│ │ ┌────┴───┐ │riului │ │ │ │
│││ └────┬───┘ │ └────┬───┘ └─┬──────┘ │ general│ ┌────┴───┐│Director│ └───┬────┘ │ ┌────┴───┐ │
│││ │ └─┐ │ │ └───┬────┘ │Director│└─┬──────┘ │ │ │Director│ │
│││ ┌────────┐│┌────────┐│ │ │ ┌───────┴──┐ │general │ │ ┌───┴────┐ │ └─┬──────┘ │
│││ │Director│││Director││ │ │ ┌────┴───┐ ┌────┴───┐ └─┬──────┘ ├─33 │Arhitect│ │ │ │
│││ │ adj. │││ adj. ││ │ │ │Director│ │Director│ │ ├─34 │ sef │ │ ┌───┴─────┐ │
│││ └──┬─────┘│└───┬────┘│ │ │ │gen. adj│ │gen. adj│ │ ├─35 └┬───────┘ │ │ │ │
│││ │ │ │ │ ├─12 ├─14 └────┬───┘ └─┬──────┘ │ └─36 │ │ ├─44 ┌────┴───┐ │
123 ├─4 7 ├─8 11 └─13 ├─15 ├─19 ├─23 │ ┌───┴─────┐ │ └─45 │Director│ │
├─5 ├─9 ├─16 ├─20 ├─24 │ ┌───┴───┐ ┌───┴────┐ │ │ adj. │ │
└─6 └─10 ├─17 ├─21 └─25 ┌────┼─────┐ │Inginer│ │Arhitect│ │ └────┬───┘ │
└─18 └─22 ┌────┴───┐│┌────┴───┐ │ sef │ │sef. adj│ │ │ │
│Director│││Director│ └──┬────┘ └───┬────┘ │ └─46 │
│gen. adj│││gen. adj│ │ │ │ │
└───┬────┘│└───┬────┘ ├─37 ├─40 43 │
│ │ │ ├─38 ├─41 ┌─────────────────┘
├─26 29 ├─30 └─39 └─42 │
├─27 ├─31 ┌────────┴────────┐
└─28 └─32 │ Directia buget, │
│ contabilitate │
│control financiar│
└─────────┬───────┘

┌────┴───┐
│Director│
└────┬───┘

┌────┴─────┐
│ │
┌────┴───┐ ┌────┴───┐
│Director│ │Director│
│ adj. │ │ adj. │
└──┬─────┘ └──┬─────┘
│ │
├─47 ├─50
├─48 ├─51
└─49 └─52



LEGENDA:
1 - Corp control primar
2 - Mass-media, purtãtor de cuvânt
3 - Apãrarea civilã
4 - Autorizare initiativa particularã
5 - Protocol, relaţii cu publicul
6 - Registratura, secretariat, arhiva
7 - Adiministratia localã de stat, control, îndrumarea asociaţiilor de locatari
8 - Juridic - Contencios administrativ
9 - Stare civilã
10 - Autoritate tutelara şi ocrotirea minorilor
11 - Spaţiul locativ
12 - Administrativ
13 - Transporturi
14 - Sistem informaţional si banca de date
15 - Ecologie şi protecţia mediului
16 - Coordonare energetica
17 - Documentare tehnica
18 - Secretariat C.T.E.
19 - Serviciul apa - canal, lacuri
20 - Serviciul termoficare
21 - Serviciul transporturi în comun şi getax
22 - Serviciul salubritate şi igiena publica
23 - Serviciul activitãţi bugetare şi diverse
24 - Serviciul cooperare şi contractare
25 - Serviciul controlul activitãţii fondului locativ
26 - Investiţii
27 - Organizare pe principii comerciale normare, salarizare
28 - Negocieri şi cooperare economicã internaţionala
29 - Personal, învãţãmânt, perfecţionare
30 - Aprovizionare tehnico-materialã
31 - Programare, dezvoltare, urmãrire a activitãţii economico-sociale
32 - Prognoza, urmãrire şi liberalizarea preţurilor
33 - Calitate - control, disciplina
34 - Coordonare economicã şi banca de date
35 - Concurenta (reguli) licitaţie, ofertare
36 - Orientare generalã şi prognoza
37 - Evidenta, contracte, decontãri, proiecte
38 - Echipare tehnica edilitarã şi transport
39 - Platforme industriale, cadastru, protecţia mediului
40 - Arhitectura şi avizare investiţii
41 - Urbanism, plan general şi amenajarea teritoriului
42 - Autorizaţii şi disciplina în construcţii
43 - Corpul de control comercial
44 - Studii de piaţa, conjunctura economicã, balanţe
45 - Urbanism comercial
46 - Organizare agenţi economici
47 - C.F.I. la regii autonome
48 - C.F.I. la unitãţi bugetare
49 - Biroul de metodologie, îndrumare şi control al revizorilor de gestiuni
50 - Financiar-contabilitate
51 - Buget local
52 - Urmãrirea şi utilizarea eficientei capitalului public


ANEXA 1b

PRIMĂRIA SECTORULUI (1-6)


┌────────┐
│ PRIMAR │
└───┬────┘

┌────────────┬────────────┬────┴───────┬───────┬─────────────┐
│ │ │ │ │ │
│ ┌─────┴────┐ ┌─────┴────┐ │ │ ┌────┴───┐
│ │VICEPRIMAR│ │VICEPRIMAR│ │ │ │SECRETAR│
│ └─────┬────┘ └────────┬─┘ │ │ └───┬────┘
│ │ │ │ │ │
│ ┌────┴───┐ ┌────┴───┐ │ │ ┌────┴──┬───────┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
┌───┴─┐ ┌───┴─┐ ┌────┴┐ ┌───┴─┐ ┌────┴┐ ┌──┴──┐ ┌──┴──┐ ┌──┴──┐ ┌──┴──┐ ┌──┴──┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ A │ │ B1 │ │ B2 │ │ C1 │ │ C2 │ │ D │ │ E │ │ F1 │ │ F2 │ │ F3 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘ └─────┘



LEGENDA:
A - Îndrumare şi control în teritoriu şi relaţii cu publicul
B1 - Corp control comercial privatizare
B2 - Spaţiu locativ
C1 - Urbanism, amenajarea teritoriului-autorizaţii şi disciplina în construcţii
C2 - Gospodãrie comunalã
D - Buget - contabilitate
E - Coordonarea activitãţii economice-organizare-salarizare personal
F1 - Adiministratie localã de stat - juridic-secretariat-protocol
F2 - Stare civilã
F3 - Administrativ


ANEXA 1c

PRIMĂRIA SECTORULUI AGRICOL ILFOV


┌────────┐
│ PRIMAR │
└───┬────┘

┌──────────────────────────┬───┴─┬─────┬─────┬───────────────┐
┌────┴─────┐ ┌──────────┐ │ │ │ │ ┌────┴───┐
│VICEPRIMAR│ │VICEPRIMAR│ │ │ │ │ │SECRETAR│
└────┬─────┘ └─────┬────┘ │ │ │ │ └───┬────┘
┌──┴──┐ ┌─────┼─────┐ │ │ │ │ ┌─────┬──┴──┬──────┐
┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐
│ A1│ │ A2│ │ B1│ │ B2│ │ B3│ │ C │ │ D │ │ E │ │ F │ │ G1│ │ G2│ │ G3│ │ G4│
└───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘



LEGENDA:
A1 - Urbanism şi amenajarea teritoriului
A2 - Investiţii - contructii, tehnic
B1 - Gospodãrie comunalã
B2 - Spaţiu locativ
B3 - Administrativ
C - Organizare-salarizare-personal
D - Corp control comercial
E - Îndrumare - control - privatizare
F - Buget - contabilitate
G1 - Administraţie localã - stare civilã - autoritate tutelara
G2 - Secretariat - protocol - arhiva
G3 - Relaţii cu publicul
G4 - Oficiul juridic

ANEXA 2

NORME
de constituire a compartimentelor din structura
organizatoricã a aparatului propriu al primãriilor

1. Structura organizatoricã a aparatului propriu al primãriilor poate cuprinde, în funcţie de volumul, complexitatea, importanta şi specificul activitãţii, urmãtoarele tipuri de compartimente, având un numãr minim de persoane:
a) birouri - 3 persoane;
b) servicii - 6 persoane;
c) direcţii - 20 persoane.
2. Biroul poate fi organizat fie independent, fie în cadrul unui serviciu, pentru fiecare 3 persoane existente peste numãrul minim necesar constituirii serviciului, dacã exista activitãţi care necesita o delimitare distinctã.
3. Serviciile de la primãriile judeţene şi a municipiului Bucureşti, care nu fac parte din structura direcţiilor, se constituie cu minimum 8 persoane.
4. Compartimentul "Corpul de control comercial" din aparatul propriu al Primãriei municipiului Bucureşti se asimileazã din punct de vedere organizatoric serviciului.


ANEXA 3

NORMATIV
privind stabilirea numãrului de posturi pentru
organizarea aparatului propriu



Numãr actual Numãr propus


a) Primãria municipiului Bucureşti 300 450
b) Primãriile sectoarelor municipiului
Bucureşti şi sectorul agricol Ilfov
- Sectoarele 1-6 75-80 81
- Sectorul agricol Ilfov 70 71


NOTA:
1. Numãrul de posturi rezultat va fi suplimentat cu numãrul muncitorilor de întreţinere şi exploatare a mijloacelor din dotare, precum şi cu numãrul personalului de deservire generalã. Numãrul acestor categorii de personal se stabileşte pe baza normelor şi normativelor de munca în vigoare, ţinând seama şi de spaţiul ocupat în imobilul respectiv de alte instituţii, dacã sunt astfel de situaţii.
2. Statul de funcţii al Primãriei municipiului Bucureşti se aproba de primarul general, cu avizul Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale şi Ministerului Finanţelor.
3. Structura organizatoricã şi statul de funcţii al primãriilor sectoarelor 1-6 şi sectorului agricol Ilfov se aproba de primarul acestora, cu avizul Primãriei municipiului Bucureşti.

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016