Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
HOTARARE nr. 1.269 din 8 octombrie 2008 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii "Redeschiderea circulatiei feroviare pe podul nou de cale ferata peste raul Arges, linia CF Bucuresti - Giurgiu intre statiile CF Vidra - Gradistea"
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile ulterioare, şi al <>art. 60 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe cãile ferate române şi reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Române, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.
ART. 1 Se aprobã indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul nou de cale feratã peste râul Argeş, linia CF Bucureşti Giurgiu între staţiile CF Vidra - Grãdiştea", prevãzuţi în anexa*) care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. --------- *) Anexa nu se publicã, fiind clasificatã potrivit legii.
ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii, ai cãrui indicatori tehnico-economici sunt aprobaţi conform art. 1, se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, şi din alte surse legal constituite, conform programului de investiţii publice aprobate conform legii.
PRIM-MINISTRU CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemneazã: -------------- p. Ministrul transporturilor, Barna Tanczos, secretar de stat
p. Ministrul economiei şi finanţelor, Cãtãlin Doica, secretar de stat
Bucureşti, 8 octombrie 2008. Nr. 1.269.
----------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email