Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Guvernul României hotărăşte: ART. 1 Se aprobă studiul tehnico-economic pentru obiectivul de investiţii "Magistrala 5 de Metrou Drumul Taberei - Pantelimon, Tronsonul Drumul Taberei - Universitate" cu caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici prevăzuţi în anexa la prezenta hotărîre. ART. 2 Finanţarea lucrărilor prevăzute la art. 1 se face potrivit prevederilor Hotărîrii Guvernului nr. 740/1990. PRIM-MINISTRU PETRE ROMAN Bucureşti, 7 decembrie 1990 Nr. 1.259. ANEXĂ CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Magistrala 5 de Metrou Drumul Taberei - Pantelimon, Tronsonul Drumul Taberei - Universitate" (S.T.E.) 1. Titular de investiţii: Întreprinderea "Metroul" Bucureşti, iar beneficiar de dotaţie - Întreprinderea de Exploatare a "Metroului" Bucureşti, ambele din cadrul Ministerului Lucrărilor Publice, Transporturilor şi Amenajării Teritoriului. 2. Obiectivul de investiţii constă în extinderea reţelei de metrou a municipiului Bucureşti cu tronsonul: "Drumul Taberei-Universitate" în lungime de 9 km cu 8 staţii. 3. Indicatorii tehnico-economici:
- Valoarea totală a investiţiei*) 4.210.000 mii lei
din care:
" construcţii-montaj 3.350.000 mii lei
- Utilaje si echipamente tehnologice 503.000 mii lei
din acestea:
" import pe relaţia CTS sau DL 98.000 mii lei
___________
*) In preturi 1989.
Eşalonarea valorică Total
-----
C+M
200.000 mii lei
1991 -------
150.000
400.000 mii lei
1992 -------
350.000
1.200.000 mii lei
1993 ---------
1.100.000
1.365.000 mii lei
1994 ---------
964.000
800.000 mii lei
1995 -------
700.000
245.000 mii lei
1996 -------
86.000
- Capacitate:
" lungimea traseului 9,0 km
" număr de staţii de metrou 8 buc.
" capacitate maximă capabilă 50.000 cal./ora
" viteza comercială 36 km/ora
- Valoarea veniturilor anuale de prestaţii şi a
cheltuielilor de productie se vor stabili prin
planurile anuale, funcţie de creşterea traficului de
călători.
- Locuri de muncă nou create (maxime) 950 oameni
- Durata de realizare a investiţiei pînă la punerea în
funcţiune 4,5 ani
din care:
" pentru sectorul Drumul Taberei - Eroilor, cu legături
la Magistrala 1 3,5 ani
- Durata probelor tehnologice 2 luni
4. Factorii de risc: - Construcţiile subterane, staţii, galerii, tuneluri se proiectează pentru gradul de protecţie seismică 9, conform STAS 10100/I-1977. - Alimentarea cu energie electrică a metroului se va asigura la nivelul de siguranţă al consumatorilor de clasă A. 5. Staţiile de metrou de pe tronsonul Drumul Taberei - Universitate se vor realiza cu funcţiuni de apărare civilă, conform avizului Ministerului Apărării Naţionale nr. S/A/447/1990. 6. Ministerul Resurselor şi Industriei prin Departamentul Energiei Electrice şi Termice va realiza lucrările de alimentare cu energie electrică a acestui tronson de metrou (amplificarea staţiilor de transformare existente din zonă de 110/10 kV şi trecerea acestora la tensiunea de 20 kV, precum şi racordurile la staţiile de metrou) valorile fiind incluse în devizul general. La finalizarea lucrărilor fondurile fixe aferente se vor transmite fără plată prin derogare de la prevederile art. 14 din Hotărîrea Guvernului nr. 740/1990. 7. Primăria municipiului Bucureşti în calitate de titular, proiectant şi beneficiar va realiza, corelat cu soluţiile tehnice şi termenele de execuţie ale obiectivului de bază, lucrările colaterale, galerie edilitară, pasaje pietonale, parcaje subterane, lucrări estimate la 120.000 mii lei, din care: construcţii-montaj 110.000 mii lei. 8. Valoarea de 6.230 mii lei, prevăzută în devizul general al lucrării pentru dezafectarea de construcţii şi ocuparea de terenuri este orientativă, urmînd a se definitiva numai după intrarea în vigoare a legislaţiei privind dezafectarea construcţiilor şi ocuparea terenurilor. ------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.