ORGANIGRAMA
Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã
┌───────────────────┐
│ INSPECTOR GENERAL │
└─────────┬─────────┘
│
┌─────────────────────────┬────┴───────────────────────┬─────────────────┐
│ ┌───────────┴────────────────┐ │ │
┌────┴───────┐ │ ADJUNCT AL INSPECTORATULUI │ │ │
│PRIM ADJUNCT│ │ GENERAL │ │ │
│ AL │ └───────────┬────────────────┘ │ │
└─────────┬──┘ | | ┌────┴─────┐┌───┴──────┐┌──┴─────┐│
│ | ┌────────┐┌──────────┐ | │ DIRECTIA ││ DIRECTIA ││DIRECTIA││
│ | │DIRECTIA││ DIRECŢIA │ | │MANAGEMENT││MANAGEMENT││ BUGET ││
┌────────┐ │ ┌─┐ | │POMPIERI││PROTECŢIEI│ | │ LOGISTIC ││ RESURSE ││CONTABI-││
│CENTRUL ├─┼─┤C│ | │ ││ CIVILE │ | └──────────┘│ UMANE ││ LITATE ││
│ OPERA- │ │ └─┘ | └────────┘└──────────┘ | └──────────┘└────────┘│
│ ŢIONAL │ │ ┌─┐ | ┌─┐ | ┌──────────────┘
│NAŢIONAL│ ├─┤D│ | │G│ | ┌──┐ │ ┌──┐
└┬───────┘ │ └─┘ | └─┘ | │J ├─┼─┤K │
│ │ ┌─┐ | ┌─┐ | └──┘ │ └──┘
│ ├─┤E│ | │H│ | ┌──┐ │ ┌──┐
│ ┌──┐ │ └─┘ | └─┘ | │L ├─┼─┤M │
├-┤A │ │ ┌─┐ | ┌─┐ | └──┘ │ └──┘
| └──┘ └─┤F│ | │I│ | ┌─┴─┐
| └─┘ | └─┘ | │ N │
┌────────────┐┌─────────────────┐┌────────────────┐┌────────────────┐┌─────────┐
│ UNITATEA ││UNITATEA SPECIALĂ││CENTRUL NAŢIONAL││CENTRUL NAŢIONAL││ MUZEUL │
│ SPECIALĂ ││ DE SECURITATE ││PENTRU SECURITA-││DE PERFECŢIONARE││NAŢIONAL │
│ DE IN- ││ CIVILĂ LA ││TE LA INCENDIU ││A PREGĂTIRII PTR││ AL │
│ TERVENŢIE ││ OBIECTIVE DE ││ ŞI PROTECŢIE ││MANAGEMENTUL SI-││ POMPIE- │
│ ÎN SITUAŢII││ IMPORTANŢĂ ││ CIVILĂ ││ TUAŢIILOR DE ││ RILOR │
│ DE URGENŢĂ ││ DEOSEBITĂ ││ ││URGENŢĂ CIOLPANI││ │
└────────────┘└─────────────────┘└────────────────┘└────────────────┘└─────────┘
┌────────────┐┌─────────────────┐┌────────────────┐┌────────────────┐┌─────────┐
│ ŞCOALA DE ││ BAZA PENTRU ││BAZA DE REPARA- ││ CENTRUL DE ││DEPOZITE │
│ SUBOFIŢERI ││ LOGISTICĂ A ││ ŢII A TEHNICII ││ COMUNICAŢII ││REZERVE │
│ POMPIERI ŞI││INSPECTORATULUI ││DE INTERVENŢIE ││ ŞI ││PROPRII │
│ PROTECŢIE ││GENERAL PENTRU ││ DRAGALINA ││ INFORMATICĂ ││ │
│ CIVILĂ ││ SITUAŢII DE ││ ││ ││ │
│ BOLDEŞTI ││ URGENŢĂ ││ ││ ││ │
└────────────┘└─────────────────┘└────────────────┘└────────────────┘└─────────┘
┌───────────────────────────┐ ┌─────────────────────────┐
│ INSPECTORATUL MUNICIPIULUI│ │41 INSPECTORATE JUDEŢENE │
│ BUCUREŞTI PENTRU SITUAŢII │ │ PENTRU SITUAŢII DE │
│ DE URGENŢĂ │ │ URGENŢĂ │
└───────────────────────────┘ └─────────────────────────┘
LEGENDA:
A = CENTRU OPERAŢIONAL
B = SECRETARIATUL TEHNIC PERMANENT AL COMITETULUI NAŢIONAL PENTRU SITUAŢIE
DE URGENŢĂ
C = SERVICIUL MANAGEMENT ORGANIZATORIC ŞI PLANIFICARE RESURSE
D = SERVICIUL STRATEGII ŞI TACTICI SPECIFICE
E = SERVICIUL COMUNICAŢII ŞI INFORMATICĂ
F = PROTECŢIA INFORMAŢIILOR CLASIFICATE
G = SERVICIUL PREGĂTIREA POPULAŢIEI PENTRU INTERVENŢIE ŞI EDUCAŢIE
PREVENTIVĂ
H = SERVICIUL COORDONARE SERVICII PUBLICE, VOLUNTARE ŞI SERVICII PRIVATE
I = PUBLICAŢII DE SPECIALITATE
J = SERVICIUL AFACERI EUROPENE, ASISTENŢĂ ŞI RELAŢII INTERNAŢIONALE
K = SERVICIUL JURIDIC ŞI CONTENCIOS
L = SERVICIUL CONTROL
M = SERVICIUL CABINETE ŞI SECRETARIAT
N = BIROUL INFORMARE SI RELAŢII PUBLICE