Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.195 din 30 noiembrie 2011  pentru aprobarea amendamentului convenit, prin scrisorile semnate la Bucuresti la 17 iunie 2011 si 13 octombrie 2011 si la Bruxelles la 7 noiembrie 2011, intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta si la Acordul de asistenta financiara nerambursabila dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionand in calitate de agentie de implementare a Facilitatii Globale de Mediu, privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta, semnate la Bucuresti la 26 mai 2004    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.195 din 30 noiembrie 2011 pentru aprobarea amendamentului convenit, prin scrisorile semnate la Bucuresti la 17 iunie 2011 si 13 octombrie 2011 si la Bruxelles la 7 noiembrie 2011, intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta si la Acordul de asistenta financiara nerambursabila dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionand in calitate de agentie de implementare a Facilitatii Globale de Mediu, privind finantarea Proiectului de diminuare a riscurilor in cazul producerii calamitatilor naturale si pregatirea pentru situatii de urgenta, semnate la Bucuresti la 26 mai 2004

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 868 din 8 decembrie 2011

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al art. 5 alin. (2) din Legea nr. 389/2004 pentru ratificarea Acordului de împrumut dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare privind finanţarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamitãţilor naturale şi pregãtirea pentru situaţii de urgenţã şi a Acordului de asistenţã financiarã nerambursabilã dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, acţionând în calitate de agenţie de implementare a Facilitãţii Globale de Mediu, privind finanţarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamitãţilor naturale şi pregãtirea pentru situaţii de urgenţã, semnate la Bucureşti la 26 mai 2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

     ARTICOL UNIC
    Se aprobã amendamentul convenit, prin scrisorile*) semnate la Bucureşti la 17 iunie 2011 şi 13 octombrie 2011 şi la Bruxelles la 7 noiembrie 2011, între Guvernul României, prin Ministerul Finanţelor Publice, şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare la Acordul de împrumut dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare privind finanţarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamitãţilor naturale şi pregãtirea pentru situaţii de urgenţã şi la Acordul de asistenţã financiarã nerambursabilã dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, acţionând în calitate de agenţie de implementare a Facilitãţii Globale de Mediu, privind finanţarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamitãţilor naturale şi pregãtirea pentru situaţii de urgenţã, semnate la Bucureşti la 26 mai 2004, ratificate prin Legea nr. 389/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
----------
    *) Traducere.

                         PRIM-MINISTRU
                            EMIL BOC

                        Contrasemneazã:
                        ---------------
                  Ministrul finanţelor publice,
                      Gheorghe Ialomiţianu

                          p. Ministrul
                  administraţiei şi internelor,
                          Mihai Caprã,
                        secretar de stat

                 Ministrul mediului şi pãdurilor,
                         Laszlo Borbely

                 Ministrul dezvoltãrii regionale
                         şi turismului,
                     Elena Gabriela Udrea

                p. Preşedintele Agenţiei Naţionale
                     pentru Resurse Minerale,
                          Mihaela Baicu

    Bucureşti, 30 noiembrie 2011.
    Nr. 1.195.


    ROMÂNIA
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    Cabinet secretar de stat

    Nr. 608.109

                                        Str. Apolodor nr. 17
                                        sectorul 5, Bucureşti
                                        Tel.: +021 319 97 39
                                        Fax: +021 312 20 11

                                        17 iunie 2011

    Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
    Dlui Peter Harrold, director
    Europa Centralã şi Ţãrile Baltice şi Asia Centralã

                    Ref.: Proiectul de diminuare a riscurilor
                   în cazul producerii calamitãţilor naturale
                    şi pregãtirea pentru situaţii de urgenţã
                            (Împrumut nr. 4.736-RO)

                 Acordul de asistenţã financiarã nerambursabilã
                 din fondul Facilitãţii Globale de Mediu (GEF)
                                 nr. 053472-RO

                Amendament la Acordul de împrumut şi la Acordul
                    de asistenţã financiarã nerambursabilã
                (extinderea cu un an a datei-limitã de tragere)

    Stimate domnule Harrold,

    Ne referim la Împrumutul 4.736-RO şi GEF TF 053472-RO - Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamitãţilor naturale şi pregãtirea pentru situaţii de urgenţã (PDRCPCNPSU), în valoare de 150 milioane USD, şi la asistenţa financiarã nerambursabilã GEF, în valoare de 7 milioane USD, datate 26 mai 2004, cu amendamentele ulterioare.
    Ca urmare a solicitãrilor primite de la agenţiile de implementare, dorim sã rugãm Banca sã fie de acord cu extinderea datei finale de tragere pentru Acordul de împrumut şi Acordul de asistenţã financiarã nerambursabilã de la 20 decembrie 2011 la 20 decembrie 2012, pe baza urmãtoarelor consideraţii:
    1. Componenta A - Consolidarea capacitãţii de finanţare şi management în situaţii de urgenţã (Ministerul Administraţiei şi Internelor)
    Din 4 activitãţi aprobate iniţial, douã activitãţi nu sunt încã finalizate:
    - implementarea Sistemului naţional de management informaţional pentru situaţii de urgenţã (SNMISU); şi
    - operaţionalizarea Programului român de asigurare la catastrofe.
    Deoarece actualul grafic de lucrãri prevãzut în contract nu a fost respectat, existã riscul ca SNMISU sã nu fie finalizat pânã la data de închidere a Proiectului.
    Existã o întârziere de 5 luni în finalizarea testelor-pilot, deoarece au existat erori majore în timpul testelor. Dacã erorile nu pot fi corectate cu succes în timp util, rularea sistemului la un numãr minim de locaţii agreate nu va fi posibilã înainte de data de 20 decembrie 2011.
    De asemenea, elaborarea proiectãrii pentru lucrãrile de consolidare şi construcţie pentru reabilitarea Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţã (IGSU) nu poate fi finalizatã pânã la data de închidere a Proiectului.
    2. Componenta B - Reducerea riscului la cutremure (Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului)
    Din 48 de clãdiri publice, 23 au fost finalizate complet, 12 sunt în curs de finalizare, pentru 6 procedurile de achiziţie au fost finalizate, pentru 3 obiective procedurile de licitaţie sunt în pregãtire, iar pentru cele 4 obiective rãmase lucrãrile de proiectare sunt în curs. Extinderea datei finale de tragere va duce la finalizarea tuturor celor 48 de obiective pânã la data de 20 decembrie 2012.
    3. Componenta C - Reducerea riscurilor în caz de inundaţii şi alunecãri de teren (Ministerul Mediului şi Pãdurilor)
    O extindere a datei finale de tragere este necesarã pentru finalizarea lucrãrilor de punere în siguranţã a barajului de la Dridu şi pentru finalizarea manualului pentru monitorizarea alunecãrilor de teren.
    De asemenea, a început deja implementarea unei noi soluţii tehnice pentru tratamentul crãpãturilor în adâncime în pilonii barajului şi lucrãrile de reabilitare a galeriei de evaluare şi echipamentul hidraulic pentru dig progreseazã în conformitate cu programul, dar reabilitarea centrului de monitorizare nu a fost finalizatã.
    4. Componenta D - Agenţia Naţionalã pentru Resurse Minerale (Reducerea riscului de accidente miniere în Bazinul Tisei)
    O extindere de perioadã este necesarã pentru finalizarea a douã lucrãri importante şi data estimatã pentru finalizarea obiectivelor este 20 decembrie 2012:
    - reabilitarea a douã diguri de decantare în vederea prevenirii riscului de inundaţii; şi
    - elaborarea unui sistem informatic pentru analizarea impactului asupra mediului şi pregãtirea pentru situaţii de urgenţã.
    În aceste circumstanţe, agenţiile de implementare s-au angajat sã întreprindã toate acţiunile necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului în cadrul noului termen propus.
    Aşteptãm cu nerãbdare rãspunsul dumneavoastrã la cele de mai sus.

                              Bogdan Drãgoi,
                             secretar de stat


    ROMÂNIA
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    Cabinet secretar de stat

    Nr. 608.109

                                        Str. Apolodor nr. 17
                                        sectorul 5, Bucureşti
                                        Tel.: +021 319 97 39
                                        Fax: +021 312 20 11

                                        13 octombrie 2011

    Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
    Dlui Peter Harrold, director
    Europa Centralã şi Ţãrile Baltice şi Asia Centralã

                      Ref.: Proiectul de diminuare a riscurilor
                     în cazul producerii calamitãţilor naturale
                      şi pregãtirea pentru situaţii de urgenţã
                             (Împrumut nr. 4.736-RO)

                        Amendament la Acordul de împrumut

    Ne referim la Acordul de împrumut dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, datat 26 mai 2004, cu amendamentele ulterioare.
    În urma analizei recent efectuate, Ministerul Mediului şi Pãdurilor a transmis Ministerului Finanţelor Publice o solicitare de amendare a Acordului de împrumut, pentru a adapta prevederile acestuia necesitãţilor curente ale Proiectului şi pentru a permite implementarea Proiectului în cadrul termenelor agreate, respectiv unele realocãri între categoriile proiectului pentru partea C - Reducerea riscului la inundaţii şi alunecãri de teren.
    În aceastã privinţã, vã supunem atenţiei urmãtoarea propunere de modificare a anexei nr. 1 "Trageri din împrumut":


┌─────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┬──────────┐
│ Categorie │ Sume │ │
│ │ (dolari SUA)│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(1) Lucrãri pentru: │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│a) partea B a Proiectului │ 47.888.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│b) partea C a Proiectului │ 66.215.000│ +294.415│
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│c) partea D a Proiectului │ 2.883.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│d) partea E a Proiectului │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(i) partea E.1 │ 0│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(ii) partea E.2 │ 19.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(iii) partea E.3 │ 26.646│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(2) Bunuri pentru: │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│a) partea A a Proiectului │ 8.904.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│b) partea C a Proiectului │ 239.000│ +128.500│
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│c) partea E a Proiectului │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(i) partea E.1 │ 69.091│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(ii) partea E.2 │ 235.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(iii) partea E.3 │ 269.000│ -22.759│
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(iv) partea E.4 │ 23.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(d) partea D a Proiectului │ 1.700.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(3) Servicii tehnice pentru partea C.5 a proiectului │ 0│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(4) Serviciile consultanţilor, inclusiv audit şi │ │ │
│ instruire, pentru: │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│a) partea A a Proiectului │ 3.300.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│b) partea B a Proiectului │ 6.086.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│c) partea C a Proiectului │ 5.953.000│ -99.631│
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│d) partea E a Proiectului │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(i) partea E.1 │ 100.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(ii) partea E.2 │ 2.372.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(iii) partea E.3 │ 172.000│ -143.125│
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│e) partea D a Proiectului │ 550.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(5) Costuri de operare pentru: │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│a) UMP - MAI │ 100.909│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│b) UMP - MDRT │ 328.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│c) UMP - MMP │ 2.085.000│ -157.400│
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│d) UMP - ANRM │ 482.000│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│(6) Nealocate pentru: │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│a) partea A a Proiectului │ 0│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│b) partea B a Proiectului │ 0│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│c) partea C a Proiectului │ 0│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│d) partea D a Proiectului │ 0│ │
├─────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼──────────┤
│Total │ 150.000.000│ │
└─────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┴──────────┘



    Aşteptãm cu nerãbdare rãspunsul dumneavoastrã favorabil la cele de mai sus.

                              Cu stimã,
                            Bogdan Drãgoi,
                           secretar de stat


    BANCA MONDIALĂ
    Europa Centralã şi Ţãrile Baltice
    Regiunea Europa şi Asia Centralã

                               17 Avenue Marnix, et. 2, 1000 Bruxelles, Belgia
                               Tel. (322)5040994, fax: (322) 5040999

                               7 noiembrie 2011

    Excelenţei Sale Gheorghe Ialomiţianu,
    ministru,
    Ministerul Finanţelor Publice
    Bucureşti, România

                     Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul
                    producerii calamitãţilor naturale şi pregãtirea
                              pentru situaţii de urgenţã
                               (Împrumut nr. 4.736-RO)

                    Acordul de asistenţã financiarã nerambursabilã
                   din fondul Facilitãţii Globale de Mediu (GEF) TF
                                    nr. 053472-RO

                      Solicitarea extinderii datei de închidere
                      pânã la 20 decembrie 2012 şi de realocare
                            a unor fonduri din împrumut

    În urma adreselor dumneavoastrã din 17 iunie 2011 şi 13 octombrie 2011, prin care este solicitatã modificarea secţiunii 2.03 a Acordului de împrumut şi a Acordului de grant GEF, prin revizuirea datei de închidere prin extinderea pânã la 20 decembrie 2012 şi realocarea, în cadrul anexei nr. 1 a Acordului de împrumut, a unor fonduri între categoriile Proiectului pentru partea C - Reducerea riscului de inundaţii şi alunecãri de teren, aş dori sã vã informez cã, dupã o revizuire atentã, Banca Mondialã are în vedere o extindere parţialã pânã la data de 30 iunie 2012 pentru finalizarea activitãţilor care permit atingerea obiectivelor de dezvoltare şi protecţia mediului ale Proiectului. Acestea ar include:
    - pentru componenta A: finalizarea extinderii instalãrii Sistemului de management informaţional pentru situaţii de urgenţã (SMISU) în cel puţin 23 de locaţii critice;
    - pentru componenta B: finalizarea a 6 contracte de lucrãri pentru consolidarea antiseismicã a structurilor unor clãdiri publice aflate în curs de implementare şi a 4 contracte de lucrãri cu licitaţii finalizate în 2011 şi pregãtite de semnare; în plus, licitaţia pentru contracte de lucrãri privind reabilitarea seismicã a Primãriei Municipiului Iaşi - o clãdire istoricã unde urmeazã sã fie folosite metode de reabilitare inovatoare şi eficiente - poate fi lansatã numai cu condiţia ca lucrãrile sã înceapã înainte de sfârşitul lunii martie 2012 şi dupã confirmarea angajamentului asumat de Guvern de a continua finanţarea acesteia de la bugetul de stat dupã încheierea Proiectului;
    - finalizarea manualului de monitorizare a alunecãrilor de teren şi predarea echipamentelor instalate în zonele-pilot cãtre instituţiile beneficiare respective (în cadrul componentei C); şi
    - dezvoltarea şi instalarea sistemelor computerizate de rãspuns în caz de deversãri accidentale la mine, de monitorizare a mediului şi pentru sprijin în luarea deciziilor în industria minierã.
    Solicitãm Guvernului sã asigure alocarea bugetului necesar pentru finalizarea acestor activitãţi pentru prima jumãtate a anului 2012, astfel încât cheltuielile sã poatã fi finanţate din împrumut. Aceasta va fi o condiţie pentru aprobarea de cãtre Bancã a extinderii parţiale a datei închiderii Proiectului.
    Toate celelalte activitãţi din Proiect aflate în curs de desfãşurare şi care nu sunt direct legate de implementarea contractelor extinse se vor finaliza conform programãrii, la 20 decembrie 2011. Toate sumele care nu sunt necesare pentru a acoperi activitãţile prevãzute pentru extindere parţialã vor fi anulate.
    Aceastã extindere parţialã şi anulare ar necesita o aprobare formalã de cãtre Bancã a unui pachet de restructurare a Proiectului, care este în curs de pregãtire. Aprobarea menţionatã şi amendamentele ulterioare vã vor fi comunicate în scris.
    Decizia noastrã va fi bazatã pe urmãtoarele considerente:
    (i) Conducerea Bãncii a aprobat deja o prelungire cu 24 de luni a datei închiderii Proiectului, de la 31 decembrie 2009 la 20 decembrie 2011, pe considerentul cã pe perioada respectivei prelungiri SMISU va fi instalat şi operaţional în cel puţin 23 de locaţii critice, cã va fi realizatã consolidarea antiseismicã a 40 de clãdiri publice, foarte vulnerabile în cazul unui cutremur sever, cã lucrãrile de protecţie împotriva inundaţiilor şi pentru siguranţa barajelor în 14 amplasamente şi lucrãrile pentru punerea în siguranţã a tuturor depozitelor de steril se vor finaliza. Totuşi, insuficienta alocare bugetarã în 2010 şi în prima jumãtate a anului 2011, mai ales pentru componentele B şi D, precum şi o colaborare nesatisfãcãtoare între instituţiile guvernamentale şi contractantul responsabil cu realizarea SMISU au dus la întârzieri neprevãzute în implementarea Proiectului şi la trageri întârziate în cadrul tuturor componentele Proiectului, cu excepţia componentei C.
    (ii) Analiza detaliatã pe care am realizat-o împreunã cu agenţiile de implementare a arãtat cã, cu o finanţare adecvatã asiguratã în mod sistematic şi fãrã piedici birocratice în contractare şi plata regulatã a contractanţilor pe perioada prelungirii Proiectului, toate obiectivele critice de dezvoltare şi de mediu ale Proiectului vor putea fi îndeplinite şi chiar uşor depãşite.
    De asemenea, prin prezenta Banca realocã sumele împrumutului alocate în tabelul de la secţiunea 1 a anexei nr. 1 la Acordul de împrumut dintre România şi Bancã, datat 26 mai 2004. Tabelele revizuite cu sumele din Proiect realocate sunt prezentate în anexa la aceastã scrisoare.
    Avem rugãmintea ca pregãtirea raportului împrumutatului privind finalizarea implementãrii Proiectului (RFI) sã înceapã cât se poate de repede (dar nu mai târziu de ianuarie 2012), astfel încât sã poatã fi prezentat Bãncii pânã la data de 15 aprilie 2012, alte actualizãri putând urma la scurt timp dupã aceea. Aceasta este o contribuţie necesarã la RFI întocmit de Bancã pentru acest proiect, RFI care va fi întocmit pânã la 30 iunie 2012 şi distribuit dumneavoastrã pentru comentarii. Autorul raportului Bãncii va efectua o misiune de informare în ianuarie 2012 pentru a discuta detaliile privind cerinţele şi procedurile pentru realizarea RFI şi pentru a vizita amplasamentele Proiectului şi a discuta cu beneficiarii care au fost implicaţi în pregãtirea şi implementarea Proiectului.
    Aşteptãm rãspunsul dumneavoastrã în curând şi sperãm sã avem o colaborare excelentã în vederea finalizãrii acestui proiect, care a ajutat România în reducerea vulnerabilitãţii ecologice, sociale, economice, la dezastre naturale şi deversãrile accidentale de poluanţi din zonele miniere şi în asigurarea protecţiei unui numãr mare de persoane împotriva dezastrelor naturale.

                                   Cu stimã,
                                 Peter Harrold,
                               director regional
                        Europa Centralã şi Ţãrile Baltice
                            Europa şi Asia Centralã

    Cc: E.S. Elena Gabriela Udrea,
        ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului
        Bucureşti, România

        E.S. Constantin-Traian Igaş,
        ministrul administraţiei şi internelor
        Bucureşti, România

        E.S. Laszlo Borbely,
        ministrul mediului şi pãdurilor
        Bucureşti, România

        Dlui Alexandru Pãtruţi,
        preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale
        Bucureşti, România

        Dlui Bogdan Drãgoi
        secretar de stat, Ministerul Finanţelor Publice
        Bucureşti, România

        Dnei Angela Carabaş,
        director general, Ministerul Finanţelor Publice
        Bucureşti, România

        Dlui Ruud Treffers,
        director executiv,
        Banca Mondialã


    ANEXĂ

                              TRAGERI DIN ÎMPRUMUT

    Tabelul de mai jos stabileşte categoriile de cheltuieli care urmeazã sã fie finanţate din împrumut, alocarea sumelor din împrumut pentru fiecare categorie, precum şi procentul maxim cu care urmeazã sã fie finanţate cheltuielile în cadrul fiecãrei categorii:


┌────────────────────────────────┬──────────────┬──────────────────────────────┐
│ Categorie │Suma alocatã │ Procent din cheltuieli │
│ │din împrumut │ ce urmeazã │
│ │(exprimatã în │ a fi finanţat (%) │
│ │dolari S.U.A.)│ │
├────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────────────────┤
│(1) Lucrãri pentru: │ │100% din cheltuielile externe │
│a) partea B a Proiectului │ 47.888.000 │şi 78% din cheltuielile locale│
│b) partea C a Proiectului │ 66.509.769 │(efectuate înainte de │
│c) partea D a Proiectului │ 2.883.000 │7 martie 2007) şi 78% din │
│d) partea E a Proiectului │ │toate cheltuielile ulterioare │
│(i) partea E.1 │ 0 │ │
│(ii) partea E.2 │ 19.000 │ │
│(iii) partea E.3 │ 26.646 │ │
├────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────────────────┤
│(2) Bunuri pentru: │ │100% din cheltuielile externe │
│a) partea A a Proiectului │ 8.904.000 │şi 100% din cheltuielile │
│b) partea C a Proiectului │ 367,500 │locale (cost ex-factory) şi │
│c) partea E a Proiectului │ │75% din cheltuielile locale │
│(i) partea E.1 │ 69.091 │pentru alte bunuri achizi- │
│(ii) partea E.2 │ 235.000 │ţionate pe piaţa internã │
│(iii) partea E.3 │ 246,241 │(efectuate înainte de │
│(iv) partea E.4 │ 23.000 │7 martie 2007) şi 75% din │
│d) partea D a Proiectului │ 1.700.000 │toate cheltuielile ulterioare │
├────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────────────────┤
│(3) Servicii tehnice pentru │ 0 │100% din cheltuielile externe │
│ partea C.5 a Proiectului │ │şi 75% din cheltuielile locale│
├────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────────────────┤
│(4) Servicii de consultanţã, │ │75% din cheltuielile cu │
│inclusiv audit şi instruire │ │consultanţi locali şi 85% din │
│pentru: │ │cheltuielile cu consultanţi │
│a) partea A a Proiectului │ 3.300.000 │strãini │
│b) partea B a Proiectului │ 6.086.000 │ │
│c) partea C a Proiectului │ 5.853.369 │ │
│d) partea E a Proiectului │ │ │
│(i) partea E.1 │ 100.000 │ │
│(ii) partea E.2 │ 2.372.000 │ │
│(iii) partea E.3 │ 28.875 │ │
│e) partea D a Proiectului │ 550.000 │ │
├────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────────────────┤
│(5) Costuri de operare pentru: │ │ │
│a) UMP - MAI │ 100.909 │75% │
│b) UMP - MTCT │ 328.000 │75% │
│c) UMP - MMGA │ 1.927.600 │75% │
│d) UMP - ANRM │ 482.000 │75% │
├────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────────────────┤
│(6) Nealocate pentru: │ │ │
│a) partea A Proiectului │ 0 │ │
│b) partea B a Proiectului │ 0 │ │
│c) partea C a Proiectului │ 0 │ │
│d) partea D a Proiectului │ 0 │ │
├────────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────────────────┤
│TOTAL: │ 150.000.000 │ │
└────────────────────────────────┴──────────────┴──────────────────────────────┘



                              -----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016