Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.174 din 21 noiembrie 2001  pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare si a structurii organizatorice ale Administratiei Fondului pentru Mediu    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.174 din 21 noiembrie 2001 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare si a structurii organizatorice ale Administratiei Fondului pentru Mediu

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 789 din 12 decembrie 2001
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 3 alin. (3) din Legea nr. 73/2000 privind Fondul pentru mediu, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se aproba Regulamentul de organizare şi funcţionare a Administraţiei Fondului pentru Mediu, prevãzut în anexa nr. 1, şi structura organizatoricã a Administraţiei Fondului pentru Mediu, prevãzutã în anexa nr. 2.
(2) Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Litera B "Unitãţi aflate sub autoritatea Ministerului Apelor şi Protecţiei Mediului" din anexa nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 17/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apelor şi Protecţiei Mediului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 14 din 10 ianuarie 2001, se completeazã cu poziţia nr. 3 cu urmãtorul cuprins:
"3. Administraţia Fondului pentru Mediu."

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul apelor
şi protecţiei mediului,
Aurel Constantin Ilie

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu

Ministrul muncii
şi solidaritãţii sociale,
Marian Sarbu


ANEXA 1

REGULAMENTUL
de organizare şi funcţionare a Administraţiei
Fondului pentru Mediu

ART. 1
(1) Fondul pentru mediu este un instrument economico-financiar destinat sustinerii şi realizãrii cu prioritate a proiectelor cuprinse în Planul naţional de acţiune pentru protecţia mediului, în conformitate cu normele şi standardele de mediu în vigoare.
(2) Gestionarea generalã a Fondului pentru mediu se realizeazã de cãtre Administraţia Fondului pentru Mediu, instituţie de utilitate publica cu personalitate juridicã, sub autoritatea Ministerului Apelor şi Protecţiei Mediului, având sediul în municipiul Bucureşti.
(3) Fondul pentru mediu şi Administraţia Fondului pentru Mediu vor fi denumite în cele ce urmeazã Fond, respectiv Administraţia Fondului.
ART. 2
Atribuţiile principale ale Administraţiei Fondului sunt cele prevãzute la <>art. 3 alin. (2) din Legea nr. 73/2000 privind Fondul pentru mediu, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 3
Pentru îndeplinirea funcţiilor sale Administraţia Fondului are urmãtoarele structuri de decizie:
a) comitetul de avizare;
b) comitetul director.
ART. 4
(1) Atribuţiile comitetului de avizare sunt cele prevãzute la <>art. 4 alin. (4) din Legea nr. 73/2000 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Componenta nominalã a comitetului de avizare, alcãtuit din reprezentanţii ministerelor, împuterniciţi prin ordin al ministrului de resort, din reprezentanţi ai organizaţiilor neguvernamentale de mediu, desemnaţi prin vot de cãtre acestea, şi din directorul general al Administraţiei Fondului, se aproba prin ordin al ministrului apelor şi protecţiei mediului.
(3) Membrii comitetului de avizare nu primesc indemnizaţii pentru activitatea desfasurata.
ART. 5
(1) Atribuţiile comitetului director sunt cele stabilite la <>art. 5 alin. (3) din Legea nr. 73/2000 cu modificãrile ulterioare.
(2) Comitetul director aproba bilanţul contabil şi execuţia bugetarã, pe care le înainteazã autoritãţii publice centrale pentru protecţia mediului.
(3) Comitetul director este constituit din preşedinte, care este directorul general al Administraţiei Fondului, şi din directorii direcţiilor de specialitate ale acesteia.
ART. 6
Comitetul de avizare şi comitetul director îşi desfãşoarã activitatea pe baza regulamentului propriu de organizare şi funcţionare, aprobat prin ordin al ministrului apelor şi protecţiei mediului.
ART. 7
(1) Conducerea curenta a Administraţiei Fondului este asigurata de un director general.
(2) Numirea şi revocarea din funcţie a directorului general se fac potrivit <>art. 5 alin. (2) din Legea nr. 73/2000 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(3) Directorul general angajeazã şi elibereazã din funcţie, în condiţiile legii, personalul de conducere şi de execuţie al Administraţiei Fondului.
(4) Directorul general este reprezentantul legal al Administraţiei Fondului şi pentru îndeplinirea atribuţiilor sale emite decizii.
(5) Directorul general îndeplineşte atribuţiile ordonatorului tertiar de credite.
ART. 8
(1) În cadrul structurii organizatorice, prin decizie a directorului general se pot constitui colective sau compartimente de lucru.
(2) Atribuţiile specifice funcţiilor din direcţiile, serviciile, colectivele sau compartimentele de specialitate ale Administraţiei Fondului se vor stabili prin fişa posturilor respective.
ART. 9
(1) Operaţiunile financiare ale Fondului, care privesc constituirea, gestionarea şi utilizarea resurselor financiare, se deruleazã prin unitãţile de trezorerie a statului.
(2) Fondurile financiare provenite din surse externe se gestioneazã pe baza contractelor încheiate şi în conformitate cu prevederile <>Legii nr. 73/2000 .
ART. 10
(1) În primul an de activitate, pana la constituirea surselor proprii de finanţare, cheltuielile curente şi de capital pentru înfiinţarea, dotarea şi funcţionarea Administraţiei Fondului se asigura din sumele prevãzute cu aceasta destinaţie în bugetul Ministerului Apelor şi Protecţiei Mediului.
(2) Începând cu al doilea an de funcţionare cheltuielile curente şi de capital ale Administraţiei Fondului se asigura din Fond, în limita a 3% din veniturile acestuia.
(3) Salarizarea personalului din cadrul Administraţiei Fondului se face în conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare.
(4) Numãrul maxim de posturi pentru Administraţia Fondului este de 31 şi se încadreazã în numãrul maxim de posturi prevãzut pentru Ministerul Apelor şi Protecţiei Mediului pe anul 2001.
ART. 11
Pentru activitãţile specifice care implica deplasãri Administraţia Fondului dispune de un autovehicul cu un consum maxim lunar de carburanţi de 300 litri.




ANEXA 2

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Administraţiei Fondului pentru Mediu

Numãrul maxim de posturi = 31


|Comitetul de avizare|
└---------┬----------┘

| Comitetul director |
└---------┬----------┘


┌─────────┴──────────┐
│ Director general │
└────────────────┬───┘
┌───────────────────┬───────────┼──────────────┬──────────────┐
┌──────────┴─────────┐┌────────┴───────┐┌──┴──────┐┌──────┴─────┐┌───────┴─────┐
│Direcţia de proiecte││Direcţia relaţii││Direcţia ││ Serviciul ││ Serviciul │
│ şi de implementare ││ internaţionale ││economicã││ contencios,││ management │
└────────────────────┘└────────────────┘└─────────┘│audit intern││ resurse │
│ şi relaţii ││ umane/ │
│ cu publicul││administrativ│
└────────────┘└─────────────┘



---------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016