Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.160 din 17 noiembrie 2010  pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.160 din 17 noiembrie 2010 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii "Modernizare DN 1A, Buftea-Centura Ploiesti Vest, km 12+260-km 64+400"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 807 din 3 decembrie 2010

    În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. 1
    Se aprobã indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizare DN 1A, Buftea-Centura Ploieşti Vest, km 12+260-km 64+400", prevãzuţi în anexele nr. 1, 1a şi 1b, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    ART. 2
    Finanţarea obiectivului de investiţii menţionat la art. 1 se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
    ART. 3
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumelor prevãzute în anexele nr. 1, 1a şi 1b, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.


             PRIM-MINISTRU
                EMIL BOC

                    Contrasemneazã:


                    ────────────────
                Ministrul transporturilor
                    şi infrastructurii,
                    Anca Daniela Boagiu

            Ministrul dezvoltãrii regionale
                     şi turismului,
                  Elena Gabriela Udrea

             Ministrul finanţelor publice,
                 Gheorghe Ialomiţianu


    Bucureşti, 17 noiembrie 2010.
    Nr. 1.160.


    ANEXA 1

         Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii
   "Modernizare DN 1A, Buftea-Centura Ploieşti Vest, km 12+260-km 64+400"

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.
    Amplasament: judeţele Ilfov, Dâmboviţa şi Prahova





    Indicatori tehnico-economici:
    Valoarea totalã a investiţiei, inclusiv TVA
    (în preţuri la data de 7 aprilie 2010/1
     euro = 4,0908 lei), mii lei 223.808*)
    din care:
    Construcţii-montaj (C+M) mii lei 187.157
    Eşalonarea investiţiei: INV
                                     ─────
                                      C+M
    Anul I mii lei 134.285
                                                   ─────── ───────
                                                   mii lei 112.294

    Anul II mii lei 89.523
                                                   ─────── ───────
                                                   mii lei 74.863

    Capacitãţi:
    Lungime drum km 51,348
    Lãţime platformã m 10,00 (pentru 12,271 km)
    - parte carosabilã m 7,00
    - acostamente m 2x0,75
    - benzi de încadrare m 2x0,75
    Lãţime platformã m 8,50 (pentru 0,466 km)
    - parte carosabilã m 7,00
    - acostamente cu parapet m 2x0,75
    Lãţime platformã m 9,00 (pentru 38,611 km)
    - parte carosabilã m 7,00
    - acostamente m 2x0,50
    - benzi de încadrare m 2x0,50
    Intersecţii buc. 22


    Structura rutierã este dimensionatã pentru sarcina de 11,5 tone.

    Durata de realizare a investiţiei luni 24
__________
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc:
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.
    Finanţarea investiţiei:
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


     ANEXA 1a

          Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii
      "Modernizare DN 1A, Buftea - Centura Ploieşti Vest, km 12+260-km 64+400"
                Sector 1 km 12+260-km 49+528

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.
    Amplasament: judeţele Ilfov şi Dâmboviţa
    Indicatori tehnico-economici:


    Valoarea totalã a investiţiei, inclusiv TVA
    (în preţuri la data de 7 aprilie 2010/
    1euro = 4,0908 lei), mii lei 174.701*)
    din care:
    Construcţii-montaj (C+M) mii lei 146.583
    Eşalonarea investiţiei: INV
                                     ───
                                     C+M
            Anul I mii lei 104.821
                                                   ───────
                                                   mii lei 87.950

            Anul II mii lei 69.880
                                                   ───────
                                                   mii lei 58.633
    Capacitãţi:

    Lungime drum km 36,982
    Lãţime platformã m 10,00 (pentru 12,271 km)
    - parte carosabilã m 7,00
    - acostamente m 2x0,75
    - benzi de încadrare m 2x0,75
    Lãţime platformã m 8,50 (pentru 0,466 km)
    - parte carosabilã m 7,00
    - acostamente cu parapet m 2x0,75
    Lãţime platformã m 9,00 (pentru 24,245 km)
    - parte carosabilã m 7,00
    - acostamente m 2x0,50
    - benzi de încadrare m 2x0,50
    Intersecţii buc. 14
    Structura rutierã este dimensionatã pentru sarcina de 11,5 tone.
    Durata de realizare a investiţiei luni 24


_________
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc:
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.
    Finanţarea investiţiei:
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.



     ANEXA 1b

        Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii
      "Modernizare DN 1A, Buftea-Centura Ploieşti Vest, km 12+260-km 64+400"
                      Sector 2 km 49+686-km 64+331

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.
    Amplasament: judeţele Dâmboviţa şi Prahova

    Indicatori tehnico-economici:


    Valoarea totalã a investiţiei, inclusiv TVA
    (în preţuri la data de 7 aprilie 2010/
    1euro = 4,0908 lei), mii lei 49.107*)
    din care:
    Construcţii-montaj (C+M) mii lei 40.574
    Eşalonarea investiţiei: INV
                                 ───
                                 C+M

          Anul I mii lei 29.464
                                                   ─────── ──────
                                                   mii lei 24.344

          Anul II mii lei 19.643
                                                   ─────── ──────
                                                   mii lei 16.230

    Capacitãţi:
    Lungime drum km 14,366
    Lãţime platformã m 9,00
    - parte carosabilã m 7,00
    - acostamente m 2x0,50
    - benzi de încadrare m 2x0,50
    Intersecţii buc. 8


_______
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Structura rutierã este dimensionatã pentru sarcina de 11,5 tone.
    Durata de realizare a investiţiei luni 24

    Factori de risc:
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare.
    Finanţarea investiţiei:
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

              ____________


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016