Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.089 din 3 noiembrie 2010  privind modificarea anexelor nr. 6A si 7 la Hotararea Guvernului nr. 98/2004 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii Twitter Facebook
Cautare document

HOTARARE nr. 1.089 din 3 noiembrie 2010 privind modificarea anexelor nr. 6A si 7 la Hotararea Guvernului nr. 98/2004 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii "Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100 si km 17+100 si Centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 742 din 5 noiembrie 2010

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. I
    Anexele nr. 6A şi 7 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 98/2004 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100 şi Centura rutierã în zona de nord a municipiului Bucureşti", publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 119 din 10 februarie 2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    ART. II
    Finanţarea obiectivului de investiţii ai cãrui indicatori tehnico-economici se modificã potrivit art. I se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
    ART. III
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumelor prevãzute în anexe, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

                                 PRIM-MINISTRU
                                    EMIL BOC

                                Contrasemneazã:
                                 --------------
                          Ministrul transporturilor şi
                                infrastructurii,
                              Anca Daniela Boagiu

                         Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 3 noiembrie 2010.
    Nr. 1.089.

    ANEXA 1
    (Anexa nr. 6A la <>Hotãrârea Guvernului nr. 98/2004)

                   Caracteristicile principale şi indicatorii
                tehnico-economici ai obiectivului de investiţii

          "Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100
          şi Centura rutierã în zona de nord a municipiului Bucureşti"
              Obiect 5A - Reabilitarea şi extinderea la 4 benzi a
         centurii rutiere a municipiului Bucureşti pe sectorul cuprins
                              între DN 1A şi DN 1


    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale
                din România - S.A.
    Amplasament: zona de nord a municipiului Bucureşti
    Indicatori tehnico-economici:

    - Valoarea totalã a investiţiei inclusiv TVA: mii lei 106.970*)
    (în preţuri la 30 iunie 2010, 1 euro = 4,3688 lei)
-------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    din care
    ● construcţii-montaj: mii lei 74.418
    - Eşalonarea investiţiei:
    Anul I mii lei 21.394
                                                         mii lei 14.884

    Anul II mii lei 53.485
                                                         mii lei 37.209

    Anul III mii lei 32.091
                                                         mii lei 22.325

    - Capacitãţi:
    - Lungime traseu km 4,605
    - Lãţime platformã m 17,90
    din care: parte carosabilã m 2 x 7,00
    - intersecţii la nivel buc. 2
    - Durata de realizare a investiţiei: luni 30



    Factori de risc:
    La proiectarea şi dimensionarea obiectivului de investiţii se va avea în vedere încãrcarea seismicã corespunzãtoare zonei seismice de tip "C" (pentru municipiul Bucureşti) de zonare a teritoriului şi o perioadã de colt T(c) = 1,5 sec., în conformitate cu Normativul P100/2006.
    Finanţarea investiţiei:
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

    ANEXA 2
    (Anexa nr. 7 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 98/2004)

                   Caracteristicile principale şi indicatorii
                tehnico-economici ai obiectivului de investiţii

              "Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km
          17+100 şi Centura rutierã de nord a municipiului Bucureşti"
                     Obiect 1C - Pasaj inferior pe DN 1 la
           intersecţia cu Bd. Aerogãrii şi bd. Ion Ionescu de la Brad


    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale
                din România - S.A.
    Amplasament: Pe DN 1 Bucureşti - Ploieşti, între podul Bãneasa
                 km 7+226 şi Aeroportul Bãneasa km 8+485
    Indicatori tehnico-economici:

    - Valoarea totalã a investiţiei: mii lei 73.365*)
    (în preţuri la 31 martie 2010, 1 euro = 4,0958 lei)
-------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    din care
    ● construcţii-montaj: mii lei 60.935

    - Eşalonarea investiţiei:

    Anul I mii lei 54.198
                                                         mii lei 44.903

    Anul II mii lei 19.167
                                                         mii lei 16.032

    - Capacitãţi:

    - Lungime totalã lucrare km 1,259
    - Lungime totalã pasaj inferior km 0,626
    din care - rampe pasaj inferior km 0,554
             - pasaj inferior km 0,072
    - Lãţime parte carosabilã pasaj inferior m 14,00
    - Lãţime parte carosabilã bretele m 2 x 7,00
    - Durata de realizare a investiţiei: luni 12



    Factori de risc:
    La proiectarea şi dimensionarea obiectivului de investiţii se va avea în vedere încãrcarea seismicã corespunzãtoare zonei seismice de tip C (pentru municipiul Bucureşti) de zonare a teritoriului şi o perioadã de colt T(C) = 1,5 sec., în conformitate cu Normativul P100/2006.
    Finanţarea investiţiei:
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

                                    -------
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice