Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.089 din 3 noiembrie 2010  privind modificarea anexelor nr. 6A si 7 la Hotararea Guvernului nr. 98/2004 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.089 din 3 noiembrie 2010 privind modificarea anexelor nr. 6A si 7 la Hotararea Guvernului nr. 98/2004 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii "Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100 si km 17+100 si Centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 742 din 5 noiembrie 2010

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. I
    Anexele nr. 6A şi 7 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 98/2004 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100 şi Centura rutierã în zona de nord a municipiului Bucureşti", publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 119 din 10 februarie 2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    ART. II
    Finanţarea obiectivului de investiţii ai cãrui indicatori tehnico-economici se modificã potrivit art. I se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
    ART. III
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumelor prevãzute în anexe, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

                                 PRIM-MINISTRU
                                    EMIL BOC

                                Contrasemneazã:
                                 --------------
                          Ministrul transporturilor şi
                                infrastructurii,
                              Anca Daniela Boagiu

                         Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 3 noiembrie 2010.
    Nr. 1.089.

    ANEXA 1
    (Anexa nr. 6A la <>Hotãrârea Guvernului nr. 98/2004)

                   Caracteristicile principale şi indicatorii
                tehnico-economici ai obiectivului de investiţii

          "Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100
          şi Centura rutierã în zona de nord a municipiului Bucureşti"
              Obiect 5A - Reabilitarea şi extinderea la 4 benzi a
         centurii rutiere a municipiului Bucureşti pe sectorul cuprins
                              între DN 1A şi DN 1


    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale
                din România - S.A.
    Amplasament: zona de nord a municipiului Bucureşti
    Indicatori tehnico-economici:

    - Valoarea totalã a investiţiei inclusiv TVA: mii lei 106.970*)
    (în preţuri la 30 iunie 2010, 1 euro = 4,3688 lei)
-------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    din care
    ● construcţii-montaj: mii lei 74.418
    - Eşalonarea investiţiei:
    Anul I mii lei 21.394
                                                         mii lei 14.884

    Anul II mii lei 53.485
                                                         mii lei 37.209

    Anul III mii lei 32.091
                                                         mii lei 22.325

    - Capacitãţi:
    - Lungime traseu km 4,605
    - Lãţime platformã m 17,90
    din care: parte carosabilã m 2 x 7,00
    - intersecţii la nivel buc. 2
    - Durata de realizare a investiţiei: luni 30



    Factori de risc:
    La proiectarea şi dimensionarea obiectivului de investiţii se va avea în vedere încãrcarea seismicã corespunzãtoare zonei seismice de tip "C" (pentru municipiul Bucureşti) de zonare a teritoriului şi o perioadã de colt T(c) = 1,5 sec., în conformitate cu Normativul P100/2006.
    Finanţarea investiţiei:
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

    ANEXA 2
    (Anexa nr. 7 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 98/2004)

                   Caracteristicile principale şi indicatorii
                tehnico-economici ai obiectivului de investiţii

              "Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km
          17+100 şi Centura rutierã de nord a municipiului Bucureşti"
                     Obiect 1C - Pasaj inferior pe DN 1 la
           intersecţia cu Bd. Aerogãrii şi bd. Ion Ionescu de la Brad


    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale
                din România - S.A.
    Amplasament: Pe DN 1 Bucureşti - Ploieşti, între podul Bãneasa
                 km 7+226 şi Aeroportul Bãneasa km 8+485
    Indicatori tehnico-economici:

    - Valoarea totalã a investiţiei: mii lei 73.365*)
    (în preţuri la 31 martie 2010, 1 euro = 4,0958 lei)
-------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    din care
    ● construcţii-montaj: mii lei 60.935

    - Eşalonarea investiţiei:

    Anul I mii lei 54.198
                                                         mii lei 44.903

    Anul II mii lei 19.167
                                                         mii lei 16.032

    - Capacitãţi:

    - Lungime totalã lucrare km 1,259
    - Lungime totalã pasaj inferior km 0,626
    din care - rampe pasaj inferior km 0,554
             - pasaj inferior km 0,072
    - Lãţime parte carosabilã pasaj inferior m 14,00
    - Lãţime parte carosabilã bretele m 2 x 7,00
    - Durata de realizare a investiţiei: luni 12



    Factori de risc:
    La proiectarea şi dimensionarea obiectivului de investiţii se va avea în vedere încãrcarea seismicã corespunzãtoare zonei seismice de tip C (pentru municipiul Bucureşti) de zonare a teritoriului şi o perioadã de colt T(C) = 1,5 sec., în conformitate cu Normativul P100/2006.
    Finanţarea investiţiei:
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

                                    -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016