Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.086 din 16 august 2006  privind aprobarea nivelurilor impozitului pe mijloacele de transport, prevazute la   art. 263 alin. (4) si (5) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aplicabile in anul fiscal 2007    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.086 din 16 august 2006 privind aprobarea nivelurilor impozitului pe mijloacele de transport, prevazute la art. 263 alin. (4) si (5) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aplicabile in anul fiscal 2007

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 727 din 25 august 2006

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 292 alin. (3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se aprobã nivelurile impozitului pe mijloacele de transport, prevãzute la <>art. 263 alin. (4) şi (5) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aplicabile în anul fiscal 2007, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(2) Consiliile locale şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti adoptã hotãrâri privind impozitul pe mijloacele de transport, aplicabil pentru anul fiscal 2007, în termen de 45 de zile lucrãtoare de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentei hotãrâri.
ART. 2
Prezenta hotãrâre intrã în vigoare la data de 1 ianuarie 2007.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:


───────────────

Ministrul transporturilor,
construcţiilor şi turismului,
Radu Mircea Berceanu

Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga

p. Ministrul integrãrii europene,
Adrian Ciocãnea,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 16 august 2006.
Nr. 1.086.

ANEXĂ

1. Nivelurile impozitului pe mijloacele de transport, prevãzute la <>art. 263 alin. (4) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal







┌───┬──────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┐
│ │ │ Taxa(RON) │
│ │ ├──────────────────────┬────────────┤
│ │ Numãrul axelor şi masa totalã │Vehicule cu sistem de │ Vehicule cu│
│ │ maximã autorizatã │suspensie pneumaticã │ alt sistem│
│ │ │ sau un echivalent │ de │
│ │ │ recunoscut │ suspensie │
├───┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ I│ Vehicule cu doua axe │ │ │
├───┼───┬──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 1 │Masa peste 12 tone, dar nu mai mult de 13 tone│ 100 │ 110 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 2 │Masa peste 13 tone, dar nu mai mult de 14 tone│ 110 │ 218 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 3 │Masa peste 14 tone, dar nu mai mult de 15 tone│ 218 │ 307 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 4 │Masa peste 15 tone │ 307 │ 694 │
├───┼───┴──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│II │Vehicule cu trei axe │ │ │
├───┼───┬──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 1 │Masa peste 15 tone, dar nu mai mult de 17 tone│ 110 │ 137 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 2 │Masa peste 17 tone, dar nu mai mult de 19 tone│ 137 │ 281 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 3 │Masa peste 19 tone, dar nu mai mult de 21 tone│ 281 │ 365 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 4 │Masa peste 21 tone, dar nu mai mult de 23 tone│ 365 │ 563 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 5 │Masa peste 23 tone, dar nu mai mult de 25 tone│ 563 │ 874 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 6 │Masa peste 25 tone, │ 563 │ 874 │
├───┼───┴──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│III│Vehicule cu patru axe │ │ │
├───┼───┬──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 1 │Masa peste 23 tone, dar nu mai mult de 25 tone│ 365 │ 370 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 2 │Masa peste 25 tone, dar nu mai mult de 27 tone│ 370 │ 578 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 3 │Masa peste 27 tone, dar nu mai mult de 29 tone│ 578 │ 917 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 4 │Masa peste 29 tone, dar nu mai mult de 31 tone│ 917 │ 1361 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 5 │Masa peste 31 tone, │ 917 │ 1361 │
└───┴───┴──────────────────────────────────────────────┴──────────────────────┴────────────┘



2. Nivelurile impozitului pe mijloacele de transport, prevãzute la <>art. 263 alin. (5) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal




┌───┬──────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┐
│ │ │ Taxa(RON) │
│ │ ├──────────────────────┬────────────┤
│ │ Numãrul axelor şi masa totalã │Vehicule cu sistem de │ Vehicule cu│
│ │ maximã autorizatã │suspensie pneumaticã │ alt sistem │
│ │ │ sau un echivalent │ de │
│ │ │ recunoscut │ suspensie │
├───┼──────────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ I │Vehicule cu 2+1 axe │ │ │
├───┼───┬──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 1 │Masa peste 12 tone, dar nu mai mult de 14 tone│ 100 │ 110 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 2 │Masa peste 14 tone, dar nu mai mult de 16 tone│ 110 │ 120 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 3 │Masa peste 16 tone, dar nu mai mult de 18 tone│ 120 │ 130 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 4 │Masa peste 18 tone, dar nu mai mult de 20 tone│ 130 │ 140 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 5 │Masa peste 20 tone, dar nu mai mult de 22 tone│ 140 │ 190 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 6 │Masa peste 22 tone, dar nu mai mult de 23 tone│ 190 │ 246 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 7 │Masa peste 23 tone, dar nu mai mult de 25 tone│ 246 │ 443 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 8 │Masa peste 25 tone │ 443 │ 778 │
├───┼───┴──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ II│Vehicule cu 2+2 axe │ │ │
├───┼───┬──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 1 │Masa peste 23 tone, dar nu mai mult de 25 tone│ 120 │ 177 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 2 │Masa peste 25 tone, dar nu mai mult de 26 tone│ 177 │ 291 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 3 │Masa peste 26 tone, dar nu mai mult de 28 tone│ 291 │ 428 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 4 │Masa peste 28 tone, dar nu mai mult de 29 tone│ 428 │ 517 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 5 │Masa peste 29 tone, dar nu mai mult de 31 tone│ 517 │ 849 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 6 │Masa peste 31 tone, dar nu mai mult de 33 tone│ 849 │ 1178 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 7 │Masa peste 33 tone, dar nu mai mult de 36 tone│ 1178 │ 1789 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 8 │Masa peste 36 tone │ 1178 │ 1789 │
├───┼───┴──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│III│Vehicule cu 2+3 axe │ │ │
├───┼───┬──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 1 │Masa peste 36 tone, dar nu mai mult de 38 tone│ 938 │ 1305 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 2 │Masa peste 38 tone │ 1305 │ 1774 │
├───┼───┴──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│IV │Vehicule cu 3+2 axe │ │ │
├───┼───┬──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 1 │Masa peste 36 tone, dar nu mai mult de 38 tone│ 829 │ 1150 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 2 │Masa peste 38 tone, dar nu mai mult de 40 tone│ 1150 │ 1591 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 3 │Masa peste 40 tone │ 1591 │ 2354 │
├───┼───┴──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ V │Vehicule cu 3+3 axe │ │ │
├───┼───┬──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 1 │Masa peste 36 tone, dar nu mai mult de 38 tone│ 471 │ 570 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 2 │Masa peste 38 tone, dar nu mai mult de 40 tone│ 570 │ 851 │
├───┼───┼──────────────────────────────────────────────┼──────────────────────┼────────────┤
│ │ 3 │Masa peste 40 tone │ 851 │ 1356 │
└───┴───┴──────────────────────────────────────────────┴──────────────────────┴────────────┘


_________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016