Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.085 din 25 octombrie 2001  privind organizarea perioadei de stagiu, conditiile de evaluare si regulile specifice aplicabile functionarilor publici debutanti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.085 din 25 octombrie 2001 privind organizarea perioadei de stagiu, conditiile de evaluare si regulile specifice aplicabile functionarilor publici debutanti

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 710 din 7 noiembrie 2001

În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 53 alin. (3) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezenta hotãrâre reglementeazã modul de organizare a perioadei de stagiu, condiţiile de evaluare şi regulile specifice aplicabile funcţionarilor publici debutanti.
ART. 2
În sensul prezentei hotãrâri, sunt funcţionari publici debutanti:
a) persoanele care au promovat concursul de intrare în corpul funcţionarilor publici de cariera direct dupã absolvirea studiilor;
b) persoanele care au promovat concursul de intrare în corpul funcţionarilor publici de cariera, dar nu îndeplinesc condiţiile de vechime necesare numirii într-o funcţie publica definitiva, în condiţiile legii.
ART. 3
(1) Perioada de stagiu este etapa carierei funcţionarului public, cuprinsã între data numirii ca funcţionar public debutant, în urma promovãrii concursului de intrare în corpul funcţionarilor publici de cariera, şi data numirii ca funcţionar public definitiv.
(2) Perioada de stagiu are ca obiect confirmarea aptitudinilor profesionale ale funcţionarilor publici debutanti în îndeplinirea atribuţiilor şi responsabilitãţilor unei funcţii publice, formarea lor practica, cunoaşterea de cãtre aceştia a specificului activitãţii autoritãţii sau instituţiei publice în cadrul cãreia îşi desfãşoarã activitatea, precum şi a exigenţelor administraţiei publice.
(3) Perioada de stagiu este obligatorie şi efectivã, cu excepţia situaţiilor prevãzute de lege.

CAP. 2
Organizarea perioadei de stagiu

ART. 4
(1) Durata perioadei de stagiu este de 12 luni pentru functionarii publici din categoria A, 8 luni pentru cei din categoria B şi 6 luni pentru cei din categoria C, calculatã de la data numirii ca funcţionari publici debutanti.
(2) Numirea ca funcţionari publici debutanti a candidaţilor declaraţi admişi la concursul pentru intrarea în corpul funcţionarilor publici de cariera, în condiţiile legii, se face prin actul administrativ emis de conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice.
ART. 5
(1) Perioada de stagiu poate fi întreruptã în situaţia suspendãrii raportului de serviciu al funcţionarului public, în condiţiile legii, sau dacã acesta se afla în concediu medical o perioada mai mare de o luna consecutiv.
(2) Durata suspendãrii raportului de serviciu şi cea a concediului medical mai mare de o luna nu se iau în considerare la calculul perioadei de stagiu. Dupã încetarea motivelor care au determinat întreruperea perioadei de stagiu funcţionarul public debutant îşi continua activitatea pana la acoperirea integrala a duratei prevãzute la art. 4 alin. (1)
ART. 6
(1) Perioada de stagiu se desfãşoarã pe baza unui program aprobat de conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice, la propunerea conducatorului compartimentului în care urmeazã sa îşi desfãşoare activitatea funcţionarul public debutant şi a compartimentului de resurse umane.
(2) Prin programul de desfãşurare a perioadei de stagiu se stabilesc urmãtoarele:
a) alocarea a doua ore zilnic din timpul normal de lucru pentru studiu individual;
b) planificarea activitãţilor ce urmeazã sa fie desfãşurate, în funcţie de nivelul cunoştinţelor teoretice şi de deprinderile practice dobândite pe parcursul perioadei de stagiu;
c) cursurile de pregãtire la care trebuie sa participe funcţionarul public debutant.
(3) În scopul cunoaşterii specificului activitãţii autoritãţii sau instituţiei publice, funcţionarului public debutant i se va asigura posibilitatea de a asista la îndeplinirea atribuţiilor de serviciu de cãtre functionarii publici definitivi din cadrul altor compartimente. Aceasta activitate se va desfasura în coordonarea funcţionarului public sub a cãrui îndrumare îşi desfãşoarã activitatea şi nu poate depãşi un sfert din durata perioadei de stagiu.
(4) Funcţionarul public debutant este obligat sa îşi organizeze o evidenta proprie a pregãtirii profesionale pe care o efectueazã potrivit prevederilor prezentei hotãrâri.
ART. 7
(1) Pe parcursul perioadei de stagiu activitatea funcţionarului public debutant se desfãşoarã sub îndrumarea unui funcţionar public definitiv din cadrul aceluiaşi compartiment, denumit în continuare îndrumãtor.
(2) Indrumatorul este numit de conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice, la propunerea conducatorului compartimentului în care îşi desfãşoarã activitatea funcţionarul public debutant, astfel:
a) pentru functionarii publici debutanti din categoria A, un funcţionar public definitiv din categoria A, clasa I sau clasa a II-a;
b) pentru functionarii publici debutanti din categoria B sau C, un funcţionar public definitiv din categoria A, clasa a II-a sau categoria B, clasa I.
(3) În situaţiile în care în cadrul autoritãţilor sau instituţiilor publice nu exista funcţionari publici definitivi care îndeplinesc condiţiile prevãzute la alin. (2), indrumatorul este numit de conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice respective, avându-se în vedere vechimea în funcţia publica.
ART. 8
Nu poate avea calitatea de îndrumãtor funcţionarul public care a fost sancţionat cu una dintre sancţiunile prevãzute la <>art. 70 alin. (3) lit. c)-e) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici sau care este soţ, sotie, afin ori ruda pana la gradul al patrulea inclusiv cu funcţionarul public debutant.
ART. 9
Indrumatorul are urmãtoarele atribuţii:
a) coordoneazã activitatea funcţionarului public debutant pe parcursul perioadei de stagiu;
b) propune modalitãţi de rezolvare a lucrãrilor repartizate funcţionarului public debutant;
c) supravegheazã modul de îndeplinire a atribuţiilor de serviciu de cãtre funcţionarul public debutant;
d) propune conducatorului compartimentului cursurile de perfecţionare profesionalã la care trebuie sa participe funcţionarul public debutant;
e) întocmeşte un referat în vederea evaluãrii funcţionarului public debutant.
ART. 10
(1) Referatul se întocmeşte cu 5 zile înainte de terminarea perioadei de stagiu şi cuprinde urmãtoarele elemente:
a) descrierea activitãţii desfãşurate de funcţionarul public debutant;
b) aptitudinile pe care le-a dovedit funcţionarul public debutant în modul de îndeplinire a atribuţiilor de serviciu;
c) conduita funcţionarului public debutant în timpul serviciului;
d) concluzii privind desfãşurarea perioadei de stagiu şi recomandãri privind definitivarea acesteia.
(2) Referatul va fi întocmit potrivit modelului prezentat în anexa nr. 1 şi va fi înaintat conducatorului compartimentului în care îşi desfãşoarã activitatea funcţionarul public debutant.
ART. 11
(1) În cazul modificãrii sau încetãrii raportului de serviciu al indrumatorului, acesta întocmeşte referatul pentru perioada de stagiu parcursã de funcţionarul public debutant pana în acel moment.
(2) În situaţia prevãzutã la alin. (1) conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice numeşte, la propunerea conducatorului compartimentului în care îşi desfãşoarã activitatea funcţionarul public debutant, în condiţiile prevãzute la art. 7 şi 8, un alt funcţionar public definitiv, în calitate de îndrumãtor, pentru perioada de stagiu rãmasã neefectuata.
(3) Referatul întocmit în condiţiile alin. (1) se înainteazã conducatorului compartimentului în care îşi desfãşoarã activitatea funcţionarul public debutant şi este avut în vedere la evaluarea acestuia la terminarea perioadei de stagiu.
ART. 12
Prevederile art. 11 se aplica în mod corespunzãtor în situaţia sanctionarii disciplinare a indrumatorului cu una dintre sancţiunile prevãzute la <>art. 70 alin. (3) lit. c)-e) din Legea nr. 188/1999 .
ART. 13
(1) La terminarea perioadei de stagiu funcţionarul public debutant completeazã raportul de stagiu, al cãrui model este prezentat în anexa nr. 2.
(2) Raportul de stagiu cuprinde descrierea activitãţii desfãşurate de funcţionarul public pe parcursul perioadei de stagiu, prin prezentarea atribuţiilor de serviciu, a modalitãţilor de îndeplinire a acestora, precum şi eventualele dificultãţi intampinate.
(3) Raportul de stagiu se înainteazã de cãtre funcţionarul public debutant conducatorului compartimentului în care îşi desfãşoarã activitatea.

CAP. 3
Evaluarea activitãţii funcţionarului public debutant

ART. 14
(1) Evaluarea activitãţii funcţionarului public debutant se face, în termen de 5 zile de la terminarea perioadei de stagiu, de cãtre conducãtorul compartimentului în care îşi desfãşoarã activitatea, denumit în continuare evaluator.
(2) În mod excepţional, în cazul autoritãţilor sau instituţiilor publice a cãror structura nu este detaliatã pe compartimente, evaluatorul este funcţionarul public definitiv cu cea mai inalta funcţie de conducere, desemnat de conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice.
(3) Evaluatorul desemnat în condiţiile alin. (2) nu poate avea şi calitatea de îndrumãtor.
ART. 15
Evaluarea activitãţii funcţionarului public debutant consta în aprecierea modului de dobândire a cunoştinţelor teoretice şi a deprinderilor practice necesare pentru îndeplinirea atribuţiilor aferente unei funcţii publice, a cunoaşterii specificului activitãţii autoritãţii sau instituţiei publice şi a exigenţelor administraţiei publice.
ART. 16
(1) Pentru evaluarea activitãţii funcţionarului public debutant evaluatorul completeazã raportul de evaluare a perioadei de stagiu, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 3.
(2) Pentru completarea raportului de evaluare a perioadei de stagiu evaluatorul:
a) analizeazã referatul întocmit de îndrumãtor şi raportul de stagiu completat de funcţionarul public debutant;
b) noteaza criteriile de evaluare în funcţie de gradul de îndeplinire a atribuţiilor de serviciu;
c) stabileşte calificativul de evaluare;
d) face propuneri cu privire la încheierea sau repetarea perioadei de stagiu.
ART. 17
Criteriile de evaluare a activitãţii funcţionarului public debutant sunt:
a) cunoaşterea reglementãrilor specifice domeniului de activitate;
b) cunoaşterea principiilor care guverneazã administraţia publica şi a raporturilor administrative din cadrul autoritãţii sau instituţiei publice;
c) capacitatea de îndeplinire a atribuţiilor de serviciu;
d) adaptabilitate şi flexibilitatea în îndeplinirea atribuţiilor;
e) rationamentul, respectiv aptitudinea de a distinge corect între diverse optiuni în îndeplinirea atribuţiilor de serviciu;
f) comunicare, respectiv usurinta în transmiterea ideilor, în scris şi verbal, fluenta în scris, incluzând capacitatea de a scrie clar şi concis;
g) capacitatea de a lucra în echipa, respectiv capacitatea de a se integra într-o echipa, de a-şi aduce contribuţia prin participare efectivã, de a sprijini activitatea echipei pentru realizarea obiectivelor acesteia;
h) conduita în timpul serviciului;
i) alte calitãţi care îl recomanda pentru cariera de funcţionar public.
ART. 18
(1) Notarea criteriilor de evaluare şi stabilirea calificativului de evaluare se fac astfel:
a) criteriile de evaluare se noteaza de la 1 la 5, nota 1 fiind cea mai mica, iar nota 5 fiind cea mai mare. Nota exprima aprecierea îndeplinirii fiecãrui criteriu de evaluare în realizarea atribuţiilor de serviciu;
b) se face media aritmetica a notelor acordate pentru fiecare criteriu de evaluare şi se obţine o nota finala;
c) calificativul de evaluare se obţine transformand nota finala, dupã cum urmeazã: între 1,00-3,00 - necorespunzãtor; între 3,01-5,00 - corespunzãtor.
(2) Semnificatia calificativelor de evaluare este urmãtoarea:
a) necorespunzãtor - funcţionarul public debutant nu a fãcut dovada cunoştinţelor teoretice şi a deprinderilor practice necesare exercitãrii funcţiei publice;
b) corespunzãtor - funcţionarul public debutant a fãcut dovada ca deţine cunoştinţele teoretice şi deprinderile practice necesare exercitãrii funcţiei publice.
ART. 19
Evaluatorul consemneazã în raportul de evaluare a perioadei de stagiu:
a) propunerea privind numirea funcţionarului public debutant într-o funcţie publica definitiva, în situaţia în care calificativul de evaluare este "corespunzãtor";
b) propunerea de repetare a perioadei de stagiu, în situaţia în care calificativul de evaluare este "necorespunzãtor". În acest caz evaluatorul poate recomanda schimbarea compartimentului în care urmeazã sa se repete perioada de stagiu, în funcţie de aptitudinile funcţionarului public debutant;
c) propunerea de eliberare din funcţie pentru incompetenta profesionalã, în condiţiile legii, în situaţia în care funcţionarul public debutant a repetat perioada de stagiu şi a obţinut calificativul "necorespunzãtor".
ART. 20
(1) Raportul de evaluare a perioadei de stagiu se aduce la cunostinta funcţionarului public debutant în termen de 3 zile de la completare.
(2) Funcţionarul public debutant nemulţumit de rezultatul evaluãrii poate contesta, în termen de 3 zile de la data luãrii la cunostinta, calificativul de evaluare la funcţionarul public ierarhic superior evaluatorului. În situaţia prevãzutã la art. 14 alin. (2) contestaţia se depune la conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice.
ART. 21
(1) Funcţionarul public ierarhic superior evaluatorului analizeazã raportul de evaluare a perioadei de stagiu, referatul întocmit de îndrumãtor şi raportul de stagiu redactat de funcţionarul public debutant.
(2) Raportul de evaluare a perioadei de stagiu poate fi modificat conform deciziei funcţionarului public ierarhic superior, în situaţia în care constata ca aprecierile consemnate nu corespund realitãţii.
(3) Raportul de evaluare a perioadei de stagiu, modificat în condiţiile alin. (2), este adus la cunostinta funcţionarului public debutant în termen de 3 zile de la depunerea contestaţiei.
ART. 22
Funcţionarul public debutant nemulţumit de rezultatul contestaţiei se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.
ART. 23
(1) Functionarii publici debutanti care au obţinut la evaluarea activitãţii calificativul "corespunzãtor" vor fi numiţi funcţionari publici definitivi clasa a III-a, gradul 3, în categoria corespunzãtoare nivelului de studii absolvite, în termen de 5 zile, prin actul administrativ emis de conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice.
(2) În situaţiile prevãzute la art. 19 lit. b) şi c), la expirarea termenului prevãzut la art. 21 alin. (3) conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice va dispune prin act administrativ repetarea perioadei de stagiu ori eliberarea din funcţie, în condiţiile legii.

CAP. 4
Regulile specifice aplicabile funcţionarilor publici debutanti

ART. 24
Funcţionarul public debutant are drepturile şi îndatoririle prevãzute de Statutul funcţionarului public, precum şi unele drepturi şi îndatoriri specifice statutului sau, în condiţiile prezentei hotãrâri.
ART. 25
Funcţionarul public debutant are urmãtoarele drepturi specifice:
a) sa fie sprijinit şi indrumat în îndeplinirea atribuţiilor de serviciu pe parcursul perioadei de stagiu;
b) sa i se stabileascã atribuţii de serviciu al cãror nivel de dificultate şi complexitate sa creascã gradual pe parcursul perioadei de stagiu;
c) sa i se asigure timpul necesar pregãtirii individuale, în scopul dobândirii cunoştinţelor teoretice şi a deprinderilor practice necesare exercitãrii unei funcţii publice;
d) sa i se asigure, prin grija autoritãţii sau instituţiei publice, accesul la sursele de informare utile perfecţionãrii sale.
ART. 26
Funcţionarul public debutant are urmãtoarele îndatoriri specifice:
a) sa îşi perfecţioneze pregãtirea profesionalã teoreticã şi sa îşi însuşeascã deprinderile practice necesare exercitãrii unei funcţii publice;
b) sa îl consulte, pentru realizarea lucrãrilor repartizate de conducãtorul compartimentului, pe funcţionarul public sub îndrumarea cãruia îşi desfãşoarã activitatea;
c) sa participe la manifestãri ştiinţifice şi profesionale, în vederea desavarsirii pregãtirii profesionale;
d) sa participe la formele de pregãtire organizate de autoritatea sau instituţia publica şi de Agenţia Nationala a Funcţionarilor Publici ori la alte forme de perfecţionare.
ART. 27
Funcţionarul public debutant nu poate fi detaşat pe parcursul perioadei de stagiu.
ART. 28
(1) Aplicarea sancţiunilor disciplinare se face în condiţiile <>Legii nr. 188/1999 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Pentru stabilirea sancţiunii disciplinare aplicabile funcţionarului public debutant comisia de disciplina îl va audia în mod obligatoriu şi pe funcţionarul public sub îndrumarea cãruia îşi desfãşoarã activitatea.

CAP. 5
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 29
(1) Functionarii publici debutanti care efectueazã perioada de stagiu sau care au terminat perioada de stagiu şi nu au fost numiţi într-o funcţie publica definitiva la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri vor fi evaluati în conformitate cu prevederile art. 13-23, cu excepţia dispoziţiilor privind referatul întocmit de îndrumãtor.
(2) Pe baza propunerilor cuprinse în raportul de evaluare conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice emite, în termen de 5 zile de la expirarea termenului de soluţionare a contestaţiilor, actul administrativ de numire în funcţia publica definitiva sau, dupã caz, de repetare a perioadei de stagiu ori de eliberare din funcţie, în condiţiile legii.
ART. 30
Toate documentele de evaluare, precum şi rapoartele de stagiu întocmite de functionarii publici debutanti trebuie sa fie depuse la compartimentele de resurse umane, pentru completarea dosarelor profesionale.
ART. 31
Persoanele implicate în procesul de evaluare a activitãţii funcţionarilor publici debutanti au obligaţia de a asigura confidenţialitatea datelor personale la care au acces.
ART. 32
Rezultatele evaluãrii activitãţii funcţionarilor publici debutanti din cadrul autoritãţilor sau instituţiilor publice se comunica în termen de 30 de zile Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, în vederea actualizãrii corespunzãtoare a bazei de date cuprinzând evidenta funcţiilor publice şi a funcţionarilor publici.
ART. 33
În scopul realizãrii rolului şi atribuţiilor care îi revin Agenţia Nationala a Funcţionarilor Publici coordoneazã metodologic, monitorizeazã, verifica şi controleazã aplicarea şi respectarea prevederilor prezentei hotãrâri de cãtre autoritãţile şi instituţiile publice.
ART. 34
(1) Agenţia Nationala a Funcţionarilor Publici va organiza trimestrial cursuri de pregãtire pentru functionarii publici debutanti, inclusiv prin Institutul Naţional de Administraţie şi prin centrele regionale din coordonarea acestuia.
(2) Durata cursurilor de pregãtire este de 2-5 zile. Agenţia Nationala a Funcţionarilor Publici va comunica autoritãţilor şi instituţiilor publice, cu 30 de zile înaintea organizãrii acestor cursuri, perioada şi locul de desfãşurare.
(3) În vederea organizãrii cursurilor de pregãtire Agenţia Nationala a Funcţionarilor Publici poate solicita sprijinul, inclusiv cu personal de specialitate, Ministerului Administraţiei Publice, altor ministere şi organe centrale de specialitate ale administraţiei publice, precum şi institutelor de cercetare şi instituţiilor de învãţãmânt superior.
ART. 35
Prevederile prezentei hotãrâri intra în vigoare în termen de 15 zile de la data publicãrii ei în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 36
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.


PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:


────────────────
Ministrul administraţiei publice,
Octav Cozmanca

Ministrul muncii şi
solidaritãţii sociale,
Marian Sarbu


ANEXA 1

Autoritatea/Instituţia publica .........................

REFERAT
Numele şi prenumele funcţionarului public debutant .......................
Funcţia publica ..........................................................
Compartimentul ...........................................................
Perioada de stagiu: de la ................ la ............................
Data completãrii .........................................................





┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Descrierea activitãţii desfãşurate de funcţionarul public debutant: │
│ │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Aptitudinile pe care le-a dovedit în modul de îndeplinire a │
│ atribuţiilor de serviciu funcţionarul public debutant: │
│ │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Conduita funcţionarului public debutant în timpul serviciului: │
│ │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



Concluzii ...........................................................
Recomandãri .........................................................

Numele şi prenumele indrumatorului ..................................
Funcţia publica .....................................................
Semnatura ...........................................................


ANEXA 2

Autoritatea/Instituţia publica .........................

RAPORT DE STAGIU

Numele şi prenumele funcţionarului public debutant ....................
Funcţia publica (debutant) ............................................
Compartimentul ........................................................
Perioada de stagiu: de la ................ la .........................


┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Atribuţiile de serviciu*): │
│ │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

*) Se vor trece atribuţiile prevãzute în fişa postului.

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Alte atribuţii*): │
│ │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

*) Se vor preciza atribuţiile stabilite de şeful ierarhic sau de alte
persoane cu funcţii de conducere.

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Cursuri de specializare/alte forme de perfecţionare*): │
│ │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
*) Se vor indica doar cele urmate pe parcursul perioadei de stagiu.


┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Activitãţi din afarã instituţiei în care s-a implicat: │
│ │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Alte activitãţi*): │
│ │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
*) Se vor indica, dacã este cazul, articolele sau lucrãrile publicate,
comunicãri ştiinţifice etc.
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Descrierea activitãţii desfãşurate pe parcursul perioadei de stagiu: │
│ │
│ │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Dificultãţi intampinate pe parcursul perioadei de stagiu: │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



Data întocmirii ...........................
Semnatura .................................

ANEXA 3

Autoritatea/Instituţia publica .........................

RAPORT DE EVALUARE A PERIOADEI DE STAGIU

Numele şi prenumele funcţionarului public debutant ...................
Funcţia publica ......................................................
Compartimentul .......................................................
Perioada de stagiu: de la ................... la .....................
Data evaluãrii .......................................................


┌────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬────────────┐
│Nr. │ Criterii │ │
│crt.│ de evaluare │ Nota │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│1. │Cunoaşterea reglementãrilor specifice domeniului de │ │
│ │activitate │ │
│2. │Cunoaşterea specificului administraţiei publice │ │
│3. │Capacitatea de îndeplinire a atribuţiilor de serviciu │ │
│4. │Adaptabilitatea şi flexibilitatea în îndeplinirea │ │
│ │atribuţiilor │ │
│5. │Rationament │ │
│6. │Comunicare │ │
│7. │Capacitatea de a lucra în echipa │ │
│8. │Conduita în timpul serviciului │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴────────────┘



Calificativ de evaluare ..............................

Propuneri ............................................
Recomandãri ..........................................
Numele şi prenumele evaluatorului ....................
Funcţia publica ......................................
Data întocmirii ......................................
Semnatura ............................................



─────────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016