Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.085 din 11 septembrie 2003  pentru aplicarea unor prevederi ale   Legii nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, referitoare la implementarea Sistemului Electronic National    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.085 din 11 septembrie 2003 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, referitoare la implementarea Sistemului Electronic National

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 675 din 24 septembrie 2003
În temeiul art. 107 din Constituţie şi al art. 12 alin. (2), art. 20 alin. (2), art. 24 alin. (2) şi <>art. 25 alin. (1) din cartea I titlul II din Legea nr. 161/2003 privind unele mãsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnitatilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea coruptiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Obiectul prezentei hotãrâri îl constituie stabilirea autoritãţilor administraţiei publice care au obligaţia de a se inregistra în Sistemul Electronic Naţional, a serviciilor publice, a formularelor disponibile în format electronic, precum şi stabilirea condiţiilor şi procedurii de înregistrare în acest sistem.
ART. 2
În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri, autoritãţile administraţiei publice prevãzute în anexa nr. 1 au obligaţia sa solicite înregistrarea în Sistemul Electronic Naţional.
ART. 3
(1) În termen de maximum 6 luni de la data înregistrãrii, autoritãţile publice vor asigura preluarea în format electronic, prin intermediul Sistemului Electronic Naţional, a datelor cuprinse în formularele prevãzute în anexa nr. 2, completate de persoanele fizice şi juridice autorizate. În acest termen autoritãţile publice vor pregati proceduri interne de preluare şi prelucrare a datelor şi vor realiza interfata cu Sistemul Electronic Naţional.
(2) De la data înregistrãrii în Sistemul Electronic Naţional, fiecare autoritate a administraţiei publice are urmãtoarele obligaţii:
a) furnizarea, în format electronic, a formularelor prevãzute în anexa nr. 3;
b) acceptarea formularelor depuse de persoanele fizice şi juridice, în format hârtie, obţinute prin tipãrirea şi completarea formularelor furnizate de Sistemul Electronic Naţional.
(3) Persoanele juridice înregistrate în Sistemul Electronic Naţional care depun la autoritãţile publice documentele prevãzute în anexa nr. 2 sunt obligate ca, începând cu luna calendaristicã urmãtoare datei înregistrãrii, sa utilizeze serviciile exclusiv în format electronic, ca unic canal de comunicaţie cu administraţia publica.
ART. 4
Autoritãţile administraţiei publice înregistrate în Sistemul Electronic Naţional au obligaţia ca la modificarea unui formular administrativ din Sistemul Electronic Naţional sa transmitã cãtre operatorii sistemului, în termen de 48 de ore, formularul actualizat şi instrucţiunile de completare a acestuia, atât în forma scrisã, cat şi în forma electronica.
ART. 5
(1) Persoanele fizice se pot inregistra în Sistemul Electronic Naţional pe baza documentelor care atesta identitatea şi domiciliul persoanei, fãrã plata unui tarif de utilizare cãtre operatorul sistemului, în conformitate cu prevederile <>art. 20 alin. (4) din Legea nr. 161/2003 .
(2) Înregistrarea în Sistemul Electronic Naţional este refuzatã, iar dacã a fost deja acordatã, este suspendatã sau revocatã, dupã caz, în situaţia în care solicitantul, persoana fizica, incalca normele şi procedurile de securitate ale Sistemului Electronic Naţional.
ART. 6
(1) Persoanele juridice care solicita înregistrarea în Sistemul Electronic Naţional, altele decât autoritãţile administraţiei publice, prevãzute în anexa nr. 1, la momentul înregistrãrii, au obligaţia sa prezinte urmãtoarele documente:
a) certificat de înregistrare, conţinând codul unic de înregistrare conform dispoziţiilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalitãţi administrative pentru înregistrarea şi autorizarea functionarii comercianţilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în cazul comercianţilor;
b) documentul care atesta autorizarea functionarii şi certificatul de înregistrare fiscalã, în cazul persoanelor juridice care nu au calitatea de comerciant;
c) împuternicirea data reprezentantului desemnat sa efectueze formalitãţile de înregistrare, semnatã şi stampilata;
d) dovada achitãrii tarifului de utilizare a procedurii electronice, potrivit dispoziţiilor <>art. 20 din Legea nr. 161/2003 .
(2) Înregistrarea în Sistemul Electronic Naţional este refuzatã, iar dacã a fost deja acordatã, este suspendatã sau revocatã, dupã caz, în situaţia în care solicitantul, persoana juridicã, incalca normele şi procedurile de securitate ale Sistemului Electronic Naţional.
(3) Orice utilizator înregistrat în Sistemul Electronic Naţional are obligaţia sa comunice operatorilor Sistemului Electronic Naţional, în termen de 3 zile, orice modificare a datelor sau documentelor prevãzute la alin. (1).
ART. 7
Tariful anual de utilizare a procedurii electronice pentru obţinerea de servicii puse la dispoziţie de "Sistemul e-guvernare" este în cuantum de 460.000 lei şi se achitã de persoanele prevãzute la art. 6 cãtre Inspectoratul General pentru Comunicaţii şi Tehnologia Informatiei, operator al Sistemului Electronic Naţional.
ART. 8
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
p. Ministrul comunicaţiilor
şi tehnologiei informatiei,
Armeanu Cezar Manole,
secretar de stat

Ministrul administraţiei şi internelor,
Ioan Rus

Ministru delegat pentru administraţia publica,
Gabriel Oprea

Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Elena Dumitru

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

Bucureşti, 11 septembrie 2003.
Nr. 1.085.



ANEXA 1

LISTA
autoritãţilor administraţiei publice ce au obligaţia
de a utiliza procedura electronica pentru furnizarea
serviciilor şi informaţiilor publice
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Instituţii şi autoritãţi publice Instituţii subordonate
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Ministerul Finanţelor Publice
2. Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale 2.1. Agenţia Nationala pentru
şi Familiei Ocuparea Forţei de Munca
2.2. Casa Nationala de Pensii
şi Alte Drepturi de
Asigurãri Sociale
2.3. Inspectoratul teritorial
de munca
2.4. Autoritatea Nationala
pentru Persoanele cu
Handicap
3. Ministerul Sãnãtãţii 3.1. Direcţia de sãnãtate
publica a judeţului
4. Casa Nationala de Asigurãri de Sãnãtate
5. Corpul Experţilor Contabili şi
Contabililor Autorizaţi din România
6. Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi
Tineretului
7. Ministerul Transporturilor,
Construcţiilor şi Turismului
8. Ministerul Administraţiei şi Internelor
9. Primãria Municipiului Bucureşti
10. Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei
Informatiei
11. Ministerul Justiţiei 11.1. Oficiul Naţional al
Registrului Comerţului
12. Autoritatea Nationala de Reglementare
în Domeniul Gazelor Naturale
13. Ministerul Afacerilor Externe 13.1. Departamentul pentru
Comerţ Exterior
şi Promovare Economicã -
Direcţia de licenţe
14. Regia Autonomã "Monitorul Oficial"
15. Autoritatea Nationala de Reglementare
în Comunicaţii
16. Ministerul Apãrãrii Naţionale
17. Ministerul Agriculturii, Pãdurilor,
Apelor şi Mediului
18. Ministerul Economiei şi Comerţului
19. Agenţia Nationala pentru Întreprinderi
Mici şi Mijlocii şi Cooperatie
20. Ministerul Integrãrii Europene
21. Prefecturi
22. Consiliile judeţene
23. Consiliul General al Municipiului
Bucureşti
24. Consiliile locale municipale
25. Consiliile locale orãşeneşti
26. Primãriile de sector
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





ANEXA 2

LISTA
serviciilor publice furnizate prin procedura electronica
prin intermediul Sistemului Electronic Naţional
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Serviciul public furnizat Autoritatea publica
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Declaraţie privind evidenta nominalã a Ministerul Muncii, Solidaritãţii
asiguraţilor şi a obligaţiilor de plata Sociale şi Familiei - Agenţia
cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat Nationala pentru Ocuparea Forţei
şi bugetul asigurãrilor pentru şomaj de Munca*)
2. Declaraţie privind evidenta nominalã a Ministerul Muncii, Solidaritãţii
asiguraţilor şi a obligaţiilor de plata Sociale şi Familiei - Casa
cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat Nationala de Pensii şi Alte
Drepturi de Asigurãri Sociale*)
3. Declaraţie privind obligaţiile de plata la Ministerul Finanţelor Publice*)
bugetul de stat
4. Decont privind taxa pe valoarea adãugatã Ministerul Finanţelor Publice*)
5. Depunerea situaţiei financiare a agenţilor Ministerul Finanţelor Publice*)
economici
6. Declaraţie privind impozitul pe profit Ministerul Finanţelor Publice*)
7. Colectarea de date statistice de cãtre Institutul Naţional de
Institutul Naţional de Statistica Statistica
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
*) Pentru contribuabilii aflaţi în evidenta Direcţiei generale de
administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucureşti şi judeţul
Ilfov.



ANEXA 3

LISTA
formularelor furnizate prin procedura electronica prin
intermediul Sistemului Electronic Naţional

1. Ministerul Finanţelor Publice
1.1. Cerere de eliberare a unui certificat de atestare fiscalã pentru persoane juridice - cod M.F. 14.13.25.99/a
1.2. Cerere de eliberare a unui certificat fiscal - cod 14.13.25.99
1.3. Declaraţie de înregistrare fiscalã/Declaraţie de menţiuni pentru persoane juridice, asociaţii familiale şi asociaţii fãrã personalitate juridicã (010) - cod M.F.P. 14.13.01.10.11/1
1.4. Declaraţie de înregistrare fiscalã/Declaraţie de menţiuni pentru persoane fizice romane cu domiciliul în România (020) - cod M.F.P. 14.13.01.10.11/2
1.5. Declaraţie de înregistrare fiscalã/Declaraţie de menţiuni pentru persoane fizice strãine şi persoane fizice romane fãrã domiciliu în România (030) - cod M.F.P. 14.13.01.10.11/3
1.6. Declaraţie de înregistrare fiscalã/Declaraţie de menţiuni pentru instituţii publice (040) - cod M.F.P. 14.13.01.10.11/4
1.7. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal - cod 14.13.25.15/1
1.8. Cerere de rectificare a datelor înscrise în cazierul fiscal - cod 14.13.25.15/2
1.9. Declaraţie privind obligaţiile de plata la bugetul de stat, cod 14.13.01.01
1.10. Decont privind accizele, cod 14.13.01.03
1.11. Decont privind taxa pe valoarea adãugatã, cod 14.13.01.02
1.12. Decont privind impozitul la titeiul şi la gazele naturale din producţia interna, cod 14.13.01.05
1.13. Declaraţie privind impozitul pe venitul din activitãţi de expertiza contabila, tehnica judiciarã şi extrajudiciara, cod 14.13.01.13.3i
1.14. Declaraţie privind taxa de dezvoltare cuprinsã în tariful energiei electrice şi termice, cod 14.13.01.14
1.15. Situaţia principalilor indicatori economico-financiari realizaţi din activitatea de exploatare a jocurilor de noroc, cod 14.13.08.14
1.16. Declaraţie rectificativa, cod 14.13.01.00/R
2. Ministerul Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei
2.1. Formulare generale
2.1.1. Cerere de alocatie de stat pentru copil
2.1.2. Cerere de alocatie suplimentarã pentru familiile cu copii
2.2. Agenţia Nationala pentru Ocuparea Forţei de Munca
2.2.1. Cerere de repartiţie
2.2.2. Cerere pentru acordarea indemnizaţiei de şomaj
2.2.3. Certificat privind stagiul de cotizare
2.2.4. Contract de asigurare pentru şomaj
2.2.5. Contract de prestãri de servicii pentru mãsuri destinate stimulãrii ocupãrii forţei de munca
2.2.6. Declaraţie de contribuţie la fondul de şomaj a angajatorului
2.2.7. Declaraţie individualã de contribuţie la fondul de şomaj
2.2.8. Declaraţie privind evidenta nominalã a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plata la bugetul asigurãrilor pentru şomaj
2.2.9. Fişa pentru înregistrarea persoanei în cãutarea unui loc de munca
2.2.10. Înştiinţare privind salariaţii care urmeazã sa primeascã preaviz în vederea acordãrii serviciilor de preconcediere
2.3. Casa Nationala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale
2.3.1. Cerere pentru acordarea pensiei de invaliditate
2.3.2. Cerere pentru acordarea pensiei de urmaş
2.3.3. Cerere-tip privind solicitarea drepturilor de asigurãri sociale, altele decât pensiile
2.3.4. Contract de asigurare socialã
2.3.5. Declaraţie de asigurare conform <>art. 6 alin. (2) din Legea nr. 19/2000 , cu modificãrile ulterioare
2.3.6. Declaraţie privind evidenta nominalã a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plata cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat
2.4. Inspectoratul teritorial de munca
2.4.1. Cerere pentru înscrierea la un curs de perfecţionare organizat de cãtre inspectoratele teritoriale de munca
2.4.2. Cerere privind eliberarea autorizaţiei de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii, conform <>Ordinului ministrului muncii şi solidaritãţii sociale nr. 657/2001
2.4.3. Model de contract individual de munca
2.4.4. Declaraţie pe propria rãspundere privind respectarea legislaţiei de protecţia muncii, conform <>Ordinului ministrului muncii şi solidaritãţii sociale nr. 657/2001
2.4.5. Model de nota de lichidare
2.5. Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap
2.5.1. Cerere de finanţare
3. Ministerul Sãnãtãţii
3.1. Formulare generale
3.1.1. Declaraţie referitoare la condiţiile igienico-sanitare
3.1.2. Fişa de consultaţii medicale tip a(b) pentru conducãtorii de autovehicule
3.1.3. Fişa de solicitare a examenului medical la angajare
3.1.4. Referat de evaluare pentru avizare sanitarã
3.2. Direcţia de sãnãtate publica a judeţului
3.2.1. Contract de comodat
4. Casa Nationala de Asigurãri de Sãnãtate
4.1. Declaraţie privind obligaţiile de constituire şi plata fondului de asigurãri sociale de sãnãtate datorate de alte persoane decât cele care desfãşoarã activitate în baza unui contract individual de munca şi/sau a unei convenţii (perioada/an)
5. Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România
5.1. Cerere de înscriere la examenul de admitere în vederea obţinerii calitãţii de expert contabil/contabil autorizat cu studii medii/cu studii superioare
5.2. Cerere pentru dobândirea calitãţii de membru provizoriu al Camerei Auditorilor din România
5.3. Fişa pentru persoane fizice
5.4. Fişa pentru societãţi comerciale
6. Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului
6.1. Certificat de echivalare a examenului de capacitate
6.2. Cerere pentru acordarea rentei viagere
7. Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului
7.1. Autorizaţie de funcţionare a laboratorului de examinare psihologicã
7.2. Cerere de autorizare pentru efectuarea de construcţii în zona libera
7.3. Aprobarea schimbãrii seriei de motor
7.4. Aprobarea schimbãrii seriei de sasiu
7.5. Cerere de eliberare a atestatului pentru practicarea activitãţii de taximetrie în municipiul Bucureşti
8. Ministerul Administraţiei şi Internelor
8.1. Cerere pentru eliberarea actului de identitate
8.2. Cerere pentru anunţarea reşedinţei
8.3. Cerere pentru eliberarea unui nou pasaport
8.4. Cerere pentru prelungirea valabilitãţii pasaportului
8.5. Cerere pentru eliberarea unui nou pasaport în caz de furt, pierdere, deteriorare
8.6. Cerere pentru includerea copiilor sub 14 ani în pasaport
8.7. Cerere pentru dobândirea statutului de cetãţean roman cu domiciliul în strãinãtate
8.8. Cerere pentru stabilirea domiciliului în România
8.9. Cerere pentru emiterea pasaportului şi stabilirea domiciliului în strãinãtate a minorilor, cetãţeni romani adoptati de cetãţeni strãini
8.10. Cerere pentru clarificarea statutului juridic fata de statul roman
8.11. Cerere pentru prelungirea dreptului de şedere temporarã
8.12. Cerere pentru reîntregirea familiei
8.13. Cerere pentru aprobarea stabilirii domiciliului în România a cetãţenilor strãini
8.14. Cerere pentru eliberarea permisului de şedere permanenta
8.15. Cerere pentru preschimbarea permisului de conducere
8.16. Cerere de eliberare a unei noi autorizaţii de circulaţie provizorie
8.17. Cerere de înmatriculare a autovehiculului
8.18. Cerere pentru preschimbarea certificatului de înmatriculare
8.19. Cerere pentru obţinerea unui duplicat al certificatului de înmatriculare
8.20. Contract de vânzare-cumpãrare pentru un vehicul folosit
8.21. Cerere de radiere a autovehiculului
8.22. Delegaţie pentru reprezentare în vederea radierii/înmatriculãrii auto (persoana juridicã)
8.23. Fişa de înmatriculare a vehiculului
8.24. Fişa de şcolarizare pentru conducerea autovehiculelor
8.25. Fişa deţinãtorului permisului de conducere
8.26. Cerere pentru eliberarea pasaportului pentru persoana fãrã cetãţenie cu domiciliul în România
8.27. Cerere de eliberare a unui certificat de cazier judiciar
8.28. Cerere de acordare a statutului de refugiat
8.29. Cerere de eliberare/prelungire a documentului temporar de identitate pentru solicitantii statutului de refugiat
8.30. Cerere de eliberare/prelungire a documentului de cãlãtorie pentru strãinii care au primit o forma de protecţie în România
8.31. Cerere pentru acordarea ajutorului material temporar pentru solicitantii statutului de refugiat
8.32. Cerere de eliberare/prelungire a documentului de identitate pentru refugiati şi pentru persoanele cãrora li s-a acordat protecţie umanitara condiţionatã
8.33. Cerere pentru acordarea ajutorului rambursabil pentru refugiati
8.34. Angajament pentru rambursarea ajutorului
8.35. Cerere de participare în programul de integrare socioprofesionala pentru strãinii care au primit statutul de refugiat
9. Primãria Municipiului Bucureşti
9.1. Cerere pentru eliberarea certificatului de urbanism
9.2. Cerere pentru eliberarea autorizaţiei de construire/desfiinţare
9.3. Cerere de delegare
9.4. Cerere pentru acordarea ajutorului pentru încãlzirea locuinţei
9.5. Cerere pentru acordarea indemnizaţiei de naştere
9.6. Declaraţie privind achitarea taxei de regularizare
10. Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei
10.1. Cerere de eliberare a avizului tehnic
10.2. Cerere de eliberare a licenţei de emisie pentru difuzarea serviciilor de programe audiovizuale
10.3. Cerere de eliberare/modificare a autorizaţiei tehnice de funcţionare pentru staţii de emisie/reţele de telecomunicaţii utilizate pentru difuzarea sau retransmiterea serviciilor de programe audiovizuale
10.4. Model de cerere de informaţii - cerere-tip
10.5. Model de reclamaţie administrativã I
10.6. Model de reclamaţie administrativã II
10.7. Cerere de eliberare a avizului pentru Internet banking
11. Ministerul Justiţiei
11.1. Oficiul Naţional al Registrului Comerţului
11.1.1. Cerere de autorizare sedii secundare/obiective şi/sau activitãţi, reluare procedura, revizuire/reinnoire aviz/autorizaţie şi/sau acord
11.1.2. Cerere de depunere a bilanţului
11.1.3. Cerere de depunere şi/sau menţionare de acte
11.1.4. Cerere de îndreptare a erorilor materiale - Declaraţie de menţiuni
11.1.5. Cerere de înregistrare, de înregistrare a modificãrii actului constitutiv, de autorizare a functionarii
11.1.6. Cerere de preschimbare
11.1.7. Cerere de radiere. Declaraţie de menţiuni
11.1.8. Cerere de verificare disponibilitate şi/sau rezervare emblema
11.1.9. Cerere de verificare disponibilitate şi/sau rezervare firma
11.1.10. Declaraţie pe propria rãspundere - din punct de vedere al prevenirii şi stingerii incendiilor - model 1
11.1.11. Declaraţie pe propria rãspundere - din punct de vedere al prevenirii şi stingerii incendiilor - model 2
11.1.12. Declaraţie pe propria rãspundere - din punct de vedere al protecţiei muncii - model 1
11.1.13. Declaraţie pe propria rãspundere - din punct de vedere al protecţiei muncii - model 2
11.1.14. Declaraţie pe propria rãspundere - din punct de vedere sanitar veterinar - model 1
11.1.15. Declaraţie pe propria rãspundere - din punct de vedere sanitar veterinar - model 2
11.1.16. Declaraţie pe propria rãspundere - privind respectarea legislaţiei de protecţia mediului - model 1
11.1.17. Declaraţie pe propria rãspundere - privind respectarea legislaţiei de protecţia mediului - model 2
11.1.18. Declaraţie pe propria rãspundere - privind respectarea legislaţiei de protecţia mediului - model 3
11.1.19. Declaraţie pe propria rãspundere - referitoare la condiţiile igienico-sanitare - model 1
11.1.20. Declaraţie pe propria rãspundere - referitoare la condiţiile igienico-sanitare - model 2
11.1.21. Declaraţie pe propria rãspundere
11.1.22. Fişa de prezentare a activitãţilor cu impact redus sau semnificativ asupra mediului
11.1.23. Fişa de prezentare a sediului şi domeniului de activitate
11.1.24. Memoriu tehnic veterinar
11.1.25. Optiuni de comunicare
11.1.26. Specimen de semnãturi
12. Autoritatea Nationala de Reglementare în Domeniul Gazelor Naturale
12.1. Cerere pentru acordarea autorizaţiei societãţii comerciale care desfãşoarã activitãţi de proiectare şi execuţie în sectorul gazelor naturale
13. Ministerul Afacerilor Externe
13.1. Departamentul pentru Comerţ Exterior şi Promovare Economicã - Direcţia de licenţe
13.1.1. Cerere pentru licenta de export
13.1.2. Cerere pentru licenta de import
14. Regia Autonomã "Monitorul Oficial"
14.1. Aprobarea publicãrii pierderii/furtului certificatului de înmatriculare a autovehiculului - persoana fizica
14.2. Aprobarea publicãrii pierderii/furtului certificatului de înmatriculare a autovehiculului - persoana juridicã
14.3. Aprobarea publicãrii pierderii/furtului permisului de conducere
15. Autoritatea Nationala de Reglementare în Comunicaţii
15.1. Cerere de acordare a licenţei individuale privind furnizarea de servicii poştale incluse în sfera serviciului universal
15.2. Cerere de înscriere a modificãrilor privind furnizarea serviciilor poştale
15.3. Certificat-tip de atestare a dreptului de furnizare de servicii poştale pe baza regimului de autorizare generalã
15.4. Notificare privind furnizarea de servicii poştale pe baza regimului de autorizare generalã
15.5. Notificare privind furnizarea reţelelor şi serviciilor de comunicaţii electronice

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016