Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.047 din 28 august 2003  pentru stabilirea modelului si continutului cererii de inregistrare si ale certificatului de inregistrare in registrul comertului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.047 din 28 august 2003 pentru stabilirea modelului si continutului cererii de inregistrare si ale certificatului de inregistrare in registrul comertului

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 646 din 11 septembrie 2003
In temeiul art. 107 din Constituţie şi al <>art. 3 alin. (13) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalitãţi administrative pentru înregistrarea şi autorizarea funcţionarii comercianţilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se aproba modelul şi conţinutul cererii de înregistrare în registrul comerţului, prevãzute în anexa nr. 1.
(2) Se aproba modelul şi conţinutul cererii pentru obţinerea autorizãrii funcţionarii, prevãzute în anexa nr. 2.
(3) Se aproba modelul şi conţinutul formularului "Declaraţie pe proprie rãspundere", din care rezulta ca la sediul social/secundar nu se desfãşoarã activitãţile prevãzute în obiectul de activitate declarat, prevãzute în anexa nr. 3.
(4) Formularele prevãzute la alin. (1) - (3) vor fi utilizate pentru înregistrarea în registrul comerţului a societãţilor comerciale, regiilor autonome, organizaţiilor cooperatiste şi a grupurilor de interes economic.
(5) Formularul prevãzut la alin. (1) va fi utilizat şi pentru înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice şi asociaţiilor familiale, în condiţiile prevãzute de <>Legea nr. 507/2002 privind organizarea şi desfãşurarea unor activitãţi economice de cãtre persoane fizice.
ART. 2
(1) Se aproba modelul şi conţinutul certificatului de înregistrare în registrul comerţului, prevãzute în anexa nr. 4.
(2) Se aproba modelul şi conţinutul formularului care devine anexa la certificatul de înregistrare, prevãzute în anexa nr. 5.
ART. 3
Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 4
Cererea de înregistrare, certificatul de înregistrare, inclusiv anexa la acesta având modelul şi conţinutul prevãzute în anexele nr. 1 şi 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.345/2002 pentru stabilirea modelului şi conţinutului cererii de înregistrare şi ale certificatului de înregistrare a comerciantului, se vor utiliza de cãtre oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale pana la epuizarea stocului existent la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului.
ART. 5
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.345/2002 pentru stabilirea modelului şi conţinutului cererii de înregistrare şi ale certificatului de înregistrare a comerciantului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 903 din 12 decembrie 2002.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul justiţiei,
Rodica Mihaela Stanoiu

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

Bucureşti, 28 august 2003
Nr. 1.047.




ANEXA 1
┌────────────────────┬──────────────────────────────────────┬────────────────┐
│MINISTERUL JUSTIŢIEI│ CERERE │ │
│ │- de înregistrare [] │ │
│OFICIUL REGISTRULUI │ │Nr. intrare ....│
│ COMERŢULUI DE PE │ │ │
│LÂNGĂ TRIBUNALUL │- de înregistrare a modificãrii │ │
│ .............. │ actului constitutiv [] │Data ...........│
│────────────────────│ │ │
│ OFICIUL REGISTRULUI│ │ │
│ COMERŢULUI DE PE │ │Urgenta: .......│
│ LÂNGĂ TRIBUNALUL ├──────────────────────────────────────┤ │
│ ................ │ Cod unic de înregistrare .......... │ │
│ │ │ │
└────────────────────┴──────────────────────────────────────┴────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Acest document constituie cerere de înregistrare în REGISTRUL COMERŢULUI şi │
│la organul fiscal competent. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ Domnule Judecãtor Delegat/Director, │
│ │
│Subsemnat(ul)/a) ...................., domiciliat în ...................., │
│str.*1) ............, nr. ....., bl. ..., sc. ...., et. ..., ap. ........., │
│judeţ/sector ......, telefon*2) ......, act ident. ....., seria ...., nr... │
│C N P│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│,eliberat de ........, la data ..........., │
│în calitate de*3) ................, conform*4) ..........................., │
│.......................................................................... │
│pentru firma .............................................................. │
│........................., numãr de ordine în registrul comerţului ......., │
│cu sediul in: localitatea ............, str.*1) .........................., │
│nr. ....., bloc ......, scara ....., etaj ...., ap. ... judeţ/sector ....., │
│cod poştal ....................., cãsuţa poştalã ....., telefon*2)........, │
│fax*2) ..........., e-mail .........., web site .........................., │
│în temeiul <>Legii nr. 26/1990 privind registrul Comerţului, republicatã, cu │
│modificãrile şi completãrile ulterioare şi a <>Legii nr. 161/2003 privind │
│unele mãsuri pentru asigurarea treansparentei în exercitarea demnitatilor │
│publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi │
│sancţionarea coruptiei, va rog ca prin încheierea/rezoluţia ce o veţi pronu-│
│ta sa dispuneţi*5): │
│ │
│[] autorizarea constituirii persoanei [] înmatricularea în registrul │
│ juridice comerţului │
│ │
│[] înregistrarea în registrul comerţului a mentiunilor referitoare la: .... │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ │
│Solicit judecarea cererii şi în lipsa mea, conform art. 242 din Codul de │
│procedura civilã, iar în susţinerea cererii, depun actele doveditoare │
│menţionate pe verso. │
│ │
│Obiectul cererii este prevãzut in*6) ..................................... .│
│ │
│Cererea este legal timbrata cu ....... lei, taxa judiciarã de timbru şi ....│
│lei, timbru judiciar. │
│ │
│ Data: .............. Semnãtura, ................. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│*7) │
│In temeiul art.6 din <>Legea nr. 26/1990 republicatã şi modificatã, si/sau │
│<>art. 174 alin. (2) din Legea nr. 161/2003 , ............................. │
│......................., judecãtor delegat si/sau director al Oficiului │
│Registrului Comerţului de pe lângã Tribunalul ............................, │
│examinând înscrisurile depuse în susţinerea cererii si, constatând ca │
│sunt/nu sunt îndeplinite cerinţele legale dispune: │
│........................................................................... │
│......................................................................... . │
│ │
│ │
│ Judecãtor delegat/Director, │
│ │
│ │
│ Referent grefier*8), │
│ │
│ │
│ Data: ........................ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Nota: *1) Se completeazã, dupã caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos., Într.,
Aleea, Prelungirea, Comuna etc.;
*2) Se completeazã cu prefix-numãr;
*3) Se completeazã cu calitatea pe care solicitantul o deţine
(comerciant, asociat, fondator, administrator, împuternicit);
*4) Se completeazã numai de cãtre împuternicit cu denumirea actului
(procura, delegaţie avocaţialã, delegaţie de serviciu), nr. data,
organul emitent;
*5) Se marcheazã cu "X" rubrica/rubricile corespunzãtoare
solicitãrii;
*6) Se completeazã cu denumirea actului (act constitutiv/modificator,
hotãrâre AGA/membri, act de înfiinţare), nr., data, emitent;
*7) Se consemneazã rezultatul deliberãrii (minuta);
*8) Se completeazã cu numele, prenumele şi semnãtura.

cod 11-10-113 Pag. 1


CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: .......... data: ..........
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU ÎNREGISTRARE │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┐
│Nr. │ │ Nr.si data actului/Emitent│ Nr.│
│crt.│ Denumirea actului │ │file│
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 1. │Act constitutiv / Act administrativ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Act adiţional │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Hotãrâre adunare generalã │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Declaraţii pe propria rãspundere │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 5. │Dovada sediu social / sucursala │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 6. │Dovada capital social │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 7. │Împuternicire / Procura │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 8. │Dovada disponibilitate firma │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 9. │Dovada taxa registru │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│10. │Dovada taxa publicare în Monitorul │ │ │
│ │Oficial al României │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│11. │Dovada taxa judiciarã de timbru │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│12. │Copii acte identitate │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ │
│ Si, dupã caz, în funcţie de înregistrãrile solicitate, se menţioneazã │
│ documentele doveditoare cerute de prevederile legale în vigoare. │
│ │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 13.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 14.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 15.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 16.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 17.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 18.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 19.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 20.│ │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ Total file: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Persoana de contact desemnatã potrivit <>art. 28 din Legea nr. 26/1990 , │
│republicatã*1): │
│Nume şi prenume: ..............., calitatea*2) ..........................., │
│Adresa: localitatea ............., str. .................................., │
│nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ... judeţ/sector ............., │
│cod poştal ........., cãsuţa poştalã ........, telefon ......., fax ......, │
│e-mail..................... . │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Întocmitã într-un exemplar, pe propria rãspundere, cunoscând ca declaraţiile│
│inexacte sunt pedepsite conform legii. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


Data: .............. Semnãtura, ...............


Nota: *1) Rubricile din caseta se completeazã numai în cazul în care
persoana diferã de semnatarul cererii;
*2) Se completeazã calitatea persoanei (comerciant, asociat,
fondator, administrator).

Pag. 2


CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: .......... data: ..........

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│REFERITOR LA ÎNREGISTRAREA FISCALĂ DECLAR URMĂTOARELE:*1) │
│ │
│I. Referitor la înregistrarea ca plãtitor de T.V.A. │
│ 1. Venituri estimate în cursul anului fiscal din operaţiuni taxabile │
│ si/sau scutite cu drept de deducere*2).........., din care: │
│ a) din operaţiuni taxabile*3) ............... │
│ b) din operaţiuni scutite cu drept de deducere*4) ............... │
│ 2. Declaraţi ca realizaţi operaţiuni taxabile din care estimaţi ca veţi│
│ obţine venituri anuale sub plafonul de impozitare prevãzut de lege, │
│ dar doriţi sa optati pentru plata T.V.A.?*5) [] │
│ 3. Realizaţi în exclusivitate operaţiuni care nu dau drept │
│ de deducere a T.V.A.?*6) [] │
│ │


│ │
│II. a) Alte impozite: │
│ 1. Plãtitor de impozit pe venitul din salarii şi pe venituri │
│ asimilate salariilor*7) [] │
│ 2. Plãtitor de impozit pe profit:*7) [] │
│ a) plata trimestriala [] │
│ b) plata lunarã [] │
│ 3. Plãtitor de impozit pe veniturile microintreprinderilor*7) [] │
│ b) Contribuţii: │
│ 1. Contribuţia de asigurãri de sãnãtate*7) [] │
│ 2. Contribuţia pentru şomaj*7) [] │
│ 3. Contribuţia de asigurare pentru accidente de munca şi │
│ boli profesionale*7) [] │
│ 4. Contribuţia pentru asigurãri sociale*7) [] │
│ │
│ ------------------------------------------------------------------------ │
│ │
│III. Felul sediului pentru plãtitorii cu statut de sucursala: │
│ │
│1. Plãtitor cu sediul central în România*8) []C.U.I. al unitãţii infiin- │
│ tatoare*8) ............... │
│ │
│2. Plãtitor cu sediul central în strãinãtate*9) []C.U.I. al reprezentantului│
│ fiscal*9) ............... │
│ │
│ ------------------------------------------------------------------------ │
│ │
│IV. C.U.I. al unitãţii divizate*10) .......................... │
│ │
│ ------------------------------------------------------------------------ │
│V. Banca*11) .......................... Cont ........................... │
│ │
│ .......................... ........................... │
│ │
│ .......................... ........................... │


└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

NOTA: *1) Datele referitoare la înregistrarea fiscalã se completeazã
numai la înregistrarea firmei. Menţiunile referitoare la
modificarea acestor date, se declara la organul fiscal
competent;
*2) Se estimeazã prin însumarea tuturor veniturilor prognozate a se
obţine în cursul anului fiscal din operaţiuni taxabile si/sau
scutite cu drept de deducere, conform obiectului de activitate;
*3) Se estimeazã veniturile prognozate a se obţine în cursul anului
fiscal din operaţiuni taxabile;
*4) Se estimeazã veniturile prognozate a se obţine în cursul anului
fiscal din operaţiuni scutite cu drept de deducere;
*5) Se marcheazã cu X doar de cãtre plãtitorii care realizeazã
venituri anuale din operaţiuni taxabile sub plafonul prevãzut
de lege şi opteazã pentru plata T.V.A.;
*6) Se marcheazã cu X de cãtre plãtitorii care realizeazã venituri
exclusiv din operaţiuni care nu dau drept de deducere a T.V.A.;
*7) Se marcheazã cu X de cãtre plãtitorii care, conform legilor in
vigoare, sunt plãtitori de impozitul si/sau contribuţia
respectiva;
*8) Se completeazã numai de cãtre plãtitorii cu statut de sucursala.
Se marcheazã, dupã caz, cu X felul sediului;
*9) Se completeazã numai în cazul plãtitorilor cu sediul central in
strãinãtate care realizeazã pe teritoriul României operaţiuni
cuprinse în sfera de aplicare a T.V.A.;
*10) Se completeazã în cazul în care înfiinţarea plãtitorului se face
prin divizare;
*11) Se completeazã numai de plãtitorii care au cont deschis la banca.


Data: .............. Semnãtura, ...........

Pag. 3





ANEXA 2
┌────────────────────┬──────────────────────────────────────┬────────────────┐
│Spre inaintare │ CERERE │ OFICIUL │
│ cãtre*1): │ │ REGISTRULUI │
│ .................. │ │COMERŢULUI DE PE│
│ .................. │- autorizare funcţionare sedii/ │ LÂNGĂ │
│ .................. │ obiective si/sau activitãţi [] │ TRIBUNALUL │
│ .................. │- reluare procedura [] │ .............. │
│────────────────────│- reinnoire/reautorizare [] │────────────────│
│ OFICIUL REGISTRULUI│ │Nr. intrare ....│
│ COMERŢULUI DE PE │ │Data: ..........│
│ LÂNGĂ TRIBUNALUL ├──────────────────────────────────────┤ │
│ ................ │ Cod unic de înregistrare .......... │ │
│ │ │ │
└────────────────────┴──────────────────────────────────────┴────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│Subsemnat(ul)/a) ...................., domiciliat în ...................., │
│str.*2) ............, nr. ....., bl. ..., sc. ...., et. ..., ap. ........., │
│judeţ/sector ......, telefon*3) ......, act ident. ....., seria ...., nr... │
│C N P│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│,eliberat de ........, la data ..........., │
│în calitate de*4) ................, conform*5) ..........................., │
│.......................................................................... │
│pentru firma .............................................................. │
│........................., numãr de ordine în registrul comerţului ......., │
│cu sediul in: localitatea ............, str.*2) .........................., │
│nr. ....., bloc ......, scara ....., etaj ...., ap. ... judeţ/sector ....., │
│cod poştal ....................., cãsuţa poştalã ....., telefon*3)........, │
│fax*3) ..........., e-mail .........., web site .........................., │
│în temeiul O.U.G. nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalitãţi │
│administrative pentru înregistrarea şi autorizarea funcţionarii │
│comercianţilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, │
│solicit: │
│ │
│[] autorizare funcţionare sedii/obiective si/sau activitãţi: │
│ │
│[] reluare procedura solicitatã prin cererea nr. ...... din ....... │
│ │
│[] reinnoire autorizaţie*6) │
│ │
│[] reautorizare*6) │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Data: ........................ Semnãtura, ............


Nota: *1) Se completeazã, dupã caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri
Militari ..., Direcţia de Sãnãtate Publica a ..., Agenţia
Naţionala Sanitarã Veterinara/Direcţia Sanitarã Veterinara a ...,
Agenţia de Protecţie a Mediului ..., Inspectoratul Teritorial
de Munca al ....;
*2) Se completeazã dupã caz, cu P-ta, B-dul, Calea Sos., Într.,
Aleea, Prelungirea, Comuna etc.;
*3) Se completeazã cu prefix - numãr;
*4) Se completeazã cu calitatea pe care solicitantul o deţine
(comerciant, asociat, fondator, administrator, împuternicit);
*5) Se completeazã numai de cãtre împuternicit cu denumirea actului
(procura, delegaţie avocaţialã, delegaţie de serviciu), nr. data,
organul emitent;
*6) Se vor depune anexele, la certificatul de înregistrare, in
original.

cod 11-10-108 Pag. 1



CERERE DE AUTORIZARE FUNCŢIONARE Nr. intrare: ........... data: .....

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│(A) │
│ │
│ SEDII SI/SAU ACTIVITĂŢI PENTRU CARE de prevenire şi stingerea [] │
│ SOLICIT AUTORIZAŢIA: incendiilor │
│ emisã de*1) ........... [] sanitarã-veterinara │
│ de mediu [] emisã de*1) ................[] │
│ │
│ de funcţionare din punct de vedere │
│ al protecţiei muncii [] │
│ │


│ > SEDIU SOCIAL Nr. salariaţi:........... │
│ Adresa: ........................................................... │
│ ........................................................... │
│ │


├──────┬───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┤
│Clasa │ Denumire activitate │ Autorizata │
│CAEN │ │ anterior*2) │
├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │
├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │
├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │
├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │
├──────┴───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┤
│ > SEDII SECUNDARE Nr. salariaţi: ........ │
├──────┬─────────────────────┬─────┬───────────────────────────┬─────────────┤
│ Nr. │ Adresa │Clasa│ Denumire activitate │Autorizata │
│Crt. │ │CAEN │ │anterior*2) │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┴─────────────────────┴─────┴───────────────────────────┴─────────────┤
│ (Continuare pe verso) │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Pentru obţinerea autorizaţiilor depun actele menţionate în opisul de │
│ documente. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Data: ............ Semnãtura, ...........

Nota: *1) Se completeazã cu numele autoritãţii publice emitente;


activitatea a fost autorizata în condiţiile O.U.G. nr. 76/2001,
republicatã şi modificatã; în cazul în care comerciantul deţine
autorizaţii al cãror termen de valabilitate nu a expirat se
vor indica numãrul şi data autorizaţiei, precum şi emitentul
acesteia (se depun, dupã caz, copii de pe anexele la
certificatul de înregistrare sau, autorizaţiile în original,
precum şi declaraţia pe propria rãspundere prevãzutã de
procedurile de autorizare a funcţionarii).

Pag. 2


CERERE DE AUTORIZARE FUNCŢIONARE Nr. intrare: ..... data: .......


┌──────┬─────────────────────┬─────┬───────────────────────────┬─────────────┐
│ Nr. │ Adresa │Clasa│ Denumire activitate │Autorizata │
│Crt. │ │CAEN │ │anterior*1) │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┴─────────────────────┴─────┴───────────────────────────┴─────────────┤
│ │
│ > Activitãţi proprii de birou pentru societate Nr. salariaţi: ..... │
│ Adresa: ........................................................... │
│ ........................................................... │


│ > Activitãţi desfãşurate în afarã sediului Nr. salariaţi: ..... │
│ social şi a sediilor secundare │


├──────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Clasa │ Denumire activitate │
│CAEN │ │
├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│(B) │
│ │
│ Subsemnatul ............................................................, │
│ pentru activitãţile*2) ................................................. │
│ ........................................................................ │
│ autorizate anterior la sediul(ile) din │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ declar pe propria rãspundere ca la sediul din .......................... │
│ ........................................................................ │
│ îndeplinesc condiţiile prevãzute de reglementãrile legale în vigoare │
│ (conform art. 3 alin. 11 din O.U.G. nr. 76/2001, republicatã şi │
│ modificatã). │
│ │
│ Data: ................. Semnãtura, ............. │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Nota: (B) Se completeazã şi se semneazã de cãtre comerciant/asociat/


obţinerea autorizaţiilor de funcţionare pentru activitãţi
deja autorizate, activitãţi consemnate cu DA în caseta A;
*1) Se completeazã cu DA în situaţia în care, anterior
solicitãrii, activitatea a fost autorizata, în condiţiile
O.U.G. nr. 76/2001, republicatã şi modificatã; în cazul in
care comerciantul deţine autorizaţii al cãror termen de
valabilitate nu a expirat se vor indica numãrul şi data
autorizaţiei, precum şi emitentul acesteia (se depun, dupã
caz, copii de pe anexele la certificatul de înregistrare
sau, autorizaţiile în original, precum şi declaraţia pe
propria rãspundere prevãzutã de procedurile de autorizare
a funcţionarii);
*2) Se completeazã cu clasele CAEN la care s-a specificat DA in
coloana "autorizata anterior" din caseta A.

Pag. 3


CERERE DE AUTORIZARE FUNCŢIONARE Nr. intrare: ......... data: .........


┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ OPIS DE DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU OBŢINEREA AUTORIZAŢIILOR: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│Nr. │ │ Nr.si data actului/Emitent│ Nr.│
│crt.│ Denumirea actului │ │file│
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│A. Autorizaţia de prevenire şi stingere a incendiilor (P.S.I) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Dupã caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmãtoarele │
│ documente: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Autorizaţia de P.S.I., în cazul în │ │ │
│ │care a fost obţinutã anterior │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Dovada depunerii documentaţiei de │ │ │
│ │P.S.I. la brigãzile/grupurile de │ │ │
│ │pompieri militari în vederea obtineri│ │ │
│ │Autorizaţiei de P.S.I. - în cazul în │ │ │
│ │care aceasta a fost depusa anterior │ │ │
│ │solicitãrii de autorizare a functio- │ │ │
│ │narii la Biroul Unic │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Declaraţie pe propria rãspundere │ │ │
│ │privind respectarea legislaţiei de │ │ │
│ │P.S.I. │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ 4. │Documentaţia tehnica cuprinzând: │
├────┼─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ │a) Scenariul de siguranţa la foc │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │b) Planul de situaţie şi Planuri de │ │ │
│ │arhitectura pentru fiecare nivel al │ │ │
│ │construcţiilor sau al spaţiilor │ │ │
│ │supuse autorizãrii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │c) Avizul proiectantului iniţial │ │ │
│ │pentru construcţiile existente sau │ │ │
│ │Raport de expertiza tehnica │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 5. │Dovada achitãrii tarifului aferent │ │ │
│ │autorizãrii - pentru obiectivele │ │ │
│ │supuse autorizãrii prin evaluare │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│B. Autorizaţia sanitarã │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Dupã caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmãtoarele │
│ documente: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Declaraţie pe propria rãspundere │ │ │
│ │privind respectarea legislaţiei în │ │ │
│ │domeniul igienico-sanitar - pentru │ │ │
│ │activitãţile supuse autorizãrii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Documentaţia de prezentare a │ │ │
│ │activitãţii - pentru activitãţile │ │ │
│ │supuse evaluãrii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Dovada achitãrii tarifului aferent │ │ │
│ │autorizãrii │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│C. Autorizaţia sanitarã veterinara │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Dupã caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmãtoarele │
│ documente: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Declaraţia pe propria rãspundere - │ │ │
│ │pentru activitãţile autorizate în │ │ │
│ │baza acestei declaraţii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Documentaţie tehnica - pentru │ │ │
│ │obiectivele şi activitãţile supuse │ │ │
│ │evaluãrii: │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │ a) Memoriu tehnic │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │ b) Schita tehnica cu fluxul │ │ │
│ │tehnologic al obiectivului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │ c) Schita de amplasare şi proiectare│ │ │
│ │pentru obiective nou construite │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │ d) Contractul încheiat cu Direcţia │ │ │
│ │Sanitarã Veterinara pentru unitãţile │ │ │
│ │de producere, prelucrare şi depozita-│ │ │
│ │re a produselor de origine animala │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Dovada achitãrii taxei aferente │ │ │
│ │autorizãrii │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│D. Autorizaţia de mediu │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Dupã caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmãtoarele │
│ documente: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Autorizaţia de mediu valabilã sau │ │ │
│ │copia de pe adresa de solicitare a │ │ │
│ │acesteia │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Declaraţie pe propria rãspundere pri-│ │ │
│ │vînd respectarea legislaţiei de pro- │ │ │
│ │tectie a mediului - pentru activita- │ │ │
│ │tile cu impact nesemnificativ asupra │ │ │
│ │mediului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Fişa tip de prezentare a activitãţii-│ │ │
│ │pentru activitãţile cu impact redus │ │ │
│ │sau semnificativ asupra mediului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Planul de situaţie şi │ │ │
│ │Planul de încadrare în zona al │ │ │
│ │obiectivului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 5. │Dovada achitãrii taxei şi tarifului │ │ │
│ │aferente autorizãrii │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│E. Autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Dupã caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmãtoarele │
│ documente: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Declaraţie pe propria rãspundere │ │ │
│ │privind respectarea legislaţiei de │ │ │
│ │protecţia muncii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Documente necesare desfãşurãrii │ │ │
│ │activitãţilor cu substanţe toxice, │ │ │
│ │explozive, produse de uz fitosanitar │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Dovada achitãrii tarifului aferent │ │ │
│ │autorizãrii │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ Total file: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Data: ............... Semnãtura: ............


Pag. 4





ANEXA 3

┌────────────────────┬──────────────────────────────────────┬────────────────┐
│Spre inaintare │ │ OFICIUL │
│ cãtre*1): │ DECLARAŢIE PE PROPRIE RĂSPUNDERE │ REGISTRULUI │
│ .................. │ │COMERŢULUI DE PE│
│ .................. │ │ LÂNGĂ │
│ .................. │ │ TRIBUNALUL │
│ .................. │ │ .............. │
│────────────────────│──────────────────────────────────────│────────────────│
│ OFICIUL REGISTRULUI│ │Nr. intrare ....│
│ COMERŢULUI DE PE │ │Data: ..........│
│ LÂNGĂ TRIBUNALUL │ │ │
│ ................ │ Cod unic de înregistrare .......... │ │
│ │ │ │
└────────────────────┴──────────────────────────────────────┴────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│Subsemnat(ul)/a) ...................., domiciliat în ...................., │
│str.*2) ............, nr. ....., bl. ..., sc. ...., et. ..., ap. ........., │
│judeţ/sector ......, telefon*3) ......, act ident. ....., seria ...., nr... │
│C N P│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│,eliberat de ........, la data ..........., │
│în calitate de*4) ................, conform*5) ..........................., │
│.......................................................................... │
│pentru firma .............................................................. │
│........................., numãr de ordine în registrul comerţului ......., │
│cu sediul in: localitatea ............, str.*2) .........................., │
│nr. ....., bloc ......, scara ....., etaj ...., ap. ... judeţ/sector ....., │
│cod poştal ....................., cãsuţa poştalã ....., telefon*3)........, │
│fax*3) ..........., e-mail .........., web site .........................., │
│în temeiul O.U.G. nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalitãţi │
│administrative pentru înregistrarea şi autorizarea funcţionarii │
│comercianţilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, │
│ │
│ DECLAR PE PROPRIA RĂSPUNDERE │
│ │
│ca, la data prezentei, în spaţiul destinat sediului social/sucursalei │
│din ............................................................... │
│ .................................................................. │
│si/sau secundar din ............................................... │
│ .................................................................. │
│si în afarã acestora, nu se desfãşoarã nici una din activitãţile ce │
│constituie obiectul de activitate al firmei, cuprins în actul constitutiv │
│respectiv modificator şi ma oblig ca, înainte de începerea activitãţii, sa │
│solicit obţinerea autorizãrii funcţionarii (conform Ordonanţei de urgenta a │
│Guvernului nr. 76/2001, republicatã şi modificatã). │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Data: ........................ Semnãtura, ............


Nota: *1) Se completeazã, dupã caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri
Militari ..., Direcţia de Sãnãtate Publica a ..., Agenţia
Naţionala Sanitarã Veterinara/Direcţia Sanitarã Veterinara a ...,
Agenţia de Protecţie a Mediului ..., Inspectoratul Teritorial
de Munca al ....;
*2) Se completeazã dupã caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos., Într.,
Aleea, Prelungirea, Comuna etc.;
*3) Se completeazã cu prefix - numãr;
*4) Se completeazã cu calitatea pe care solicitantul o deţine
(comerciant, asociat, fondator, administrator, împuternicit);
*5) Se completeazã numai de cãtre împuternicit cu denumirea actului
(procura, delegaţie avocaţialã, delegaţie de serviciu), nr.,
data, organul emitent;

cod 11-10-112





ANEXA 4


┌───┐
R O M A N I A │ │ OFICIUL NAŢIONAL AL REGISTRULUI COMERŢULUI
MINISTERUL JUSTIŢIEI │ *)│
│ │ OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI
└───┘ DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL .......



CERTIFICAT DE ÎNREGISTRARE


Firma / Sucursala:



Sediul social:



Activitatea principala;
(descriere, clasa CAEN)



Cod Unic de Înregistrare:
din data de:


Director,

Atribut fiscal: din data de:
Nr. de ordine în registrul comerţului:
Data emiterii certificatului:


Seria Nr.


*) Stema României


ANEXA 5



ANEXA LA CERTIFICATUL DE ÎNREGISTRARE


Numãr de ordine în registrul comerţului: ...... COD UNIC DE ÎNREGISTRARE

FIRMA: .................................... ........................

Sediu social: ..............................................................

Sediu secundar/activitate: .................................................
┌──┬──────────────────────┬─────────┬────────────┬────────────┬──────────────┐
│Nr│ │Concluzia│Nr. şi data │Nr. şi data │Nume şi prenu-│
│c │ INSTITUŢIA │evaluãrii│referatului │autorizaţiei│me reprezen- │
│r │ │ │ │ │tant, semna- │
│t.│ │ │ │ │tura şi stam- │
│ │ │ │ │ │pila │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│1.│ MINISTERUL │ │ │ │ │
│ │ ADMINISTRAŢIEI SI │ │ │ │ │
│ │ INTERNELOR │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Brigada/Grupul de │ │ │ │ │
│ │Pompieri Militari │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│2.│MINISTERUL SĂNĂTĂŢII │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Direcţia de Sãnãtate │ │ │ │ │
│ │Publica a │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│3.│ MINISTERUL │ │ │ │ │
│ │ AGRICULTURII, │ │ │ │ │
│ │ PĂDURILOR APELOR SI │ │ │ │ │
│ │ MEDIULUI │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Agenţia Naţionala │ │ │ │ │
│ │Sanitarã Veterinara/ │ │ │ │ │
│ │Direcţia Sanitarã │ │ │ │ │
│ │Veterinara a │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│4.│ MINISTERUL │ │ │ │ │
│ │ AGRICULTURII, │ │ │ │ │
│ │ PĂDURILOR APELOR SI │ │ │ │ │
│ │ MEDIULUI │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Agenţia de │ │ │ │ │
│ │Protecţie a Mediului │ │ │ │ │
│ │ .................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│5.│MINISTERUL MUNCII SI │ │ │ │ │
│ │SOLIDARITĂŢII SOCIALE │ │ │ │ │
│ │SI FAMILIEI - │ │ │ │ │
│ │INSPECŢIA MUNCII │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Inspectoratul │ │ │ │ │
│ │Teritorial de Munca al│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
└──┴──────────────────────┴─────────┴────────────┴────────────┴──────────────┘


ANULĂRI AUTORIZAŢII REAUTORIZARI
┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐ ┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐
│N│Insti-│Tipul,nr. si│ Numele, │ │N│Insti-│Tipul,nr. si│ Numele, │
│r│tutia │data docu- │semnãtura şi │ │r│tutia │data docu- │semnãtura şi │
│ │ │mentului │ ştampila │ │ │ │mentului │ ştampila │
│c│ │ │ persoanei │ │c│ │ │ persoanei │
│r│ │ │ autorizate │ │r│ │ │ autorizate │
│t│ │ │ │ │t│ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴──────┴────────────┴───────────────┘ └─┴──────┴────────────┴───────────────┘




──────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016