Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.027 din 9 septembrie 2009  privind deschiderea punctului de trecere a frontierei de stat si a biroului vamal pentru traficul international de calatori si de marfuri pe Aeroportul Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.027 din 9 septembrie 2009 privind deschiderea punctului de trecere a frontierei de stat si a biroului vamal pentru traficul international de calatori si de marfuri pe Aeroportul "Delta Dunarii" Tulcea

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 639 din 28 septembrie 2009
HOTĂ?RÂRE nr. 1.027 din 9 septembrie 2009
privind deschiderea punctului de trecere a frontierei de stat şi a biroului vamal pentru traficul internaţional de cãlãtori şi de mãrfuri pe Aeroportul "Delta Dunãrii" Tulcea
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 639 din 28 septembrie 2009

În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã , al <>art. 9 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 243/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 7 alin. (2) din Legea nr. 86/2006 privind Codul vamal al României, cu completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã deschiderea punctului de trecere a frontierei de stat şi a biroului vamal pentru traficul internaţional de cãlãtori şi de mãrfuri pe Aeroportul "Delta Dunãrii" Tulcea.
ART. 2
(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Inspectoratul General al Poliţiei de Frontierã, structurile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice şi Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale asigurã personalul necesar pentru efectuarea controlului pentru trecerea frontierei de stat. În cazul evenimentelor care pot constitui o urgenţã pentru sãnãtatea publicã şi au potenţial de rãspândire internaţionalã, Ministerul Sãnãtãţii, prin direcţia de sãnãtate publicã judeţeanã, va asigura personalul necesar pentru efectuarea controlului pentru trecerea frontierei de stat.
(2) Spaţiile şi utilitãţile necesare pentru desfãşurarea activitãţilor de control pentru trecerea frontierei de stat, pentru activitatea vamalã şi pentru desfãşurarea activitãţilor de control sanitar-uman şi fitosanitar se asigurã de Regia Autonomã Aeroportul "Delta Dunãrii" Tulcea, potrivit anexelor nr. 1-4.
ART. 3
Cheltuielile privind personalul şi dotarea corespunzãtoare a punctului de trecere a frontierei de stat şi a biroului vamal se asigurã din bugetul instituţiilor prevãzute la art. 2 alin. (1).
ART. 4
În punctul de trecere a frontierei de stat şi în biroul vamal, deschise potrivit art. 1, se asigurã operaţiunile specifice pentru toţi pasagerii şi mãrfurile fiecãrui zbor internaţional.
ART. 5
Programul de funcţionare a punctului de trecere a frontierei de stat şi a biroului vamal este acelaşi cu cel al Aeroportului "Delta Dunãrii" Tulcea.
ART. 6
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.


PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Viceprim-ministru,
ministrul administraţiei şi internelor,
Dan Nica

p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Constantin Dascãlu,
secretar de stat

Ministrul sãnãtãţii,
Ion Bazac

Ministrul agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale,
Ilie Sârbu

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Bucureşti, 9 septembrie 2009.
Nr. 1.027.


ANEXA 1

SPAŢIILE ŞI UTILITÃŢILE
necesare pentru punctul de trecere a
frontierei de stat Aeroportul "Delta Dunãrii" Tulcea

1. O încãpere pentru şeful punctului poliţiei de frontierã
2. Birou secretariat + arhivã
3. Birou dispecerat + camera armament şi muniţie
4. Camera tehnicã
5. Salã pregãtire ture
6. O încãpere pentru efectuarea cercetãrii penale
7. O încãpere pentru biroul criminalistic (expertize, cercetarea falsurilor etc.)
8. Un vestiar pentru agenţii operativi
9. Birou pentru implementarea sistemului EURODAC, AFIS, IMAGETRAK etc.
10. Camere de triere şi reţinere administrativã (femei, bãrbaţi) cu grup sanitar şi duş, amenajate conform cerinţelor UE
11. Încãperi pentru solicitanţii de azil (femei, bãrbaţi) cu grup sanitar şi duş, amenajate conform cerinţelor UE
12. Sala returnaţi/înapoiaţi
13. Pe fiecare flux şi în tranzit - camere control corporal
14. În sala grupare "INTRARE" în ţarã - birou pentru control în linia a doua
15. În sala grupare "IEŞIRE" din ţarã - birou pentru control în linia a doua
16. O zonã de tranzit aeroportuar delimitatã
17. Spaţiu pentru gararea autovehiculelor din dotare şi materiale
18. Tonete cu câte douã posturi pentru sensul de intrare în ţarã - dotate cu aparaturã necesarã pentru control
19. Tonete cu câte douã posturi pentru sensul de ieşire din ţarã
20. Staţii de lucru pentru fiecare tonetã (calculatoare, cititoare optice, lãmpi UV staţionare) - 7 staţii de lucru
21. 9 calculatoare
22. 3 imprimante
23. Douã servere
24. 9 surse alimentare pentru calculatoare
25. 3 prelungitoare cu protecţie
26. O sursã de alimentare pentru radiotelefon fix
27. 3 aparate secretizate pentru transmisie de date
28. Un telefax cu aparatul de cifrat mesaje telefax
29. Un radiotelefon fix cu accesorii
30. 10 radiotelefoane portabile
31. Douã încãrcãtoare multiple pentru încãrcat acumulatori de RTP
32. Reţea LAN, inclusiv proiectare
33. 6 lanterne
34. O trusã Narcotest
35. 8 bucãţi lupã
36. Un aparat de detecţie a falsurilor în înscrisuri
37. 10 bucãţi lampã UV staţionarã (alimentare la prizã)
38. 8 bucãţi lampã UV portabilã
39. 3 bucãţi aparat Doku-test
40. Aparate de climatizare pentru fiecare încãpere
41. Un grup electrogen
42. 40 de ştampile de trafic
43. Un copiator
44. O linie telefonicã interurbanã
45. O linie telefonicã pentru transmisie de date
46. O linie telefonicã inter C
47. Telefoane pentru birouri şi tonete
48. Fax
49. Un rastel metalic pentru armament şi muniţie
50. 8 fişete metalice
51. 6 dulapuri tip vestiar
52. Mobilier (mese, scaune etc.) pentru fiecare încãpere, conform destinaţiei acesteia


ANEXA 2

SPAŢIILE ŞI UTILITÃŢILE
necesare pentru biroul vamal Aeroportul "Delta Dunãrii" Tulcea

1. O încãpere pentru şeful biroului vamal
2. O încãpere pentru personalul vamal de serviciu
3. O încãpere pentru controlul vamal corporal
4. O încãpere pentru bunuri reţinute sau confiscate
5. O încãpere pentru personalul cu atribuţii privind datoria vamalã (financiar-contabile)
6. O camerã pentru depozitarea arhivei
7. O camerã pentru secretariat
8. Un spaţiu pentru vestiar
9. Un spaţiu pentru câinele destinat controlului antidrog
10. Banchete pentru sala aeroportului pentru efectuarea controlului fizic
11. Aparate de climatizare
12. Calculatoare (unul pentru CFP, câte unul pentru sensurile de intrare şi ieşire cãlãtori, unul pentru sectorul de mãrfuri şi unul pentru şeful biroului vamal)
13. Douã imprimante (una pentru CFP şi una pentru vamã)
14. Un copiator
15. Reţea LAN pentru funcţionarea calculatoarelor
16. O linie telefonicã interurbanã
17. Mobilier (mese, scaune etc.) pentru fiecare încãpere, conform destinaţiei acesteia


ANEXA 3

SPAŢIILE ŞI UTILITÃŢILE
necesare pentru activitãţile de control sanitar-uman

1. O încãpere destinatã personalului sanitar detaşat pe aeroport pe perioada evoluţiei evenimentelor care afecteazã sãnãtatea publicã şi au potenţial de rãspândire transfrontalierã, dotatã cu post telefonic, fax şi calculator cu posibilitãţi de accesare a internetului
2. O camerã dotatã conform normelor Ministerului Sãnãtãţii, pentru interviul/consultul persoanelor:
a) care vin din zonele afectate de boli infecţioase care ameninţã sãnãtatea publicã internaţionalã (anunţate de Organizaţia Mondialã a Sãnãtãţii);
b) care pe parcursul cãlãtoriei au prezentat simptome suspecte de boalã infecţioasã.
3. O camerã prevãzutã cu grup sanitar, amenajatã conform normelor Ministerului Sãnãtãţii, pentru izolarea persoanelor care la sosirea în ţarã prezintã simptome de boalã contagioasã, pânã în momentul transportãrii lor la un serviciu specializat de boli infecţioase stabilit
4. Mobilier pentru fiecare încãpere, conform destinaţiei acesteia
5. Un calculator
6. O linie telefonicã interurbanã

ANEXA 4

SPAŢIILE ŞI UTILITÃŢILE
necesare pentru desfãşurarea activitãţii de control fitosanitar

1. O încãpere pentru personalul fitosanitar
2. O încãpere pentru efectuarea controlului fitosanitar, respectiv un laborator

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016