Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.014 din 3 septembrie 2008  pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 27/2008 privind gestionarea fondurilor nerambursabile alocate de la Comunitatea Europeana din Fondul European pentru Pescuit si a fondurilor de cofinantare si prefinantare alocate de la bugetul de stat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.014 din 3 septembrie 2008 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 27/2008 privind gestionarea fondurilor nerambursabile alocate de la Comunitatea Europeana din Fondul European pentru Pescuit si a fondurilor de cofinantare si prefinantare alocate de la bugetul de stat

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 646 din 10 septembrie 2008
HOTĂ?RÂRE nr. 1.014 din 3 septembrie 2008
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 27/2008 privind gestionarea fondurilor nerambursabile alocate de la Comunitatea Europeanã din Fondul European pentru Pescuit şi a fondurilor de cofinanţare şi prefinanţare alocate de la bugetul de stat
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 646 din 10 septembrie 2008


În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 9 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 27/2008 privind gestionarea fondurilor nerambursabile alocate de la Comunitatea Europeanã din Fondul European pentru Pescuit şi a fondurilor de cofinanţare şi prefinanţare alocate de la bugetul de stat,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Se aprobã Normele metodologice de aplicare a <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 27/2008 privind gestionarea fondurilor nerambursabile alocate de la Comunitatea Europeanã din Fondul European pentru Pescuit şi a fondurilor de cofinanţare şi prefinanţare alocate de la bugetul de stat, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
CÃLIN POPESCU-TÃRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul agriculturii
şi dezvoltãrii rurale,
Dacian Cioloş

Departamentul pentru Afaceri
Europene,
Aurel Ciobanu-Dordea,
secretar de stat

Ministrul economiei
şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 3 septembrie 2008.
Nr. 1.014.

ANEXÃ

NORME METODOLOGICE
de aplicare a Ordonanţei de urgenţã a Guvernului
nr. 27/2008 privind gestionarea fondurilor nerambursabile
alocate de la Comunitatea Europeanã din Fondul European
pentru Pescuit şi a fondurilor de cofinanţare şi prefinanţare
alocate de la bugetul de stat

ART. 1
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale, (M.A.D.R.) prin Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit (A.P.D.R.P.), este autorizat sã gestioneze contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene şi sumele alocate de la bugetul de stat pentru cofinanţarea şi prefinanţarea contribuţiei financiare a Comunitãţii Europene, implicate de Fondul European pentru Pescuit, definite potrivit prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 27/2008 privind gestionarea fondurilor nerambursabile alocate de la Comunitatea Europeanã din Fondul European pentru Pescuit şi a fondurilor de cofinanţare şi prefinanţare alocate de la bugetul de stat.
ART. 2
(1) M.A.D.R. este obligat sã ia toate mãsurile necesare în vederea gestionãrii fondurilor comunitare în concordanţã cu Regulamentul (CE) nr. 1.198/2006 al Consiliului Uniunii Europene din 27 iulie 2006 privitor la Fondul European de Pescuit (publicat în JOUE, seria L nr. 223 din 15 august 2006), cu Regulamentul (CE) nr. 498/2007 , adoptat de Comisia Europeanã în data de 10 mai 2007, care se referã la stabilirea normelor detaliate pentru punerea în aplicare a Regulamentului (CE) nr. 1.198/2006 privitor la Fondul European de Pescuit (publicat în JOUE, seria L nr. 120 din 10 mai 2007), şi cu <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 27/2008 , precum şi în vederea transferãrii în conturile A.P.D.R.P., la termenele stipulate în reglementãrile comunitare şi naţionale, a sumelor aferente schemelor derulate.
(2) M.A.D.R., prin Direcţia generalã buget finanţe şi fonduri europene (D.G.B.F.F.E.), împreunã cu A.P.D.R.P., stabileşte, prin instrucţiuni aprobate prin ordin al ministrului agriculturii şi dezvoltãrii rurale, modalitãţile de evitare a apariţiei unor situaţii care sã implice reducerea plãţilor de cãtre Comisia Europeanã.
ART. 3
Pentru îndeplinirea obligaţiilor ce îi revin în legãturã cu gestionarea fondurilor nerambursabile, M.A.D.R. respectã şi aplicã fluxurile financiare stabilite potrivit prezentelor norme metodologice, fluxuri aferente Fondului European pentru Pescuit, denumit în continuare F.E.P.
ART. 4
Contribuţia comunitarã pentru F.E.P. se face în conformitate cu angajamentele bugetare comunitare şi în baza prevederilor Programului Operaţional pentru Pescuit (P.O.P.), aprobat prin Decizia Comisiei Europene nr. C6664/2007 din 14 decembrie 2007, în conformitate cu prevederile art. 17 din Regulamentul (CE) nr. 1.198/2006 al Consiliului Uniunii Europene din 27 iulie 2006 privitor la Fondul European de Pescuit, publicat în JOUE, seria L nr. 223 din 15 august 2006.
ART. 5
În derularea procesului de finanţare, cheltuielile aferente F.E.P. se asigurã din bugetul aprobat M.A.D.R., de la poziţia distinctã denumitã "Finanţare F.E.P.", pentru urmãtoarele:
a) sumele reprezentând cofinanţare din fonduri de la bugetul de stat;
b) sumele necesare asigurãrii prefinanţãrii;
c) sumele necesare finanţãrii cheltuielilor aferente transferului de fonduri din conturile M.A.D.R. în scopul efectuãrii plãţilor, respectiv cheltuielile cu diferenţele de curs nefavorabile, rezultate din aplicarea cursurilor de schimb leu/euro, practicate de instituţiile financiar-bancare româneşti, faţã de cursul leu/euro aferent perioadei, comunicat de Banca Centralã Europeanã, ca urmare a operaţiunilor de transfer şi platã din fondurile comunitare, şi cele aferente costurilor bancare rezultate din operaţiuni de transfer;
d) sumele necesare acoperirii plãţii taxei pe valoarea adãugatã, aferentã livrãrilor de bunuri, prestãrilor de servicii şi execuţiei de lucrãri, finanţate integral sau parţial din contribuţia financiarã a Uniunii Europene şi/sau din cofinanţarea aferentã, ai cãror beneficiari sunt unitãţi administrativ-teritoriale, asociaţii ale acestora legal constituite şi organisme neguvernamentale nonprofit, de utilitate publicã, cu personalitate juridicã;
e) sumele aferente achitãrii unor debite datorate bugetului Uniunii Europene, pentru înregistrarea unor nereguli în procesul de derulare a F.E.P., inclusiv a majorãrilor de întârziere ca urmare a nerecuperãrii la timp de la beneficiari;
f) sumele rezultate din punerea în aplicare a Deciziei de lichidare a conturilor şi a Deciziei de lichidare referitoare la conformitate;
g) alte cheltuieli rezultate din derularea procesului de gestionare şi utilizare a F.E.P., definite prin ordin al ministului agriculturii şi dezvoltãrii rurale, cu avizul ministrului economiei şi finanţelor.
ART. 6
În baza informaţiilor furnizate de A.P.D.R.P. referitoare la sumele necesare acoperirii cheltuielilor implicate de F.E.P., potrivit art. 5, D.G.B.F.F.E din cadrul M.A.D.R. fundamenteazã bugetul şi/sau rectificarea acestuia.
ART. 7
(1) M.A.D.R., prin D.G.B.F.F.E., deschide conturi în euro şi în lei la instituţii financiar bancare sau la Trezoreria Statului, prin care se deruleazã sumele rambursate de Comisia Europeanã din F.E.P., astfel încât acestea sã permitã evidenţierea distinctã a plãţilor şi încasãrilor aferente F.E.P.
(2) M.A.D.R., prin D.G.B.F.F.E., organizeazã selecţia instituţiei financiar-bancare prin care se vor derula fondurile, conform prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 337/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi încheie o convenţie în acest sens.
(3) În situaţia în care M.A.D.R. deschide conturi în euro la Trezoreria Statului, disponibilitãţile acestor conturi sunt purtãtoare de dobândã. Rata dobânzii şi nivelul comisioanelor aferente operaţiunilor derulate prin conturile în valutã se stabilesc prin convenţie încheiatã între M.A.D.R. şi Ministerul Economiei şi Finanţelor (M.E.F.).
(4) Pe numele M.A.D.R., ca ordonator principal de credite, se deschide la Trezoreria Statului, pentru derularea operaţiunilor financiare determinate de utilizarea fondurilor externe nerambursabile F.E.P., contul 54.04.01.33 "Disponibil din fonduri externe nerambursabile F.E.P."
(5) Pe numele M.A.D.R., ca ordonator principal de credite, se deschide la Trezoreria Statului, pentru derularea operaţiunilor financiare determinate de utilizarea sumelor de la bugetul de stat sau din alte surse stabilite prin acte normative, pentru cofinanţarea F.E.P., contul 54.04.02.33 "Disponibil de la bugetul de stat sau din alte surse pentru cofinanţare F.E.P."
(6) Pe numele M.A.D.R., ca ordonator principal de credite, se deschide la Trezoreria Statului, pentru derularea operaţiunilor financiare determinate de utilizarea sumelor de la bugetul de stat sau din alte surse stabilite prin acte normative, pentru prefinanţarea F.E.P. şi în cazul indisponibilitãţii temporare de fonduri externe nerambursabile, contul 54.04.03.33 "Disponibil de la bugetul de stat sau din alte surse reprezentând prefinanţare şi fonduri în cazul indisponibilitãţii temporare F.E.P."
(7) Pe numele M.A.D.R., ca ordonator principal de credite, se deschide la Trezoreria Statului, pentru derularea operaţiunilor financiare determinate de utilizarea sumelor de la bugetul de stat sau din alte surse stabilite prin acte normative, pentru cheltuieli neeligibile, aferente F.E.P., contul 54.04.04.33 "Disponibil de la bugetul de stat sau din alte surse, reprezentând finanţarea unor cheltuieli neeligibile F.E.P."
(8) Pe numele A.P.D.R.P., ca ordonator terţiar de credite, se deschide la Trezoreria Statului, pentru derularea operaţiunilor financiare determinate de utilizarea fondurilor externe nerambursabile F.E.P., contul 54.04.01.33 "Disponibil din fonduri externe nerambursabile F.E.P."
(9) Pe numele A.P.D.R.P., ca ordonator terţiar de credite, se deschide la Trezoreria Statului, pentru derularea operaţiunilor financiare determinate de utilizarea sumelor de la bugetul de stat sau din alte surse stabilite prin acte normative, pentru cofinanţarea F.E.P., contul 54.04.02.33 "Disponibil de la bugetul de stat sau din alte surse pentru cofinanţare F.E.P."
(10) Pe numele A.P.D.R.P., ca ordonator terţiar de credite, se deschide la Trezoreria Statului, pentru derularea operaţiunilor financiare determinate de utilizarea sumelor de la bugetul de stat sau din alte surse stabilite prin acte normative, pentru prefinanţarea F.E.P. şi în cazul indisponibilitãţii temporare de fonduri externe nerambursabile, contul 54.04.03.33 "Disponibil de la bugetul de stat sau din alte surse reprezentând prefinanţare şi fonduri în cazul indisponibilitãţii temporare F.E.P."
(11) Pe numele A.P.D.R.P., ca ordonator terţiar de credite, se deschide la Trezoreria Statului, pentru derularea operaţiunilor financiare determinate de recuperarea unor debite apãrute în gestionarea F.E.P., contul 54.04.05.33 "Disponibil din debite recuperate F.E.P."
(12) Pe numele A.P.D.R.P., ca ordonator terţiar de credite se deschide la Trezoreria Statului, pentru derularea operaţiunilor financiare determinate de utilizarea sumelor de la bugetul de stat sau din alte surse stabilite prin acte normative, pentru plata taxei pe valoarea adãugatã aferente livrãrilor de bunuri, prestãrilor de servicii şi execuţiei de lucrãri, finanţate integral sau parţial din contribuţia financiarã a Uniunii Europene şi/sau din cofinanţarea aferentã, ai cãror beneficiari sunt unitãţi administrativ-teritoriale, asociaţii ale acestora legal constituite şi organisme neguvernamentale nonprofit, de utilitate publicã, cu personalitate juridicã, contul 54.04.04.33 "Disponibil de la bugetul de stat sau din alte surse, reprezentând finanţarea unor cheltuieli neeligibile F.E.P."
(13) Pe mãsura necesitãţilor, M.A.D.R. şi A.P.D.R.P. pot deschide, cu avizul M.E.F, şi alte conturi de disponibilitãţi analitice în cadrul contului sintetic 54.04 "Disponibil din fonduri externe nerambursabile aferente Politicii Agricole Comune şi cofinanţarea/prefinanţarea acesteia".
(14) Prin ordin al ministrului agriculturii şi dezvoltãrii rurale, cu avizul M.E.F., se aprobã instrucţiuni pentru stabilirea procedurii de gestionare a fondurilor de prefinanţare şi cofinanţare alocate de la bugetul de stat sau din alte surse stabilite prin acte normative pentru F.E.P.
ART. 8
(1) A.P.D.R.P. solicitã D.G.B.F.F.E. din cadrul M.A.D.R. alocarea de fonduri externe nerambursabile în baza previziunilor fluxurilor de numerar privind plãţile, întocmite potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 1a).
(2) M.A.D.R., prin D.G.B.F.F.E., transmite Unitãţii de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeanã din cadrul M.E.F. previziunile fondurilor externe nerambursabile, aferente F.E.P., în vederea estimãrii poziţiei financiare nete a României în relaţiile cu Uniunea Europeanã.
(3) M.A.D.R., prin D.G.B.F.F.E., transmite Unitãţii de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeanã situaţia sumelor rambursate/încasate de la Comisia Europeanã, aferente F.E.P., în vederea monitorizãrii poziţiei financiare nete a României în relaţiile cu Uniunea Europeanã.
(4) Pe baza plãţilor efectuate de A.P.D.R.P., Direcţia pentru coordonare a agenţiilor de plãţi din cadrul A.P.D.R.P. transmite Unitãţii de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeanã copiile declaraţiilor de cheltuieli aferente F.E.P., la termenele solicitate de Comisia Europeanã.
(5) Pe baza estimãrilor comunicate de A.P.D.R.P., Direcţia pentru coordonare a agenţiilor de plãţi din cadrul A.P.D.R.P. transmite Unitãţii de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeanã din cadrul M.E.F., în copie, previziunile sumelor de încasat/rambursat din F.E.P., transmise Comisiei Europene pentru anul în curs şi pentru anul urmãtor.
(6) Solicitarea de fonduri pentru finanţarea proiectelor de cãtre A.P.D.R.P. de la D.G.B.F.F.E. din cadrul M.A.D.R. se va face distinct pe axe, pentru fondurile externe nerambursabile acordate de Comisia Europeanã, respectiv de la bugetul de stat sau din alte surse stabilite prin acte normative, potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 1b).
(7) M.A.D.R., prin D.G.B.F.F.E., solicitã M.E.F. deschiderea de credite bugetare necesare, potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 1c).
(8) În termen de 5 zile lucrãtoare de la cererea M.A.D.R., M.E.F. deschide creditele bugetare solicitate. M.A.D.R. comunicã A.P.D.R.P., printr-o scrisoare de confirmare, potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 1d), data şi suma ce se transferã în conturile de disponibil deschise la Trezoreria Statului.
ART. 9
(1) În termen de 5 zile lucrãtoare de la data alimentãrii conturilor, A.P.D.R.P. efectueazã plãţile cãtre beneficiari.
(2) În prima zi lucrãtoare dupã expirarea termenului prevãzut la alin. (1), A.P.D.R.P. va restitui sumele neutilizate în contul din care au fost virate şi va notifica în scris M.A.D.R. - D.G.B.F.F.E., potrivit modelului prezentat în anexa nr. 1e).
(3) Anexele nr. 1a)-1e) fac parte integrantã din prezentele norme metodologice.

ANEXA 1a)
---------
la normele metodologice
-----------------------

AGENŢIA DE PLÃŢI PENTRU DEZVOLTARE RURALÃ ŞI PESCUIT
Nr. ......../............

Previziunea fluxului de numerar
privind plãţile pe trimestrul...........



- lei -
┌────────────────────────────────────────────────┬─────┬─────┬─────┬───────────┐
│ │Luna │Luna │Luna │Total trim.│
│ Axe/Mãsuri ├──┬──┼──┬──┼──┬──┼─────┬─────┤
│ │CE│BS│CE│BS│CE│BS│ CE │ BS │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 1.1. Sprijin public pentru încetarea │ │ │ │ │ │ │ │ │
│permanentã a activitãţii navelor de pescuit │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 1.2. Sprijin public pentru încetarea │ │ │ │ │ │ │ │ │
│temporarã a activitãţilor de pescuit │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 1.3. Investiţii la bordul navelor de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pescuit şi selectivitate │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 1.4. Pescuitul costier la scarã micã │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 1.5. Compensaţii socioeconomice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Total Axa 1 - Mãsuri de adaptare a flotei de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pescuit comunitare │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 2.1. Investiţii productive în acvaculturã│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 2.2. Mãsuri de aqua-mediu │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 2.3. Mãsuri de sãnãtate publicã │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 2.4. Mãsuri de sãnãtate animalã │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 2.5. Pescuit în apele interioare │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 2.6. Investiţii în procesare şi marketing│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Total Axa 2 - Acvacultura, pescuitul în apele │ │ │ │ │ │ │ │ │
│interioare, procesarea şi marketingul produselor│ │ │ │ │ │ │ │ │
│obţinute din pescuit şi acvaculturã │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 3.1. Acţiuni colective │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 3.2. Protecţia şi dezvoltarea faunei şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│florei sãlbatice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 3.3. Porturi de pescuit, puncte de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│debarcare şi adãposturi │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 3.4. Dezvoltarea de noi pieţe şi campanii│ │ │ │ │ │ │ │ │
│de promovare │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 3.5. Proiecte-pilot │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Total Axa 3 - Mãsuri de interes comun │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 4.1. Selectarea grupurilor locale │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Submãsura 4.1.a. Sprijin pentru înfiinţarea │ │ │ │ │ │ │ │ │
│parteneriatelor public-privat şi elaborarea │ │ │ │ │ │ │ │ │
│strategiilor locale integrate │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Submãsura 4.1.b. Sprijin pentru implementarea │ │ │ │ │ │ │ │ │
│strategiei locale integrate │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 4.2. Sprijin pentru acţiuni de cooperare │ │ │ │ │ │ │ │ │
│între grupurile locale │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Total Axa 4 - Dezvoltarea durabilã a zonelor │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pescãreşti │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Mãsura 5.1. Asistenţa tehnicã │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│Total Axa 5 - Asistenţã tehnicã │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─────┼─────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────────────────────────────────────────────┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴─────┴─────┘



Întocmit la data de ...................
Vizat Control financiar preventiv propriu

Directorul general al Agenţiei de Plãţi
pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit,
................................
(semnãtura şi ştampila)

ANEXA 1b)
---------
la normele metodologice
-----------------------

AGENŢIA DE PLÃŢI PENTRU DEZVOLTARE RURALÃ ŞI PESCUIT
Nr. ......../..........

Solicitare de fonduri pentru finanţarea proiectelor

În vederea efectuãrii plãţilor cãtre beneficiarii Programului F.E.P. din fonduri publice nerambursabile, în conformitate cu sumele autorizate la platã şi cu contractele de finanţare încheiate între beneficiari, Agenţia Naţionalã pentru Pescuit şi Acvaculturã şi Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit, vã rugãm sã dispuneţi alimentarea cu fonduri, reprezentând finanţarea de la Comisia Europeanã şi bugetul de stat, la proiectele F.E.P.
Subsemnatul, ...........(nume, prenume).............., director general al Agenţiei de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit, declar prin prezenta cã totalul cheltuielilor eligibile autorizate pentru plata beneficiarilor este:


┌──────────────────────────────────────────────────────┬───────────┬───────────┐
│ │ Lei │ Euro │
│ ├───────────┼───────────┤
│ Axa/Mãsura │Contribuţie│Contribuţie│
│ │ publicã │ publicã │
│ ├─────┬──┬──┼─────┬──┬──┤
│ │Total│CE│BS│Total│CE│BS│
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│ 1 │ 2 𗈗 𗈘 │ 5 𗈚 𗈛 │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 1.1. Sprijin public pentru încetarea permanentã│ │ │ │ │ │ │
│a activitãţii navelor de pescuit │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 1.2. Sprijin public pentru încetarea temporarã │ │ │ │ │ │ │
│a activitãţilor de pescuit │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 1.3. Investiţii la bordul navelor de pescuit şi│ │ │ │ │ │ │
│selectivitate │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 1.4. Pescuitul costier la scarã micã │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 1.5. Compensaţii socioeconomice │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Total Axa 1 - Mãsuri de adaptare a flotei de pescuit │ │ │ │ │ │ │
│comunitare │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 2.1. Investiţii productive în acvaculturã │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 2.2. Mãsuri de aqua-mediu │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 2.3. Mãsuri de sãnãtate publicã │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 2.4. Mãsuri de sãnãtate animalã │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 2.5. Pescuit în apele interioare │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 2.6. Investiţii în procesare şi marketing │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Total Axa 2 - Acvacultura, pescuitul în apele │ │ │ │ │ │ │
│interioare, procesarea şi marketingul produselor │ │ │ │ │ │ │
│obţinute din pescuit şi acvaculturã │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 3.1. Acţiuni colective │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 3.2. Protecţia şi dezvoltarea faunei şi florei │ │ │ │ │ │ │
│sãlbatice │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 3.3. Porturi de pescuit, puncte de debarcare │ │ │ │ │ │ │
│şi adãposturi │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 3.4. Dezvoltarea de noi pieţe şi campanii de │ │ │ │ │ │ │
│promovare │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 3.5. Proiecte-pilot │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Total Axa 3 - Mãsuri de interes comun │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 4.1. Selectarea grupurilor locale │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Submãsura 4.1.a. Sprijin pentru înfiinţarea │ │ │ │ │ │ │
│parteneriatelor public-privat şi elaborarea │ │ │ │ │ │ │
│strategiilor locale integrate │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Submãsura 4.1.b. Sprijin pentru implementarea │ │ │ │ │ │ │
│strategiei locale integrate │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 4.2. Sprijin pentru acţiuni de cooperare între │ │ │ │ │ │ │
│grupurile locale │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Total Axa 4 - Dezvoltarea durabilã a zonelor │ │ │ │ │ │ │
│pescãreşti │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Mãsura 5.1. Asistenţa tehnicã │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│Total Axa 5 - Asistenţã tehnicã │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┤
│TOTAL GENERAL: │ │ │ │ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────┴─────┴──┴──┴─────┴──┴──┘

Control financiar Control financiar
preventiv propriu preventiv delegat
Avizat Şef Serviciu autorizare
Directorul Direcţiei plãţi şi recuperare datorii,
plãţi proiecte ........................

Directorul general al Agenţiei de Plãţi
pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit,
......................................
(semnãtura şi ştampila)



ANEXA 1c)
---------
la normele metodologice
-----------------------

MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTÃRII RURALE
DIRECŢIA GENERALÃ BUGET-FINANŢE ŞI FONDURI EUROPENE
Nr. ......./........

Solicitare de credite bugetare pentru cofinanţarea/
prefinanţarea proiectelor din Programul P.O.P.

În vederea efectuãrii plãţilor cãtre beneficiarii Programului P.O.P. din fonduri publice nerambursabile, în conformitate cu sumele autorizate la platã şi cu contractele de finanţare încheiate între beneficiari şi Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit, vã rugãm sã dispuneţi alimentarea cu credite bugetare, reprezentând cofinanţarea/prefinanţarea proiectelor aferente F.E.P., în sumã totalã de ........ lei.


┌───────────────────────────────────────────┬─────────────┬─────────────┬──────┐
│ │Prefinanţare │ Cofinanţare │ Suma │
│ Axa/Mãsura │buget de stat│buget de stat│totalã│
│ │ (lei) │ (lei) │ (lei)│
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 1.1. Sprijin public pentru încetarea│ │ │ │
│permanentã a activitãţii navelor de pescuit│ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 1.2. Sprijin public pentru încetarea│ │ │ │
│temporarã a activitãţilor de pescuit │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 1.3. Investiţii la bordul navelor │ │ │ │
│de pescuit şi selectivitate │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 1.4. Pescuitul costier la scarã micã│ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 1.5. Compensaţii socioeconomice │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Total Axa 1 - Mãsuri de adaptare a flotei │ │ │ │
│de pescuit comunitare │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 2.1. Investiţii productive în │ │ │ │
│acvaculturã │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 2.2. Mãsuri de aqua-mediu │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 2.3. Mãsuri de sãnãtate publicã │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 2.4. Mãsuri de sãnãtate animalã │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 2.5. Pescuit în apele interioare │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 2.6. Investiţii în procesare şi │ │ │ │
│marketing │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Total Axa 2 - Acvacultura, pescuitul în │ │ │ │
│apele interioare, procesarea şi marketingul│ │ │ │
│produselor obţinute din pescuit şi │ │ │ │
│acvaculturã │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 3.1. Acţiuni colective │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 3.2. Protecţia şi dezvoltarea faunei│ │ │ │
│şi florei sãlbatice │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 3.3. Porturi de pescuit, puncte de │ │ │ │
│debarcare şi adãposturi │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 3.4. Dezvoltarea de noi pieţe şi │ │ │ │
│campanii de promovare │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 3.5. Proiecte-pilot │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Total Axa 3 - Mãsuri de interes comun │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 4.1. Selectarea grupurilor locale │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Submãsura 4.1.a. Sprijin pentru înfiinţarea│ │ │ │
│parteneriatelor public-privat şi elaborarea│ │ │ │
│strategiilor locale integrate │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Submãsura 4.1.b. Sprijin pentru │ │ │ │
│implementarea strategiei locale integrate │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 4.2. Sprijin pentru acţiuni de │ │ │ │
│cooperare între grupurile locale │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Total Axa 4 - Dezvoltarea durabilã a │ │ │ │
│zonelor pescãreşti │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Mãsura 5.1. Asistenţa tehnicã │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│Total Axa 5 - Asistenţã tehnicã │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┼──────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────┴─────────────┴─────────────┴──────┘



Întocmit
Direcţia buget-finanţe
Director

Direcţia financiar-contabilitate
Director

Direcţia generalã buget-finanţe
şi fonduri europene
Director general,
...................
(semnãtura şi ştampila)


ANEXA 1d)
---------
la normele metodologice
-----------------------

MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTÃRII RURALE
DIRECŢIA GENERALÃ BUGET-FINANŢE ŞI FONDURI EUROPENE
Nr. .........../...............

CONFIRMAREA TRANSFERULUI FINANŢÃRII
PUBLICE NERAMBURSABILE

Cãtre: Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit
Domnului director general ........(nume, prenume)................
Ca urmare a Solicitãrii de fonduri pentru asigurarea finanţãrii publice nerambursabile pentru schemele de platã/proiectele finanţate din F.E.P., transmisã la Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale cu nr. .............. din data de ..............., vã informãm cã a fost aprobatã suma totalã de .............. lei, astfel: finanţare de la Comisia Europeanã ......... lei, cofinanţare de la bugetul naţional ........ lei, prefinanţare de la buget naţional ............ lei.
Suma menţionatã va fi transferatã în data de ............. de cãtre Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale în conturile deschise la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti.

Director general,
.......................
(semnãtura şi ştampila)

ANEXA 1e)
---------
la normele metodologice
-----------------------

AGENŢIA DE PLÃŢI PENTRU DEZVOLTARE RURALÃ ŞI PESCUIT
Nr. ........../............

Confirmarea restituirii finanţãrii publice
nerambursabile reprezentând sume neutilizate

Cãtre: Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale, Direcţia generalã buget-finanţe şi fonduri europene
Domnului director general ...........(nume, prenume)................
Ca urmare a solicitãrii fondurilor pentru asigurarea finanţãrii publice nerambursabile pentru proiectele finanţate în cadrul Programului Operaţional de Pescuit (P.O.P.), transmisã de la Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale cu nr. .............. din data de..............., vã informãm cã a fost utilizatã suma totalã de .............. lei, astfel: finanţare de la Comisia Europeanã ............. lei, cofinanţare de la bugetul de stat ............ lei, prefinanţare de la bugetul de stat ............ lei.
Suma totalã rãmasã neutilizatã este de ............ lei, cu urmãtoarea componenţã: finanţare de la Comisia Europeanã ............. lei, cofinanţare de la bugetul de stat ........... lei, prefinanţare de la bugetul de stat ............ lei.
Suma totalã rãmasã neutilizatã va fi transferatã în data de ............. de cãtre A.P.D.R.P. în conturile M.A.D.R. din care s-au efectuat plãţile, deschise la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti.

Directorul general al Agenţiei de Plãţi
pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit,
................................
(semnãtura şi ştampila)

----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016