Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 95 din 28 iunie 2023  pentru modificarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea administrativă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, aprobat prin Hotărârea Colegiului de conducere al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie nr. 20/2023     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 95 din 28 iunie 2023 pentru modificarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea administrativă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, aprobat prin Hotărârea Colegiului de conducere al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie nr. 20/2023

EMITENT: Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 967 din 25 octombrie 2023
    În temeiul art. 19 pct. 1 lit. a) din Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea administrativă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie şi al art. 31 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 304/2022 privind organizarea judiciară,
    Colegiul de conducere al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie adoptă prezenta hotărâre.
    ART. I
    Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea administrativă a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, aprobat prin Hotărârea Colegiului de conducere al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie nr. 20/2023, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 274 din 3 aprilie 2023, se modifică după cum urmează:
    1. La articolul 2 alineatul (3), litera g) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "g) Compartimentul de audit public intern;"

    2. La capitolul XIV „Compartimentele din structura Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie“, titlul secţiunii a 7-a se modifică şi va avea următorul cuprins:
    " SECŢIUNEA a 7-a
    Compartimentul de audit public intern
"

    3. Articolul 149 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 149
    Compartimentul de audit public intern funcţionează în subordinea directă a preşedintelui Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, exercitând o funcţie distinctă şi independentă de activităţile specifice Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie."

    4. La articolul 150, partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 150
    Compartimentul de audit public intern are următoarele atribuţii:"

    5. La articolul 151 alineatul (1), partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 151
    (1) Compartimentul de audit public intern auditează, cel puţin o dată la 3 ani, fără a se limita la acestea, următoarele:"

    6. La articolul 151, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Personalul din cadrul Compartimentului de audit public intern îşi desfăşoară activitatea potrivit dispoziţiilor legale în acest domeniu."



    ART. II
    Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie,
                    Corina Alina Corbu

    Bucureşti, 28 iunie 2023.
    Nr. 95.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016