Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere dispoziţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2025 privind unele măsuri pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor locale parţiale din data de 7 decembrie 2025, în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 126 alin. (1) din Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, pentru modificarea Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al art. 75 din Legea bugetului de stat pe anul 2025 nr. 9/2025, cu modificările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 (1) Pentru efectuarea cheltuielilor necesare pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurarea alegerilor locale parţiale din data de 7 decembrie 2025 se suplimentează bugetul Ministerului Afacerilor Interne, al Autorităţii Electorale Permanente, al Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, precum şi al Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statistică, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2025, cu sumele prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. (2) Se autorizează Ministerul Finanţelor, la propunerea ordonatorilor principali de credite, să introducă modificările ce decurg din aplicarea prevederilor prezentei hotărâri în structura bugetului de stat pe anul 2025 şi în volumul şi structura bugetelor autorităţilor prevăzute la alin. (1). (3) Creditele bugetare şi de angajament care nu au fost utilizate din sumele aprobate potrivit alin. (1) se anulează de drept la sfârşitul anului bugetar. ART. 2 Categoriile principale de cheltuieli necesare pregătirii şi desfăşurării în bune condiţii a alegerilor locale parţiale sunt următoarele: a) cheltuielile privind sediile, dotarea şi funcţionarea birourilor şi oficiilor electorale; b) cheltuielile cu indemnizaţiile membrilor birourilor şi oficiilor electorale, ale personalului tehnic auxiliar, ale statisticienilor, ale informaticienilor, ale operatorilor de calculator, precum şi ale personalului Ministerului Afacerilor Interne inclus în planurile de măsuri specifice domeniilor ordinii şi siguranţei publice pentru asigurarea securităţii operaţiunilor şi activităţilor derulate pentru buna organizare şi desfăşurare a procesului electoral, aprobate la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, Poliţiei Române, Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi inspectoratelor de poliţie judeţene; c) cheltuielile privind întocmirea şi tipărirea listelor electorale permanente, a copiilor de pe listele electorale complementare, a formularelor listelor electorale suplimentare şi ale extraselor din listele electorale; d) cheltuielile privind întocmirea şi imprimarea tipizatelor şi a celorlalte formulare utilizate în activitatea birourilor electorale ale secţiilor de votare; e) cheltuielile pentru punerea în aplicare de către personalul Ministerului Afacerilor Interne a planurilor de măsuri specifice domeniilor ordinii şi siguranţei publice pentru asigurarea securităţii operaţiunilor şi activităţilor derulate pentru buna organizare şi desfăşurare a procesului electoral, aprobate la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, Poliţiei Române, Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi inspectoratelor de poliţie judeţene; f) cheltuielile pentru tipărirea proceselor-verbale privind consemnarea rezultatelor votării; g) cheltuielile pentru serviciile de telefonie specială şi de comunicaţii de voce şi date, necesare birourilor electorale; h) cheltuielile privind dezvoltarea şi asistenţa tehnică pentru funcţionarea Registrului electoral, precum şi activităţile specifice de gestionare a acestuia în perioada electorală; i) cheltuielile privind dezvoltarea şi asistenţa tehnică pentru programele informatice utilizate la desemnarea preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi a locţiitorilor acestora, precum şi a operatorilor de calculator ai birourilor electorale ale secţiilor de votare; j) cheltuielile pentru funcţionarea Sistemului informatic de monitorizare a prezenţei la vot şi de prevenire a votului ilegal; k) cheltuielile pentru funcţionarea Sistemului informatic de centralizare a datelor din procesele-verbale privind consemnarea rezultatelor votării; l) cheltuielile pentru dotarea cu echipamente, tehnică de calcul, consumabile şi servicii necesare pentru organizarea şi funcţionarea staţiilor de prelucrare privind centralizarea rezultatelor alegerilor locale parţiale; m) cheltuielile pentru urnele de vot, urnele speciale, cabinele de vot, marcajele şi tăbliţele indicatoare, precum şi orice alte elemente privind accesibilitatea secţiilor de votare; n) cheltuielile pentru imprimarea buletinelor de vot; o) cheltuielile pentru confecţionarea ştampilelor electorale şi a timbrelor autocolante; p) cheltuielile pentru confecţionarea ecusoanelor membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare; q) cheltuielile de transport, ambalare şi distribuire a materialelor, a documentelor şi a tipizatelor prevăzute de lege pentru desfăşurarea procesului electoral, cheltuielile de transport aferente predării materialelor şi documentelor rezultate din procesul electoral; r) cheltuielile de informare a alegătorilor; s) cheltuielile pentru realizarea de publicaţii, ghiduri, broşuri şi/sau pliante specifice în materie electorală; ş) cheltuielile privind instruirea primarilor, a secretarilor unităţilor administrativ-teritoriale, a mandatarilor financiari, a preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi a locţiitorilor acestora, a personalului implicat în efectuarea operaţiunilor tehnice privind stabilirea rezultatelor alegerilor, precum şi a operatorilor de calculator ai birourilor electorale ale secţiilor de votare; t) cheltuielile pentru asigurarea locurilor speciale de afişaj electoral şi pentru amplasarea panourilor electorale; ţ) cheltuielile pentru dotarea grupurilor sanitare ale sediilor secţiilor de votare din ţară cu materiale destinate igienei personale; u) cheltuielile privind organizarea şi implementarea proiectului-pilot în vederea exercitării independente a dreptului de vot de către alegătorii cu dizabilităţi de vedere; v) cheltuielile privind arhivarea materialelor rezultate din procesul electoral. ART. 3 (1) Preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare, locţiitorii acestora şi operatorii de calculator primesc indemnizaţiile prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. d) şi alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2025 privind unele măsuri pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor locale parţiale din data de 7 decembrie 2025, dar nu mai mult de 5 zile pentru primul tur de scrutin şi de 3 zile pentru un nou tur de scrutin, dacă este cazul. (2) Membrii birourilor electorale ale secţiilor de votare, alţii decât cei prevăzuţi la alin. (1), primesc indemnizaţiile prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. e) şi alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2025, dar nu mai mult de 5 zile pentru primul tur de scrutin şi de 3 zile pentru un nou tur de scrutin, dacă este cazul. (3) Informaticienii primesc indemnizaţiile prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. b) şi alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2025, dar nu mai mult de 5 zile pentru primul tur de scrutin şi de 3 zile pentru un nou tur de scrutin, dacă este cazul. (4) Personalul Ministerului Afacerilor Interne inclus în planurile de măsuri specifice domeniilor ordinii şi siguranţei publice pentru asigurarea securităţii operaţiunilor şi activităţilor derulate pentru buna organizare şi desfăşurare a procesului electoral, aprobate la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, Poliţiei Române, Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi inspectoratelor de poliţie judeţene, primeşte indemnizaţia pe zi de activitate prevăzută la art. 3 alin. (2) şi (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2025 pentru cel mult 5 zile de activitate, respectiv pentru 3 zile care precedă ziua votării, pentru ziua votării şi pentru ziua imediat următoare zilei votării. (5) Prin excepţie de la prevederile alin. (4), indemnizaţia pe zi de activitate prevăzută la art. 3 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2025 se acordă numai dacă durata desfăşurării activităţii este de cel puţin 8 ore pe zi. În cazul în care activitatea se desfăşoară pe o durată mai mare de 8 ore pe zi, se adaugă şi sumele corespunzătoare timpului efectiv prestat în plus, stabilite proporţional cu indemnizaţia respectivă, urmând ca acelaşi mod de acordare a indemnizaţiei să fie aplicabil şi în cazul în care, potrivit programului de lucru stabilit, activitatea de cel puţin 8 ore cumulat se desfăşoară fără întrerupere în două zile calendaristice. Cuantumul total al indemnizaţiilor astfel cuvenite pentru fiecare persoană implicată nu poate depăşi cuantumul a 10 indemnizaţii pe zi de activitate. ART. 4 (1) Prin zi de activitate se înţelege munca desfăşurată pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numărul de ore prestate. (2) Plata indemnizaţiilor membrilor birourilor şi oficiilor electorale se face pe baza listelor de prezenţă aprobate de către preşedinţii birourilor electorale şi ai oficiilor electorale. (3) Plata indemnizaţiilor personalului tehnic auxiliar desemnat de către prefecţi/primari/preşedinţii consiliilor judeţene se face pe baza listelor de prezenţă, avizate de către preşedinţii birourilor sau oficiilor electorale, după caz, şi aprobate de către prefecţi. (4) Plata indemnizaţiilor personalului tehnic auxiliar desemnat de către Autoritatea Electorală Permanentă se face pe baza listelor de prezenţă, avizate de către preşedinţii birourilor sau oficiilor electorale, după caz, şi aprobate de către preşedintele Autorităţii Electorale Permanente. (5) Plata indemnizaţiilor operatorilor de calculator ai birourilor electorale ale secţiilor de votare repartizaţi pe secţii de votare se face pe baza listelor de prezenţă, avizate de către preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare şi aprobate de către prefecţi. Serviciul de Telecomunicaţii Speciale pune la dispoziţia prefecţilor, la solicitarea acestora, informaţii privind participarea operatorilor de calculator repartizaţi pe secţii de votare la activităţile realizate pentru pregătirea şi organizarea procesului electoral. (6) Plata indemnizaţiilor operatorilor de calculator ai birourilor electorale ale secţiilor de votare repartizaţi pe centre de votare se face pe baza pontajelor întocmite de către prefecţi ca urmare a informaţiilor puse la dispoziţie de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale şi Autoritatea Electorală Permanentă privind participarea operatorilor de calculator repartizaţi pe centre de votare la activităţile realizate pentru pregătirea şi organizarea procesului electoral. (7) Plata indemnizaţiilor prevăzute la art. 3 alin. (2) şi (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2025 pentru personalul Ministerului Afacerilor Interne inclus în planurile de măsuri specifice domeniilor ordinii şi siguranţei publice pentru asigurarea securităţii operaţiunilor şi activităţilor derulate pentru buna organizare şi desfăşurare a procesului electoral, aprobate la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, Poliţiei Române, Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi inspectoratelor de poliţie judeţene, se face pe baza listelor de prezenţă întocmite şi aprobate potrivit procedurilor emise la nivelul respectivelor instituţii. (8) Plata indemnizaţiilor statisticienilor se face pe baza listelor de prezenţă avizate de către directorii executivi ai direcţiilor regionale/judeţene de statistică, după caz, şi aprobate de către preşedinţii birourilor sau oficiilor electorale, după caz. ART. 5 Din bugetul de stat, prin bugetul Autorităţii Electorale Permanente, se asigură fondurile necesare finanţării următoarelor categorii de cheltuieli: a) indemnizaţiile personalului tehnic auxiliar desemnat de Autoritatea Electorală Permanentă în birourile electorale judeţene, oficiile electorale, în Biroul electoral de circumscripţie judeţeană Buzău, în Biroul electoral de circumscripţie a municipiului Bucureşti, precum şi indemnizaţiile de protocol ale acestora; b) cheltuielile pentru imprimarea buletinelor de vot; c) cheltuielile pentru plata hârtiei efectiv consumate pentru imprimarea buletinelor de vot; d) cheltuielile pentru confecţionarea ştampilelor cu menţiunea „VOTAT“ şi a timbrelor autocolante; e) cheltuielile privind dezvoltarea şi asistenţa tehnică pentru funcţionarea Registrului electoral, precum şi activităţile specifice de gestionare a acestuia în perioada electorală; f) cheltuielile privind dezvoltarea şi asistenţa tehnică pentru programele informatice utilizate la desemnarea preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi a locţiitorilor acestora, precum şi a operatorilor de calculator ai birourilor electorale ale secţiilor de votare; g) cheltuielile de informare a alegătorilor; h) cheltuielile pentru realizarea de publicaţii, ghiduri, broşuri şi/sau pliante specifice în materie electorală; i) cheltuielile privind instruirea primarilor şi a secretarilor unităţilor administrativ-teritoriale; j) cheltuielile privind instruirea mandatarilor financiari; k) cheltuielile de deplasare şi cazare aferente controalelor specifice perioadei electorale, precum şi acţiunilor de îndrumare şi instruire în materie electorală; l) cheltuielile privind organizarea şi implementarea proiectului-pilot în vederea exercitării independente a dreptului de vot de către alegătorii cu dizabilităţi de vedere. ART. 6 Din bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Afacerilor Interne, se asigură fondurile necesare finanţării cheltuielilor pentru punerea în aplicare a planurilor de măsuri specifice domeniilor ordinii şi siguranţei publice pentru asigurarea securităţii operaţiunilor şi activităţilor derulate pentru buna organizare şi desfăşurare a procesului electoral, aprobate la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, Poliţiei Române, Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi inspectoratelor de poliţie judeţene, precum şi pentru plata indemnizaţiilor prevăzute la art. 3 alin. (2) şi (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2025 de care beneficiază personalul inclus în planurile de măsuri. ART. 7 Din bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Afacerilor Interne, pentru instituţiile prefectului se asigură fondurile necesare finanţării următoarelor categorii de cheltuieli: a) indemnizaţiile membrilor birourilor şi oficiilor electorale, ale personalului tehnic auxiliar desemnat de către prefecţi, primari şi preşedinţii consiliilor judeţene, precum şi indemnizaţiile de protocol ale acestora; b) decontarea cheltuielilor de transport din localitatea de domiciliu sau reşedinţă al preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare, al locţiitorilor acestora şi al operatorilor de calculator la şi de la şedinţele de instruire, după caz, precum şi în exercitarea atribuţiilor ce le revin; c) cheltuielile pentru confecţionarea ştampilelor birourilor electorale judeţene, oficiilor electorale şi ale birourilor electorale de circumscripţie, precum şi a ştampilelor de control ale secţiilor de votare; d) cheltuielile privind asigurarea condiţiilor logistice necesare pentru organizarea de instruiri, potrivit legislaţiei electorale; e) cheltuielile pentru imprimarea tipizatelor şi formularelor necesare desfăşurării activităţii birourilor electorale ale secţiilor de votare, altele decât cele aflate în sarcina primarilor şi a direcţiilor teritoriale de statistică; f) cheltuielile pentru preluarea şi ambalarea materialelor necesare votării, în vederea distribuirii acestora către primari; g) cheltuielile pentru confecţionarea ecusoanelor membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare; h) cheltuielile privind arhivarea materialelor rezultate din procesul electoral. ART. 8 Din bugetul de stat, prin bugetul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, se asigură fondurile necesare finanţării următoarelor categorii de cheltuieli: a) cheltuieli aferente asigurării serviciilor de telefonie specială şi de comunicaţii de voce şi date, necesare birourilor şi oficiilor electorale; b) cheltuieli pentru achiziţionarea terminalelor utilizate de birourile electorale; c) cheltuieli pentru implementarea sistemelor informatice şi de comunicaţii necesare birourilor şi oficiilor electorale, precum şi pentru intervenţiile necesare remedierii disfuncţionalităţilor acestora; d) cheltuieli pentru actualizarea aplicaţiilor şi serviciilor informatice destinate procesului electoral; e) cheltuieli pentru asigurarea asistenţei tehnice a Sistemului informatic de monitorizare a prezenţei la vot şi de prevenire a votului ilegal şi pentru intervenţiile necesare remedierii disfuncţionalităţilor acestuia; f) cheltuieli pentru dotarea Centrului de suport tehnic; g) cheltuieli aferente participării personalului propriu la activităţile de pregătire şi organizare a alegerilor, precum şi la cele de selecţie a operatorilor de calculator. ART. 9 Prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statistică - direcţiile teritoriale de statistică, se asigură fondurile necesare finanţării următoarelor categorii de cheltuieli: a) cheltuielile pentru tipărirea proceselor-verbale privind consemnarea rezultatelor votării; b) cheltuielile pentru dotarea cu echipamente, tehnică de calcul, consumabile şi servicii necesare pentru organizarea şi funcţionarea staţiilor de prelucrare; c) cheltuielile pentru instruirea personalului implicat în efectuarea operaţiunilor tehnice privind stabilirea rezultatelor alegerilor; d) indemnizaţiile statisticienilor, precum şi indemnizaţiile de protocol ale acestora. ART. 10 Din bugetul de stat, prin bugetul Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, se asigură fondurile necesare finanţării următoarelor categorii de cheltuieli: a) cheltuielile cu transportul hârtiei necesare imprimării buletinelor de vot de la sediile unităţilor teritoriale ale Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale până la punctul în care se realizează tipărirea; b) cheltuielile cu transportul hârtiei rămase neutilizată de la punctul în care s-a realizat tipărirea buletinelor de vot la sediile unităţilor teritoriale ale Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale. ART. 11 Judeţele suportă din bugetul propriu următoarele categorii de cheltuieli: a) cheltuielile materiale pentru dotarea, funcţionarea şi întreţinerea birourilor electorale judeţene şi a Biroului electoral de circumscripţie judeţeană Buzău; b) decontarea cheltuielilor de transport dus-întors al preşedinţilor birourilor electorale judeţene, Biroului electoral de circumscripţie judeţeană Buzău şi al locţiitorilor acestora din localitatea în care îşi au domiciliul sau reşedinţa ori locul permanent de muncă în localitatea în care îşi are sediul biroul electoral unde îşi desfăşoară activitatea, pe durata îndeplinirii atribuţiilor ce le revin. ART. 12 (1) Municipiile, oraşele, comunele şi sectoarele municipiului Bucureşti suportă din bugetul propriu următoarele categorii de cheltuieli: a) cheltuielile privind întocmirea şi tipărirea listelor electorale permanente; b) cheltuielile privind întocmirea şi tipărirea listelor electorale complementare şi a copiilor de pe listele electorale complementare; c) cheltuielile pentru imprimarea tipizatelor listelor electorale suplimentare şi a extraselor de pe lista electorală permanentă, copia de pe lista electorală complementară şi lista suplimentară; d) cheltuielile privind urnele de vot, urnele speciale, cabinele de vot, marcajele şi tăbliţele indicatoare, precum şi orice alte elemente privind accesibilitatea secţiilor de votare; e) cheltuielile pentru asigurarea locurilor speciale de afişaj electoral şi amplasarea de panouri electorale; f) cheltuielile materiale pentru dotarea şi funcţionarea sediilor secţiilor de votare; g) cheltuielile pentru achiziţionarea tuşului, a tuşierelor şi a altor materiale necesare votării; h) cheltuielile materiale pentru dotarea şi funcţionarea Biroului electoral de circumscripţie a municipiului Bucureşti, a birourilor electorale de circumscripţie comunală sau orăşenească, după caz, şi a oficiilor electorale; i) cheltuielile pentru deplasarea urnei speciale; j) cheltuielile privind spaţiile în care se organizează instruiri, sesiuni de selecţie şi examene, potrivit legislaţiei electorale; k) cheltuielile pentru transportul materialelor, documentelor şi tipizatelor prevăzute de lege pentru desfăşurarea procesului electoral către birourile electorale ale secţiilor de votare; l) cheltuielile pentru transportul materialelor, documentelor şi al tipizatelor prevăzute de lege pentru desfăşurarea procesului electoral de la birourile electorale ale secţiilor de votare către oficiile electorale şi/sau birourile electorale de circumscripţie; m) cheltuielile pentru dotarea grupurilor sanitare ale sediilor secţiilor de votare din ţară cu materiale destinate igienei personale, precum săpun, prosoape de hârtie şi uscătoare de mâini. (2) Pentru reducerea cheltuielilor necesare în vederea desfăşurării procesului electoral, primarii vor utiliza materialele de logistică electorală recuperate de la alegerile anterioare şi aflate în stare bună. ART. 13 În termen de 30 de zile de la data alegerilor locale parţiale, autorităţile administraţiei publice centrale şi locale implicate în organizarea şi desfăşurarea procesului electoral au obligaţia de a comunica Autorităţii Electorale Permanente situaţia sumelor alocate şi a cheltuielilor efectuate, separat pe cheltuieli de personal, cheltuieli materiale şi cheltuieli de capital. ART. 14 Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 2 noiembrie 2025. PRIM-MINISTRU ILIE-GAVRIL BOLOJAN Contrasemnează: Viceprim-ministru, Marian Neacşu p. Viceprim-ministru, ministrul afacerilor interne, Bogdan Despescu, secretar de stat Preşedintele Autorităţii Electorale Permanente, Zsombor Vajda Secretarul general al Guvernului, Ştefan-Radu Oprea p. Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, Marin Ţole, secretar de stat Ministrul finanţelor, Alexandru Nazare Bucureşti, 31 octombrie 2025. Nr. 934. ANEXA 1 BUGETUL ŞI STRUCTURA cheltuielilor necesare pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurarea alegerilor locale parţiale din data de 7 decembrie 2025
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│-mii lei- │
├───────────────┬───────┬────────────────────────────────┬─────────┤
│ │ │Cheltuieli │ │
│Instituţia ├───────┼─────────┬─────────┬────────────┤Total │
│ │Capitol│Personal │Bunuri şi│Active │ │
│ │ │ │servicii │nefinanciare│ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│I. Ministerul │ │ │ │ │ │
│Afacerilor │ │28.000,00│17.000,00│0,00 │45.000,00│
│Interne │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│Total capitolul│51.01 │23.000,00│6.000,00 │0,00 │29.000,00│
│51.01 │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│Total capitolul│61.01 │5.000,00 │11.000,00│0,00 │16.000,00│
│61.01 │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│II. │ │ │ │ │ │
│Secretariatul │ │1.495,00 │115,00 │0,00 │1.610,00 │
│General al │ │ │ │ │ │
│Guvernului │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│Institutul │ │ │ │ │ │
│Naţional de │51.01 │0,00 │0,00 │0,00 │0,00 │
│Statistică │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│1. Direcţiile │ │ │ │ │ │
│teritoriale de │51.01 │1.495,00 │115,00 │0,00 │1.610,00 │
│statistică │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│III. │ │ │ │ │ │
│Autoritatea │ │489,00 │16.386,00│71,00 │16.946,00│
│Electorală │ │ │ │ │ │
│Permanentă │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│1. Aparat │51.01 │489,00 │16.386,00│71,00 │16.946,00│
│propriu │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│IV. │ │ │ │ │ │
│Administraţia │ │ │ │ │ │
│Naţională a │ │ │ │ │ │
│Rezervelor de │ │0,00 │4,00 │0,00 │4,00 │
│Stat şi │ │ │ │ │ │
│Probleme │ │ │ │ │ │
│Speciale │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│1. Aparat │ │ │ │ │ │
│propriu şi │61.01 │0,00 │0,00 │0,00 │0,00 │
│unităţi │ │ │ │ │ │
│teritoriale │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│2. Unităţi │80.01 │0,00 │4,00 │0,00 │4,00 │
│teritoriale │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│V. Serviciul de│ │ │ │ │ │
│Telecomunicaţii│ │2.602,00 │1.520,00 │0,00 │4.122,00 │
│Speciale │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│1. Aparat │61.01 │2.602,00 │1.520,00 │0,00 │4.122,00 │
│propriu │ │ │ │ │ │
├───────────────┼───────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┤
│TOTAL GENERAL │ │32.586,00│35.025,00│71,00 │67.682,00│
└───────────────┴───────┴─────────┴─────────┴────────────┴─────────┘
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.