Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Varianta ocolitoare a municipiului Arad - Est“, judeţul Arad, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU NICOLAE-IONEL CIUCĂ Contrasemnează: p. Viceprim-ministru, ministrul transporturilor şi infrastructurii, Bogdan-Stelian Mîndrescu, secretar de stat Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, Cseke Attila-Zoltán Ministrul finanţelor, Adrian Câciu Bucureşti, 13 iulie 2022. Nr. 908. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Varianta ocolitoare a municipiului Arad - Est“ Ordonator principal de credite: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A./ Consiliul Judeţean Arad Amplasament: judeţul Arad
┌──────────────────────────┬───────┬───┐
│Valoarea totală a │ │ │
│investiţiei (inclusiv │ │mii│
│TVA): (în preţuri la data │372.635│lei│
│de 31.01.2022, 1 euro = │ │ │
│4,9468 lei) │ │ │
├──────────────────────────┼───────┼───┤
│din care C+M (inclusiv │314.186│mii│
│TVA): │ │lei│
└──────────────────────────┴───────┴───┘
┌───────────────────────────────────────┐
│Eşalonarea investiţiei (INV/C+M): │
├┬───────┬──────────┬────────┬──────────┤
││Anul I:│190.000 │Anul II:│182.635 │
││INV │mii lei │INV │mii lei │
├┼───────┼──────────┼────────┼──────────┤
││C+M │160.000 │C+M │154.186 │
││ │mii lei │ │mii lei │
└┴───────┴──────────┴────────┴──────────┘
┌──────────────────────────────┬───────┐
│Durata de execuţie a │18 luni│
│obiectivului: │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Capacităţi: │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Lungime │11,00 │
│ │km │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Lăţime platformă │9,00 m │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Structuri (pod/pasaj) │2 buc. │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Intersecţii la nivel tip │5 buc. │
│giraţii │ │
└──────────────────────────────┴───────┘
Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform prevederilor Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea investiţiei se realizează din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.