Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 798 din 4 august 2010  pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţie Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 798 din 4 august 2010 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţie "Reabilitare DN 24 limita de judeţ Galaţi/Vaslui până la Crasna (km 51+000 - km 105+070) şi DN 24B Crasna-Albiţa (DN 24B km 0+000 - km 47+881)"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 586 din 18 august 2010
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţională a Drumurilor din România", aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 47/2004, cu modificările ulterioare,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţie "Reabilitare DN 24 limita de judeţ Galaţi/Vaslui până la Crasna (km 51+000 - km 105+070) şi DN 24B Crasna-Albiţa (DN 24B km 0+000 - km 47+881)", prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    ART. 2
    Finanţarea obiectivului de investiţie menţionat la art. 1 se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană, prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii.
    ART. 3
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

                                 PRIM-MINISTRU
                                    EMIL BOC

                                Contrasemnează:
                                ---------------
                 Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                              Radu Mircea Berceanu

                 Ministrul dezvoltării regionale şi turismului,
                              Elena Gabriela Udrea

                         Ministrul finanţelor publice,
                       Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu


    Bucureşti, 4 august 2010.
    Nr. 798.


    ANEXĂ


          CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                 ai obiectivului de investiţie "Reabilitare DN
                24 limita de judeţ Galaţi/Vaslui până la Crasna
  (km 51+000-km 105+070) şi DN 24B Crasna-Albiţa (DN 24B km 0+000-km 47+881)"



Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale
                  din România
Amplasament: în judeţul Vaslui
Indicatori tehnico-economici:

Valoarea totală a investiţiei, inclusiv TVA mii lei 507.672
(în preţuri lună/an/1 euro = 4,0958 lei din 1.04.2010), ──────────────────────
din care C+M mii lei 433.547

Eşalonarea investiţiei:
             Anul I INV mii lei 203.069
                                        ---
                                        C+M mii lei 173.419
             Anul II INV mii lei 304.603
                                        ---
                                        C+M mii lei 260.128

Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni
Capacităţi:

    Lungime 94,718 km
    Lungime DN 24 46,875 km
    Lungime DN 24B 47,843 km
    Lăţime platformă 10 m
    Lăţime carosabil 7 m
    Poduri noi DN 24 7/150,7 buc./ml
    Poduri reabilitate DN 24 8/260,35 buc./ml
    Poduri noi DN 24B 2/39,1 buc./ml
    Poduri reabilitate DN 24B 8/131,3 buc./ml
    Pasaje noi DN 24 0/0 buc./ml
    Pasaje reabilitate DN 24 1/24,6 buc./ml
    Pasaje noi DN 24B 0/0 buc./ml
    Pasaje reabilitate DN 24B 0/0 buc./ml
    Podeţe noi DN 24 44 buc.
    Podeţe noi DN 24B 68 buc.
    Podeţe reabilitate DN 24 12 buc.
    Podeţe reabilitate DN 24B 31 buc.
    Parcări de odihnă DN 24 2 buc.
    Parcări de odihnă DN 24B 2 buc.


    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006.
    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se va face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană, prin FEDR, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat, prin Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii.

                                           _______________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016