Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 76 din 18 septembrie 2023  pentru modificarea anexei la Regulamentul Senatului     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 76 din 18 septembrie 2023 pentru modificarea anexei la Regulamentul Senatului

EMITENT: Senatul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 845 din 20 septembrie 2023
    În temeiul prevederilor art. 64 alin. (1) şi ale art. 67 din Constituţia României, republicată,
    Senatul adoptă prezenta hotărâre.
    ART. I
    Anexa la Regulamentul Senatului, aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1176 din 8 decembrie 2022, se modifică după cum urmează:
    1. Articolul 11 va avea următorul cuprins:
    "ART. 11
    (1) Serviciul pentru afaceri europene transmite Biroului permanent raportul Comisiei pentru afaceri europene care conţine opinia asupra priorităţilor stabilite în baza programului, împreună cu lista documentelor selectate pentru examinare cu prioritate.
    (2) Biroul permanent decide includerea acestora în proiectul ordinii de zi a Senatului."

    2. Articolul 17 va avea următorul cuprins:
    "ART. 17
    Scrisoarea de sesizare transmisă este înregistrată la Serviciul pentru afaceri europene. Serviciul pentru afaceri europene, în baza recomandărilor Comisiei pentru afaceri europene privind selecţia documentelor europene, face propuneri Biroului permanent cu privire la comisiile permanente propuse pentru sesizare, în vederea examinării, şi la termenele de finalizare a examinării, luând în considerare durata de 8 săptămâni alocată controlului de subsidiaritate, termenul indicat de Comisia Europeană pentru documentele de consultare şi calendarul estimat pentru dezbateri în instituţiile europene."

    3. Articolul 21 va avea următorul cuprins:
    "ART. 21
    Fiecare comisie de specialitate îşi organizează procesul de examinare şi audieri ţinând cont de termenele fixate. În funcţie de modificările survenite în calendarul estimat de adoptare în cadrul instituţiilor Uniunii Europene, după consultarea cu Departamentul pentru afaceri europene din cadrul Ministerului Afacerilor Externe şi cu reprezentantul permanent al Senatului pe lângă Parlamentul European, comisiile sesizate pot solicita Biroului permanent, prin intermediul Serviciului pentru afaceri europene, care informează de îndată şi Comisia pentru afaceri europene, modificarea termenelor iniţiale privind finalizarea scrutinizării."

    4. Articolul 27 va avea următorul cuprins:
    "ART. 27
    (1) Comisia pentru afaceri europene dezbate şi decide, după caz, redactarea, de către Serviciul pentru afaceri europene, a următoarelor documente:
    a) proiectul de hotărâre a avizului motivat al Senatului, integrând punctele de vedere exprimate de comisiile permanente, în cazul constatării nerespectării principiului subsidiarităţii;
    b) proiectul de hotărâre a Senatului privind documentele europene examinate, la care s-a constatat respectarea principiului subsidiarităţii.
    (2) Serviciul pentru afaceri europene întocmeşte documentele, pe baza raportului de la Comisia pentru afaceri europene, şi asigură transmiterea acestora către Biroul permanent, pentru înscrierea în proiectul ordinii de zi a Senatului."

    5. Articolul 30 va avea următorul cuprins:
    "ART. 30
    Comisia pentru afaceri europene dezbate şi decide, după caz, redactarea, de către Serviciul pentru afaceri europene, a următoarelor documente:
    a) proiectul de hotărâre a opiniei Senatului, sintetizând punctele de vedere exprimate de comisiile permanente;
    b) proiectul de hotărâre a Senatului privind documentul european examinat la care nu au existat comentarii, propuneri, recomandări etc."



    ART. II
    Regulamentul Senatului, aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1176 din 8 decembrie 2022, cu modificările aduse prin prezenta hotărâre, va fi republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.

    Această hotărâre a fost adoptată de Senat în şedinţa din 18 septembrie 2023, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (1) din Constituţia României, republicată.


                    p. PREŞEDINTELE SENATULUI,
                    SORIN-MIHAI CÎMPEANU

    Bucureşti, 18 septembrie 2023.
    Nr. 76.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016