Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 66 din 24 noiembrie 2020  pentru modificarea şi completarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 66 din 24 noiembrie 2020 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor

EMITENT: Camera Deputaţilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1133 din 25 noiembrie 2020
    În temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 32 alin. (1) lit. n) şi ale art. 84 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere avizul favorabil al Biroului permanent,
    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.
    ARTICOL UNIC
    Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 42/2018 privind aprobarea structurii organizatorice şi a statului de funcţii ale serviciilor Camerei Deputaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 525 din 26 iunie 2018, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. Statul de funcţii al Departamentului legislativ - Direcţia pentru lucrările şi secretariatul comisiilor - Comisia pentru muncă şi protecţie socială se modifică şi este prevăzut în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre.
    2. Statul de funcţii al Departamentului legislativ - Direcţia pentru lucrările şi secretariatul comisiilor - Comisia pentru politică externă se modifică şi este prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.
    3. În structura organizatorică prevăzută în anexa nr. 1 la Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 42/2018, în subordinea Direcţiei resurse umane din cadrul Direcţiei generale resurse umane şi salarizare se înfiinţează un nou compartiment, denumit Biroul securitate şi sănătate în muncă, prin reorganizarea Compartimentului sănătate şi securitate în muncă.
    4. Structura organizatorică a Direcţiei resurse umane din cadrul Direcţiei generale resurse umane şi salarizare este prevăzută în anexa nr. 3 la prezenta hotărâre.
    5. Statul de funcţii al Direcţiei generale resurse umane şi salarizare se modifică corespunzător şi este prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta hotărâre.
    6. Statul de funcţii al Departamentului de studii parlamentare şi politici UE se modifică şi este prevăzut în anexa nr. 5 la prezenta hotărâre.
    7. Statul de funcţii al Centrului internaţional de conferinţe se modifică şi este prevăzut în anexa nr. 6 la prezenta hotărâre.
    8. Până la modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor de către Biroul permanent, secretarul general va stabili atribuţiile Biroului securitate şi sănătate în muncă, conform noii structuri organizatorice.
    9. Anexele nr. 1-6*) fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
    *) Anexele nr. 1, 2, 4, 5 şi 6 se comunică instituţiilor interesate.



    Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 24 noiembrie 2020, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.


                    p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
                    CARMEN-ILEANA MIHĂLCESCU

    Bucureşti, 24 noiembrie 2020.
    Nr. 66.
    ANEXA 3

    *) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil.
    STRUCTURĂ ORGANIZATORICĂ
    Direcţia generală resurse umane şi salarizare - Direcţia resurse umane
 (a se vedea imaginea asociată)

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016