Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 66 din 23 noiembrie 2015  pentru modificarea anexei nr. 6 la Normele privind atribuirea calităţii de membru, înscrierea, evidenţa, retragerea şi suspendarea persoanelor fizice şi autorizarea, înscrierea, evidenţa, retragerea şi suspendarea persoanelor juridice în şi din Registrul public al auditorilor financiari, aprobate prin Hotărârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 16/2012    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 66 din 23 noiembrie 2015 pentru modificarea anexei nr. 6 la Normele privind atribuirea calităţii de membru, înscrierea, evidenţa, retragerea şi suspendarea persoanelor fizice şi autorizarea, înscrierea, evidenţa, retragerea şi suspendarea persoanelor juridice în şi din Registrul public al auditorilor financiari, aprobate prin Hotărârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 16/2012

EMITENT: CAMERA AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMANIA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 23 din 13 ianuarie 2016

    În temeiul:
    - prevederilor art. 6 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    - prevederilor art. 15 alin. (3) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 433/2011;
    - prevederilor Hotărârii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 51/2015 privind modalitatea de adoptare a hotărârilor Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România,

    Consiliul camerei Auditorilor Financiari din România, întrunit în data de 23 noiembrie 2015, hotărăşte:

    ART. I
    Anexa nr. 6 la Normele privind atribuirea calităţii de membru, înscrierea, evidenţa, retragerea şi suspendarea persoanelor fizice şi autorizarea, înscrierea, evidenţa, retragerea şi suspendarea persoanelor juridice în şi din Registrul public al auditorilor financiari, aprobate prin Hotărârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 16/2012, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 543 din 3 august 2012, cu modificările ulterioare, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    ART. II
    (1) Departamentul servicii pentru membri va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
    (2) Prezenta hotărâre se comunică spre aprobare Consiliului pentru Supravegherea în Interes Public a Profesiei Contabile.
    ART. III
    Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

            Preşedintele Camerei Auditorilor Financiari din România,
                                  Gabriel Radu

    Bucureşti, 23 noiembrie 2015.
    Nr. 66.

    ANEXĂ
    (Anexa nr. 6 la norme)

                              LISTA CODURILOR CAEN
                      care pot fi înscrise în obiectul de
            activitate al societăţilor care solicită înscrierea sau
           menţinerea în Registrul public al auditorilor financiari -
                               persoane juridice

┌────┬───────────────┬─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Cod CAEN │ Denumirea activităţii │
│crt.│ │ │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1 │ 5829 │Activităţi de editare a altor produse software │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2 │ 6201 │Activităţi de realizare a soft-ului la comandă (software │
│ │ │orientat client) │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 3 │ 6202 │Activităţi de consultanţă în tehnologia informaţiei │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 4 │ 6209 │Alte activităţi de servicii privind tehnologia │
│ │ │informaţiei │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 5 │ 6311 │Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web şi │
│ │ │activităţi conexe │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 6 │ 6420 │Alte activităţi ale holdingurilor │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 7 │ 6619 │Activităţi auxiliare intermedierilor financiare, │
│ │ │exclusiv activităţi de asigurări şi fonduri de pensii │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 8 │ 6621 │Activităţi de evaluare a riscului de asigurare şi a │
│ │ │pagubelor │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 9 │ 6820 │Închirierea şi subînchirierea bunurilor imobiliare │
│ │ │proprii sau închiriate │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 10 │ 6920 │Activităţi de contabilitate şi audit financiar; │
│ │ │consultanţă în domeniul fiscal │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 11 │ 7022 │Activităţi de consultanţă pentru afaceri şi management │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 12 │ 7320 │Activităţi de studiere a pieţei şi de sondare a opiniei │
│ │ │publice │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 13 │ 7490 │Alte activităţi profesionale ştiinţifice şi tehnice │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 14 │ 7820 │Activităţi de contractare pe baze temporare a │
│ │ │personalului │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 15 │ 7830 │Servicii de furnizare şi management a forţei de muncă │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 16 │ 8211 │Activităţi combinate de secretariat │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 17 │ 8219 │Activităţi de fotocopiere, de pregătire a documentelor şi│
│ │ │activităţi specializate de secretariat │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 13 │ 8299 │Alte activităţi de servicii suport pentru întreprinderi │
├────┼───────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 14 │ 8559 │Alte forme de învăţământ n.c.a. │
└────┴───────────────┴─────────────────────────────────────────────────────────┘


                                     ------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016