Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Reconstrucţie şi reparare viaduct Cârcea km 200 + 306 linia CF 100 Videle-Orşova“, lucrare de utilitate publică de interes naţional, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“- S.A., răspunde de modul de utilizare a sumelor prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU NICOLAE-IONEL CIUCĂ Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul transporturilor şi infrastructurii, Sorin Mihai Grindeanu Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, Cseke Attila-Zoltán Ministrul finanţelor, Adrian Câciu Bucureşti, 28 aprilie 2022. Nr. 565. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţie „Reconstrucţie şi reparare viaduct Cârcea km 200 + 306 linia CF 100 Videle-Orşova“ Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A.
┌──────────────────────────────────────┐
│Indicatorii tehnico-economici: │
├──────────────────────┬───┬────┬──────┤
│• Valoarea totală a │ │mii │ │
│investiţiei (inclusiv │ │lei │71.407│
│TVA) │ │ │ │
├──────────────────────┼───┼────┼──────┤
│(în preţuri la data de│ │ │ │
│3.11.2020, 1 euro = │ │ │ │
│4,8675 lei) │ │ │ │
├──────────────────────┼───┼────┼──────┤
│• construcţii-montaj │ │mii │57.335│
│ │ │lei │ │
├──────────────────────┼───┼────┼──────┤
│Eşalonarea │ │ │ │
│investiţiei: INV/C + M│ │ │ │
├──────────────────────┼───┼────┼──────┤
│• Anul I │INV│mii │28.000│
│ │ │lei │ │
├──────────────────────┼───┼────┼──────┤
│ │C +│mii │23.000│
│ │M │lei │ │
├──────────────────────┼───┼────┼──────┤
│• Anul II │INV│mii │43.407│
│ │ │lei │ │
├──────────────────────┼───┼────┼──────┤
│ │C +│mii │34.335│
│ │M │lei │ │
├──────────────────────┼───┼────┼──────┤
│Capacităţi │ │ │ │
├──────────────────────┼───┼────┼──────┤
│- reconstrucţie │ │m │168 │
│viaduct │ │ │ │
├──────────────────────┼───┼────┼──────┤
│Durata de execuţie a │ │luni│14 │
│investiţiei │ │ │ │
└──────────────────────┴───┴────┴──────┘
Amplasament: judeţul Dolj Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.