Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Varianta ocolitoare Săcueni km 0 + 000- km 7 + 623“, judeţul Bihor, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii, pentru restul rămas, se realizează din fonduri externe nerambursabile în cadrul perioadei de programare a Programului operaţional Infrastructură mare (POIM) 2014-2020 şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU NICOLAE-IONEL CIUCĂ Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul transporturilor şi infrastructurii, Sorin Mihai Grindeanu Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, Cseke Attila-Zoltán Ministrul investiţiilor şi proiectelor europene, Dan Vîlceanu Ministrul finanţelor, Adrian Câciu Bucureşti, 6 aprilie 2022. Nr. 469. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii „Varianta ocolitoare Săcueni km 0 + 000-km 7 + 623“ Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A./Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Cluj Amplasament: Judeţul Bihor
┌──────────────────────────┬──────┬────┐
│Valoarea totală a │ │ │
│investiţiei (inclusiv │ │ │
│TVA): │80.023│mii │
│(în preţuri la data de │ │lei │
│30.09.2021/1 euro = 4,9471│ │ │
│lei), │ │ │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│din care: C + M (inclusiv │72.999│mii │
│TVA): │ │lei │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Valoare rest de realizat │7.419 │mii │
│(inclusiv TVA): │ │lei │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│din care C + M (inclusiv │6.941 │mii │
│TVA): │ │lei │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Capacităţi: │ │ │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Lungime │7,62 │km │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Lăţime platformă │12,00 │m │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Lăţime parte carosabilă │2 x │m │
│ │3,50 │ │
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Poduri, pasaje noi │1 │buc.│
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Intersecţii tip giraţii │4 │buc.│
├──────────────────────────┼──────┼────┤
│Durata de realizare pentru│2 │luni│
│rest de executat: │ │ │
└──────────────────────────┴──────┴────┘
Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform prevederilor Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii, pentru restul rămas, se realizează din fonduri externe nerambursabile în cadrul perioadei de programare POIM 2014-2020 şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.