Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 468 din 14 mai 2025  privind aprobarea normativelor de cheltuieli şi a devizului estimativ de cheltuieli aferente evenimentului Reuniunea Grupului de Evaluare şi Monitorizare Inter Pares al Forumului Global privind Transparenţa şi Schimbul de Informaţii în Scopuri Fiscale al Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică (OCDE), în perioada 10-13 iunie 2025    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 468 din 14 mai 2025 privind aprobarea normativelor de cheltuieli şi a devizului estimativ de cheltuieli aferente evenimentului Reuniunea Grupului de Evaluare şi Monitorizare Inter Pares al Forumului Global privind Transparenţa şi Schimbul de Informaţii în Scopuri Fiscale al Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică (OCDE), în perioada 10-13 iunie 2025

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 447 din 14 mai 2025
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    (1) Se aprobă normativele de cheltuieli şi devizul estimativ de cheltuieli aferente evenimentului Reuniunea Grupului de Evaluare şi Monitorizare Inter Pares al Forumului Global privind Transparenţa şi Schimbul de Informaţii în Scopuri Fiscale, organizat la Bucureşti în perioada 10-13 iunie 2025, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    (2) Finanţarea cheltuielilor aferente organizării acţiunii prevăzute la alin. (1) în valoare de 743.600 lei se suportă de la bugetul de stat, din bugetul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, aprobat pentru anul 2025, de la capitolul 51.01 „Autorităţi publice şi acţiuni externe“, titlul 20 „Bunuri şi servicii“, conform devizului estimativ de cheltuieli prevăzut în anexă.
    (3) Activităţile prevăzute la nr. crt. 8 şi 11 din normativele de cheltuieli şi, respectiv, nr. crt. 8 şi 11 din devizul estimativ, prevăzute în anexă, se organizează la nivelul ordonatorului principal de credite.

    ART. 2
    (1) Prin derogare de la prevederile cap. I, cap. II pct. 2 şi pct. 5 lit. A, B şi C din Normele privind organizarea în ţară a acţiunilor de protocol şi a unor manifestări cu caracter cultural-ştiinţific, precum şi cheltuielile ce se pot efectua în acest scop de către instituţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 552/1991, cu modificările ulterioare, în scopul organizării şi desfăşurării activităţii prevăzute la art. 1, se aprobă desfăşurarea activităţii cu un număr de 150 de participanţi, cu prezenţă fizică.
    (2) În sensul prezentei hotărâri, prin participanţi la Reuniunea Grupului de Evaluare şi Monitorizare Inter Pares al Forumului Global privind Transparenţa şi Schimbul de Informaţii în Scopuri Fiscale se înţelege: delegaţi oficiali, membri ai Secretariatului Forumului Global, invitaţi naţionali, organizatori.

    ART. 3
    Ministerul Finanţelor şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală răspund, în conformitate cu prevederile legale, de modul de utilizare a sumelor aferente organizării acţiunii prevăzute la art. 1.



                    PRIM-MINISTRU INTERIMAR
                    MARIAN-CĂTĂLIN PREDOIU
                    Contrasemnează:
                    p. Viceprim-ministru, ministrul finanţelor,
                    Mihai Diaconu,
                    secretar de stat
                    Viceprim-ministru,
                    Marian Neacşu
                    p. Ministrul afacerilor externe,
                    Luca-Alexandru Niculescu,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 14 mai 2025.
    Nr. 468.
    ANEXA 1

    NORMATIVE DE CHELTUIELI
    aferente evenimentului Reuniunea Grupului de Evaluare şi Monitorizare
    Inter Pares al Forumului Global privind Transparenţa şi Schimbul de
    Informaţii în Scopuri Fiscale, organizat în perioada 10-13 iunie 2025

┌────┬───────────────────────┬─────────┐
│Nr. │Tipul de cheltuieli │Limita │
│crt.│ │maximă │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Cheltuieli privind │300 lei/ │
│1. │organizarea unei │persoană │
│ │recepţii de bun-venit │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Cheltuieli privind │185 lei/ │
│2. │organizarea de mese │persoană │
│ │oficiale │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Cheltuieli privind │350 lei/ │
│3. │organizarea unui dineu │persoană │
│ │oficial │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Cheltuieli privind │160 lei/ │
│4. │trataţiile şi pauzele │persoană │
│ │de cafea │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Cheltuieli pentru │200 lei/ │
│5. │servicii de translaţie │interpret│
│ │simultană │/oră │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Cheltuieli pentru │ │
│ │punerea la dispoziţie │ │
│ │de către Camera │ │
│ │Deputaţilor, prin │ │
│ │Centrul Internaţional │ │
│ │de Conferinţe, a │ │
│ │spaţiilor, respectiv │ │
│ │săli de conferinţă, │104.500 │
│6. │săli de reuniuni, │lei/ │
│ │birouri, holuri, spaţii│pachet │
│ │anexe şi de depozitare │ │
│ │de la Palatul │ │
│ │Parlamentului, │ │
│ │utilizate pentru │ │
│ │pregătirea şi │ │
│ │desfăşurarea lucrărilor│ │
│ │conferinţei │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Cheltuieli pentru │ │
│ │organizarea de │ │
│ │evenimente cu pachet │ │
│ │complet de servicii, │ │
│ │constând în: serviciile│ │
│ │de amenajare şi dotare │ │
│ │integrate (inclusiv │ │
│ │preluare logistică, │ │
│ │montaj, demontaj, │ │
│ │mentenanţă, asistenţă │ │
│7. │tehnică permanentă │42.000 │
│ │etc.) pentru sala de │lei/zi │
│ │conferinţă, sălile de │ │
│ │reuniuni, │ │
│ │birou-secretariat, │ │
│ │holuri şi spaţii anexe │ │
│ │de la Palatul │ │
│ │Parlamentului, │ │
│ │cheltuieli pentru │ │
│ │servicii de preluare şi│ │
│ │manipulare a │ │
│ │încărcăturilor │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Materiale informative │30.000 │
│8. │şi de lucru │lei/ │
│ │ │pachet │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Cheltuieli pentru │ │
│9. │organizarea şi │60 lei/ │
│ │desfăşurarea unui │persoană │
│ │eveniment cultural │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Cheltuieli pentru │ │
│ │organizarea şi │25.000 │
│10. │desfăşurarea unui │lei/ │
│ │moment artistic pentru │pachet │
│ │invitaţi │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│11. │Cadouri │60 lei/ │
│ │ │persoană │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│12. │Servicii foto │3.000 lei│
│ │ │/zi │
└────┴───────────────────────┴─────────┘


    DEVIZ ESTIMATIV
    aferent evenimentului Reuniunea Grupului de Evaluare şi Monitorizare
    Inter Pares al Forumului Global privind Transparenţa şi Schimbul de
    Informaţii în Scopuri Fiscale, organizat în perioada 10-13 iunie 2025

┌────┬─────────────────────────┬───────┐
│Nr. │Tipul de cheltuieli │Suma │
│crt.│ │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Cheltuieli privind │ │
│1. │organizarea unei recepţii│45.000 │
│ │de bun-venit │lei │
│ │150 de persoane X 300 lei│ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Cheltuieli privind │ │
│ │organizarea de mese │111.000│
│2. │oficiale │lei │
│ │150 de persoane X 185 lei│ │
│ │X 4 zile │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Cheltuieli privind │ │
│3. │organizarea unui dineu │52.500 │
│ │oficial │lei │
│ │150 de persoane X 350 lei│ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Cheltuieli privind │ │
│ │trataţiile şi pauzele de │96.000 │
│4. │cafea │lei │
│ │150 de persoane X 80 lei │ │
│ │X 4 zile │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Cheltuieli pentru │ │
│ │servicii de translaţie │25.600 │
│5. │simultană │lei │
│ │4 interpreţi X 200 lei X │ │
│ │8 ore X 4 zile │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Cheltuieli pentru punerea│ │
│ │la dispoziţie de către │ │
│ │Camera Deputaţilor, prin │ │
│ │Centrul Internaţional de │ │
│ │Conferinţe, a spaţiilor, │ │
│ │respectiv săli de │ │
│ │conferinţă, săli de │104.500│
│6. │reuniuni, birouri, │lei │
│ │holuri, spaţii anexe şi │ │
│ │de depozitare de la │ │
│ │Palatul Parlamentului, │ │
│ │utilizate pentru │ │
│ │pregătirea şi │ │
│ │desfăşurarea lucrărilor │ │
│ │conferinţei │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Cheltuieli pentru │ │
│ │organizarea de evenimente│ │
│ │cu pachet complet de │ │
│ │servicii, constând în: │ │
│ │serviciile de amenajare │ │
│ │şi dotare integrate │ │
│ │(inclusiv preluare │ │
│ │logistică, montaj, │ │
│ │demontaj, mentenanţă, │ │
│ │asistenţă tehnică │168.000│
│7. │permanentă etc.) pentru │lei │
│ │sala de conferinţă, │ │
│ │sălile de reuniuni, │ │
│ │birou-secretariat, holuri│ │
│ │şi spaţii anexe de la │ │
│ │Palatul Parlamentului, │ │
│ │cheltuieli pentru │ │
│ │servicii de preluare şi │ │
│ │manipulare a │ │
│ │încărcăturilor │ │
│ │42.000 lei X 4 zile │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Materiale informative şi │ │
│ │de lucru │ │
│8. │(roll-upuri, agende │30.000 │
│ │tipărite, pix/creion, │lei │
│ │ecusoane, sacoşe │ │
│ │tipărite) │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Cheltuieli pentru │ │
│ │organizarea şi │9.000 │
│9. │desfăşurarea unui │lei │
│ │eveniment cultural │ │
│ │150 de persoane X 60 lei │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Cheltuieli pentru │ │
│10. │organizarea şi │25.000 │
│ │desfăşurarea unui moment │lei │
│ │artistic pentru invitaţi │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│11. │Cadouri │9.000 │
│ │150 de persoane X 60 lei │lei │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│12. │Servicii foto │3.000 │
│ │3.000 lei X 1 zi │lei │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │Cheltuieli neprevăzute │ │
│13. │(consum trifazic, │65.000 │
│ │diferenţa de curs valutar│lei │
│ │etc.) │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┤
│ │TOTAL │743.600│
│ │ │lei │
└────┴─────────────────────────┴───────┘



    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016