Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 46 din 18 ianuarie 2023  privind organizarea, funcţionarea şi repartizarea numărului de posturi  pentru Garda Forestieră Naţională şi gărzile forestiere    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 46 din 18 ianuarie 2023 privind organizarea, funcţionarea şi repartizarea numărului de posturi pentru Garda Forestieră Naţională şi gărzile forestiere

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 58 din 20 ianuarie 2023
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 1 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2021 privind înfiinţarea Gărzii Forestiere Naţionale, cu completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    (1) Garda Forestieră Naţională este instituţie publică ce funcţionează ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale care răspunde de silvicultură, cu personalitate juridică, finanţată integral de la bugetul de stat, în subordinea autorităţii publice centrale pentru silvicultură, cu atribuţii în controlul aplicării regimului silvic în fondul forestier naţional şi în vegetaţia forestieră din afara fondului forestier naţional şi în aplicarea controlului cinegetic pentru întreg teritoriul naţional.
    (2) Garda Forestieră Naţională are în subordine gărzile forestiere, denumite în continuare Gărzi, prevăzute în anexa la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2021 privind înfiinţarea Gărzii Forestiere Naţionale, cu completările ulterioare, instituţii publice cu personalitate juridică, finanţate integral de la bugetul de stat, cu atribuţii în implementarea, monitorizarea şi controlul aplicării regimului silvic în fondul forestier naţional şi în vegetaţia forestieră din afara fondului forestier naţional şi cu atribuţii în implementarea, monitorizarea şi controlul activităţii cinegetice la nivel teritorial.

    ART. 2
    (1) Garda Forestieră Naţională este responsabilă de asigurarea controlului şi implementării uniforme şi unitare a regimului silvic în fondul forestier naţional şi în vegetaţia forestieră din afara fondului forestier naţional şi a controlului şi implementării uniforme şi unitare a regimului cinegetic pentru întreg teritoriul naţional.
    (2) În exercitarea atribuţiilor sale, Garda Forestieră Naţională şi gărzile cooperează cu autorităţi şi instituţii publice ale statului, ale administraţiei publice centrale şi locale, cu reprezentanţi ai societăţii civile, cu persoane juridice şi/sau fizice şi îşi desfăşoară activitatea în mod independent sau în colaborare cu acestea, pe baza protocoalelor încheiate.
    (3) Garda Forestieră Naţională şi gărzile cooperează cu instituţii cu atribuţii similare din alte state, pe baza tratatelor internaţionale la care România este parte, a protocoalelor încheiate sau pe bază de reciprocitate, precum şi cu organisme internaţionale de drept public şi/sau privat din cadrul Uniunii Europene în cauzele de interes comun sau în ceea ce priveşte derularea proiectelor/programelor internaţionale.

    ART. 3
    (1) Garda Forestieră Naţională are sediul în municipiul Bucureşti, Bd. Libertăţii nr. 12, sectorul 5.
    (2) Structura organizatorică pentru Garda Forestieră Naţională este prevăzută în anexa nr. 1.
    (3) În cadrul structurii organizatorice prevăzute în anexa nr. 1, prin ordin al conducătorului autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, la propunerea inspectorului general, se pot organiza servicii, birouri şi compartimente, potrivit legii, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat.
    (4) Numărul maxim de posturi aprobat Gărzii Forestiere Naţionale este 85, inclusiv demnitarii.
    (5) Atribuţiile şi responsabilităţile structurilor din aparatul propriu al Gărzii Forestiere Naţionale şi ale instituţiilor din subordine se stabilesc, în conformitate cu structura organizatorică, prin regulamentul de organizare şi funcţionare, aprobat prin ordin al conducătorului autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, la propunerea inspectorului general.

    ART. 4
    (1) În subordinea Gărzii Forestiere Naţionale funcţionează 9 gărzi, care sunt instituţii publice cu personalitate juridică.
    (2) Repartizarea numărului de posturi pe gărzi este prevăzută în anexa nr. 2 şi se fundamentează în conformitate cu dispoziţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2021, cu completările ulterioare, şi ale Legii nr. 46/2008 - Codul silvic, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    (3) Statul de funcţii şi structura organizatorică ale gărzilor forestiere se aprobă prin ordin al conducătorului autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură în termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
    (4) În subordinea gărzilor, la nivel judeţean funcţionează structuri fără personalitate juridică.

    ART. 5
    (1) Garda Forestieră Naţională coordonează şi controlează activitatea gărzilor şi desfăşoară acţiuni operative pe întreg teritoriul ţării, în baza sarcinilor şi atribuţiilor stabilite de inspectorul general. Garda Forestieră Naţională, în desfăşurarea activităţii de implementare, monitorizare şi control al regimului silvic şi cinegetic, îndeplineşte pe raza judeţelor arondate atribuţii de sinteză, coordonare, inspecţie şi control în aceste domenii.
    (2) În domeniul silviculturii, Garda Forestieră Naţională implementează la nivel naţional politicile autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură în activităţile de administrare a fondului forestier naţional, de gestionare durabilă a pădurilor, de conservare a biodiversităţii în păduri, de reconstrucţie ecologică, de regenerare şi îngrijire a pădurilor, de asigurare a integrităţii fondului forestier naţional, de prevenire şi stingere a incendiilor, de pază şi protecţie a pădurilor, de recoltare a produselor specifice fondului forestier naţional, de exploatare a masei lemnoase, de control al provenienţei şi al trasabilităţii materialelor lemnoase, de dezvoltare a conştiinţei forestiere, de accesibilizare a pădurilor, de dezvoltare a fondului forestier naţional, de sprijin al formelor asociative ale proprietarilor de păduri şi de control al aplicării şi respectării regimului silvic.
    (3) În domeniul cinegetic, Garda Forestieră Naţională implementează la nivel naţional politicile autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură în activităţile de administrare şi gestionare a fondului cinegetic al României, de protecţie a faunei de interes cinegetic, de exercitare a vânătorii şi de inspecţie şi control al regimului cinegetic.
    (4) Garda Forestieră Naţională elaborează şi asigură realizarea strategiei de inspecţie şi control pentru structura centrală şi pentru gărzi.
    (5) Garda Forestieră Naţională, prin conducerea şi structurile sale, urmăreşte modul de realizare a atribuţiilor încredinţate gărzilor şi stabileşte toate măsurile operative pentru optimizarea activităţii de control.

    ART. 6
    (1) Conducerea Gărzii Forestiere Naţionale este asigurată de un inspector general cu rang de secretar de stat, numit prin decizie a prim-ministrului, la propunerea conducătorului autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură.
    (2) Inspectorul general are calitatea de ordonator secundar de credite şi exercită atribuţiile legale în această calitate pentru Garda Forestieră Naţională.
    (3) Inspectorul general reprezintă Garda Forestieră Naţională în relaţiile cu terţii.
    (4) Inspectorul general emite decizii, aprobă instrucţiuni, regulamente, norme de lucru, proceduri şi alte dispoziţii specifice necesare pentru îndeplinirea sarcinilor şi atribuţiilor personalului Gărzii Forestiere Naţionale şi ale gărzilor.
    (5) Inspectorul general este ajutat în activitatea sa de un inspector general adjunct, cu rang de subsecretar de stat, precum şi de un secretar general, numiţi în condiţiile legii.
    (6) Inspectorul general conduce aparatul de lucru al Gărzii Forestiere Naţionale, numeşte şi eliberează din funcţie personalul acesteia, în condiţiile legii.
    (7) Conducătorul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură numeşte şi eliberează din funcţie, în condiţiile legii, inspectorii-şefi ai gărzilor.
    (8) Inspectorul general poate delega atribuţii, în condiţiile legii, inspectorului general adjunct şi secretarului general.

    ART. 7
    (1) Conducerea fiecăreia dintre Gărzi este asigurată de un inspector-şef, funcţionar public de conducere cu studii superioare de lungă durată în domeniul silvicultură, numit în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (7).
    (2) Inspectorul-şef emite decizii, în condiţiile legii.
    (3) Inspectorul-şef are calitatea de ordonator terţiar de credite.
    (4) În cazul absenţei inspectorului-şef, precum şi în cazul în care inspectorul-şef se află în imposibilitate temporară de a-şi exercita funcţia, calitatea de ordonator terţiar de credite, precum şi celelalte atribuţii care revin inspectorului-şef se exercită în numele acestuia de către o persoană cu funcţie de conducere desemnată prin decizie în acest sens.

    ART. 8
    Numărul maxim de posturi pentru Garda Forestieră Naţională şi pentru gărzi este 1.007, din care:
    a) Garda Forestieră Naţională, 85 de posturi, inclusiv demnitarii, din care 47 de posturi pentru personalul cu studii superioare de lungă durată în domeniul silvicultură şi 38 de posturi pentru persoane cu atribuţii auxiliare domeniului;
    b) gărzile, 922 de posturi, din care 850 de posturi pentru personalul cu studii superioare de lungă durată în domeniul silvicultură şi 72 de posturi pentru persoane cu atribuţii auxiliare domeniului, din care: 18 posturi cu pregătire juridică încadrate cu funcţionari publici cu funcţii generale, 18 posturi cu pregătire economică şi 36 de posturi cu diferite atribuţii - resurse umane, achiziţii, investiţii, administrativ.


    ART. 9
    (1) Principalele atribuţii ale Gărzii Forestiere Naţionale sunt următoarele:
    a) coordonează activitatea gărzilor, având ca principal scop asigurarea controlului aplicării uniforme şi unitare a regimului silvic în fondul forestier naţional şi în vegetaţia forestieră din afara fondului forestier naţional şi a regimului cinegetic pe întreg teritoriul naţional;
    b) avizează propunerile de acte normative emise de gărzi pe domeniile silvicultură şi cinegetic;
    c) asigură implementarea politicilor autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură în domeniile silvic şi cinegetic, potrivit reglementărilor în vigoare;
    d) elaborează şi asigură realizarea strategiei de inspecţie şi control pentru structura centrală şi pentru gărzi;
    e) personalul cu atribuţii de control din cadrul Gărzii Forestiere Naţionale îndeplineşte atribuţiile agenţilor constatatori prevăzute de lege; constată faptele care pot fi încadrate drept contravenţii în domeniile silviculturii şi cinegetic şi aplică sancţiunile prevăzute de lege; ia măsurile care se impun în vederea confiscării materialelor lemnoase care fac obiectul contravenţiei, în cazul în care legea prevede o astfel de sancţiune; constată infracţiunile prevăzute de legislaţia din domeniile silviculturii şi cinegetic şi sesizează organele de urmărire penală competente în condiţiile prevăzute de Codul de procedură penală;
    f) în exercitarea atribuţiilor de control, personalul cu atribuţii de control prevăzut la lit. e) îndeplineşte funcţii ce implică exerciţiul autorităţii de stat, având următoarele drepturi şi obligaţii:
    (i) să aibă acces deplin, în condiţiile legii, în terenurile care fac parte din fondul forestier, indiferent de natura proprietăţii, în sediile persoanelor juridice sau în incintele în care se desfăşoară o activitate din domeniile silviculturii sau cinegetic;
    (ii) să controleze modul de producere, depozitare, circulaţie a materialelor lemnoase în toate locurile şi spaţiile în care se desfăşoară activitatea operatorilor economici;
    (iii) să legitimeze, în vederea stabilirii identităţii, persoanele care încalcă dispoziţiile legale din domeniile silviculturii sau cinegetic;
    (iv) să participe, împreună cu organele de poliţie şi jandarmerie, la activităţile comune de constatare a contravenţiilor şi infracţiunilor prevăzute de legislaţia silvică sau cinegetică;
    (v) să sprijine activitatea de cercetare penală desfăşurată de organele de urmărire penală cu privire la infracţiunile prevăzute de legislaţia silvică sau cinegetică;
    (vi) să confişte sau să reţină în vederea confiscării, pe baza constatărilor efectuate, bunurile folosite ori rezultate în urma săvârşirii faptelor ilegale;
    (vii) să participe, împreună cu structurile competente, la controlul regimului silvic;
    (viii) să acţioneze cu echipe de intervenţie mobile în baza informaţiilor proprii sau transmise de structurile cu atribuţii specifice ale statului, inclusiv în punctele vamale şi în cele de trecere a frontierei;
    (ix) să participe la activităţile de control al vehiculelor care transportă material lemnos pe drumurile publice şi al documentelor aferente acestei activităţi, împreună cu agenţii şi ofiţerii din cadrul Poliţiei Române;
    (x) să oprească şi să controleze vehiculele care transportă material lemnos pe drumurile forestiere şi documentele aferente acestei activităţi;

    g) personalul de conducere şi personalul anume desemnat din cadrul gărzilor gestionează informaţii clasificate, cu respectarea dispoziţiilor legale în domeniu;
    h) utilizează Sistemul informaţional integrat de urmărire a materialelor lemnoase, denumit în continuare SUMAL 2.0, pentru nevoi de control, cu acces atribuit de autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură;
    i) realizează analize de risc prin interogarea SUMAL 2.0 şi pe baza informaţiilor statistice specifice domeniului, prin intermediul structurii din cadrul Gărzii Forestiere Naţionale care realizează analize de risc;
    j) ţine evidenţa actelor administrative emise de gărzi, precum emiterea/retragerea de avize, autorizaţii, acorduri specifice regimului silvic şi celui cinegetic şi reglementărilor referitoare la trasabilitatea materialelor lemnoase, potrivit prevederilor legale;
    k) organizează periodic, în baza unui calendar şi a unei tematici actualizate permanent, acţiuni de inspecţie şi control în fondul forestier naţional, indiferent de deţinător, precum şi în fondurile cinegetice şi la acţiunile de vânătoare, stabilind măsurile ce se impun; constată faptele care pot fi încadrate ca infracţiuni în domeniile silviculturii şi cinegetic şi sesizează organele de poliţie/parchetul competent în vederea efectuării cercetării penale;
    l) colaborează, prin structurile din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, cu structurile implicate în activitatea de combatere a infracţiunilor împotriva intereselor financiare ale comunităţilor europene;
    m) îndeplineşte atribuţiile legale cu privire la împădurirea terenurilor agricole, precum şi pe cele referitoare la reîmpădurirea terenurilor forestiere afectate de factori biotici şi abiotici, prevăzute la investiţia I1 „Campania naţională de împădurire şi reîmpădurire, inclusiv păduri urbane“ din Programul naţional de redresare şi rezilienţă, conform reglementărilor în vigoare;
    n) asigură îndrumarea metodologică şi procedurală, la derularea proiectelor de împăduriri şi reîmpăduriri, a deţinătorilor de terenuri agricole şi forestiere.

    (2) Principalele atribuţii ale gărzilor forestiere sunt următoarele:
    a) implementează, monitorizează şi controlează aplicarea regimului silvic în fondul forestier naţional şi în vegetaţia forestieră din afara fondului forestier naţional, pe raza de competenţă;
    b) controlează, în baza unui plan revizuit periodic, urmând o procedură pe baza informaţiilor furnizate de structura din cadrul Gărzii Forestiere Naţionale care realizează analize de risc pe baza informaţiilor statistice, toate structurile de administraţie silvică, indiferent de forma de proprietate asupra terenurilor forestiere; controalele se pot efectua pe baza unor informaţii şi suspiciuni relevante privind încălcarea regimului silvic ori de câte ori este nevoie;
    c) monitorizează, inspectează şi controlează toate activităţile supuse regimului silvic desfăşurate de persoanele fizice şi juridice, precum şi de deţinătorii şi administratorii cu orice titlu de fond forestier;
    d) controlează modul în care se aplică legislaţia silvică în vegetaţia forestieră din afara fondului forestier naţional;
    e) controlează deţinătorii de terenuri forestiere cu privire la executarea lucrărilor de reîmpădurire şi de completare a regenerărilor naturale în termen de cel mult două sezoane de vegetaţie de la tăierea unică sau definitivă;
    f) controlează modul în care este respectată legislaţia în vigoare privind provenienţa, circulaţia, depozitarea, prelucrarea primară şi comercializarea materialelor lemnoase, inclusiv importul/exportul acestora;
    g) utilizează Sistemul informaţional integrat de urmărire a materialelor lemnoase - SUMAL 2.0 pentru nevoi de control, pe raza de competenţă sau în afara acesteia în cazul situaţiilor speciale, în baza împuternicirii de acces atribuite de direcţia de specialitate din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură;
    h) exercită atribuţiile de control al operatorilor şi comercianţilor, astfel cum sunt definiţi la art. 2 lit. c) şi d) din Regulamentul (UE) nr. 995/2010 al Parlamentului European şi al Consiliului din 20 octombrie 2010 de stabilire a obligaţiilor care revin operatorilor care introduc pe piaţă lemn şi produse din lemn, pentru sortimentele de lemn şi produsele din lemn prevăzute în anexa la regulament, corespunzătoare codurilor de clasificare: 4401, 4403, 4406 şi 4407;
    i) elaborează, în vederea însuşirii de către inspectorul general, comunicările către direcţia coordonatoare din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, referitoare la datele solicitate de Uniunea Europeană privind aplicarea Regulamentului (UE) nr. 995/2010 şi a Regulamentului (CE) nr. 2.173/2005 al Consiliului din 20 decembrie 2005 privind instituirea unui regim de licenţe FLEGT pentru importurile de lemn în Comunitatea Europeană;
    j) întocmesc şi supun aprobării conducerii Gărzii Forestiere Naţionale note şi informări cu privire la aspectele constatate în urma inspecţiilor şi a controalelor efectuate şi comunică acesteia măsurile aplicate şi pe cele în curs de aplicare;
    k) participă, potrivit competenţelor şi în baza protocoalelor şi planurilor de acţiune, la activităţi de control cu alte structuri din ţară şi din străinătate care desfăşoară activităţi în domeniul silvic sau în legătură cu domeniul silvic, prezentând conducerii Gărzii Forestiere Naţionale rapoarte şi sinteze asupra acestora;
    l) asigură evidenţele operative statistice referitoare la activitatea de inspecţie şi control, de implementare a regimului silvic şi cinegetic, raportări specifice de îndeplinire a cerinţelor Uniunii Europene, pe care le transmit structurii de analiză de risc din cadrul Gărzii Forestiere Naţionale;
    m) transmit informaţiile statistice specifice domeniului de competenţă către Garda Forestieră Naţională, în vederea realizării de analize de risc de către structura specializată din cadrul acesteia;
    n) transmit către Garda Forestieră Naţională actele administrative emise - emiterea/retragerea de avize, autorizaţii, acorduri specifice regimului silvic şi celui cinegetic şi reglementările referitoare la trasabilitatea materialelor lemnoase -, în vederea realizării de evidenţe la nivel naţional.


    ART. 10
    În cadrul Gărzii Forestiere Naţionale şi al gărzilor sunt încadraţi funcţionari publici cu funcţii generale, funcţionari publici cu funcţii specifice şi personal angajat cu contract individual de muncă, salarizaţi în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

    ART. 11
    (1) Garda Forestieră Naţională şi gărzile au în dotare un parc auto, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare, iar pentru activităţi specifice utilizează un număr de mijloace de transport. Schema parcului auto al Gărzii Forestiere Naţionale şi numărul mijloacelor de transport sunt prevăzute în anexa nr. 3.
    (2) Persoanele care prin lege au dreptul de a utiliza mijloacele de transport din dotarea Gărzii Forestiere Naţionale şi a gărzilor, precum şi persoanele care desfăşoară activităţi specifice pot folosi mijloacele de transport din parcul propriu al Gărzii Forestiere Naţionale şi al gărzilor în baza permisului de conducere pe care îl posedă, cu aprobarea prealabilă a ordonatorului de credite şi cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

    ART. 12
    (1) Patrimoniul Gărzii Forestiere Naţionale se constituie pe baza situaţiilor financiare întocmite potrivit prevederilor art. 28 alin. (1^1) din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi a protocoalelor de predare-preluare încheiate între Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor şi Garda Forestieră Naţională în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri.
    (2) Protocolul de predare-preluare prevăzut la alin. (1) va cuprinde şi creditele bugetare neutilizate pe anul 2023, aferente gărzilor forestiere.

    ART. 13
    (1) Până la aprobarea modelului uniformei de serviciu, cu însemnele şi ecusoanele distinctive potrivit Ordonanţei de urgenţă nr. 77/2021 privind înfiinţarea Gărzii Forestiere Naţionale, cu completările ulterioare, personalul Gărzii Forestiere Naţionale şi al gărzilor forestiere care are atribuţii de implementare, monitorizare şi control are îndatorirea de a purta uniforma de serviciu, cu însemnele şi ecusoanele distinctive aprobate potrivit Hotărârii Guvernului nr. 743/2015 privind organizarea şi funcţionarea Gărzilor forestiere, cu modificările ulterioare.
    (2) Inspectorul general are obligaţia emiterii autorizaţiei de confecţionare a dispozitivelor speciale de marcat cu amprentă triunghiulară, destinate utilizării în fondul forestier naţional şi în vegetaţia din afara acestuia, de către personalul silvic din cadrul Gărzii Forestiere Naţionale.

    ART. 14
    Ocuparea posturilor în cadrul Gărzii Forestiere Naţionale şi preluarea personalului gărzilor forestiere în structura acesteia se realizează în termen de minimum 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri.

    ART. 15
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. 16
    La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 743/2015 privind organizarea şi funcţionarea Gărzilor forestiere, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 709 din 22 septembrie 2015, cu modificările ulterioare.



                    PRIM-MINISTRU
                    NICOLAE-IONEL CIUCĂ
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru,
                    Kelemen Hunor
                    Ministrul mediului, apelor şi pădurilor,
                    Tánczos Barna
                    Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
                    Marius-Constantin Budăi
                    p. Ministrul afacerilor interne,
                    Aneta Matei,
                    secretar de stat
                    p. Ministrul finanţelor,
                    Alin Chitu,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 18 ianuarie 2023.
    Nr. 46.
    ANEXA 1

    *) Anexa este reprodusă în facsimil.
    STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
    a Gărzii Forestiere Naţionale
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 2

    Repartizarea numărului de posturi pe gărzi

┌────┬──────────┬───────────┬────────────────┬──────────────┐
│ │ │ │ │Numărul de │
│ │ │ │ │posturi │
│Nr. │Denumirea │Sediul │Judeţele ├─────┬────────┤
│crt.│ │ │arondate │ │din care│
│ │ │ │ │Total│personal│
│ │ │ │ │ │silvic │
├────┼──────────┼───────────┼────────────────┼─────┼────────┤
│ │Garda │Municipiul │Braşov, Covasna,│ │ │
│1 │Forestieră│Braşov │Harghita, Mureş,│125 │117 │
│ │Braşov │ │Sibiu │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼────────────────┼─────┼────────┤
│ │ │ │Municipiul │ │ │
│ │ │ │Bucureşti, │ │ │
│ │Garda │Municipiul │Călăraşi, │ │ │
│2 │Forestieră│Bucureşti │Constanţa, │75 │67 │
│ │Bucureşti │ │Ilfov, Giurgiu, │ │ │
│ │ │ │Ialomiţa, │ │ │
│ │ │ │Teleorman │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼────────────────┼─────┼────────┤
│ │Garda │Municipiul │Alba, │ │ │
│3 │Forestieră│Cluj-Napoca│Bistriţa-Năsăud,│103 │95 │
│ │Cluj │ │Cluj, Maramureş │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼────────────────┼─────┼────────┤
│ │Garda │Municipiul │Brăila, Buzău, │ │ │
│4 │Forestieră│Focşani │Galaţi, Tulcea, │100 │92 │
│ │Focşani │ │Vrancea, Vaslui │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼────────────────┼─────┼────────┤
│ │Garda │Municipiul │Arad, Bihor, │ │ │
│5 │Forestieră│Oradea │Satu Mare, Sălaj│91 │83 │
│ │Oradea │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼────────────────┼─────┼────────┤
│ │Garda │Municipiul │Argeş, │ │ │
│6 │Forestieră│Ploieşti │Dâmboviţa, │84 │76 │
│ │Ploieşti │ │Prahova │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼────────────────┼─────┼────────┤
│ │Garda │Municipiul │Dolj, Gorj, │ │ │
│7 │Forestieră│Râmnicu │Mehedinţi, Olt, │112 │104 │
│ │Râmnicu │Vâlcea │Vâlcea │ │ │
│ │Vâlcea │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼────────────────┼─────┼────────┤
│ │Garda │Municipiul │Bacău, Botoşani,│ │ │
│8 │Forestieră│Suceava │Iaşi, Neamţ, │132 │124 │
│ │Suceava │ │Suceava │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼────────────────┼─────┼────────┤
│ │Garda │Municipiul │Caraş-Severin, │ │ │
│9 │Forestieră│Timişoara │Hunedoara, Timiş│100 │92 │
│ │Timişoara │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼────────────────┼─────┼────────┤
│ │TOTAL │ │ │922 │850 │
└────┴──────────┴───────────┴────────────────┴─────┴────────┘


    ANEXA 3

    A. Schema parcului auto al Gărzii Forestiere Naţionale

┌────┬────────────┬───────────┬────────┐
│ │Garda │Tipul │Numărul │
│Nr. │Forestieră │mijlocului │maxim │
│crt.│Naţională - │de │aprobat │
│ │aparat │transport │(bucăţi)│
│ │propriu │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼────────┤
│ │Parc auto │ │ │
│1 │demnitari şi│autoturism │3 │
│ │secretar │ │ │
│ │general │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼────────┤
│2 │Parc auto │autoturism │15 │
│ │comun │ │ │
├────┼────────────┼───────────┼────────┤
│ │Parc auto │ │ │
│ │situaţii de │ │ │
│ │urgenţă, │ │ │
│ │activităţi │ │ │
│3 │de control, │autoturism,│2 │
│ │delegaţii, │microbuz │ │
│ │transport de│ │ │
│ │persoane, │ │ │
│ │transport de│ │ │
│ │marfă │ │ │
└────┴────────────┴───────────┴────────┘


    B. Numărul mijloacelor de transport şi al mijloacelor de transport cu destinaţie specială din cadrul gărzilor forestiere

┌────┬──────────┬───────────┬───────────┬───────────┐
│ │ │ │Numărul │ │
│ │ │Numărul │mijloacelor│Numărul │
│Nr. │ │mijloacelor│de │total al │
│crt.│Denumirea │de │transport │mijloacelor│
│ │ │transport │cu │de │
│ │ │ │destinaţie │transport │
│ │ │ │specială │ │
├────┼──────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │Garda │ │ │ │
│1 │Forestieră│5 │27 │32 │
│ │Braşov │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │Garda │ │ │ │
│2 │Forestieră│5 │13 │18 │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │Garda │ │ │ │
│3 │Forestieră│5 │21 │26 │
│ │Cluj │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │Garda │ │ │ │
│4 │Forestieră│5 │20 │25 │
│ │Focşani │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │Garda │ │ │ │
│5 │Forestieră│5 │17 │22 │
│ │Oradea │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │Garda │ │ │ │
│6 │Forestieră│5 │15 │20 │
│ │Ploieşti │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │Garda │ │ │ │
│7 │Forestieră│5 │23 │28 │
│ │Râmnicu │ │ │ │
│ │Vâlcea │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │Garda │ │ │ │
│8 │Forestieră│5 │29 │34 │
│ │Suceava │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │Garda │ │ │ │
│9 │Forestieră│5 │20 │25 │
│ │Timişoara │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │TOTAL │45 │185 │230 │
└────┴──────────┴───────────┴───────────┴───────────┘


    Numărul de autoturisme de la parcul comun poate varia în funcţie de numărul posturilor la nivelul Gărzii Forestiere Naţionale şi în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
    NOTE:
    1. Autoturismele din parcul auto al Gărzii Forestiere Naţionale pot fi conduse şi de demnitari sau alte categorii de salariaţi, în exercitarea atribuţiilor de serviciu. Alte categorii de salariaţi vor conduce autoturismele Gărzii Forestiere Naţionale cu aprobarea ordonatorului de credite.
    2. Cotele privind consumul lunar de carburanţi vor fi aprobate de către ordonatorul de credite, cu respectarea consumului normat de carburanţi reglementat la art. 7 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2021 privind înfiinţarea Gărzii Forestiere Naţionale, cu completările ulterioare.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016